Dat kan van alles zijnquote:
kloptquote:
die zijn mooiquote:
let maar op, ik kan gedachten lezenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt goed heeft geen haast
Je moet nog wel wat aan je overtuigingskracht doen voor je ons onze centen laat afstaanquote:
niet zonder een handtekening onder een NDAquote:Op woensdag 11 september 2024 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet nog wel wat aan je overtuigingskracht doen voor je ons onze centen laat afstaan
ffs nu al geradenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Een prostaatmassageapparaat aangestuurd door hersengolven?
Broodrooster met Wifi???quote:
Neem die maar mee op de meet danquote:Op woensdag 11 september 2024 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niet zonder een handtekening onder een NDA
Duurde nog langquote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Komt niet echt als een verrassing toch?
Ik ben een vliegend hertquote:Op woensdag 11 september 2024 19:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik ben een zwaarlijvige kraai
Ik ben een cheetah.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik ben een zwaarlijvige kraai
baasquote:Op woensdag 11 september 2024 19:47 schreef Questular het volgende:
[..]
Die drinkt na een zware dag een pot bier en dan is het goed.
Op de walgladder staat zij bij mij hoger dan Geertquote:
Oh ik vind eigenlijk dat ze wel een gunfactor heeft.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de walgladder staat zij bij mij hoger dan Geert
Timmerfrans w> kerolijn w> geertjequote:Op woensdag 11 september 2024 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de walgladder staat zij bij mij hoger dan Geert
Haar boerbovenburger beweging is pure lobbyquote:Op woensdag 11 september 2024 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik vind eigenlijk dat ze wel een gunfactor heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |