Allora en welkom thuis danquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuus. Het voelt alsof ik uit Toscane weggerukt ben
Dat is toch minder gezelligquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
Nou, deze presale geen kaarten kunnen krijgen. Donderdag maar opnieuw proberen.
Edit: nou ja, we hadden wel 3 zitplaatsen in 3 verschillende vakken kunnen krijgen![]()
Ja leek ons ookquote:
Héb je eindelijk bruine benen, moet je ze weer verstoppenquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet weer een lange broek aan. Ik wil het niet
Nee, ik heb nogal slecht geslapen dus ben het vergeten.quote:
Nee, ik ben vandaag in Baron 1898 geweestquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bent een mijnwerker geworden?
Je bent in een baron uit 1898 geweest?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben vandaag in Baron 1898 geweest
Ja, eensquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent in een baron uit 1898 geweest?![]()
Jij liever dan ik.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik heb nogal slecht geslapen dus ben het vergeten.
Maar ik was wel gewoon netjes vroeg aan het werk natuurlijk.
Stoer! Ik durf echt niet in dat soort achtbanenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben vandaag in Baron 1898 geweest
Communiceren via rooksignalen, vind je dat niet leuk dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
Edit: nou ja, we hadden wel 3 zitplaatsen in 3 verschillende vakken kunnen krijgen![]()
"Gelukkig" is het slechts de presale. Donderdag lukt het hopelijk welquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nu pas dat Geert Wilders ook in Italie was
Undercover Geertjequote:Op dinsdag 10 september 2024 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat hij bij mij in de groep zat
Is dat mogelijk met dat kapsel van hem?quote:
Met deze stand wordt het in elk geval geen verlengingquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
Ik kan het op mijn hotelkamer zien. Want RTL Deutschland zend het uit. Dus ik juich lekker mee![]()
Het is hier wel een uur later, dus bij is het rond middernacht afgelopen
Was er een man met een plaksnor?quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat hij bij mij in de groep zat
Er was wel een man die maar zat te klagen over de regering en het beleidquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was er een man met een plaksnor?
Ik ben ook nog wel in grotere, hogere en snellere varianten van dat type geweestquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stoer! Ik durf echt niet in dat soort achtbanen
Mijn dochter en NM durven ook in alle achtbanenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel in grotere, hogere en snellere varianten van dat type geweest
En nog altijd versta ik maar misschien de helft van wat die witte wieven kwelen
Was @Strani er ook bij ja?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er was wel een man die maar zat te klagen over de regering en het beleid
Je kunt misschien nog beter Weghorst op zijn plek zettenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Zullen we het een tijdje zonder De Ligt proberen?
Bij de groep waarmee ik vandaag in de Efteling was werd die taak gekweten door enkele mannenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter en NM durven ook in alle achtbanen
Ik ben de klassieke ik-let-wel-op-de-tas-vrouw
Tijdens zijn debuut (dat was het toch?) in en tegen Bulgarije is hij verantwoordelijk voor ellendequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt misschien nog beter Weghorst op zijn plek zetten![]()
Of een verdediger van een VV Manderveen?
Ik zou het niet weten, ik geloof je op je blauwe/groene/grijze/bruine* ogen!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijdens zijn debuut (dat was het toch?) in en tegen Bulgarije is hij verantwoordelijk voor ellende
Hoho, Van Dijk is wel een grote leider. Tenminste, volgens Van Dijk zelf.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:35 schreef Redefine het volgende:
De Ligt met een grote fout bij de eerste goal. En Van Dijk laat weer eens een man lopen en staat te slapen bij de tweede goal. Echt een geweldige verdediging hebben we
Niemand heeft het gevraagd, maar toch vond ik het nodig om dit uit te zoekenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel in grotere, hogere en snellere varianten van dat type geweest
En nog altijd versta ik maar misschien de helft van wat die witte wieven kwelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lekker weer naar anderen wijzen als grote leiderquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, Van Dijk is wel een grote leider. Tenminste, volgens Van Dijk zelf.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Niemand heeft het gevraagd, maar toch vond ik het nodig om dit uit te zoekenDe dive coaster met de grootste eerste afdaling is Yukon Striker in Canada (ben ik ingeweest). Waar Baron 1898 het moet doen met een val van 37 meter is die van Yukon Striker
Ik heb naar aanleiding van deze post die in Gardaland even opgezocht, voor mijn gevoel was die ook nog hoger dan die in de Efteling en dat klopte ook: 42,5 meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durfde dus nauwelijks te kijken toen ze erin zaten![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Niemand heeft het gevraagd, maar toch vond ik het nodig om dit uit te zoekenDe dive coaster met de grootste eerste afdaling is Yukon Striker in Canada (ben ik ingeweest). Waar Baron 1898 het moet doen met een val van 37 meter is die van Yukon Striker
Jammer dat die niet naast de deur is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Wie riep dat?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, hoorde ik laatst niet roepen dat NL zo'n goede verdediging heeft
Tijdens het EK riepen die commentatoren dat regelmatigquote:
Zeker. Wel des te bijzonder natuurlijk om die een keer gedaan te hebben, maar makkelijk vaker kunnen doen was ook leuk geweestquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer dat die niet naast de deur is.
Ik had er tot 5 minuten geleden nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Zeker van een provincie clubje naar het buitenland gegaan?
Een Zeeuw.quote:
Naja als ie beter is dan De Ligt dan is het primaquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een Zeeuw.
Hij verruilde in 2020 NAC Breda voor Brighton & Hove Albion FC
Kan het slechter worden?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naja als ie beter is dan De Ligt dan is het prima
Zeker wel, met mij bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan het slechter worden?
Ja, je komt soms op verre plekken bijzondere achtbanen tegen. Toen ik dit voorjaar in Shanghai was, hebben we daar in het Ocean Park de Steel Dolphin geprobeerd. Dat was ook een leuk ding, in een verder (buiten de dieren) kermisachtige omgeving.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker. Wel des te bijzonder natuurlijk om die een keer gedaan te hebben, maar makkelijk vaker kunnen doen was ook leuk geweest
Die ziet er wel leuk uit ja!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je komt soms op verre plekken bijzondere achtbanen tegen. Toen ik dit voorjaar in Shanghai was, hebben we daar in het Ocean Park de Steel Dolphin geprobeerd. Dat was ook een leuk ding, in een verder (buiten de dieren) kermisachtige omgeving.
Zolang die niet hoeft te scoren is het best een goede speler.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik had Brubbey tot vandaag nog nooit goed zien voetballen eigenlijk
Nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Echt, had Koeman Brobbey niet gewoon tijdens het EK kunnen brengen
Dan was het toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die ziet er wel leuk uit ja!
En terwijl ik dit filmpje keekk miste ik de gelijkmaker
Brobbey was toen amper fit en hopeloos uit vorm.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slechter dan Depay had niet gekund toch
Geen Memphis is wel even lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slechter dan Depay had niet gekund toch
Die ziet er inderdaad leuk uitquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je komt soms op verre plekken bijzondere achtbanen tegen. Toen ik dit voorjaar in Shanghai was, hebben we daar in het Ocean Park de Steel Dolphin geprobeerd. Dat was ook een leuk ding, in een verder (buiten de dieren) kermisachtige omgeving.
Ik kan niet voor H_T spreken, maar ik zou mezelf wel in staat zien de bal te verspelen zonder deze eerst te hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor!
Jij zou de bal niet verspelen!
(Want je zou hem niet eens gehad hebben.)
Nou, Brobbey speelde in een van die oefenwedstrijden voor het EK en dat deed hij gewoon prima. Net als Gravenberch overigens. Het is echt bizar dat die twee vervolgens geen seconde speeltijd kregen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Brobbey was toen amper fit en hopeloos uit vorm.
Klimatologisch is het al herfstquote:Op woensdag 11 september 2024 04:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
Ik heb even geen idee meer of het nou wel of geen herfst is, maar het weer is er wel naar
[ afbeelding ]
Even een herfstig kopje koffie dus vanochtend.
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
Buiten is het herfst, maar binnen is het nog steeds een zeer acceptabele 23 graden.
Warmte blijft hier altijd lang hangen. Daarom is het hier in de zomer ook regelmatig boven de 28 graden binnen.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hier is het binnen onder de 20 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |