quote:
wow jij bent echt niet wokequote:Op dinsdag 10 september 2024 09:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zegen mijzelf dat ik hier niet eerder van had gehoord.
nee ps5 pro die ze vanavond aankondigenquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaan jullie de nieuwe iPhone halen?
samequote:Op maandag 9 september 2024 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Wisten jullie dat Chris Chan is getrouwd met de mew-two gecloned door Giovanni's team?
Symposium?quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:29 schreef VseslavBotkin het volgende:
4 De liefde is lankmoedig en goedertieren; de liefde is niet afgunstig, zij praalt niet, zij beeldt zich niets in. 5 Zij geeft niet om de schone schijn, zij zoekt zichzelf niet, zij laat zich niet kwaad maken en rekent het kwade niet aan. 6 Zij verheugt zich niet over onrecht, maar vindt haar vreugde in de waarheid. 7 Alles verdraagt zij, alles gelooft zij, alles hoopt zij, alles duldt zij. 8 De liefde vergaat nimmer. De gave der profetie zal verdwijnen, tongen zullen verstommen, de kennis zal een einde nemen.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee ps5 pro die ze vanavond aankondigen
🍆💦quote:
welneequote:
vind het veel chiller om gewoon op de bank te gamenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Als ik een game crossplay kan spelen dan altijd op de PC gaat het niet dan PS5
En dan gaat de 2e er af?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ook met een bal minder moet er gewerkt worden. Nog drie weken boys
Jij bent als een vader voor mij maar dat uitschelden van mensen begrijp ik nietquote:Op dinsdag 10 september 2024 10:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen probleem Eend/John/elke andere debiele kloon
Fijn maat veel succes. Nog even je kan het.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ook met een bal minder moet er gewerkt worden. Nog drie weken boys
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij bent als een vader voor mij maar dat uitschelden van mensen begrijp ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |