Het slijm is er inmiddels uit, toch?quote:
Net als de schooltassen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Bankje zonder boeken en balzakken wordt wel een heel leeg bankje
Nou, zoonlief zat erin te knijpen (uiteraard) terwijl hij aan tafel zat dus dat was direct een noodsituatie die opgelost diende te worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het slijm is er inmiddels uit, toch?
Kleredingen zijn het, het geeft enorme rotzooi als ze stuk gaan. En toch weten ze nog steeds regelmatig hun weg naar mijn huis te vinden.
Jammer, want er zijn vast zulke pakketten met glitterslijmballonnen die je anders terug had gegevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, zoonlief zat erin te knijpen (uiteraard) terwijl hij aan tafel zat dus dat was direct een noodsituatie die opgelost diende te worden.![]()
We hebben het over geknepen naar een 2e ballon en daar moet nog een knoopje in.
Alsof díe het vervolgens wel lang volhoudt.
Ik ben gelukkig vergeten welke klapmongool dit ooit cadeau had gedaan anders was hij of zij niet meer welkom geweest op feestjes. Dit zijn items die je alleen cadeau doet aan iemand die niet in je eigen huis woont.
Het zijn altijd de tantes en ooms zonder kinderen of de grootouders.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Jammer, want er zijn vast zulke pakketten met glitterslijmballonnen die je anders terug had gegeven
Ho ho, ik geef nooit dingen die rommel maken, wel dingen die lawaai maken maar een accordeon is cultuur en ze hebben al zoveel instrumentenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zijn altijd de tantes en ooms zonder kinderen of de grootouders.
Het kan aan mij liggen, maar waarom ben je alweer aan het werk? Je hebt die vlekken en je zicht heeft geen herkansing he? Als het nu heel vermoeiend is, gun je lichaam ook even rust?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, ik geef nooit dingen die rommel maken, wel dingen die lawaai maken maar een accordeon is cultuur en ze hebben al zoveel instrumenten![]()
Het is geloof ik 10 jaar geleden dat ik een pracht accordeon aan mijn neefje kado deed maar mijn zus heeft het er nog over, want die blije boy wilde dat ding mee op vakantie, en ook achter in de auto, het was net een kleine zigeunerjongen![]()
Ff een snelle update, gisteren gewerkt, maar ik moest tussendoor ook even naar de ha, en meer medicijnen halen, op zich gaat het wel prima op die vlekken na. Maar ik mag echt niks meer eten, en daar vind ik wel wat van .
Maar het is niet anders.
Ik probeer schermen buiten werk wel zoveel mogelijk te vermijden want het is vermoeiend.
Zelfs op mijn telefoon kan ik slecht lezen.
Ik begrijp het wel. Niet kunnen werken geeft ook weer extra stress. Soms geeft het meer rust als je wel kunt werken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar waarom ben je alweer aan het werk? Je hebt die vlekken en je zicht heeft geen herkansing he? Als het nu heel vermoeiend is, gun je lichaam ook even rust?
Ja, maar dat is andersom.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, ik geef nooit dingen die rommel maken, wel dingen die lawaai maken maar een accordeon is cultuur en ze hebben al zoveel instrumenten![]()
Het is geloof ik 10 jaar geleden dat ik een pracht accordeon aan mijn neefje kado deed maar mijn zus heeft het er nog over, want die blije boy wilde dat ding mee op vakantie, en ook achter in de auto, het was net een kleine zigeunerjongen![]()
Ff een snelle update, gisteren gewerkt, maar ik moest tussendoor ook even naar de ha, en meer medicijnen halen, op zich gaat het wel prima op die vlekken na. Maar ik mag echt niks meer eten, en daar vind ik wel wat van .
Maar het is niet anders.
Ik probeer schermen buiten werk wel zoveel mogelijk te vermijden want het is vermoeiend.
Zelfs op mijn telefoon kan ik slecht lezen.
Lezen is vermoeiend, verder voel ik me prima, dus neem ik prive gewoon veel minder schermtijd, dat is toch niet heel gek?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar waarom ben je alweer aan het werk? Je hebt die vlekken en je zicht heeft geen herkansing he? Als het nu heel vermoeiend is, gun je lichaam ook even rust?
Dus dat!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Niet kunnen werken geeft ook weer extra stress. Soms geeft het meer rust als je wel kunt werken.
Ik krijg van mijn zus 100% zeker nooit iets voor de honden so I'm goodquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:26 schreef exode het volgende:
Ik was zo'n tante en krijg alles keihard terug
En zeker geen slijm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn zus 100% zeker nooit iets voor de honden so I'm good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:59 schreef vencodark het volgende:
Ik vond vandaag een ¤10 briefjeIk ¤ 2,00 bij de Starbucks in the Mall.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A een tijdje geleden een briefje van 20 Engelse pond. Ze moet het nog wisselen.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Wij beginnen ook volgende week zondag in een competitie. Elke zondag rond 9 in één van de 4 of 5 dorpen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:31 schreef Hupje het volgende:
Da's geluk hebben!
Ik heb minder gelukJ gaat voor het eerst meedoen met de competitie van zijn sport en we kregen dit weekend de indeling. Vanaf half september om de week op zondag om 9u verzamelen
Arme ik
Onze jongste is hoofdklasse gaan voetballen, maar wel in de onder 8. Dat betekent dat we nu om 8.30 moeten spelen op plekken die 3 kwartier rijden zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:31 schreef Hupje het volgende:
Da's geluk hebben!
Ik heb minder gelukJ gaat voor het eerst meedoen met de competitie van zijn sport en we kregen dit weekend de indeling. Vanaf half september om de week op zondag om 9u verzamelen
Arme ik
Jawel! Gewoon gezellig samen op het langs-de-kant-van-de-sport-van-je-kindbankje. En dan liever niet meer zo vroeg. Plek zat langs de voetballijn of op de sporttribunesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:13 schreef Hupje het volgende:
Ai @:vencodark en @:LeSage Ik zal niet meer klagen
Dan heb je wel wat aan je dagquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:31 schreef Hupje het volgende:
Da's geluk hebben!
Arme ik
Dit was exact mijn jeugd met hockey. En mijn beide zusjes gingen ook hockeyen. Mijn ouders hebben echt zóveel tijd geïnvesteerd in onze hobbyquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:12 schreef Schanu het volgende:
Daar kan ik helaas ook over meepraten haha. 7 jarige begint dit seizoen met wedstrijden bij hockey. Elke zaterdag om 9 uur. En uitgerekend de uitwedstrijd die 45 minuten hier vandaan is moet ik rijden![]()
Ik hoopte ooit dat ze niet op voetbal gingen omdat ik niet om 8 uur s ochtends aan de kant van het veld wil hoeven staat in het weekend. Dit is mijn karma.
Mijn 6 jarige had vandaag ook haar 1e hockeyles, hopelijk eindigen ze uiteindelijk een keer in hetzelfde team en scheelt dat aan tijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dit was exact mijn jeugd met hockey. En mijn beide zusjes gingen ook hockeyen. Mijn ouders hebben echt zóveel tijd geïnvesteerd in onze hobby
Mijn ouders vrijwilligen nog steeds af en toe bij de sport die mijn zusje en ik vroeger beoefenden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:20 schreef LeSage het volgende:
Mijn ouders hebben echt zóveel tijd geïnvesteerd in onze hobby
Ah, dat is liefquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:00 schreef Hupje het volgende:
[..]
Mijn ouders vrijwilligen nog steeds af en toe bij de sport die mijn zusje en ik vroeger beoefenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:04 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ah, dat is lief![]()
Bij ons is mijn moeder trouwe supporter (zeker omdat ik dus regelmatig moet werken tijdens de wedstrijden). Mijn vader vindt het niet zo leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Geen idee, maar ik heb 1 middag samen met mijn oudste en dan gaan we, als ze niet gaat spelen, altijd iets doen wat zij wil (waar ik vaak niet zo'n fan van ben) zoals slijm maken of koekjes bakken of knutselen met gips en de hele rambam. Ze vindt het ook leuk om boodschappen of was te doen, dat ik haar bij het huishouden betrek. En dan mag ze vaak kiezen wat we eten.quote:Op zondag 1 september 2024 16:09 schreef TolstoiFan het volgende:
@:LeSage![]()
![]()
Ik wil graag wat meer quality time met Simon hebben, vooral ook omdat ik morgen weer ga werken. Nu zat ik te denken aan bijv. leuke ouder-kind workshops of iets dergelijks met hem te gaan doen in het weekend (koekjes / taart bakken of iets creatiefs samen enz.), in de regio Midden-Nederland. Maar als ik zoek, vind ik niet zoveel, wel verder weg, maar langer dan zo'n 30 min. in de auto wil ik niet.
Iemand nog ideeën of tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2024 20:29 schreef taxibabe het volgende:
Is er nog iemand die graag een babykonijn wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 september 2024 20:29 schreef taxibabe het volgende:
Is er nog iemand die graag een babykonijn wil?
Mijn buurvrouw had precies hetzelfde met haar konijntjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |