Slimme zet!quote:
Gruwelijk natquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)annual_precipitation
niet verwacht dat Nederland zo laag staat op de lijst
Colombia jaquote:
Deprimerende getallen inderdaad.quote:
Winter heeft opzich wel charmes, maar herfst? Nee dat heeft niks aantrekkelijksquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:23 schreef Questular het volgende:
Ik hou persoonlijk wel van de winter. Eigenlijk heeft elk jaargetijde zijn charmes.
Vind de herfstkleuren wel wat hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winter heeft opzich wel charmes, maar herfst? Nee dat heeft niks aantrekkelijks
Regenjas, kaplaarzen en verder niets? Bij de parkeerplaats je dollo flashen aan Ria's met een kort pittig kapsel zeker.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:39 schreef Solotovski het volgende:
Mijn najaars en wintergarderobe is zoveel dikker dan m'n zomergarderobe.
Kom maar op met dat najaar
Ik geloof dit onmiddelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:53 schreef Questular het volgende:
Solo heeft zo een Stone island parka ik weet het zeker.
Wat erg voor je.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:12 schreef Solotovski het volgende:
Ze noemen me ook wel Lowlands Liam
Damhert Donny, aangenaam.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze noemen mij ook wel eens waterbuffel bert
Naturistenleef lijkt me wel wat. Maar niet in de winter.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Regenjas, kaplaarzen en verder niets? Bij de parkeerplaats je dollo flashen aan Ria's met een kort pittig kapsel zeker.
Als je dan ruzie krijgt trekken ze aan je tietquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naturistenleef lijkt me wel wat. Maar niet in de winter.
Mag gewoonquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je dan ruzie krijgt trekken ze aan je tiet
Lijkt mij helemaal niks naturist zijn
We zijn hier deftig vriendelijk en schizofreen graag aanpassenquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:56 schreef vrijgevochten het volgende:
Is er al duidelijk wat hier allemaal wel en niet mag
Is debieltje al toegestaan
Is die wel up to date met dit jaar?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)annual_precipitation
niet verwacht dat Nederland zo laag staat op de lijst
Primaquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We zijn hier deftig vriendelijk en schizofreen graag aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |