Je moet wat als je geen leven hebt. Ben soms wel jaloers op jou, jij hebt veel gezien van de wereld. In Tokyo gewoond wat me wel leuk lijkt. Maar ook in Beijing daar ben ik echt jaloers op, Berlijn lijkt me verder ook wel leuk, maar niet zo leuk als Beijing. Hoewel Berlijn wel leuker en beter is dan alles wat Nederland dan ook maar te bieden heeft.quote:
Waardeer je geste, maar ben verder gewoon een kleine speler hoorquote:Op woensdag 11 september 2024 18:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen leven hebt. Ben soms wel jaloers op jou, jij hebt veel gezien van de wereld. In Tokyo gewoond wat me wel leuk lijkt. Maar ook in Beijing daar ben ik echt jaloers op, Berlijn lijkt me verder ook wel leuk, maar niet zo leuk als Beijing. Hoewel Berlijn wel leuker en beter is dan alles wat Nederland dan ook maar te bieden heeft.
Ik heb gewoon een saai leven maat.
gelukkig makkerquote:Op woensdag 11 september 2024 18:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Prima wel eigenlijk
De operatie heelt prima
Ik heb met het oog op infectiegevaar en gevoeligheid nog geen uitgebreide voelsessie gedaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ah goed, is dat een gek gevoel zo'n lichaamsvreemd object in je balzak?
@Bezsen is gewoon een klasse apart gaat met pensioen en is nog geen dertig. Jij werkt wel gewoon, maar hebt veel gezien van de wereld. Mis je Beijing niet soms? Lijkt me echt geweldig daar.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Waardeer je geste, maar ben verder gewoon een kleine speler hoor
@:Bezsen is ons grote voorbeeld in deze SC
Nog een maandje en dan ben ik 30.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
@:bezsen is gewoon een klasse apart gaat met pensioen en is nog geen dertig. Jij werkt wel gewoon, maar hebt veel gezien van de wereld. Mis je Beijing niet soms? Lijkt me echt geweldig daar.
Oh ja, shit. Dat is wel slim. Ik subscribe mij erop, mocht het genezen zijn, dat we een update zien. Hoe gaat die verder maat?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb met het oog op infectiegevaar en gevoeligheid nog geen uitgebreide voelsessie gedaan.
Komt niet echt als een verrassing toch?quote:
Met dertig met pensioen, dan heb je wel iets goed gedaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan ben ik 30.
Dat wordt een knalfuif.
Hey daddy questular. Hoe gaat het?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Komt niet echt als een verrassing toch?
hoeveel?quote:
Wat vind jij van het feit dat Joe Biden zich heeft teruggetrokken?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt af van het idee, en je voorstel.
zal wel een geheimhoudingsverklaring opstellen als je meer dan 50k kan investerenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt af van het idee, en je voorstel.
Opvallend. Erg ondoorzichtig allemaal.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:06 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat vind jij van het feit dat Joe Biden zich heeft teruggetrokken?
Dat lukt deze maand nog niet. Moet ik nog even 2 maanden voor sparen.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal wel een geheimhoudingsverklaring opstellen als je meer dan 50k kan investeren
Waarschijnlijk zodat ze nu de leeftijd van Trump in het geding kunnen brengen. Strategisch wel een goede zet.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opvallend. Erg ondoorzichtig allemaal.
Eerst vol blijven houden dat je gaat runnen, je partij staat achter je. Willen geen voorverkiezingen, en dan dit. Raar.
komt goed heeft geen haastquote:Op woensdag 11 september 2024 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lukt deze maand nog niet. Moet ik nog even 2 maanden voor sparen.
Geef ons eens wat meer tipjes van de sluier dan makker.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt goed heeft geen haast
IoT ideequote:Op woensdag 11 september 2024 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef ons eens wat meer tipjes van de sluier dan makker.
AI-gerelateerd idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |