abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214955045
quote:
16s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Timmerfrans w> kerolijn w> geertje
Maar dat was al vijand nummer 1 nog voor hij in de kamer kwam. Nooit echt begrepen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_214955059
linkse flikkers
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_214955060
rechtste homosexuelen
  woensdag 11 september 2024 @ 20:16:36 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214955087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
linkse flikkers
@VseslavBotkin
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214955120
Ninja-edit!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 11 september 2024 @ 20:19:33 #206
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214955123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat is geen legitieme reden :)
Wel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 11 september 2024 @ 20:20:46 #207
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214955132
Ik heb een betere baard dan Timmermans

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_sly op 11-09-2024 22:02:45 ]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 11 september 2024 @ 20:24:39 #208
459912 FlippingCoin
pi_214955163
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een betere baard dan Timmermans
Dat sowieso

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 11-09-2024 22:03:01 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_214955239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
@:VseslavBotkin
😇
pi_214955341
Tandjes
pi_214955485
Timmerfrans is de beste premier die Nederland nooit had of verdiende
pi_214955490
Timmerfrans en Ouwehand kabinet en mijn depressie gaat in rook op
pi_214955518
Beste mensen,

Even voor de goede orde omdat ik een hoop verwarring om mij heen zie over mijn wetenschappelijke werk.

Ik kan met zekerheid zeggen dat de collectieve bewustzijnstransitie naar het high-tech matriarchaat per 9/9 echt volledig voltooid is.

Het patriarchaat heeft geen toekomst meer op aarde, wat er verder ook gebeurt. Dat is een voldongen feit en hangt niet af van specifieke personen of gebeurtenissen o.i.d. Het is simpelweg een realiteit die zich presenteert en waar wij ons toe te verhouden hebben.

Wel moet de transitie naar het high-tech matriarchaat nog concreet en praktisch invulling worden gegeven. Dat zal ongeveer tot 2040 duren. Daar is verder geen enkele haast bij en ook dit is overigens een proces dat zich natuurlijk zal ontvouwen.

Ik begrijp goed dat er een kleine groep fervente aanhangers is van het patriarchaat. Ik begrijp ook dat dit voor hen een spannende en onzekere tijd is.

Ik wil iedereen desondanks toch vragen de rust en kalmte te bewaren. Er is niks aan de hand. Niemand wordt aan het kruis genageld. Er komt geen klopjacht op bepaalde personen of groepen. Iedereen speelde precies de rol die hij moest spelen en alles is helemaal goed zoals het is.

Er komt nu geen periode waarin de "goeieriken" van de "slechteriken" of de "daders" van de "slachtoffers" worden onderscheiden. Sterker nog, dit hele proces gaat erover dat wij collectief mogen ontdekken dat dat duale onderscheid uiteindelijk niet bestaat.

Ik ben zelf voorstander van een rustige, drama-vrije en respectvolle transitieperiode. Waarin de stapjes samen met alle betrokkenen rustig worden genomen als men er klaar voor is. Waarin niemand tot zondebok wordt gemaakt. Het gaat er juist over dat wij leren al het menselijk handelen systemisch te bekijken, hoe destructief dat handelen ook is.

Wij mensen zijn onderdeel van grote evolutionaire processen in een spel van licht en donker dat ons allemaal ver boven de pet gaat en dat onze individuele levens fors overstijgt. Het enige wat wij kunnen doen is ons hieraan overgeven.

Ik hoop dus ook dat ik en anderen die lang hebben gestreden voor "de nieuwe wereld" nu verder met rust kunnen worden gelaten. Wij zijn geen bedreiging en wij zijn tegen helemaal niemand. Wij willen niets liever dan iedereen meenemen naar de nieuwe wereld, en dat zal ook lukken.

Het patriarchaat gaat niet alleen over bloemetjes en bijtjes maar is een bikkelhard survival-systeem. Dit was broodnodig voor de evolutie van onze soort, en iedereen die er een rol in speelde zal daarvoor ook de waardering en erkenning krijgen, wat die rol ook was.

Dit is nu eerst een tijd van bezinning en introspectie, en van het voorzichtig likken van alle forse wonden - in het lichaam, in de psyche en in sociale systemen. Dit betreft persoonlijke en kwetsbare processen in de eigen leefkring. Dit alles kost veel tijd en is vaak emotioneel erg beladen.

Ik zou iedereen willen vragen hier respectvol mee om te gaan en elkaar daar nu alle tijd en ruimte voor te geven die een ieder nodig heeft. Gun elkaar dus privacy, ook als het ideologische tegenstanders betreft.

En verder kan men gewoon over tot de orde van de dag.

Merci.
pi_214955543
quote:
16s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:54 schreef VseslavBotkin het volgende:
Beste mensen,

Even voor de goede orde omdat ik een hoop verwarring om mij heen zie over mijn wetenschappelijke werk.

Ik kan met zekerheid zeggen dat de collectieve bewustzijnstransitie naar het high-tech matriarchaat per 9/9 echt volledig voltooid is.

Het patriarchaat heeft geen toekomst meer op aarde, wat er verder ook gebeurt. Dat is een voldongen feit en hangt niet af van specifieke personen of gebeurtenissen o.i.d. Het is simpelweg een realiteit die zich presenteert en waar wij ons toe te verhouden hebben.

Wel moet de transitie naar het high-tech matriarchaat nog concreet en praktisch invulling worden gegeven. Dat zal ongeveer tot 2040 duren. Daar is verder geen enkele haast bij en ook dit is overigens een proces dat zich natuurlijk zal ontvouwen.

Ik begrijp goed dat er een kleine groep fervente aanhangers is van het patriarchaat. Ik begrijp ook dat dit voor hen een spannende en onzekere tijd is.

Ik wil iedereen desondanks toch vragen de rust en kalmte te bewaren. Er is niks aan de hand. Niemand wordt aan het kruis genageld. Er komt geen klopjacht op bepaalde personen of groepen. Iedereen speelde precies de rol die hij moest spelen en alles is helemaal goed zoals het is.

Er komt nu geen periode waarin de "goeieriken" van de "slechteriken" of de "daders" van de "slachtoffers" worden onderscheiden. Sterker nog, dit hele proces gaat erover dat wij collectief mogen ontdekken dat dat duale onderscheid uiteindelijk niet bestaat.

Ik ben zelf voorstander van een rustige, drama-vrije en respectvolle transitieperiode. Waarin de stapjes samen met alle betrokkenen rustig worden genomen als men er klaar voor is. Waarin niemand tot zondebok wordt gemaakt. Het gaat er juist over dat wij leren al het menselijk handelen systemisch te bekijken, hoe destructief dat handelen ook is.

Wij mensen zijn onderdeel van grote evolutionaire processen in een spel van licht en donker dat ons allemaal ver boven de pet gaat en dat onze individuele levens fors overstijgt. Het enige wat wij kunnen doen is ons hieraan overgeven.

Ik hoop dus ook dat ik en anderen die lang hebben gestreden voor "de nieuwe wereld" nu verder met rust kunnen worden gelaten. Wij zijn geen bedreiging en wij zijn tegen helemaal niemand. Wij willen niets liever dan iedereen meenemen naar de nieuwe wereld, en dat zal ook lukken.

Het patriarchaat gaat niet alleen over bloemetjes en bijtjes maar is een bikkelhard survival-systeem. Dit was broodnodig voor de evolutie van onze soort, en iedereen die er een rol in speelde zal daarvoor ook de waardering en erkenning krijgen, wat die rol ook was.

Dit is nu eerst een tijd van bezinning en introspectie, en van het voorzichtig likken van alle forse wonden - in het lichaam, in de psyche en in sociale systemen. Dit betreft persoonlijke en kwetsbare processen in de eigen leefkring. Dit alles kost veel tijd en is vaak emotioneel erg beladen.

Ik zou iedereen willen vragen hier respectvol mee om te gaan en elkaar daar nu alle tijd en ruimte voor te geven die een ieder nodig heeft. Gun elkaar dus privacy, ook als het ideologische tegenstanders betreft.

Merci.
wijze woorden, bedankt voor de update
pi_214955576
quote:
Beste mensen,

Merci.
Mooi onder woorden gebr8!!
  woensdag 11 september 2024 @ 21:57:28 #217
459912 FlippingCoin
pi_214956124
quote:
doubt
pi_214956312
Ik ben een slechtvalk
pi_214956359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 22:20 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik ben een slechtvalk
_O-
pi_214956441
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 22:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
_O-
Lig in mijn mand slaap lekker
pi_214956703
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 22:37 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Lig in mijn mand slaap lekker
slaap goed
pi_214957721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 23:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
slaap goed
Jij bent een neusbeer.
pi_214957900
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 22:20 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik ben een slechtvalk
snelste vogel ter wereld, 390 km/u
pi_214958450
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:05 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Jij bent een neusbeer.
jij bent een gore poezen lekker
pi_214959602
Laffe herders, KLB verlaten

Blijf maar weg ook
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')