Zullen ze bij Indonesië ook met boxer aan douchen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Indonesië 0-0 tegen Australië.
WC 2026 HERE WE COME
@:Mortaxx
Als ze iets van Mortaxx weghebben gaan ze verliezen omdat ze te veel met zonnebank en skincare routines bezig zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Indonesië 0-0 tegen Australië.
WC 2026 HERE WE COME
@:Mortaxx
Geen idee. Zijn nu vooral Nederlanders die er spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen ze bij Indonesië ook met boxer aan douchen?
Zonder disc drive lolquote:
Wanneer was je daar?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn nu vooral Nederlanders die er spelen.
Toen ik daar was, kon ik de schaamtecultuur niet zien. Ook vrij weinig kleding aan normaliter
Lekker maat, afgespoeld met een kölsch?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Lekkere curry gegeten in Keulen
Ja nouja geld moet rollenquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh de PS. Jezus wat een geld he
Veel te veel geld. Gekkigheid!quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh de PS. Jezus wat een geld he
jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:00 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lekker maat, afgespoeld met een kölsch?
Slagveld op de weg vandaag.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Ps4 geef ik aan mijn neefje kan die gta v spelen als die 5 is
Zondequote:Op dinsdag 10 september 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slagveld op de weg vandaag.
Een pad, 2 Amerikaanse rivierkreeftjes en een rat. Allemaal plat.
De app zegt in eerste instantie huiskat, bij de pad. Bij inzoomen zegt hij westelijke gewone pad. Die kennelijk niet bestaat. Een Latijnse naam erbij van een soort uit Spanje.quote:
Lijkt niet echt op elkaar, alleen qua naamgeving.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De app zegt in eerste instantie huiskat, bij de pad. Bij inzoomen zegt hij westelijke gewone pad. Die kennelijk niet bestaat. Een Latijnse naam erbij van een soort uit Spanje.
Snap er niks meer van.
Weet nog niet hoe ik hem in ga vullen. Als de kleine naar bed is nog even kijken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt niet echt op elkaar, alleen qua naamgeving.
Dan streep ik hem door op m'n lijstquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:20 schreef Aberkullie het volgende:
@:GGMM die film die ik zei kun je overslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |