What the actual fuckquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Graag als eerste door @:flippingcoin
dat kanquote:
Nee. Ben geen kleine proleet met twee huurhuisjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Lekker! Ga je de nieuwe Laforest worden?
Oh dan kun jij hopelijk wel een goede kapper betalenquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee. Ben geen kleine proleet met twee huurhuisjes
Had niemand je dit laten weten? Beetje jammer.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ah. Hier zitten we dus. Vond het al zo leeg daar.
Wel. @Aberkullie liet het me weten, maar had niet de moeite genomen te kijken. Werd net gestuurd door @Ama vanuit de koffiechatquote:Op woensdag 11 september 2024 11:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Had niemand je dit laten weten? Beetje jammer.
Voor 50% wel!quote:
Prima wel eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2024 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe gaat het met jou mr @:bezsen
Ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 11 september 2024 18:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik lach elk politiek persoon uit
Krijg je een prothese maat? Hoop dat je steun kan vinden in je familie en god.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Prima wel eigenlijk
De operatie heelt prima
Waar maak je je druk omquote:Op woensdag 11 september 2024 18:43 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja sorry, kan niet goed tegen hypocrisie. Beetje iemand psychologisch shamen, terwijl je zelf ook aan de ggz tiet hangt. Kan daar niet tegen. Sorry misschien sloeg ik door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |