Ben je aan het afkicken van het voordeel menu van snackbar de Schakel?quote:Op zondag 8 september 2024 15:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voel me wel beter nu ik mijn medicatie niet meer neem
Beter dan die keer dat ik je de verkeerde kant op duwde en je van een brug flikkerde.quote:Op maandag 9 september 2024 11:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als jij mij de goede kant op duwt.
Klopt. Nog steeds trauma's maar ik weet dat ik je volgende keer gewoon in de brandnetels kan duwen.quote:Op maandag 9 september 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Beter dan die keer dat ik je de verkeerde kant op duwde en je van een brug flikkerde.
Je weet KARPER goed waar ik van afkickquote:Op maandag 9 september 2024 11:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ben je aan het afkicken van het voordeel menu van snackbar de Schakel?
Welke oefening?quote:Op maandag 9 september 2024 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag gym geweest. 1 van de oefeningen 7 kilo zwaarder gedaan.
Voel het gelijk.
Lekker bezig makkerquote:Op maandag 9 september 2024 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag gym geweest. 1 van de oefeningen 7 kilo zwaarder gedaan.
Voel het gelijk.
Waaromquote:
Nee. Woensdag ga ik weer!quote:Op maandag 9 september 2024 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker bezig makker
Heb je al tering grote biceps?
Dat je die metalen staaf boven je hebt en die omlaag trekt. Geen idee hoe die dingen heten joh.quote:
Lat pull down maybe?quote:Op maandag 9 september 2024 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je die metalen staaf boven je hebt en die omlaag trekt. Geen idee hoe die dingen heten joh.
Ach er zijn hier walgelijkere wezensquote:
politie politie hoeren van justitiequote:
Je hoeft van mij niks te doen wat je niet wilquote:Op maandag 9 september 2024 18:47 schreef Aberkullie het volgende:
@:GGMM moet ik Goodnight mommy kijken?
Zoek het uitquote:Op maandag 9 september 2024 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niks te doen wat je niet wil
Helaas ken ik die film nietquote:Op maandag 9 september 2024 18:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is het nou een goede film of niet
Lekker woke.quote:Op maandag 9 september 2024 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niks te doen wat je niet wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |