Met deze stand wordt het in elk geval geen verlengingquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
Ik kan het op mijn hotelkamer zien. Want RTL Deutschland zend het uit. Dus ik juich lekker mee![]()
Het is hier wel een uur later, dus bij is het rond middernacht afgelopen
Was er een man met een plaksnor?quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat hij bij mij in de groep zat
Er was wel een man die maar zat te klagen over de regering en het beleidquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was er een man met een plaksnor?
Ik ben ook nog wel in grotere, hogere en snellere varianten van dat type geweestquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stoer! Ik durf echt niet in dat soort achtbanen
Mijn dochter en NM durven ook in alle achtbanenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel in grotere, hogere en snellere varianten van dat type geweest
En nog altijd versta ik maar misschien de helft van wat die witte wieven kwelen
Was @Strani er ook bij ja?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er was wel een man die maar zat te klagen over de regering en het beleid
Je kunt misschien nog beter Weghorst op zijn plek zettenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Zullen we het een tijdje zonder De Ligt proberen?
Bij de groep waarmee ik vandaag in de Efteling was werd die taak gekweten door enkele mannenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter en NM durven ook in alle achtbanen
Ik ben de klassieke ik-let-wel-op-de-tas-vrouw
Tijdens zijn debuut (dat was het toch?) in en tegen Bulgarije is hij verantwoordelijk voor ellendequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt misschien nog beter Weghorst op zijn plek zetten![]()
Of een verdediger van een VV Manderveen?
Ik zou het niet weten, ik geloof je op je blauwe/groene/grijze/bruine* ogen!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijdens zijn debuut (dat was het toch?) in en tegen Bulgarije is hij verantwoordelijk voor ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |