Waarheen ouwe struikrover!!!!!!quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:17 schreef Fok-it het volgende:
Zo sleutel bij de makelaar ingeleverd. Nu moeten er fotos gemaakt worden, dan concept brochure accepteren en dan gaat tie eindelijk op Funda.
Kan alsnog tot 2 maanden duren. En daar ga ik niet op wachten.
Begin oktober vakantie
Wat een gedoe zeg, allemaal.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:17 schreef Fok-it het volgende:
Zo sleutel bij de makelaar ingeleverd. Nu moeten er fotos gemaakt worden, dan concept brochure accepteren en dan gaat tie eindelijk op Funda.
Begin oktober vakantie
Ik ben er ook zo klaar mee. We zitten straks op 1 jaar na dato.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg, allemaal.
We hadden nog niet genoeg werklozen in deze scquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:17 schreef Fok-it het volgende:
Begin oktober vakantie
Sowieso Portugalquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarheen ouwe struikrover!!!!!!
Dan ga je toch lekker terug naar KLB!?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We hadden nog niet genoeg werklozen in deze sc
Marokko is kut beter ga je naar andere landenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso Portugalen eerst dacht ik aan Spanje, maar ik zit nu ook te kijken of misschien wat avontuurlijker af te dalen naar Marokko
Altijd goeie verhalen gehoord over Marokko wel. Behalve medina in Marrakechquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Marokko is kut beter ga je naar andere landen
Portugal ia wel nice
Heb gehoord dat er marokkanen zittenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd goeie verhalen gehoord over Marokko wel. Behalve medina in Marrakech
Oh echt? Dacht dat dit urban myth was. Misschien maar iets anders kiezen danquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb gehoord dat er marokkanen zitten
Mss paar weekjes polenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht dat dit urban myth was. Misschien maar iets anders kiezen dan
Ga sowieso nog wel naar Polen. Misschien volgend jaar oostblok tripjequote:
Ze sturen al hun rotte appels hierheen!quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb gehoord dat er marokkanen zitten
Je hebt ook zo'n wijkopenautos.nl maar dan voor huizen. Dan was het binnen week verkochtquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg, allemaal.
In de GFTquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze sturen al hun rotte appels hierheen!
Zie daar alleen maar lichtgrijze balkjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker terug naar KLB!?
Als betaling voor hun dienst?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n wijkopenautos.nl maar dan voor huizen. Dan was het binnen week verkocht
Lever je wel ongeveer kwart van de verkoopprijs in rip
Nee ze kopen dan gewoon veel lager inquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als betaling voor hun dienst?
Geen idee hoeveel dit jaar je heeft gekost natuurlijk.
¤800quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zie daar alleen maar lichtgrijze balkjes
Indonesië 0-0 tegen Australië.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ze kopen dan gewoon veel lager in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |