quote:Op donderdag 12 september 2024 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had hij beter paar blaffers van dat geld kunnen kopen
Deze weken zijn erg druk op werk. Ben toe aan weekend.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah joh beetje werken niks mis mee
Ah ja dan is het andersquote:Op donderdag 12 september 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze weken zijn erg druk op werk. Ben toe aan weekend.
Wanneer is de eerstvolgende schoolvakantie weer ?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze weken zijn erg druk op werk. Ben toe aan weekend.
Flinke turbulentie?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:59 schreef Bezsen het volgende:
Vandaag erg vervelende vlucht gehad.
Nee, dat interesseert me niet.quote:
Kreeg je die meds niet mee met doktersvoorschrift?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee, dat interesseert me niet.
Kon m'n pijnstilling niet meenemen dus voor de security in London de laatste pil gehad en toen pas weer nieuwe van de arts hier.
Dat waren in totaal 10 hele lange uren
Had die documentatie niet op tijd op orde.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg je die meds niet mee met doktersvoorschrift?Wtf
ripquote:Op donderdag 12 september 2024 21:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Had die documentatie niet op tijd op orde.
Bedenk maar wat een hel het voor je was geweest als je economy had gevlogenquote:Op donderdag 12 september 2024 21:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
We hebben het weer overleefd!!!
Dan had ik mezelf van kant gemaakt boven Irak gok ik.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedenk maar wat een hel het voor je was geweest als je economy had gevlogen
Week 45 geloof ik.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer is de eerstvolgende schoolvakantie weer ?
Hoi hoi, hoe is het nu met je?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan had ik mezelf van kant gemaakt boven Irak gok ik.
Ooit mee geschoten, wat een geweld, Vond het helemaaal niks.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze
Wil ik ook wel in huis eigenlijk maarja
Violence baby!quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Ooit mee geschoten, wat een geweld, Vond het helemaaal niks.
Nicequote:Op vrijdag 13 september 2024 08:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Ooit mee geschoten, wat een geweld, Vond het helemaaal niks.
Dat heb je weleens met een wapen jaquote:
Hebben we nog iets van vrijgevochten gehoord? Heel verdacht.quote:Een tragische zaak uit Zwitserland heeft de aandacht getrokken toen bekend werd dat voormalig Miss Zwitserland-finaliste Kristina Joksimovic op brute wijze is vermoord door haar echtgenoot. Het lichaam van de 38-jarige ex-model werd in februari gevonden in hun woning in Binningen, nabij Basel.
Haar man, louter bekend onder het pseudoniem Thomas, heeft bekend zijn vrouw te hebben gedood en in stukken te hebben gesneden. Vervolgens pureerde hij delen van haar lichaam met een blender. Hoewel hij beweert gehandeld te hebben uit zelfverdediging, wijzen forensische rapporten erop dat zijn versie van de gebeurtenissen niet klopt.
de timing doet je wel denkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Hebben we nog iets van vrijgevochten gehoord? Heel verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |