Is het ergens niet goed als die dan dood zijn?quote:
Ga je Skunk 2023 kijken? Goeie Belgische film @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan streep ik hem door op m'n lijst
Bedankt!
Wil jij ook een streep door wat gebruikersnamen plaatsen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt!
banaanvraag mag niet oulehquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij ook een streep door wat gebruikersnamen plaatsen?
Bvd
Ik begin nu aan Reptilequote:Op dinsdag 10 september 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt!
Is ecologisch gezien ook gunstig, ja.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is het ergens niet goed als die dan dood zijn?
Aziatische hoornaar maakt ook een flinke opmars, ben bang dat er straks geen bij meer over is.
Waaaaarop?????quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Waar blijft het commentaar @:FlippingCoin Je bent te laat
voetjeballlquote:
Oh dat kiek ik niet vanavondquote:
Tegen de moffen! ik had jou wel in prinsenvlagprint verwacht voor de tvquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat kiek ik niet vanavond
net even gekekenquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ga je Skunk 2023 kijken? Goeie Belgische film @:capuchon_jongen
Die draag ik altijd met trotsquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen de moffen! ik had jou wel in prinsenvlagprint verwacht voor de tv
ben niet zo voor wraakzuchtige eindesquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Goeie film ja toch? Wil hem gaan kijken.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef Loverboii het volgende:
[..]Maat spoiler tag. Ik moet nog kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou er geen geld aan gevenquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maat spoiler tag. Ik moet nog kijken!
waar is datquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
we zitten op het geheime forum
alleen voor dikzakken dusquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
mag ik niet zeggen van abergodin
Graag als eerste door @FlippingCoinquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij ook een streep door wat gebruikersnamen plaatsen?
Bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |