SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Als je in de buurt bent is het wel een leuk uitje jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah ja, het staat bij mij ook nog wel ergens op een verlanglijstje. Het is alleen zo uit de buurt.
En dan ben ik vergeten om @GeorgeM te taggen. Vergeef het mequote:Op vrijdag 6 september 2024 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Ciao a tutti. Ik kom even zeggen dat ik nu pas dit nummer van Irama ontdekt heb (is van 2020). Compleet anders dan we van hem gewend zijn maar ik vind hem erg leuk
Proost dan maar!quote:
Typisch Belgen, pas scoren als het EK al maanden klaar isquote:
Het is tegen Israël, dus de gemiddelde ESF-fan zet nu de wave in.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Typisch Belgen, pas scoren als het EK al maanden klaar is
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel als je het op die manier zegt.
quote:
De omgeving is prachtig en Toscane heeft echt verborgen pareltjes. Maar de reis is slopend. De hele dag zijn we aan het rondslenteren in een spoedcursus. Dus ik vind het wel prima dat het morgen de laatste dag is.quote:
Je hebt wel vaker een groepsreis gedaan toch? Was er op voorhand iets wat aangaf dat dit zo'n druk programma zou hebben?quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De omgeving is prachtig en Toscane heeft echt verborgen pareltjes. Maar de reis is slopend. De hele dag zijn we aan het rondslenteren in een spoedcursus. Dus ik vind het wel prima dat het morgen de laatste dag is.
Het is een redelijk schema maar er stond niet bij dat we steeds 2 tot 3 uur heen en weer moeten rijden en dat de vrije tijd erg beperkt is. Wat ook erg jammer is is dat het hotel boven in de bergen is. Het uitzicht is supermooi maar er is weinig te doen. Je kunt niet even de stad in of naar een cafeetje.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker een groepsreis gedaan toch? Was er op voorhand iets wat aangaf dat dit zo'n druk programma zou hebben?
Ah op die manierquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is een redelijk schema maar er stond niet bij dat we steeds 2 tot 3 uur heen en weer moeten rijden en dat de vrije tijd erg beperkt is. Wat ook erg jammer is is dat het hotel boven in de bergen is. Het uitzicht is supermooi maar er is weinig te doen. Je kunt niet even de stad in of naar een cafeetje.
Voor de rest is het een leuke vakantie hoor. Er zijn plekken waar ik graag nog terug zou willen komen.
Nu al?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:03 schreef Dave het volgende:
Tot zover mijn ode aan het topicnummer.
Nu bedtijd!
quote:
Vind ik gek.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:39 schreef Dave het volgende:
“Meneer van Daalen wacht op antwoord” geldt niet meer.
/boomer
Dan heb ik waarschijnlijk al met de huidige rekenregels gewerkt.quote:
Op zich, vind ik dat ook wel logisch.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:05 schreef Dave het volgende:
Vermenigvuldigen ging vroegah voor delen, nu zijn delen en vermenigvuldigen gelijkwaardig en voer je ze van links naar rechts uit.
Ik wil je niet oud noemen, maar is het voor jou al zo lang geleden dat je nog leerde dat met dubbel a te schrijven?quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:39 schreef Dave het volgende:
“Meneer van Daalen wacht op antwoord” geldt niet meer.
/boomer
Ik had eerst nog Van Daelen. Zo oud!quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil je niet oud noemen, maar is het voor jou al zo lang geleden dat je nog leerde dat met dubbel a te schrijven?![]()
https://www.math4all.nl/venster/bekijk/meneer-van-dalen
Oei, nu krijg ik het gevoel dat ik voor je moet op staan en je mijn stoel moet aanbieden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik had eerst nog Van Daelen. Zo oud!
Dat sowieso!quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, nu krijg ik het gevoel dat ik voor je moet op staan en je mijn stoel moet aanbieden.
Meestal worden achternamen niet aangepast bij een spellingswijzigingquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil je niet oud noemen, maar is het voor jou al zo lang geleden dat je nog leerde dat met dubbel a te schrijven?![]()
https://www.math4all.nl/venster/bekijk/meneer-van-dalen
Of de ESF-versie:quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:08 schreef H_T het volgende:
Volgens Wiki is tegenwoordig het ezelsbruggetje
Hoe moeten wij van de onvoldoendes afkomen?
beter geschikt
Ben jij zo jong?quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja toen ik op school zat 10-15 jaar geleden ook al
Heb je nog een foto gemaakt dat je hun toren omhoog probeert te houden of juist omver te duwen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:07 schreef NailQueen het volgende:
We zijn vandaag in Pisa geweest. Daar werd een podium opgebouwd voor een concert. Daar treed toevallig Alfa op die we nog kennen van dit leuke liedje uit Sanremo
(Gelijk een reminder voor een afterparty!)
Voor de mensen die Sanremo niet gezien hebben. Hij is een soort Flemming van Italië
Wel een foto waar ik er bij op sta. Maar deze poses vond ik te toeristischquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog een foto gemaakt dat je hun toren omhoog probeert te houden of juist omver te duwen?
Oh ja, voetbal vanavond.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen gaan het vanavond voor ons doen tegen Bosnië.
Waarom heeft dat veld last van roos?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen gaan het vanavond voor ons doen tegen Bosnië.
Head&Shoulders is helaas geen sponsor.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom heeft dat veld last van roos?
Niet gewassen met Head & Shoulders.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom heeft dat veld last van roos?
Lekker vooruitzicht. De Baltische Staten wil ik ooit nog wel bezoeken, maar het is nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
Sinds vandaag overigens voor anderhalve week vakantieMorgen vliegen naar Tallinn, en dan via daar Riga en Vilnius (plus wat dagtrips vanuit die plekken) weer terug naar huis
Het zijn mooie landen. Na zeven jaar dat ik weer eens terug ben (in die zeven jaar is er wel heel veel gebeurd moet ik zeggenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht. De Baltische Staten wil ik ooit nog wel bezoeken, maar het is nooit van gekomen.
Ja, ik ken eigenlijk alleen de grote steden. Heb je daarbuiten nog plannen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn mooie landen. Na zeven jaar dat ik weer eens terug ben (in die zeven jaar is er wel heel veel gebeurd moet ik zeggen).
Ja. Wel meerdere dagtrips gepland.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik ken eigenlijk alleen de grote steden. Heb je daarbuiten nog plannen?
Dat wordt heel lastig.quote:
Die hebben hun eigen koffie meegenomen, die gaan na de rust als een trein.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:34 schreef Fred_B het volgende:
Op slag van rust, nu moet Bosnië na de thee uit een ander vaatje gaan tappen!
Dat zeker. Aanvallend ziet het er leuk en goed uit. Maar wel afwachten hoe het tegen betere tegenstanders gaat.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:02 schreef Fred_B het volgende:
Het krachtsverschil is ook enorm. Nederland speelt prima.
Timber speelt tegenwoordig linksback bij Arsenal. Dus die zal eerder op links ingezet worden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:23 schreef sportfreak het volgende:
De Ligt grijpt niet bepaald zijn kans bij afwezigheid van De Vrij en de nog op de weg terug zijnde Timber zullen we maar zeggen.
Ow, ok. Dat was vroeger anders toch?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Timber speelt tegenwoordig linksback bij Arsenal. Dus die zal eerder op links ingezet worden.
Hij speelde voorheen inderdaad rechts centraal, maar dit seizoen aan de linkerkant. Aké i.p.v. Van Dijk is denk ik ook beter, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ow, ok. Dat was vroeger anders toch?
Zou trouwens ook een prima optie zijn, dan kan Ake i.p.v. Van Dijk in het centrum gaan spelen.
Hey, wat leuk zeg!quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
Sinds vandaag overigens voor anderhalve week vakantieMorgen vliegen naar Tallinn, en dan via daar naar Riga en Vilnius (plus wat dagtrips vanuit die plekken) weer terug naar huis
quote:Op zondag 8 september 2024 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hey, wat leuk zeg!
Maar wat raar ookHeb je dat hier ergens eerder gezegd? Ik ga later deze maand naar Vilnius en Riga. Vorig jaar was het ook al zo met Belgrado. Wat een toeval.
Doet het niet.quote:Op zondag 8 september 2024 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C9nDazXtkL5/?igsh=YTc4ejhqZ3Rma293
Wanneer je kat weer op je laptop zit. @:ESF1Gamer
Wil je zeggen dat dit Froukje haar schuld is?quote:Op zondag 8 september 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Gisteren naar een fair geweest en in de avond Froukje live gezien.
Word ik vanochtend beroerd wakker.
Neequote:Op zondag 8 september 2024 10:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dit Froukje haar schuld is?
Dit keer ben jij eerder, dus mogelijk kan je een tip geven als je iets heel interessants zietquote:Op zondag 8 september 2024 06:13 schreef Redefine het volgende:
[..]Dat is wel toevallig ja. Wij hebben gewoon een goede smaak wat reizen betreft
Had het wel al eerder gezegd ja
Was 1.42 geen nacht?quote:Op zondag 8 september 2024 10:59 schreef NailQueen het volgende:
Dit weekend geen nachtploeg in de SC
Ik was bang opgesloten te worden.quote:Op zondag 8 september 2024 10:59 schreef NailQueen het volgende:
Dit weekend geen nachtploeg in de SC
Dat kan nu alsnog natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was bang opgesloten te worden.
quote:Op zondag 8 september 2024 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan nu alsnog natuurlijk.
Dat is alleen als NailQueen er is. De rest is niet eng.quote:Op zondag 8 september 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was bang opgesloten te worden.
Die kan ik sowieso wel geven. Want ik ben er al een keer geweestquote:Op zondag 8 september 2024 10:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit keer ben jij eerder, dus mogelijk kan je een tip geven als je iets heel interessants ziet
En wat nou als ik zeg dat ik Zwitserse chocolade bij me heb?quote:Op zondag 8 september 2024 12:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is alleen als NailQueen er is. De rest is niet eng.
Lokaas!quote:Op zondag 8 september 2024 14:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat nou als ik zeg dat ik Zwitserse chocolade bij me heb?
Maar ik wist niet of ze aanwezig was.quote:Op zondag 8 september 2024 12:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is alleen als NailQueen er is. De rest is niet eng.
Beachvolleybal in estafettevorm. Het zag er wel leuk uit.quote:Op zondag 8 september 2024 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat Queen of the Court is wel leuk om te zien.
Ik zie alles op de camerabeelden. Je ziet me niet maar ik ben er wel.quote:Op zondag 8 september 2024 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik wist niet of ze aanwezig was.
Ja, dat inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2024 17:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Beachvolleybal in estafettevorm. Het zag er wel leuk uit.
Ja, kijk, daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 8 september 2024 18:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie alles op de camerabeelden. Je ziet me niet maar ik ben er wel.
Ze weet precies wanneer je naar de KSC gaatquote:Op zondag 8 september 2024 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar was ik al bang voor.
Dat is ook geen geheim.quote:Op zondag 8 september 2024 19:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze weet precies wanneer je naar de KSC gaat
Ik denk dat ie stiekem naar de KSC is gegaan.quote:Op zondag 8 september 2024 22:15 schreef H_T het volgende:
Luctor zegt dat ie gaat slapen, kan iemand dat checken?
In de KSC zegt hij ook dat hij gaat slapen. Hmmm..quote:Op zondag 8 september 2024 22:15 schreef H_T het volgende:
Luctor zegt dat ie gaat slapen, kan iemand dat checken?
In dat geval doe ik alles voor je, als je mij chocolade geeft.quote:Op zondag 8 september 2024 14:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat nou als ik zeg dat ik Zwitserse chocolade bij me heb?
Latte, latte, lots of chocolahahattequote:Op zondag 8 september 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In dat geval doe ik alles voor je, als je mij chocolade geeft.
Niet aan het werk maar leuke dingen doen op vakantie . M’n interne wekker staat alleen nog steeds aan (m’n externe bijna 2-jarige lopende wekker trouwens ookquote:Op maandag 9 september 2024 04:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoog tijd voor koffie en iets lekkers idd.
[ afbeelding ]
En dan snel aan het werk mensen, het is niet voor niks maandag.
Gelukje bij een ongeluk dusquote:Op maandag 9 september 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Noodgedwongen thuiswerken vandaag. De garagedeur van het parkeerdek waar mijn auto staat, blijft volledig dicht.
Vriend van ons daar werkte de elektronische deur van kantoor niet. Het noodkastje hangt binnenquote:Op maandag 9 september 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Noodgedwongen thuiswerken vandaag. De garagedeur van het parkeerdek waar mijn auto staat, blijft volledig dicht.
Ook handig.quote:Op maandag 9 september 2024 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Vriend van ons daar werkte de elektronische deur van kantoor niet. Het noodkastje hangt binnen
quote:Op maandag 9 september 2024 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Vriend van ons daar werkte de elektronische deur van kantoor niet. Het noodkastje hangt binnen
Dit valt in de categorie schaar die in een verpakking zit die je alleen open krijgt met een schaar.quote:Op maandag 9 september 2024 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Of de traditionele uitsmijterskreet: “Je komt hier alleen binnen met een pasje”quote:Op maandag 9 september 2024 13:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit valt in de categorie schaar die in een verpakking zit die je alleen open krijgt met een schaar.
Zo'n zeiklied is het toch niet?quote:Op maandag 9 september 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde net Il Volo. Niet op de radio. Niet in een restaurant. Niet in Italie. Maar bij de wc in Duitsland.
Vraag me niet waarom maar ik heb dit jaar opeens al heel vroeg zin in de kerst :’) ik denk wel dat ik kerst zelf dan weer snel zat ben maar tochquote:Op maandag 9 september 2024 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Of over leuke herfstuitjes in het bos?
[ afbeelding ]
Ik vrees dat we toch nog even een paar maanden herfst moeten doorstaanquote:Op maandag 9 september 2024 20:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar ik heb dit jaar opeens al heel vroeg zin in de kerst :’) ik denk wel dat ik kerst zelf dan weer snel zat ben maar toch![]()
Dus ik sla op de een of andere manier de herfst over in m’n hoofd.
ja, de zomer die begon in augustus en eindigde in septemberquote:Op maandag 9 september 2024 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vrees dat we toch nog even een paar maanden herfst moeten doorstaan![]()
Over twee maanden komt Sinterklaas al aan trouwens. Zo’n zomer vliegt voorbij
Ben hier geen fan van.quote:Op maandag 9 september 2024 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Juli was best goed.quote:Op maandag 9 september 2024 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, de zomer die begon in augustus en eindigde in september
Nu weer 9 maanden herfst voordat er weer een kansje is op zomer
De B van bokbier zit al in de maand!quote:Op maandag 9 september 2024 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
Het herfstbokseizoen begint bijna weer.
toch ook nog best veel regen? (al was ik er grotendeels niet)quote:
Ik wacht toch altijd weer het liefst tot oktober voordat ik er eentje opentrek. Jij begint al eerder?quote:
Soms wel, maar dit seizoen nog nietquote:Op maandag 9 september 2024 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wacht toch altijd weer het liefst tot oktober voordat ik er eentje opentrek. Jij begint al eerder?
Nee in plaats daarvan worden er kaarsjes gebrand voor James Earl Jones RIPquote:
RIPquote:Op dinsdag 10 september 2024 07:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee in plaats daarvan worden er kaarsjes gebrand voor James Earl Jones RIP
Ik was vorige week nog op zomervakantie, ik ben hier nog niet klaar voorquote:Op maandag 9 september 2024 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al wel zin om mijn kerstlego te gaan bouwenquote:Op maandag 9 september 2024 20:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar ik heb dit jaar opeens al heel vroeg zin in de kerst :’) ik denk wel dat ik kerst zelf dan weer snel zat ben maar toch![]()
Dus ik sla op de een of andere manier de herfst over in m’n hoofd.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:02 schreef Troel het volgende:
Ik hoorde dat de adventskalender van Lego dit jaar 'Het Nest' van de Weasleys is, omdat er 24 zakken met stukken inzitten
Vast niet druk daar vandaag.quote:
Ik ga volgende week TOTO proberenquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
Ticketmaster altijd leuk, ik sta in de wachtrij voor Imagine Dragons kaartjes. Word ik gewoon van de ene wachtrij in de andere gegooiden nu sta ik achteraan (vermoed ik) .
Ja, jij bent nog niet klaar met de zomer, maar de zomer wel met jou!quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog op zomervakantie, ik ben hier nog niet klaar voor
Leuk! Die willen wij ook proberen als Imagine Dragons niet lukt (waar het naar uitzietquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, jij bent nog niet klaar met de zomer, maar de zomer wel met jou!
Allora en welkom thuis danquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuus. Het voelt alsof ik uit Toscane weggerukt ben
Dat is toch minder gezelligquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
Nou, deze presale geen kaarten kunnen krijgen. Donderdag maar opnieuw proberen.
Edit: nou ja, we hadden wel 3 zitplaatsen in 3 verschillende vakken kunnen krijgen![]()
Ja leek ons ookquote:
Héb je eindelijk bruine benen, moet je ze weer verstoppenquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet weer een lange broek aan. Ik wil het niet
Nee, ik heb nogal slecht geslapen dus ben het vergeten.quote:
Nee, ik ben vandaag in Baron 1898 geweestquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bent een mijnwerker geworden?
Je bent in een baron uit 1898 geweest?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben vandaag in Baron 1898 geweest
Ja, eensquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent in een baron uit 1898 geweest?![]()
Jij liever dan ik.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik heb nogal slecht geslapen dus ben het vergeten.
Maar ik was wel gewoon netjes vroeg aan het werk natuurlijk.
Stoer! Ik durf echt niet in dat soort achtbanenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben vandaag in Baron 1898 geweest
Communiceren via rooksignalen, vind je dat niet leuk dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
Edit: nou ja, we hadden wel 3 zitplaatsen in 3 verschillende vakken kunnen krijgen![]()
"Gelukkig" is het slechts de presale. Donderdag lukt het hopelijk welquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nu pas dat Geert Wilders ook in Italie was
Undercover Geertjequote:Op dinsdag 10 september 2024 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat hij bij mij in de groep zat
Is dat mogelijk met dat kapsel van hem?quote:
Met deze stand wordt het in elk geval geen verlengingquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
Ik kan het op mijn hotelkamer zien. Want RTL Deutschland zend het uit. Dus ik juich lekker mee![]()
Het is hier wel een uur later, dus bij is het rond middernacht afgelopen
Was er een man met een plaksnor?quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat hij bij mij in de groep zat
Er was wel een man die maar zat te klagen over de regering en het beleidquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was er een man met een plaksnor?
Ik ben ook nog wel in grotere, hogere en snellere varianten van dat type geweestquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stoer! Ik durf echt niet in dat soort achtbanen
Mijn dochter en NM durven ook in alle achtbanenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel in grotere, hogere en snellere varianten van dat type geweest
En nog altijd versta ik maar misschien de helft van wat die witte wieven kwelen
Was @Strani er ook bij ja?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er was wel een man die maar zat te klagen over de regering en het beleid
Je kunt misschien nog beter Weghorst op zijn plek zettenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Zullen we het een tijdje zonder De Ligt proberen?
Bij de groep waarmee ik vandaag in de Efteling was werd die taak gekweten door enkele mannenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter en NM durven ook in alle achtbanen
Ik ben de klassieke ik-let-wel-op-de-tas-vrouw
Tijdens zijn debuut (dat was het toch?) in en tegen Bulgarije is hij verantwoordelijk voor ellendequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt misschien nog beter Weghorst op zijn plek zetten![]()
Of een verdediger van een VV Manderveen?
Ik zou het niet weten, ik geloof je op je blauwe/groene/grijze/bruine* ogen!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijdens zijn debuut (dat was het toch?) in en tegen Bulgarije is hij verantwoordelijk voor ellende
Hoho, Van Dijk is wel een grote leider. Tenminste, volgens Van Dijk zelf.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:35 schreef Redefine het volgende:
De Ligt met een grote fout bij de eerste goal. En Van Dijk laat weer eens een man lopen en staat te slapen bij de tweede goal. Echt een geweldige verdediging hebben we
Niemand heeft het gevraagd, maar toch vond ik het nodig om dit uit te zoekenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel in grotere, hogere en snellere varianten van dat type geweest
En nog altijd versta ik maar misschien de helft van wat die witte wieven kwelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lekker weer naar anderen wijzen als grote leiderquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, Van Dijk is wel een grote leider. Tenminste, volgens Van Dijk zelf.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Niemand heeft het gevraagd, maar toch vond ik het nodig om dit uit te zoekenDe dive coaster met de grootste eerste afdaling is Yukon Striker in Canada (ben ik ingeweest). Waar Baron 1898 het moet doen met een val van 37 meter is die van Yukon Striker
Ik heb naar aanleiding van deze post die in Gardaland even opgezocht, voor mijn gevoel was die ook nog hoger dan die in de Efteling en dat klopte ook: 42,5 meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durfde dus nauwelijks te kijken toen ze erin zaten![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Niemand heeft het gevraagd, maar toch vond ik het nodig om dit uit te zoekenDe dive coaster met de grootste eerste afdaling is Yukon Striker in Canada (ben ik ingeweest). Waar Baron 1898 het moet doen met een val van 37 meter is die van Yukon Striker
Jammer dat die niet naast de deur is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Wie riep dat?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, hoorde ik laatst niet roepen dat NL zo'n goede verdediging heeft
Tijdens het EK riepen die commentatoren dat regelmatigquote:
Zeker. Wel des te bijzonder natuurlijk om die een keer gedaan te hebben, maar makkelijk vaker kunnen doen was ook leuk geweestquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer dat die niet naast de deur is.
Ik had er tot 5 minuten geleden nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Zeker van een provincie clubje naar het buitenland gegaan?
Een Zeeuw.quote:
Naja als ie beter is dan De Ligt dan is het primaquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een Zeeuw.
Hij verruilde in 2020 NAC Breda voor Brighton & Hove Albion FC
Kan het slechter worden?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naja als ie beter is dan De Ligt dan is het prima
Zeker wel, met mij bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan het slechter worden?
Ja, je komt soms op verre plekken bijzondere achtbanen tegen. Toen ik dit voorjaar in Shanghai was, hebben we daar in het Ocean Park de Steel Dolphin geprobeerd. Dat was ook een leuk ding, in een verder (buiten de dieren) kermisachtige omgeving.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker. Wel des te bijzonder natuurlijk om die een keer gedaan te hebben, maar makkelijk vaker kunnen doen was ook leuk geweest
Die ziet er wel leuk uit ja!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je komt soms op verre plekken bijzondere achtbanen tegen. Toen ik dit voorjaar in Shanghai was, hebben we daar in het Ocean Park de Steel Dolphin geprobeerd. Dat was ook een leuk ding, in een verder (buiten de dieren) kermisachtige omgeving.
Zolang die niet hoeft te scoren is het best een goede speler.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik had Brubbey tot vandaag nog nooit goed zien voetballen eigenlijk
Nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Echt, had Koeman Brobbey niet gewoon tijdens het EK kunnen brengen
Dan was het toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die ziet er wel leuk uit ja!
En terwijl ik dit filmpje keekk miste ik de gelijkmaker
Brobbey was toen amper fit en hopeloos uit vorm.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slechter dan Depay had niet gekund toch
Geen Memphis is wel even lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slechter dan Depay had niet gekund toch
Die ziet er inderdaad leuk uitquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je komt soms op verre plekken bijzondere achtbanen tegen. Toen ik dit voorjaar in Shanghai was, hebben we daar in het Ocean Park de Steel Dolphin geprobeerd. Dat was ook een leuk ding, in een verder (buiten de dieren) kermisachtige omgeving.
Ik kan niet voor H_T spreken, maar ik zou mezelf wel in staat zien de bal te verspelen zonder deze eerst te hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor!
Jij zou de bal niet verspelen!
(Want je zou hem niet eens gehad hebben.)
Nou, Brobbey speelde in een van die oefenwedstrijden voor het EK en dat deed hij gewoon prima. Net als Gravenberch overigens. Het is echt bizar dat die twee vervolgens geen seconde speeltijd kregen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Brobbey was toen amper fit en hopeloos uit vorm.
Klimatologisch is het al herfstquote:Op woensdag 11 september 2024 04:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
Ik heb even geen idee meer of het nou wel of geen herfst is, maar het weer is er wel naar
[ afbeelding ]
Even een herfstig kopje koffie dus vanochtend.
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
Buiten is het herfst, maar binnen is het nog steeds een zeer acceptabele 23 graden.
Warmte blijft hier altijd lang hangen. Daarom is het hier in de zomer ook regelmatig boven de 28 graden binnen.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hier is het binnen onder de 20 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |