Het slijm is er inmiddels uit, toch?quote:
Net als de schooltassen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Bankje zonder boeken en balzakken wordt wel een heel leeg bankje
Nou, zoonlief zat erin te knijpen (uiteraard) terwijl hij aan tafel zat dus dat was direct een noodsituatie die opgelost diende te worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het slijm is er inmiddels uit, toch?
Kleredingen zijn het, het geeft enorme rotzooi als ze stuk gaan. En toch weten ze nog steeds regelmatig hun weg naar mijn huis te vinden.
Jammer, want er zijn vast zulke pakketten met glitterslijmballonnen die je anders terug had gegevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, zoonlief zat erin te knijpen (uiteraard) terwijl hij aan tafel zat dus dat was direct een noodsituatie die opgelost diende te worden.![]()
We hebben het over geknepen naar een 2e ballon en daar moet nog een knoopje in.
Alsof díe het vervolgens wel lang volhoudt.
Ik ben gelukkig vergeten welke klapmongool dit ooit cadeau had gedaan anders was hij of zij niet meer welkom geweest op feestjes. Dit zijn items die je alleen cadeau doet aan iemand die niet in je eigen huis woont.
Het zijn altijd de tantes en ooms zonder kinderen of de grootouders.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Jammer, want er zijn vast zulke pakketten met glitterslijmballonnen die je anders terug had gegeven
Ho ho, ik geef nooit dingen die rommel maken, wel dingen die lawaai maken maar een accordeon is cultuur en ze hebben al zoveel instrumentenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zijn altijd de tantes en ooms zonder kinderen of de grootouders.
Het kan aan mij liggen, maar waarom ben je alweer aan het werk? Je hebt die vlekken en je zicht heeft geen herkansing he? Als het nu heel vermoeiend is, gun je lichaam ook even rust?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, ik geef nooit dingen die rommel maken, wel dingen die lawaai maken maar een accordeon is cultuur en ze hebben al zoveel instrumenten![]()
Het is geloof ik 10 jaar geleden dat ik een pracht accordeon aan mijn neefje kado deed maar mijn zus heeft het er nog over, want die blije boy wilde dat ding mee op vakantie, en ook achter in de auto, het was net een kleine zigeunerjongen![]()
Ff een snelle update, gisteren gewerkt, maar ik moest tussendoor ook even naar de ha, en meer medicijnen halen, op zich gaat het wel prima op die vlekken na. Maar ik mag echt niks meer eten, en daar vind ik wel wat van .
Maar het is niet anders.
Ik probeer schermen buiten werk wel zoveel mogelijk te vermijden want het is vermoeiend.
Zelfs op mijn telefoon kan ik slecht lezen.
Ik begrijp het wel. Niet kunnen werken geeft ook weer extra stress. Soms geeft het meer rust als je wel kunt werken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar waarom ben je alweer aan het werk? Je hebt die vlekken en je zicht heeft geen herkansing he? Als het nu heel vermoeiend is, gun je lichaam ook even rust?
Ja, maar dat is andersom.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, ik geef nooit dingen die rommel maken, wel dingen die lawaai maken maar een accordeon is cultuur en ze hebben al zoveel instrumenten![]()
Het is geloof ik 10 jaar geleden dat ik een pracht accordeon aan mijn neefje kado deed maar mijn zus heeft het er nog over, want die blije boy wilde dat ding mee op vakantie, en ook achter in de auto, het was net een kleine zigeunerjongen![]()
Ff een snelle update, gisteren gewerkt, maar ik moest tussendoor ook even naar de ha, en meer medicijnen halen, op zich gaat het wel prima op die vlekken na. Maar ik mag echt niks meer eten, en daar vind ik wel wat van .
Maar het is niet anders.
Ik probeer schermen buiten werk wel zoveel mogelijk te vermijden want het is vermoeiend.
Zelfs op mijn telefoon kan ik slecht lezen.
Lezen is vermoeiend, verder voel ik me prima, dus neem ik prive gewoon veel minder schermtijd, dat is toch niet heel gek?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar waarom ben je alweer aan het werk? Je hebt die vlekken en je zicht heeft geen herkansing he? Als het nu heel vermoeiend is, gun je lichaam ook even rust?
Dus dat!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Niet kunnen werken geeft ook weer extra stress. Soms geeft het meer rust als je wel kunt werken.
Ik krijg van mijn zus 100% zeker nooit iets voor de honden so I'm goodquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:26 schreef exode het volgende:
Ik was zo'n tante en krijg alles keihard terug
En zeker geen slijm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn zus 100% zeker nooit iets voor de honden so I'm good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:59 schreef vencodark het volgende:
Ik vond vandaag een ¤10 briefjeIk ¤ 2,00 bij de Starbucks in the Mall.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A een tijdje geleden een briefje van 20 Engelse pond. Ze moet het nog wisselen.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Wij beginnen ook volgende week zondag in een competitie. Elke zondag rond 9 in één van de 4 of 5 dorpen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:31 schreef Hupje het volgende:
Da's geluk hebben!
Ik heb minder gelukJ gaat voor het eerst meedoen met de competitie van zijn sport en we kregen dit weekend de indeling. Vanaf half september om de week op zondag om 9u verzamelen
Arme ik
Onze jongste is hoofdklasse gaan voetballen, maar wel in de onder 8. Dat betekent dat we nu om 8.30 moeten spelen op plekken die 3 kwartier rijden zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:31 schreef Hupje het volgende:
Da's geluk hebben!
Ik heb minder gelukJ gaat voor het eerst meedoen met de competitie van zijn sport en we kregen dit weekend de indeling. Vanaf half september om de week op zondag om 9u verzamelen
Arme ik
Jawel! Gewoon gezellig samen op het langs-de-kant-van-de-sport-van-je-kindbankje. En dan liever niet meer zo vroeg. Plek zat langs de voetballijn of op de sporttribunesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:13 schreef Hupje het volgende:
Ai @:vencodark en @:LeSage Ik zal niet meer klagen
Dan heb je wel wat aan je dagquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:31 schreef Hupje het volgende:
Da's geluk hebben!
Arme ik
Dit was exact mijn jeugd met hockey. En mijn beide zusjes gingen ook hockeyen. Mijn ouders hebben echt zóveel tijd geïnvesteerd in onze hobbyquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:12 schreef Schanu het volgende:
Daar kan ik helaas ook over meepraten haha. 7 jarige begint dit seizoen met wedstrijden bij hockey. Elke zaterdag om 9 uur. En uitgerekend de uitwedstrijd die 45 minuten hier vandaan is moet ik rijden![]()
Ik hoopte ooit dat ze niet op voetbal gingen omdat ik niet om 8 uur s ochtends aan de kant van het veld wil hoeven staat in het weekend. Dit is mijn karma.
Mijn 6 jarige had vandaag ook haar 1e hockeyles, hopelijk eindigen ze uiteindelijk een keer in hetzelfde team en scheelt dat aan tijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dit was exact mijn jeugd met hockey. En mijn beide zusjes gingen ook hockeyen. Mijn ouders hebben echt zóveel tijd geïnvesteerd in onze hobby
Mijn ouders vrijwilligen nog steeds af en toe bij de sport die mijn zusje en ik vroeger beoefenden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:20 schreef LeSage het volgende:
Mijn ouders hebben echt zóveel tijd geïnvesteerd in onze hobby
Ah, dat is liefquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:00 schreef Hupje het volgende:
[..]
Mijn ouders vrijwilligen nog steeds af en toe bij de sport die mijn zusje en ik vroeger beoefenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:04 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ah, dat is lief![]()
Bij ons is mijn moeder trouwe supporter (zeker omdat ik dus regelmatig moet werken tijdens de wedstrijden). Mijn vader vindt het niet zo leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Geen idee, maar ik heb 1 middag samen met mijn oudste en dan gaan we, als ze niet gaat spelen, altijd iets doen wat zij wil (waar ik vaak niet zo'n fan van ben) zoals slijm maken of koekjes bakken of knutselen met gips en de hele rambam. Ze vindt het ook leuk om boodschappen of was te doen, dat ik haar bij het huishouden betrek. En dan mag ze vaak kiezen wat we eten.quote:Op zondag 1 september 2024 16:09 schreef TolstoiFan het volgende:
@:LeSage![]()
![]()
Ik wil graag wat meer quality time met Simon hebben, vooral ook omdat ik morgen weer ga werken. Nu zat ik te denken aan bijv. leuke ouder-kind workshops of iets dergelijks met hem te gaan doen in het weekend (koekjes / taart bakken of iets creatiefs samen enz.), in de regio Midden-Nederland. Maar als ik zoek, vind ik niet zoveel, wel verder weg, maar langer dan zo'n 30 min. in de auto wil ik niet.
Iemand nog ideeën of tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2024 20:29 schreef taxibabe het volgende:
Is er nog iemand die graag een babykonijn wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn buurvrouw had precies hetzelfde met haar konijntjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Het was ook wel een hele rare gewaarwording. Ik had echt even een moment van verstandsverbijstering, mijn brein zei even 'error error'.quote:Op zondag 1 september 2024 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw had precies hetzelfde met haar konijntjes.
Ja inderdaad, ze hebben ook lekker de ruimte, samen met de kipjes in de grote ren. Krijg je dit...quote:Op maandag 2 september 2024 07:49 schreef Troel het volgende:
![]()
Denk je goed bezig te zijn door twee nijnen te nemen
Hele grote oeps! Ik moest stiekem wel een beetje lachen, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn grote meiden hebben vandaag hun 1e schooldag in groep 3 en groep 4![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ze was al preggo toen je dr kocht, maar ik heb dit als student ook eens gehad ja.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Tja, vandaag de dag is het ook niet aan jou om te bepalen of het vrouwtjes konijnen zijn of niet. Dat mogen zij dus helemaal zelf bepalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2024 09:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tja, vandaag de dag is het ook niet aan jou om te bepalen of het vrouwtjes konijnen zijn of niet. Dat mogen zij dus helemaal zelf bepalen.
Dat hadden we inderdaad ook al bedacht, maar dan moeten we wel weten welk konijn dus het mannetje isquote:Op maandag 2 september 2024 08:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik hoorde het woord konijnen![]()
Tip: haal die twee ‘vrouwtjes’ direct uit elkaar. Zodra moeders geworpen heeft, is ze weer vruchtbaar en je zal de eerste niet zijn die straks met 14 konijnen zit, waarvan het eerste nest eigenlijk wat te vroeg gespeend wordt.
Beste is om de voedster ook zsm na te laten kijken bij de dierenarts op eventuele nieuwe dracht.
En laat de rest straks nakijken op geslacht door een dierenarts of door een opvang, niet door een dierenwinkel want die hebben er 9/10 echt de ballen (nouja niet dus) verstand van. Maar dan kun je ze straks dus wel op tijd uit elkaar halen om niet nog meer nestjes te krijgen. (Konijnen zijn vanaf zo’n 4-5 maanden vruchtbaar, maar het kan ook eerder al het geval zijn.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op maandag 2 september 2024 10:26 schreef Troel het volgende:
Sterkte @:amaranta
Ik wilde iemand een kaartje sturen en kwam deze tegen. En nu lig ik al een kwartier in een scheur vanwege de ontbrekende komma
(Tenminste, ik neem aan dat mensen niet echt zo'n kaartje gaan sturen met de betekenis zonder de komma (en volgens de omschrijving is het een kaartje voor vrienden, maar dan heb je dus wel echt de komma nodig))Ik ken wel mensen die zo’n kaartje prima zouden versturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik inmiddels niet meer, maar we doen dan ook niet aan valentijnsdag ofzoquote:Op maandag 2 september 2024 10:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die zo’n kaartje prima zouden versturen.
quote:Op maandag 2 september 2024 10:26 schreef Troel het volgende:
Sterkte @:amaranta
Ik wilde iemand een kaartje sturen en kwam deze tegen. En nu lig ik al een kwartier in een scheur vanwege de ontbrekende komma
(Tenminste, ik neem aan dat mensen niet echt zo'n kaartje gaan sturen met de betekenis zonder de komma (en volgens de omschrijving is het een kaartje voor vrienden, maar dan heb je dus wel echt de komma nodig))Was er niet ooit een tweet van iemand die ook iets in die trant had gestuurd en ook een komma was vergeten? Het was volgens mij Rob de Geus naar André Hazes En die laatste had opgetreden en Rob heus had er van genoten en stuurde dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb genoten van je pik. Ipv ik heb genoten van je, pik.
Ah, dan komt het ongetwijfeld daar vandaan.quote:Op maandag 2 september 2024 11:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was er niet ooit een tweet van iemand die ook iets in die trant had gestuurd en ook een komma was vergeten? Het was volgens mij Rob de Geus naar André Hazes En die laatste had opgetreden en Rob heus had er van genoten en stuurde dus.
Ik heb genoten van je pik. Ipv ik heb genoten van je, pik.
Het idee is hetzelfdequote:Op maandag 2 september 2024 11:26 schreef amaranta het volgende:
Oké die André Hazes heb ik er zelf bij verzonnen 😅 denk ik.
Maar dit was hem…
https://www.taalvoutjes.nl/taalvoutje/genoten-van-je-pik
quote:Op maandag 2 september 2024 11:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik twijfelde je te taggen maar ik bedoelde in ieder geval jou.
En ik vermoed ook aan wie.![]()
Two can play that game.quote:Op maandag 2 september 2024 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Als je niet oppast stuur ik hem naar jou!
Wat is een tegelshop ?quote:Op maandag 2 september 2024 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden hier trouwens een nieuw post.nl punt.
Supervaag, rare tegelshop, zaten altijd hele hordes mensen in te kaarten en red bull te drinken.
Ze gingen open per 1 juli en meteen stopten de Jumbo en de AH ook met Post.nl.
En nu hangt er een briefje vol spelfouten op het raam daar, dat ze er per direct mee stoppen en moeten we voor post.nl diensten echt heel ver weg.
Dus ik ga niks meer bestellen, en ook niks meer verzenden, echt, stom.
Die sjap heeft deze hele wijk enorm genaaid.
Super handig weer!quote:Op maandag 2 september 2024 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Supervaag, rare tegelshop, zaten altijd hele hordes mensen in te kaarten en red bull te drinken.
En nu hangt er een briefje vol spelfouten op het raam daar, dat ze er per direct mee stoppen en moeten we voor post.nl diensten echt heel ver weg.
Jumbo en AH toch ook? Die wilden er toch ook mee stoppen? Ik geloof nooit dat die zijn gestopt omdat die gast het ging doen. Ik denk eerder andersom toch.quote:Op maandag 2 september 2024 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Yayquote:Op maandag 2 september 2024 13:05 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 D zijn boeken zijn onderweg![]()
Heb jij al meer info?
Ik knal er gewoon nog even een keertje tussen, want er zijn alweer veel nieuwe berichtjes geplaatst. Daarna laat ik je met rust hoorquote:Op maandag 2 september 2024 10:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat hadden we inderdaad ook al bedacht, maar dan moeten we wel weten welk konijn dus het mannetje is...
Mijn oudste stiefzoon heeft een vriendin die bij de dierenambulance werkt, we willen haar vragen of ze dat kan zien of iemand weet die we kunnen vragen.
Omdat we wel 2 konijnen willen houden als gezelschap voor elkaar, willen we het mannetje wegdoen en 1 kleintje (als we zeker weten dat het vrouwtje is) houden. Want ze zijn ook echt wel uberschattig.
@:amaranta, wat heftig.. beterschap!
Morgen heeft hij ze ook niet nodig. De anderhalf week erna is er iets van introductie, maar dat rooster krijgen ze morgen pas. Dus tijd genoeg om te kaftenquote:Op maandag 2 september 2024 13:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay Dan heb je ze morgen, denk ik.
Ben ik nou zo simpel dat ik denk dat je makkelijk ziet wie het vrouwtje is? Daar hangen de kleintjes toch aan te zogen?quote:Op maandag 2 september 2024 14:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik knal er gewoon nog even een keertje tussen, want er zijn alweer veel nieuwe berichtjes geplaatst. Daarna laat ik je met rust hoor![]()
Stabielste is een gecastreerde ram, met een gecastreerde voedster. Twee voedsters kan goed gaan, maar is vaak wat instabieler. Vrouwen…..![]()
Dus in elk geval de ram laten castreren (en de voedster liefst ook, ook zeker wegens gezondheidsredenen.) en dan kunnen ze na enige tijd weer bij elkaar.
Kleintje houden kan ook, maar nadeel is dat die nog door de pubertijd moet en het karakter dan kan veranderen. Waar je dan ooit een koppeltje had dat klikte, kan dat echt omslaan. (En konijnen kennen geen familiebanden als het op tolereren van anderen aankomt)
En fijn dat vriendin misschien even kan kijken. Bij het mannetje kun je de penis naar buiten duwen. (Testikels kunnen ze intrekken tot in de buik, dus die zie je niet altijd). Moeders heeft wellicht ook en wat kalere buik nu, meestal gebruiken ze hun vacht als nestmateriaal.![]()
Succes met al het kleine grut!
Dan komt het dit jaar prima uit dat onze scholen later beginnen. Hopelijk heeft iddink volgend jaar de boel weer op de rit. Normaal beginnen ze hier dinsdag of woensdag en dan is er ook les.quote:Op maandag 2 september 2024 14:19 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Morgen heeft hij ze ook niet nodig. De anderhalf week erna is er iets van introductie, maar dat rooster krijgen ze morgen pas. Dus tijd genoeg om te kaften
Zou je zeggen. C had 3 boeken te kaften. Daarvan zijn er 2 met slappe kaften (binas en natuurkunde). Dat wil niet met die rekbare dingen. Maar die 2 zijn zo klaar. We hebben eindelijk de rol kaftpapier op die ik in de eerste had gekocht.quote:Op maandag 2 september 2024 15:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan komt het dit jaar prima uit dat onze scholen later beginnen. Hopelijk heeft iddink volgend jaar de boel weer op de rit. Normaal beginnen ze hier dinsdag of woensdag en dan is er ook les.
Rekbare boekenkaften hier, is zoo makkelijk
Die slappe kaften zijn idd onhandig. Stuk karton (van een doos ofzo) op maat knippen en die aan de voorkant plaatsen en dan de rekbare kaft eromheenquote:Op maandag 2 september 2024 15:07 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Zou je zeggen. C had 3 boeken te kaften. Daarvan zijn er 2 met slappe kaften (binas en natuurkunde). Dat wil niet met die rekbare dingen. Maar die 2 zijn zo klaar. We hebben eindelijk de rol kaftpapier op die ik in de eerste had gekocht.
D heeft zo te zien 4 boeken die terug moeten. Zo gepiept.
Tnx voor alle tips! We hebben inderdaad ff op de buikjes gekeken, 1 heeft kalere buik en zie je tepeltjes, de andere heeft een volle vacht op de buik. We zijn er vanuit gegaan dat de eerste dan de moeder is. We hebben de ren gesplitst en een noodhokje gemaakt, ze zitten nu i.i.g. apartquote:Op maandag 2 september 2024 14:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik knal er gewoon nog even een keertje tussen, want er zijn alweer veel nieuwe berichtjes geplaatst. Daarna laat ik je met rust hoor![]()
Stabielste is een gecastreerde ram, met een gecastreerde voedster. Twee voedsters kan goed gaan, maar is vaak wat instabieler. Vrouwen…..![]()
Dus in elk geval de ram laten castreren (en de voedster liefst ook, ook zeker wegens gezondheidsredenen.) en dan kunnen ze na enige tijd weer bij elkaar.
Kleintje houden kan ook, maar nadeel is dat die nog door de pubertijd moet en het karakter dan kan veranderen. Waar je dan ooit een koppeltje had dat klikte, kan dat echt omslaan. (En konijnen kennen geen familiebanden als het op tolereren van anderen aankomt)
En fijn dat vriendin misschien even kan kijken. Bij het mannetje kun je de penis naar buiten duwen. (Testikels kunnen ze intrekken tot in de buik, dus die zie je niet altijd). Moeders heeft wellicht ook en wat kalere buik nu, meestal gebruiken ze hun vacht als nestmateriaal.![]()
Succes met al het kleine grut!
Oh wow.. dat zijn dan idd veel cavia's ..quote:Op maandag 2 september 2024 16:48 schreef Clubsoda het volgende:
Een van onze cavia's komt uit zo'n situatie, zogenaamd twee vrouwtjes, nestje gekregen en toen is de moeder direct weer gedekt maar de vrouwtjes uit dat nestje ook weer. Dat zijn véél cavia's
Weer wat geleerd!quote:Op maandag 2 september 2024 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Konijnen zogen niet constant maar maar een paar keer per dag. Maar aan de kale buik zou je het moeten kunnen zien!
Ik was net bij de oogarts de hele middag en ik moet echt even bijkomen van alles...
quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Onderzoek was heftig, ik zie nu even nog slechter, uitkomst was heftig, rechts is verloren, maar links kunnen ze wel redden met een reeks injecties in mijn oogbal. Yay.
Zooo. Dekhengst.quote:Op maandag 2 september 2024 16:48 schreef Clubsoda het volgende:
Een van onze cavia's komt uit zo'n situatie, zogenaamd twee vrouwtjes, nestje gekregen en toen is de moeder direct weer gedekt maar de vrouwtjes uit dat nestje ook weer. Dat zijn véél cavia's
Oefquote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Onderzoek was heftig, ik zie nu even nog slechter, uitkomst was heftig, rechts is verloren, maar links kunnen ze wel redden met een reeks injecties in mijn oogbal. Yay.
Jezus.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Heftig oh-oh, maar toch in ieder geval wel een klein lichtpuntje dat je linkeroog gered kan worden. Ik vind het zo'n eng idee dat je er op zo'n manier achter komt dat je suikerziekte hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ook, geen enkel vertrouwen meer in mijn lijfquote:Op maandag 2 september 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Heftig oh-oh, maar toch in ieder geval wel een klein lichtpuntje dat je linkeroog gered kan worden. Ik vind het zo'n eng idee dat je er op zo'n manier achter komt dat je suikerziekte hebt.
quote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, geen enkel vertrouwen meer in mijn lijf
Denk je toch het 1 en ander goed te doen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, geen enkel vertrouwen meer in mijn lijf
Damn. Een nare uitslag en klink als een nare behandeling. Hopelijk werkt het wel goed!quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef Amsel het volgende:
Jemig oh-oh, wat heftigWat betekent dit voor jouw dagelijks leven?
Oef… dat is even slikkenquote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Zo dan.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Aw nee wat naar!quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Jup...quote:Op maandag 2 september 2024 20:59 schreef BE het volgende:
[..]
Zo dan.
En kwam dat echt plotseling opzetten?
Met 1 oog mis je het dieptezien, zeker als je dat altijd goed gehad hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat ik van water en lucht moet leven en ik krijg fysio om te helpen bewegen met 1 oog ( ik grijp overal naast en zo ) , lezen is moeilijk maar dat gaat wel goed komen met dat linkeroog, ik werk nog even door, ik heb sowieso veel onderbrekingen vanwege onderzoeken etc en ik heb vakantie de laatste twee weken van september, dan kan ik even bedenken hoe en wat hoop ik.
Maar fotograferen is een bitch met 1 oog, gelukkig kan ik wel prima wandelen.
Gisteren wilde ik de keukenkasten helemaal leeg gaan flikkeren, eerste wat ik deed was een flesje ketjap door de hele keuken laten vallen, ik was er meteen klaar mee
Heftig zeg. Knuffel.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Damnquote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Maar ook dan kan het zijn dat je tegen jezelf beschermd moet worden om te voorkomen dat je nog verder achteruit gaat. Maar dat is puur hoe ik erin sta hoor. Ik weet natuurlijk niet wat de precieze diagnose is en wat de artsen gemeld hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:33 schreef BE het volgende:
[aanvulling]
Sorry, ik lees terug en lees dat werken je rust geeft en dat je niet alleen maar gaat uit plichtsgevoel
Omdat je dat er niet bij zei.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar hoe komen jullie er bij dat ik fulltime werk? Ik werk met al die afwezigheid nog niet de helft van mijn uren, en ik werk gewoon vanuit huis.
Plus de artsen en de ha zeggen dat ik gewoon kan werken hoor.
Hoe begrijpelijk dat ook is, loop je ook het risico dat je door door- door- doorgaan niet de rust hebt om te verwerken wat er nu allemaal gebeurt en ook niet genoeg energie kunt steken in revalidatie.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:33 schreef BE het volgende:
[aanvulling]
Sorry, ik lees terug en lees dat werken je rust geeft en dat je niet alleen maar gaat uit plichtsgevoel
Ik hield altijd van headspace, maar daar is nu praktisch alles betaald.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:05 schreef amaranta het volgende:
Ik zal wel even een ander onderwerp aansnijden dan.
Iemand tips voor een fijne meditatie app?
Mag in het Engels zijn. Mag ook een podcast oid op Spotify zijn.
Ik heb Creatives waar ik heel tevree mee ben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Iemand tips voor fijne android oortjes? Ik heb dat echt nog nooit gebruikt maar ik kan niet meer lezen dus ik moet aan de luisterboeken
Geen ervaring met de oortjes, maar je zou ook bij Rolfstone kunnen kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Iemand tips voor fijne android oortjes? Ik heb dat echt nog nooit gebruikt maar ik kan niet meer lezen dus ik moet aan de luisterboeken
Nou. We hebben ze bijna. Ik had het adres van mijn ouders op de bestelling laten zetten, omdat we nog laat op vakantie waren..quote:Op maandag 2 september 2024 13:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
YayDan heb je ze morgen, denk ik.
Hier nog niksGelukkig hoeft ie donderdag pas naar school en hebben ze die 2 dagen geen boeken nodig.
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:54 schreef exode het volgende:
Denk er even over of je noice cancelling wil, ik heb dat bewust niet. Ik heb ze in op plekken waar ik de omgeving wil horen namelijk. Je kan dat vast wel uitzetten als een koptelefoon het heeft maar ze zijn meestal duurder.
B had een koptelefoon met lampjes etc, leuk voor je honden
Hoe belt ie? Ik wil graag een nieuwe maar bij praktisch alle koptelefoons voor muziek luisteren komt het bellen er verrot af. Behalve natuurlijk bij de duurste nieuwste Sony en daar heb ik me nog niet toe overtuigd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...
Hij heeft NC aan, NC uit en "ambiënt mode".
Oooh, kak! Heb ik bij dochter een keer gehad en dies al 8 jaar van het VO af. Kunnen ze dus nog steeds niet met adreswijzigingen omgaan. Best knapquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:01 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Nou. We hebben ze bijna. Ik had het adres van mijn ouders op de bestelling laten zetten, omdat we nog laat op vakantie waren..
Dat adres had ik gewijzigd, bevestigd op de whatsapp ook. Gisteren een mail met mijn huisadres, dus helemaal prima.
1 keer raden waar dat pakket bezorgd is![]()
Morgen even 2*70km rijden om dat op te pikken. Kom er niet zoveel, dus even gezellig een kop koffie drinken.
Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar ja!quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe belt ie? Ik wil graag een nieuwe maar bij praktisch alle koptelefoons voor muziek luisteren komt het bellen er verrot af. Behalve natuurlijk bij de duurste nieuwste Sony en daar heb ik me nog niet toe overtuigd.
I knowquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar ja!
@:Mush, niet doen zo laat gek!
Dat is waar, ik was vooral op zoek naar 'zweetbestendig' destijdsquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...
Hij heeft NC aan, NC uit en "ambiënt mode".
Fresh n rebel, is echt heel fijn, mediamarkt of als je ing hebt deels met de ingpuntenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik liever voor een koptelefoon ga dan voor oortjes idd, ik kan niet tegen die dingen in mijn oren daarom heb ik ze niet
https://www.ing.nl/punten/category/28037quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb een miljard ING punten, echt nog nooit iets mee gedaan, goede tip!
Ik heb die met, en zonder, met is fijn om het ov verder gebruik ik t nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:27 schreef oh-oh het volgende:
De Clam Elite voor 120 of de Fuse voor 50? Beiden hebben noise cancelling. Ik zie ook een JBL
Kind heeft ook een draadloze jbp en er zwerven 2 charge 5en en een charge 4 door het huis. Zijn op zoek naar nog 2 boxen maar ik heb laatst mijn ouders getipt ze via de ing te kopen dus nu mogen zij dit jaar niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:49 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is waar, ik was vooral op zoek naar 'zweetbestendig' destijdsMijn JBL Pro2 waren in de aanbieding 70 Euro. Ik vind ze echt top, vooral omdat ze fijn in de oren zitten en zelfs met mijn wilde sport bewegingen blijven zitten. Sterker nog ik heb soms pas thuis als ik onder de douche wil stappen in de gaten dat ik ze nog in heb.
Voor de kinderen zijn we gestart met goedkope modellen en vervolgens Philips, maar die waren niet B proof. Die waren binnen no time kapot. Ze hebben nu allebei een draadloze koptelefoon van JBL voor thuis en met draadje voor op school. Zelfs B krijgt ze niet kapot.
En we zijn ook al blij met onze JBL Flip4 voor op vakantie. Echt, ik ga aandelen kopen.
Moet ik zo'n 20% kortingsvoucher van JBL voor je bestellen bij ING?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kind heeft ook een draadloze jbp en er zwerven 2 charge 5en en een charge 4 door het huis. Zijn op zoek naar nog 2 boxen maar ik heb laatst mijn ouders getipt ze via de ing te kopen dus nu mogen zij dit jaar niet meer
Welke wil je hebben? Kan ik ze niet gewoon voor je bestellen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kind heeft ook een draadloze jbp en er zwerven 2 charge 5en en een charge 4 door het huis. Zijn op zoek naar nog 2 boxen maar ik heb laatst mijn ouders getipt ze via de ing te kopen dus nu mogen zij dit jaar niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of oortjes van JBL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fresh 'n rebel boxen staan er ook tussen.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:58 schreef exode het volgende:
Die JBL flip4 is echt top, is al een paar keer in een jacuzzi gevallen en uberhaupt gevallen maar werkt nog als een tierelier.
Ik zie nu dat de 6 er allang is en mijn werkgever korting geeft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of oortjes van JBL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fresh 'n rebel boxen staan er ook tussen.Ik zie die van mij niet snel in het water vallen, ik zal ze hooguit binnen gebruiken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik kan de beller prima horen, ik durf niet zo goed te zeggen of dan andersom ook zo is...quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe belt ie? Ik wil graag een nieuwe maar bij praktisch alle koptelefoons voor muziek luisteren komt het bellen er verrot af. Behalve natuurlijk bij de duurste nieuwste Sony en daar heb ik me nog niet toe overtuigd.
Andersom is bij mij vaak het probleem.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:46 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik kan de beller prima horen, ik durf niet zo goed te zeggen of dan andersom ook zo is...
Ik bel soms met mijn moeder met dat ding op, maar meestal heb ik een bedraad dopje in mn oor.
Ik wil het wel voor je testen van de week.
Maar je kan bij Rolfstone ook 30 dagen proberen.
Misschien moet ik toch eens aandelen overwegen![]()
@:exode aan de JBL aandelen hoor ik al.
Zweetoren krijg ik wel op een gegeven moment.
Oh ja die ING punten, ik verkijk me wel eens en dan denk ik dat het het saldo is, maar helaasch
VGZ Mindfulnes app, gratis, goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:05 schreef amaranta het volgende:
Ik zal wel even een ander onderwerp aansnijden dan.
Iemand tips voor een fijne meditatie app?
Mag in het Engels zijn. Mag ook een podcast oid op Spotify zijn.
Je hebt dan ook nog botgeleiders, die zitten tegen het bot aan naast je oor ipv erop/erin. Dan is je oor zelf nog helemaal vrij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat helemaal niet fijn, ik moet wel mijn omgeving in de gaten houden
Die heb ik inderdaad al op m’n telefoon staan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
VGZ Mindfulnes app, gratis, goede kwaliteit.
Nu al mindfulnes nodig? Het schooljaar is net begonnen...
Dat heb ik gemist, maar vervelend dan!quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad al op m’n telefoon staan.
Ik wil het al wat langer. Mediteren. Het komt nooit van. En ik vind het nu een mooi moment om mee te starten.
Ik heb vorige week toevallig een bericht geplaatst over iets wat speelde op m’n werk. Dat is voor nu opgelost. Wil er verder niet te veel over zeggen hier. Ik vind het belangrijk om mentaal gezond te blijven.
Ik dacht misschien voor het slapen gaan? Geen idee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:11 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar vervelend dan!
Dus nu tijd vinden om het ook daadwerkelijk te doen, dat is bij mij bij veel dingen altijd het grootste struikelblok. Kun je het vast inplannen in je dag/week?
Nee, ik doe dat niet, maar zou voor mij juist tijdens werkdag halverwege goed zijn (5 minuten ofzo), en bij thuiskomst. Juist om de dag rustiger door te komen en beter aan m'n avond thuis te beginnen. Vlak voor het slapen ben ik moe, en kan ik niet een nieuwe vaardigheid aanleren denk ik. Of wil ik het misschien ook wel niet. Maar dat hangt natuurlijk ook heel erg af van welke momenten bij jou stressvol zijn. Als dat de werksituatie is, zou ik dus het schema wat ik noem proberen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht misschien voor het slapen gaan? Geen idee.
Mediteer jij?
Op TikTok volg ik Michael Galyon.
Die heeft ook spotify: maar ik wil eerst beginnen met iets van ademhalingsoefeningen ofzo.
Geen idee hoe of wat dus
Wel oppassen als je een bril hebt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog botgeleiders, die zitten tegen het bot aan naast je oor ipv erop/erin. Dan is je oor zelf nog helemaal vrij.
Lief! Ik heb zondag een hele uitgebreide mail gestuurd en daar is goed gehoor aan gegeven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:51 schreef Hupje het volgende:
@:amaranta Fijn dat het voor nu opgelost is. Zorg goed voor jezelf. Wij hebben al weer de eerste thuiszittende collega van dit jaar
Hier is het wel verplicht, maar wordt het ook bijna niet gebruikt omdat (bijna) alles in magister komt. Maar hier kunnen ze op school de gratis planagenda ophalen. Dus dat heeft zoon gedaan, hij hoefde echt geen gewone agenda (ook prima).quote:Op woensdag 4 september 2024 08:44 schreef Deepfreeze het volgende:
@:amaranta fijn dat het opgelost is.
@:exode beterschap voor je spul!
@:Mushanga71 Agenda? Oudste heeft er na de 1e niet meer eentje gehad. Jongste moest ook eentje vorig jaar, maar heeft hem amper gebruikt. Hij heeft er dit jaar ook niet eentje nodig zegt hij. Hij onthoudt het wel en vertrouwd op magister (dat niet compleet is). Hij zoekt het maar uit..
[ Bericht 25% gewijzigd door Mushanga71 op 05-09-2024 09:26:27 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ja, ze gaven ook aan, rommel ivm verhuizing en de kinderen. Wij kijken daar wel omheen want we hebben zelf ook kinderen en rommel. En ik snap echt dat je geen zin hebt in opruimen omdat er een stel onbekenden het huis nog eens willen zien. Maar man kreeg het idee dat ze dus wel alles opgeruimd wilden hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:06 schreef Troel het volgende:
Ik ben heel blij met de mentor van mijn jongste, die de kinderen dus gewoon verplicht om de agenda te gebruiken (en ze ook terugstuurt naar huis om hem op te halen).
Een agenda, of het nu een fysieke is of een digitale, waar je zelf je afspraken in zet, is wel iets wat praktisch is voor de rest van je leven zeg maar![]()
@:hilliebillie in de slaapkamers moet je toch ook de ramen opmeten voor nieuwe gordijnen
Wij konden helemaal niet extra komen kijken helaas, dus alles kon pas na de sleuteloverdracht. Toen ik mijn huis verkocht heb ik totaal niet moeilijk gedaan. Als je om de verhuistroep heen kunt kijken, ben je altijd welkom![]()
Ik had het net met zoon nog over game mania, dat het zo jammer is dat ze failliet zijn. Winkel in de buurt was al heel lang weg maar daar kocht ik voor dochter toen de wii en games. Werd er altijd goed geholpen.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:54 schreef exode het volgende:
Wel leuk dat je vanmiddag mag kijken Hillie, wij deden dat bij dit huis ook en kregen zelfs wat te drinken aangeboden. Hopelijk toch een leuk welkom en tijd om rond te kijken vanmiddag.
Ik dacht net eens kijken wanneer de bestelde Squishmallow van B binnenkomt, via Game Mania, lees ik dat ze failliet zijn....eigenlijk wilden we er meer bestellen gelukkig niet gedaan. Bestelling is al 2 weken geleden dus vrees dat we er naar kunnen fluiten.
Ja, vooral sneu voor B, hij betaalde hem zelf. Deze moeder wilde perse dat hij hem bij een bekende winkel bestelde dus ik koop er alsnog 1 voor hem.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:16 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik had het net met zoon nog over game mania, dat het zo jammer is dat ze failliet zijn. Winkel in de buurt was al heel lang weg maar daar kocht ik voor dochter toen de wii en games. Werd er altijd goed geholpen.
Mazzel wel dat je niet meer besteld hebt want ik vrees ook dat je je geld kwijt bentWebshop geeft nu ook een faillissements melding.
Ahh, dubbel sneu dusquote:Op woen
sdag 4 september 2024 10:34 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, vooral sneu voor B, hij betaalde hem zelf. Deze moeder wilde perse dat hij hem bij een bekende winkel bestelde dus ik koop er alsnog 1 voor hem.
Ik had het bericht van juni dat ze uitstel van betaling hadden aangevraagd helemaal gemist. Wij kochten daar vaak de Switch games en Funko poppen.
IN dit soort gevallen begrijpt hij vast de krachttermen welquote:Op woensdag 4 september 2024 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Agenda's... de school van de oudste werkt met de plenda. Netjes op tijd besteld (18,90!) en binnengekregen. Gister moest hij die meenemen op de eerste bijeenkomst met mentor. Is onderweg zijn dopper opengegaan in zijn tas. Alles natuurlijk zeiknat![]()
. Goed begin van het schooljaar, plenda naar de knoppen. Los van de kosten is hij momenteel uitverkocht. Nog een geluk dat zijn laptop nog niet meehoefde.
Dus, lang verhaal kort, de dopper gaat in de prullenbak en we hebben gistermiddag bij de Bever een degelijk afsluitbare waterfles gekocht. Nadat ik heel onpedagogisch wat krachttermen heb geroepen.
Hij moest er wel een beetje door huilen. Hij neemt het altijd erg persoonlijk op, terwijl hij toch niet expres die beker heeft laten lekken... (dat hij bij het vullen een betere controle had kunnen doen, eventueel misschien, dat is een lastig concept).quote:Op woensdag 4 september 2024 11:41 schreef Troel het volgende:
[..]
IN dit soort gevallen begrijpt hij vast de krachttermen wel
Oudste heeft halverwege een andere tas gekregen, omdat het inderdaad ook niet lekker erin ging. Is een ruimere tas wellicht een optie? (En dan vooral meer ruimte voor de laptop?)quote:Op woensdag 4 september 2024 11:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij moest er wel een beetje door huilen. Hij neemt het altijd erg persoonlijk op, terwijl hij toch niet expres die beker heeft laten lekken... (dat hij bij het vullen een betere controle had kunnen doen, eventueel misschien, dat is een lastig concept).
In my defense, ik had heel slecht geslapen door zieke vriend en moest de hele dag veel regelen, komt dit er ook nog bij. Was net even de druppel.
Zijn rugtas zat vandaag met laptop, etui, nieuwe (grotere) drinkbeker en lunchbox behoorlijk vol al. En dan moeten er nog boeken bij... De laptop past met hoes ook niet in het laptopvak van zijn tas. Het neemt zo wel erg veel ruimte in. Maar ja, groot risico om die hoes thuis te laten (zeker gezien de ervaring van gister).
Crèmes, serums en oma weet raad-tips werken iig niet, dus alleen laseren is nog een optie, vrees ik.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:23 schreef BE het volgende:
@:_Spring, had jij het niet een tijdje terug over bruine vlekken in je hals?
Is daar iets tegen te doen? Ik heb het ineens ook en het ziet er wel gek uit.
Van die ouderdomsvlekken? Of hoe moet je ze noemen. Heb ze gelukkig niet in mijn gezicht zitten, maar wel op andere plekken.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:23 schreef BE het volgende:
@:_Spring, had jij het niet een tijdje terug over bruine vlekken in je hals?
Is daar iets tegen te doen? Ik heb het ineens ook en het ziet er wel gek uit.
Doppers zijn wat mij betreft verboden in de schooltas, ik vertrouw ze niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Agenda's... de school van de oudste werkt met de plenda. Netjes op tijd besteld (18,90!) en binnengekregen. Gister moest hij die meenemen op de eerste bijeenkomst met mentor. Is onderweg zijn dopper opengegaan in zijn tas. Alles natuurlijk zeiknat![]()
. Goed begin van het schooljaar, plenda naar de knoppen. Los van de kosten is hij momenteel uitverkocht. Nog een geluk dat zijn laptop nog niet meehoefde.
Dus, lang verhaal kort, de dopper gaat in de prullenbak en we hebben gistermiddag bij de Bever een degelijk afsluitbare waterfles gekocht. Nadat ik heel onpedagogisch wat krachttermen heb geroepen.
We gaan in het weekend wel even kijken hoe het uitpakt (of eigenlijk inpaktquote:Op woensdag 4 september 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Oudste heeft halverwege een andere tas gekregen, omdat het inderdaad ook niet lekker erin ging. Is een ruimere tas wellicht een optie? (En dan vooral meer ruimte voor de laptop?)
quote:Op woensdag 4 september 2024 12:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Crèmes, serums en oma weet raad-tips werken iig niet, dus alleen laseren is nog een optie, vrees ik.
Ik wist nooit dat je ze ook in je hals kon krijgen totdat ik Spring er hier over las en het later ook bij mijn fysio zag.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Van die ouderdomsvlekken? Of hoe moet je ze noemen. Heb ze gelukkig niet in mijn gezicht zitten, maar wel op andere plekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Dit is eng...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Getsie.
Venus in pocketformaat
© loveli
Het was uiteindelijk erg fijn. Gewoon heel gastvrij ontvangen en overal mogen kijken en meten. Meteen nog wat uitleg gehad over een paar zaken. Dus viel gelukkig mee na het telefoongesprek wat man had gisteren. Misschien zaten ze ook gewoon in de stress qua verhuizing en dergelijke.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:54 schreef exode het volgende:
Wel leuk dat je vanmiddag mag kijken Hillie, wij deden dat bij dit huis ook en kregen zelfs wat te drinken aangeboden. Hopelijk toch een leuk welkom en tijd om rond te kijken vanmiddag.
Ik dacht net eens kijken wanneer de bestelde Squishmallow van B binnenkomt, via Game Mania, lees ik dat ze failliet zijn....eigenlijk wilden we er meer bestellen gelukkig niet gedaan. Bestelling is al 2 weken geleden dus vrees dat we er naar kunnen fluiten.
Deze gebruiken https://www.douglas.nl/nl/p/3001043639quote:Op woensdag 4 september 2024 14:17 schreef BE het volgende:
[..]
Ik wist nooit dat je ze ook in je hals kon krijgen totdat ik Spring er hier over las en het later ook bij mijn fysio zag.
En nu dus bij mezelf. *jank
Dit hebben wij ook idd.. met hoes is die laptop veel groter en op de drukste dagen past het allemaal nét niet in de tas..quote:Op woensdag 4 september 2024 11:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij moest er wel een beetje door huilen. Hij neemt het altijd erg persoonlijk op, terwijl hij toch niet expres die beker heeft laten lekken... (dat hij bij het vullen een betere controle had kunnen doen, eventueel misschien, dat is een lastig concept).
In my defense, ik had heel slecht geslapen door zieke vriend en moest de hele dag veel regelen, komt dit er ook nog bij. Was net even de druppel.
Zijn rugtas zat vandaag met laptop, etui, nieuwe (grotere) drinkbeker en lunchbox behoorlijk vol al. En dan moeten er nog boeken bij... De laptop past met hoes ook niet in het laptopvak van zijn tas. Het neemt zo wel erg veel ruimte in. Maar ja, groot risico om die hoes thuis te laten (zeker gezien de ervaring van gister).
Omdat middelbare school (smijt, gooi, ram) en een laptop van 1000 piekquote:Op donderdag 5 september 2024 09:40 schreef Tink89 het volgende:
Maar waarom moet een laptop in de hoes in een laptopvak? Dat vak is toch juist bedoeld zodat er geen hoes om je laptop hoeft?
En als het om eventueel lekkende bekers gaan, zou een ziplockzak om de beker (of om de laptop) al voldoende zijn?
Wat Club zegt idd. In de tas zal het wel goed beschermd zijn hoor, maar het is een hoes die ook bij gebruik om de laptop blijft zitten dus de bescherming is all day long zeg maar. En dat is toch een prettig idee. Wij hebben een lease-contract en bij schade krijgen we reparatie of een vervangende laptop, maar dat is toch altijd gedoe en kost tijd. Liever voorkomen.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:40 schreef Tink89 het volgende:
Maar waarom moet een laptop in de hoes in een laptopvak? Dat vak is toch juist bedoeld zodat er geen hoes om je laptop hoeft?
En als het om eventueel lekkende bekers gaan, zou een ziplockzak om de beker (of om de laptop) al voldoende zijn?
Bij onze lease is het verplicht de door hen geleverde hoes eromheen te houden. Dochter is de enige die het netjes blijft doen, zegt ze, maar ze snapt waarom, dus de laptop is de hoes nog niet uit geweest.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat Club zegt idd. In de tas zal het wel goed beschermd zijn hoor, maar het is een hoes die ook bij gebruik om de laptop blijft zitten dus de bescherming is all day long zeg maar. En dat is toch een prettig idee. Wij hebben een lease-contract en bij schade krijgen we reparatie of een vervangende laptop, maar dat is toch altijd gedoe en kost tijd. Liever voorkomen.
dat lijkt me lastig typen.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij onze lease is het verplicht de door hen geleverde hoes eromheen te houden. Dochter is de enige die het netjes blijft doen, zegt ze, maar ze snapt waarom, dus de laptop is de hoes nog niet uit geweest.
Hier ook een hoes om de ipad, maar de oudste deed niet consequent de deksel erop, heeft nu voor de 2e keer een barst in het scherm (ook in het laptopvak). De eerste keer was de koptelefoon erop gevallen. Maar nu hebben we gezegd dat ze het maar even bekijkt... want als ze de hoes niet gebruikt dan blijven we bezig...quote:Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef hilliebillie het volgende:
Hier dan geen laptop die mee naar school gaat maar een iPad. Daar zit ook een pantser omheen. Zie het al gebeuren dat ie met zo’n grote rugzak van de tafel afgezwaaid wordt oid. Dus ik snap een vaste hoes voor om de laptop wel goed. Al moest ik zeggen dat ik niet van het bestaan af wist, een laptophoes die om de laptop zit bij gebruik. Maar wel ideaal!
Gisteren via marktplaats maar een mega-trampoline gekocht. Het nieuwe huis heeft een inbouwtrampoline die mee gaat, en wij hebben een opzettrampoline van een meter in doorsnee kleiner. Maar om van dat formaat (420cm) een nieuwe te kopen voor die paar jaar dat het hier nog gebruikt gaat worden, mijn hemel, die prijzen.. (al krijg ik nu ineens wel goedkopere opties dan die ik gisteren zag, toen kwam ik op 700-800 euro)
Bijkomend voordeel, hoef ik me minder druk te maken bij het doen van salto’s als de trampoline groter is en hij in de grond zit
Onderkant en bovenkant zitten in een verstevigde omslag en met een rits klap je het dus openquote:Op donderdag 5 september 2024 11:54 schreef trui het volgende:
[..]
dat lijkt me lastig typen.Oh wacht het gaat om een ander soort hoes dan ik dacht. Meer zo'n verstevigingsding waar de laptop in geklemd zit? (ik had weer eens niet goed genoeg teruggelezen).
Ben bang dat ik dan een levenslange ban krijgquote:Op donderdag 5 september 2024 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Mush ik zou juist eens uitgebreide feedback geven, mss leren ze er van!
Ik vermoed dat het gros van de laptops sneller stuk gaat van valschade (door gebrek aan bescherming) dan door hardwareproblemen door oververhitting. Daar zal die leasemaatschappij wel grondige kansberekening op hebben losgelaten.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:46 schreef FlyingFish het volgende:
Maar gebruik van zo’n hoes is toch juist slecht voor de laptop? Dan kan het apparaat niet goed ventileren waardoor hij eerder hardware problemen kan gaan krijgen. Een hoes voor transport is logisch maar bij gebruik is juist niet aan te raden normaal gesproken.
En ik vind er ook wel wat van dat een middelbare scholier een laptop van ¤1000 nodig heeft voor school eigenlijk. Dat prijssegment is voor zwaardere games en videobewerking, niet voor tekstverwerken en internet.
Hier zit ie echt ingeklemd. Was echt een gedoe ook om het open te maken.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:03 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier ook een hoes om de ipad, maar de oudste deed niet consequent de deksel erop, heeft nu voor de 2e keer een barst in het scherm (ook in het laptopvak). De eerste keer was de koptelefoon erop gevallen. Maar nu hebben we gezegd dat ze het maar even bekijkt... want als ze de hoes niet gebruikt dan blijven we bezig...
Ik heb de laptop hoog staan, kan hooguit m'n toetsenbord verzuipen, maar dat is me ook nog nooit gelukt gelukkig.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef exode het volgende:
Ik kan in ieder geval vertellen dat mijn collega's veel vaker koffie over hun laptop omgooien dan dat de laptop op de grond stuitert. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat laptops ook een stuk beter tegen vallen kunnen dan vloeistof.
Wij reizen allemaal met de trein of fiets, veel collega's werken ook in de trein. Vroeger verwerkte ik de schademeldingen ook van de laptops, nu niet meer. Ik kreeg echt bijzondere meldingen.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb de laptop hoog staan, kan hooguit m'n toetsenbord verzuipen, maar dat is me ook nog nooit gelukt gelukkig.
Dit!quote:Op donderdag 5 september 2024 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Mush ik zou juist eens uitgebreide feedback geven, mss leren ze er van!
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:06 schreef exode het volgende:
[..]
Wij reizen allemaal met de trein of fiets, veel collega's werken ook in de trein. Vroeger verwerkte ik de schademeldingen ook van de laptops, nu niet meer. Ik kreeg echt bijzondere meldingen.
Ik kan je vertellen dat cappuccino je laptop meteen sloopt, koffie gaat wel goed als je snel bent.
(nee ik sloop niet aan de lopende band laptops, ik heb in 15 jaar tijd 1 keer mijn laptop laten verzuipen)
Ze kunnen er niet zo goed tegen als je ze van boven van de trap naar beneden laat vallen... ja daar heb ik ervaring mee.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef exode het volgende:
Ik kan in ieder geval vertellen dat mijn collega's veel vaker koffie over hun laptop omgooien dan dat de laptop op de grond stuitert. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat laptops ook een stuk beter tegen vallen kunnen dan vloeistof.
Niet? Gekquote:Op donderdag 5 september 2024 15:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet zo goed tegen als je ze van boven van de trap naar beneden laat vallen... ja daar heb ik ervaring mee.
Daar zijn bij mij ooit 2 koffies en een stuk vloerbedekking mee gesneuveld. Ik liep via de koffiebar naar een vergaderruimte en had mijn handen vol. Ze gleden zo van de laptop af.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:57 schreef Cathmar het volgende:
Sinds we op mijn werk nergens meer mokken hebben staan of bekers, en overal je eigen mok mee naar toe moet, gebruik ik mijn laptop als dienblad. Van vergadering naar vergadering. Niet echt handig. Nu heb ik maar een mok met deksel gekocht. Wijze les.
Ik zie die schade vooral gebeuren als die tas in een pauze in een hoek gelanceerd wordt en er een kudde pubers overheen dendertquote:Op donderdag 5 september 2024 14:08 schreef FlyingFish het volgende:
Bij scholieren is kans op valschade wel groter idd, maar dat is met name onderweg, niet als je ergens zit te werken. En ook dan betwijfel ik in hoeverre zo’n hoes helpt tegen valschade als de laptop open staat. Meestal breekt er dan iets rond het scherm af.
.
Of zoals bij mijn oudste vorig jaar, hihahumor om bij elkaar de schouderstraps heel los te zetten en toevallig bij S. dus helemaal los. Dat was een kapotte laptop. *zuchtquote:Op donderdag 5 september 2024 17:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zie die schade vooral gebeuren als die tas in een pauze in een hoek gelanceerd wordt en er een kudde pubers overheen dendert
Eng hoor, BE. Heeft de huisarts niet eens een bloedonderzoek voorgesteld? Kan me voorstellen dat je het niks vindt.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef BE het volgende:
Over S. gesproken. Die begon een dag of drie na thuiskomst van vakantie te kwakkelen, moe, hoofpijn, de hoofdpijn ging weg, er kwam buikpijn voor terug, samen met misselijkheid en nu sinds een weekje minstens 1x per dag overgeven. Er gaat amper eten in en er is inmiddels ruim 5kg af.
We zijn dinsdag bij de huisarts geweest, die constateerde na luisteren en voelen vooralsnog niks, ook geen uitdroging. Als na een week niet beter ging, dan terugkomen. Wel goed dat we gekomen waren.
Soms gaat het urenlang goed, zie je dat ook aan zijn gezicht. Maar vanmiddag lag hij in bed te lummelen, kwam de misselijkheid ineens opzetten en dus ook de ene boterham er weer uit.
Ik vind het maar niks.
Nee, dat had ik eigenlijk wel verwacht. Maar ik snap het ook wel. Hij was op dat moment redelijk goed te pas en niet slap en lethargisch zeg maar.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Eng hoor, BE. Heeft de huisarts niet eens een bloedonderzoek voorgesteld? Kan me voorstellen dat je het niks vindt.
Deze heb ik ook. Dat was een testproject bij man op het werk maar is afgekeurd omdat er 1,5 kopje automatenkoffie in past. Mensen vinden het blijkbaar frustrerend dat er ruimte over blijft.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:36 schreef exode het volgende:
[..]
Daar zijn bij mij ooit 2 koffies en een stuk vloerbedekking mee gesneuveld. Ik liep via de koffiebar naar een vergaderruimte en had mijn handen vol. Ze gleden zo van de laptop af.
Ik heb voor op kantoor zo 1:https://circularco.eu/nl/(...)nd-electric-mustard/
Ideaal. Koffie blijft ook goed warm.
Dat klinkt echt niet fijn. Ik snap je zorgen wel. Beterschap voor hem, ik hoop dat hij snel opknapt.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef BE het volgende:
Over S. gesproken. Die begon een dag of drie na thuiskomst van vakantie te kwakkelen, moe, hoofpijn, de hoofdpijn ging weg, er kwam buikpijn voor terug, samen met misselijkheid en nu sinds een weekje minstens 1x per dag overgeven. Er gaat amper eten in en er is inmiddels ruim 5kg af.
We zijn dinsdag bij de huisarts geweest, die constateerde na luisteren en voelen vooralsnog niks, ook geen uitdroging. Als na een week niet beter ging, dan terugkomen. Wel goed dat we gekomen waren.
Soms gaat het urenlang goed, zie je dat ook aan zijn gezicht. Maar vanmiddag lag hij in bed te lummelen, kwam de misselijkheid ineens opzetten en dus ook de ene boterham er weer uit.
Ik vind het maar niks.
Oh bah BE, beterschap voor S.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef BE het volgende:
Ik vind het maar niks.
Fijn bericht! Hopelijk is hiermee de kous af en het virus overwonnen!quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:53 schreef BE het volgende:
Ha! FOK!-wet werkt ook omgekeerd!
Gisterenavond vroeg hij zelf om macaroni met kaas en smac als avondeten, daar ging 1,5 bord van naar binnen, vanmorgen 2 boterhammen met pindakaas.
En alles zit er nog steeds in!
En om dat te vieren pakte hij net zijn restje B&J’s uit de vriezer: ik ben de hele dag nog niet misselijk geweest, dus ik ga het gewoon proberen.
Pubers, heerlijk toch! En er mogen wel wat calorietjes bij, dus ach.
Het is het enige waar ik bad ass in ben.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Venco is ook bad ass want die durfde het te kijken.
Bijna niemand durft![]()
![]()
Begrijpelijk, maar wat moet, moet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:10 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind dingen met ogen echt heel erg naar. Ergens ook wel intrigerend (die scène in GoT waarbij The Moutain de ogen van Oberyn uitsteekt… ik wilde niet kijken maar kon ook niet wegkijken). Maar ik zou denk ik echt in paniek raken bij het idee van injecties
![]()
.
Ja, uiteraard. Het alternatief is ook geen pretje.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar wat moet, moet.
Normaal wel, maar het kan zijn dat dit een speciale afspraak is. Ligt natuurlijk ook aan wat Hupje afgesproken heeft?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Is dat niet gewoon helaas pindakaas voor de leerling Hupje? Als ze van 16 tot 17 ingepland staan maar pas om 16:30 zou ik een bijles van 30 minuten verwachten, zo werkt het overal. En niet minimaal X-tijd vooraf afmelden is gewoon het volle pond betalen. Niet jezelf vrije tijd door je neus boren door het probleem van iemand anders.
Niet dat ze om advies vroeg ofzo maar zoiets kan toch een keer gebeuren?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Is dat niet gewoon helaas pindakaas voor de leerling Hupje? Als ze van 16 tot 17 ingepland staan maar pas om 16:30 zou ik een bijles van 30 minuten verwachten, zo werkt het overal. En niet minimaal X-tijd vooraf afmelden is gewoon het volle pond betalen. Niet jezelf vrije tijd door je neus boren door het probleem van iemand anders.
Ai, hopen dan maar dat dezelfde het doet. En je zit nu al op één derdequote:Op vrijdag 6 september 2024 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat alles goed was, jaloers!
Ik moet nog twee keer, elke keer met vier weken ertussen.
Oooh, kak, die scène ja, zie die nog zo voor mequote:Op vrijdag 6 september 2024 15:10 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind dingen met ogen echt heel erg naar. Ergens ook wel intrigerend (die scène in GoT waarbij The Moutain de ogen van Oberyn uitsteekt… ik wilde niet kijken maar kon ook niet wegkijken). Maar ik zou denk ik echt in paniek raken bij het idee van injecties
![]()
.
Mag ik dan ook ongevraagd advies geven?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:11 schreef Hupje het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk, hoor, eindtijd is eindtijd bij een bijles. Maar ik vond het sneu voor haar, ik had de ruimte om uit te lopen en het is nu m'n eigen bedrijf dus ik wil ook klanten tevreden houden. Een andere keer zal ik misschien een andere afweging maken.
Ik snap het ook hoor. En ik bood net zelf ook weer aan om volgende week extra te werken (en afgelopen week en de week erna) omdat een collega een sterfgeval heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:30 schreef Hupje het volgende:
@:LeSage Klopt, hoor. Dat moet ik vast nog een beetje meer leren.
Maar ik deed dit werk (zelfs met deze leerling) ook al voor het mijn bedrijf was en dan had ik in dit geval dezelfde keuze gemaakt. Het paste nu in mijn planning en ik maakte haar er blij mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik kan mezelf deze tip misschien ook meegeven![]()
En je hebt nu extra je weekend verdiend
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Morgen van 7.30 tot 16u nog moetjes (nieuwe auto ophalen en zwemles geven). Daarna echt vrij tot maandagochtend.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:46 schreef LeSage het volgende:
En je hebt nu extra je weekend verdiend
quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoo, eerste boogschietles gehad en het was gaafWel twee blauwe plekken op de binnenkant van mn arm, hield mn elleboog te veel naar binnen. Dát doe ik dus nooit meer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |