Dacht dat je wel domi wasquote:Op maandag 9 september 2024 18:48 schreef GGMM het volgende: [..] Je hoeft van mij niks te doen wat je niet wil
![]()
Haha white knightquote:Op maandag 9 september 2024 18:58 schreef GGMM het volgende: [..] Ik vind het gewoon heel belangrijk om een veilige omgeving te creëren Als jij dat "woke" vindt, prima.
je mag serieus bij mij komen slapen hoorquote:Op maandag 9 september 2024 18:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
politie politie hoeren van justitie
Smeerlap je wil hem gewoon misbruikenquote:Op maandag 9 september 2024 19:04 schreef Tjacka het volgende:
weet niet waar je woont maar als het een 9 uur wedstrijd is kan ik je misschien weg brengen xoxo
Jaquote:Op maandag 9 september 2024 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Smeerlap je wil hem gewoon misbruiken
Sorry vriendquote:Op maandag 9 september 2024 21:27 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka weer met zijn erg originele repertoire zie ik
Ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op maandag 9 september 2024 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Wisten jullie dat Chris Chan is getrouwd met de mew-two gecloned door Giovanni's team?
quote:Op maandag 9 september 2024 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat
Noem dan maar even haar andere 3 mannen op als je het zo goed weet en ook uit welke dimensie ze komenquote:
Hahaha lekker man, laat andere maar werken!quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:20 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Vandaag naar Keulen, misschien ook Düsseldorf.
Wat een wereldreiziger ben ik toch haha 😛
Hij werkt ook. Wel huilend danquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Hahaha lekker man, laat andere maar werken!
Bedankt papa 🤗quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Hahaha lekker man, laat andere maar werken!
Ik zegen mijzelf dat ik hier niet eerder van had gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |