abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214848420
En weer open...
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 10:28:27 #2
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214848472
Zonder boeken had je het beter kunnen noemen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_214848480
Kak :')
Kan het niet aanpassen.
If they say
pi_214848521
Slijmbalzakken.
pi_214848558
Liever ook zonder balzakken.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 10:46:52 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_214848644
Mijn ervaring met balzakken is een beetje gedraaid :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 10:49:20 #7
37150 livelink
pi_214848661
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 10:34 schreef vencodark het volgende:
Slijmbalzakken.
Het slijm is er inmiddels uit, toch?
Kleredingen zijn het, het geeft enorme rotzooi als ze stuk gaan. En toch weten ze nog steeds regelmatig hun weg naar mijn huis te vinden.
pi_214848693
Bankje zonder boeken en balzakken wordt wel een heel leeg bankje :P
If they say
pi_214848713
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 10:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Bankje zonder boeken en balzakken wordt wel een heel leeg bankje :P
Net als de schooltassen.
pi_214848744
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef livelink het volgende:

[..]
Het slijm is er inmiddels uit, toch?
Kleredingen zijn het, het geeft enorme rotzooi als ze stuk gaan. En toch weten ze nog steeds regelmatig hun weg naar mijn huis te vinden.
Nou, zoonlief zat erin te knijpen (uiteraard) terwijl hij aan tafel zat dus dat was direct een noodsituatie die opgelost diende te worden. :P
We hebben het over geknepen naar een 2e ballon en daar moet nog een knoopje in.
Alsof díe het vervolgens wel lang volhoudt. :')

Ik ben gelukkig vergeten welke klapmongool dit ooit cadeau had gedaan anders was hij of zij niet meer welkom geweest op feestjes. :P
Dit zijn items die je alleen cadeau doet aan iemand die niet in je eigen huis woont.

[ Bericht 6% gewijzigd door vencodark op 31-08-2024 11:09:08 ]
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:01:22 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_214848782
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 10:59 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou, zoonlief zat erin te knijpen (uiteraard) terwijl hij aan tafel zat dus dat was direct een noodsituatie die opgelost diende te worden. :P
We hebben het over geknepen naar een 2e ballon en daar moet nog een knoopje in.
Alsof díe het vervolgens wel lang volhoudt. :')

Ik ben gelukkig vergeten welke klapmongool dit ooit cadeau had gedaan anders was hij of zij niet meer welkom geweest op feestjes. Dit zijn items die je alleen cadeau doet aan iemand die niet in je eigen huis woont.
Jammer, want er zijn vast zulke pakketten met glitterslijmballonnen die je anders terug had gegeven *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214848800
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 10:57 schreef vencodark het volgende:

[..]
Net als de schooltassen.
Die ook jah :D
If they say
pi_214848847
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 11:01 schreef Troel het volgende:

[..]
Jammer, want er zijn vast zulke pakketten met glitterslijmballonnen die je anders terug had gegeven *)
Het zijn altijd de tantes en ooms zonder kinderen of de grootouders. :')
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 13:02:17 #14
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214849661
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 11:07 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het zijn altijd de tantes en ooms zonder kinderen of de grootouders. :')
Ho ho, ik geef nooit dingen die rommel maken, wel dingen die lawaai maken maar een accordeon is cultuur en ze hebben al zoveel instrumenten B-)
Het is geloof ik 10 jaar geleden dat ik een pracht accordeon aan mijn neefje kado deed maar mijn zus heeft het er nog over, want die blije boy wilde dat ding mee op vakantie, en ook achter in de auto, het was net een kleine zigeunerjongen O+

Ff een snelle update, gisteren gewerkt, maar ik moest tussendoor ook even naar de ha, en meer medicijnen halen, op zich gaat het wel prima op die vlekken na. Maar ik mag echt niks meer eten, en daar vind ik wel wat van .
Maar het is niet anders.
Ik probeer schermen buiten werk wel zoveel mogelijk te vermijden want het is vermoeiend.
Zelfs op mijn telefoon kan ik slecht lezen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:05:54 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_214850102
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ho ho, ik geef nooit dingen die rommel maken, wel dingen die lawaai maken maar een accordeon is cultuur en ze hebben al zoveel instrumenten B-)
Het is geloof ik 10 jaar geleden dat ik een pracht accordeon aan mijn neefje kado deed maar mijn zus heeft het er nog over, want die blije boy wilde dat ding mee op vakantie, en ook achter in de auto, het was net een kleine zigeunerjongen O+

Ff een snelle update, gisteren gewerkt, maar ik moest tussendoor ook even naar de ha, en meer medicijnen halen, op zich gaat het wel prima op die vlekken na. Maar ik mag echt niks meer eten, en daar vind ik wel wat van .
Maar het is niet anders.
Ik probeer schermen buiten werk wel zoveel mogelijk te vermijden want het is vermoeiend.
Het kan aan mij liggen, maar waarom ben je alweer aan het werk? Je hebt die vlekken en je zicht heeft geen herkansing he? Als het nu heel vermoeiend is, gun je lichaam ook even rust?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:51:22 #16
37150 livelink
pi_214850345
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Het kan aan mij liggen, maar waarom ben je alweer aan het werk? Je hebt die vlekken en je zicht heeft geen herkansing he? Als het nu heel vermoeiend is, gun je lichaam ook even rust?
Ik begrijp het wel. Niet kunnen werken geeft ook weer extra stress. Soms geeft het meer rust als je wel kunt werken.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:13:44 #17
37150 livelink
pi_214850476
Heb je nou ineens diabetes @oh-oh ?
Of had je dat al?
pi_214851523
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar het is niet anders.
Ja, maar dat is andersom.
Niet dat tantes an sich slechte cadeaus geven maar als je zulke dingen in huis hebt, komt het van een tante. :P

Verder begrijp ik dat wij voortaan via brieven moeten corresponderen. :+
pi_214852102
Ik was zo'n tante en krijg alles keihard terug :)
pi_214852626
Brrr, slijm speelgoed. Ik denk dan meteen aan alle onherstelbare vlekken.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:45:12 #21
176471 oh-oh
pi_214852662
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Lezen is vermoeiend, verder voel ik me prima, dus neem ik prive gewoon veel minder schermtijd, dat is toch niet heel gek?
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:51 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik begrijp het wel. Niet kunnen werken geeft ook weer extra stress. Soms geeft het meer rust als je wel kunt werken.
Dus dat!
En ja ik had al diabetes ofc maar ben er nu pas achter.
Morgen de kasten leegruimen :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:45:57 #22
176471 oh-oh
pi_214852669
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 18:26 schreef exode het volgende:
Ik was zo'n tante en krijg alles keihard terug :)
Ik krijg van mijn zus 100% zeker nooit iets voor de honden so I'm good _O-
( Groucho Marx )
pi_214852792
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 19:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik krijg van mijn zus 100% zeker nooit iets voor de honden so I'm good _O-
En zeker geen slijm. :+
pi_214852811
Ik vond vandaag een ¤10 briefje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
:D
pi_214852942
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 19:59 schreef vencodark het volgende:
Ik vond vandaag een ¤10 briefje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ik ¤ 2,00 bij de Starbucks in the Mall.
A een tijdje geleden een briefje van 20 Engelse pond. Ze moet het nog wisselen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214853124
Da's geluk hebben!

Ik heb minder geluk :P J gaat voor het eerst meedoen met de competitie van zijn sport en we kregen dit weekend de indeling. Vanaf half september om de week op zondag om 9u verzamelen :o Arme ik _O-
pi_214853212
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:31 schreef Hupje het volgende:
Da's geluk hebben!

Ik heb minder geluk :P J gaat voor het eerst meedoen met de competitie van zijn sport en we kregen dit weekend de indeling. Vanaf half september om de week op zondag om 9u verzamelen :o Arme ik _O-
Wij beginnen ook volgende week zondag in een competitie. Elke zondag rond 9 in één van de 4 of 5 dorpen. :P
pi_214853415
quote:
Da's geluk hebben!

Onze jongste is hoofdklasse gaan voetballen, maar wel in de onder 8. Dat betekent dat we nu om 8.30 moeten spelen op plekken die 3 kwartier rijden zijn :') ;(
Ze hadden overigens vandaag de eerste wedstrijd. Ze stonden achter met 7-2 en kwamen terug tot 7-7 _O_
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214853519
Daar kan ik helaas ook over meepraten haha. 7 jarige begint dit seizoen met wedstrijden bij hockey. Elke zaterdag om 9 uur. En uitgerekend de uitwedstrijd die 45 minuten hier vandaan is moet ik rijden :')

Ik hoopte ooit dat ze niet op voetbal gingen omdat ik niet om 8 uur s ochtends aan de kant van het veld wil hoeven staat in het weekend. Dit is mijn karma.
pi_214853524
Ai @vencodark en @LeSage Ik zal niet meer klagen 8-)
pi_214853561
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:13 schreef Hupje het volgende:
Ai @:vencodark en @:LeSage Ik zal niet meer klagen 8-)
Jawel! Gewoon gezellig samen op het langs-de-kant-van-de-sport-van-je-kindbankje. En dan liever niet meer zo vroeg. Plek zat langs de voetballijn of op de sporttribunes :D

Ik zou zondag trouwens nog veel erger vinden, want op zaterdag moet ik ook vaak gewoon werken om half 9 en anders kan ik nooit meer uitslapen :@ _O-
pi_214853569
quote:
Da's geluk hebben!

Dan heb je wel wat aan je dag ;) tenzij je erg gesteld bent op uitslapen...

@LeSage, dat is wel op tijd weg... wat goed dat ze nog zo ver terug zijn gekomen!

Toch een voordeel van niet sportende kinderen ;), maar ik sta zelf wel bijna elke zondagochtend tussen half 9 en 9 op de golfbaan om te gaan spelen :+ heerlijk zo vroeg. Zeker als er niemand voor of achter je loopt, soms zien we eekhoorntjes enzo O+ en meerkoeten, die kwamen laatst heel hard aanrennen toen we aan kwamen lopen (er is iemand die ze altijd voert :') dus ze hopen dat iedereen eten voor ze heeft).
Fake it till you make it...
pi_214853570
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:12 schreef Schanu het volgende:
Daar kan ik helaas ook over meepraten haha. 7 jarige begint dit seizoen met wedstrijden bij hockey. Elke zaterdag om 9 uur. En uitgerekend de uitwedstrijd die 45 minuten hier vandaan is moet ik rijden :')

Ik hoopte ooit dat ze niet op voetbal gingen omdat ik niet om 8 uur s ochtends aan de kant van het veld wil hoeven staat in het weekend. Dit is mijn karma.
Dit was exact mijn jeugd met hockey. En mijn beide zusjes gingen ook hockeyen. Mijn ouders hebben echt zóveel tijd geïnvesteerd in onze hobby :o
pi_214853630
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:20 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dit was exact mijn jeugd met hockey. En mijn beide zusjes gingen ook hockeyen. Mijn ouders hebben echt zóveel tijd geïnvesteerd in onze hobby :o
Mijn 6 jarige had vandaag ook haar 1e hockeyles, hopelijk eindigen ze uiteindelijk een keer in hetzelfde team en scheelt dat aan tijd :')
pi_214853801
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:20 schreef LeSage het volgende:
Mijn ouders hebben echt zóveel tijd geïnvesteerd in onze hobby :o
Mijn ouders vrijwilligen nog steeds af en toe bij de sport die mijn zusje en ik vroeger beoefenden. :o
pi_214853813
Dat is met 1 kind wel praktischer, het sporten managen *)
pi_214853843
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 22:00 schreef Hupje het volgende:

[..]
Mijn ouders vrijwilligen nog steeds af en toe bij de sport die mijn zusje en ik vroeger beoefenden. :o
Ah, dat is lief O+
Bij ons is mijn moeder trouwe supporter (zeker omdat ik dus regelmatig moet werken tijdens de wedstrijden). Mijn vader vindt het niet zo leuk.

SPOILER
SPOILER
pi_214853886
Ach, je spoilers @LeSage ;(
pi_214853965
Ach dan breekt je hart toch even @LeSage, wat erg ;(
  zondag 1 september 2024 @ 08:09:17 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_214855204
:'(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214858078
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 22:04 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ah, dat is lief O+
Bij ons is mijn moeder trouwe supporter (zeker omdat ik dus regelmatig moet werken tijdens de wedstrijden). Mijn vader vindt het niet zo leuk.

SPOILER
SPOILER
:*
Fake it till you make it...
pi_214860114
@LeSage ;( :*

Ik wil graag wat meer quality time met Simon hebben, vooral ook omdat ik morgen weer ga werken. Nu zat ik te denken aan bijv. leuke ouder-kind workshops of iets dergelijks met hem te gaan doen in het weekend (koekjes / taart bakken of iets creatiefs samen enz.), in de regio Midden-Nederland. Maar als ik zoek, vind ik niet zoveel, wel verder weg, maar langer dan zo'n 30 min. in de auto wil ik niet.
Iemand nog ideeën of tips?
pi_214862271
Gek idee, maar je kunt toch gewoon thuis koekje met m bakken of iets creatiefs doen?
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 19:50:00 #44
382129 crew  Donna
pi_214862937
Ah @LeSage :'(
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 19:52:00 #45
382129 crew  Donna
pi_214862961
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 16:09 schreef TolstoiFan het volgende:
@:LeSage ;( :*

Ik wil graag wat meer quality time met Simon hebben, vooral ook omdat ik morgen weer ga werken. Nu zat ik te denken aan bijv. leuke ouder-kind workshops of iets dergelijks met hem te gaan doen in het weekend (koekjes / taart bakken of iets creatiefs samen enz.), in de regio Midden-Nederland. Maar als ik zoek, vind ik niet zoveel, wel verder weg, maar langer dan zo'n 30 min. in de auto wil ik niet.
Iemand nog ideeën of tips?
Geen idee, maar ik heb 1 middag samen met mijn oudste en dan gaan we, als ze niet gaat spelen, altijd iets doen wat zij wil (waar ik vaak niet zo'n fan van ben) zoals slijm maken of koekjes bakken of knutselen met gips en de hele rambam. Ze vindt het ook leuk om boodschappen of was te doen, dat ik haar bij het huishouden betrek. En dan mag ze vaak kiezen wat we eten. :Y
pi_214863271
Oh, ik val op het goede moment binnen. Ik zat van half 1 tot half 6 in het Olympisch Stadion vandaag, wat ook een goede 45 minuten enkele reis is, voor in totaal ehm... 35 seconden optreden :') maar de temperatuur was heerlijk in de schaduw en wind en de entourage top. Goddank hoeft dit niet elke week.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  FOK!fotograaf zondag 1 september 2024 @ 20:29:18 #47
148247 taxibabe
pi_214863354
Is er nog iemand die graag een babykonijn wil? :@

SPOILER
  zondag 1 september 2024 @ 20:48:17 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214863539
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 20:29 schreef taxibabe het volgende:

SPOILER
:D :X :o
pi_214863546
quote:

SPOILER
Mijn buurvrouw had precies hetzelfde met haar konijntjes. :P
pi_214863705
We waren vandaag even in een winkelcentrum, beetje snuffelen enzo.

Hebben jullie dat ook weleens dat je partner echt de meest afgrijselijke kleding of spullen voor je aanwijst en je hem/haar hardop afvraagt of ze je überhaupt wel kennen? :P

Man, man, man. :')
  FOK!fotograaf maandag 2 september 2024 @ 07:36:59 #51
148247 taxibabe
pi_214865823
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 20:48 schreef BE het volgende:

[..]
:D :X :o
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 20:48 schreef vencodark het volgende:

[..]
Mijn buurvrouw had precies hetzelfde met haar konijntjes. :P
Het was ook wel een hele rare gewaarwording. Ik had echt even een moment van verstandsverbijstering, mijn brein zei even 'error error'. :') :X
  maandag 2 september 2024 @ 07:49:35 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_214865855

Denk je goed bezig te zijn door twee nijnen te nemen :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fotograaf maandag 2 september 2024 @ 07:59:38 #53
148247 taxibabe
pi_214865890
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2024 07:49 schreef Troel het volgende:

Denk je goed bezig te zijn door twee nijnen te nemen :o
Ja inderdaad, ze hebben ook lekker de ruimte, samen met de kipjes in de grote ren. Krijg je dit...
pi_214866015
quote:

SPOILER
Hele grote oeps! Ik moest stiekem wel een beetje lachen, sorry.

Mijn grote meiden hebben vandaag hun 1e schooldag in groep 3 en groep 4 *O*
pi_214866037
Ik hoorde het woord konijnen :+

Tip: haal die twee ‘vrouwtjes’ direct uit elkaar. Zodra moeders geworpen heeft, is ze weer vruchtbaar en je zal de eerste niet zijn die straks met 14 konijnen zit, waarvan het eerste nest eigenlijk wat te vroeg gespeend wordt.

Beste is om de voedster ook zsm na te laten kijken bij de dierenarts op eventuele nieuwe dracht.

En laat de rest straks nakijken op geslacht door een dierenarts of door een opvang, niet door een dierenwinkel want die hebben er 9/10 echt de ballen (nouja niet dus :') ) verstand van. Maar dan kun je ze straks dus wel op tijd uit elkaar halen om niet nog meer nestjes te krijgen. (Konijnen zijn vanaf zo’n 4-5 maanden vruchtbaar, maar het kan ook eerder al het geval zijn.)
pi_214866045
@taxibabe Zo blijkt maar weer dat konijnen niet zo makkelijk zijn als het lijkt. Succes met de kleintjes. Het is wel schattig O+
Ik zou inderdaad kijken of je ze kwijt kunt bij bekenden. En anders zou je een konijnenopvang kunnen zoeken. Die kunnen je ook voorzien van goede informatie, ook mbt wat je nú moet doen om meer te voorkomen.

Oh kijk @Candaasje heeft je post ook al gevonden. Die weet er ook veel van :)
  maandag 2 september 2024 @ 09:19:15 #57
176471 oh-oh
pi_214866337
quote:

SPOILER
:D Of ze was al preggo toen je dr kocht, maar ik heb dit als student ook eens gehad ja. :')
( Groucho Marx )
pi_214866360
Kleine konijntjes zijn wel de ultieme schattigheid (na een paar weken). O+
  maandag 2 september 2024 @ 09:33:42 #59
176471 oh-oh
pi_214866414
:D Mijn tante dacht dat er dode ratten in het hok lagen
( Groucho Marx )
pi_214866419
quote:

SPOILER
Tja, vandaag de dag is het ook niet aan jou om te bepalen of het vrouwtjes konijnen zijn of niet. Dat mogen zij dus helemaal zelf bepalen.
pi_214866424
Fijne eerste schooldag voor de starters van vandaag
pi_214866454
En… mijn moeder ligt weer in het ziekenhuis. Waarschijnlijk vorige week te vroeg naar huis gestuurd.. of een nieuwe infectie.
Dus de behandeling begint weer van voor af aan.
SPOILER
pi_214866466
Jeetje wat heftig @amaranta, heel veel sterkte en voor je moeder heel veel beterschap :*
pi_214866468
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 09:34 schreef amaranta het volgende:

[..]
Tja, vandaag de dag is het ook niet aan jou om te bepalen of het vrouwtjes konijnen zijn of niet. Dat mogen zij dus helemaal zelf bepalen.
_O-

Heb dat vroeger gehad met een goudhamster. Het was écht een vrouwtje bleek drie jonkies later :')

Succes ermee @taxibabe Het is superschattig, dat dan weer wel ;)
If they say
pi_214866482
Oeh @amaranta ;( Beterschap voor je mams en sterkte :*
If they say
pi_214866538
2 vrouwtjes kunnen heel goed babies krijgen ;)

Wij troffen gisterenavond een grote kikker in de waterdrinkbak van de kat :D Beestje scharrelt al weken door de tuin, we komen hem steeds ergens anders tegen. Helaas istie steeds te snel anders hadden we hem allang bij de sloot gezet. Maar hij had het warm denk ik en de kat zat er naast zo van 'wtf?!' Hij maakte er ook wel een enorme kliederboel van, had het duidelijk naar zijn zin.

Beterschap voor je moeder amaranta!
  maandag 2 september 2024 @ 09:55:33 #67
176471 oh-oh
pi_214866561
Oh jeez Amaranta, wat een ellende :*
( Groucho Marx )
pi_214866684
Komt goed. Dank voor de support!
pi_214866735
@amaranta hopelijk raakt ze het vocht en de ontsteking deze keer wel allemaal kwijt. Beterschap voor je moeder.
  Moderator maandag 2 september 2024 @ 10:20:44 #70
382129 crew  Donna
pi_214866753
Beterschap!

Vanochtend mijn grote meid afgezet bij groep 3. Op het grote plein. :'(
  FOK!fotograaf maandag 2 september 2024 @ 10:25:32 #71
148247 taxibabe
pi_214866796
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2024 08:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik hoorde het woord konijnen :+

Tip: haal die twee ‘vrouwtjes’ direct uit elkaar. Zodra moeders geworpen heeft, is ze weer vruchtbaar en je zal de eerste niet zijn die straks met 14 konijnen zit, waarvan het eerste nest eigenlijk wat te vroeg gespeend wordt.

Beste is om de voedster ook zsm na te laten kijken bij de dierenarts op eventuele nieuwe dracht.

En laat de rest straks nakijken op geslacht door een dierenarts of door een opvang, niet door een dierenwinkel want die hebben er 9/10 echt de ballen (nouja niet dus :') ) verstand van. Maar dan kun je ze straks dus wel op tijd uit elkaar halen om niet nog meer nestjes te krijgen. (Konijnen zijn vanaf zo’n 4-5 maanden vruchtbaar, maar het kan ook eerder al het geval zijn.)
Dat hadden we inderdaad ook al bedacht, maar dan moeten we wel weten welk konijn dus het mannetje is _O- ...
Mijn oudste stiefzoon heeft een vriendin die bij de dierenambulance werkt, we willen haar vragen of ze dat kan zien of iemand weet die we kunnen vragen.

Omdat we wel 2 konijnen willen houden als gezelschap voor elkaar, willen we het mannetje wegdoen en 1 kleintje (als we zeker weten dat het vrouwtje is :') ) houden. Want ze zijn ook echt wel uberschattig.

@amaranta, wat heftig.. beterschap!
  maandag 2 september 2024 @ 10:26:42 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_214866813
Sterkte @amaranta

Ik wilde iemand een kaartje sturen en kwam deze tegen. En nu lig ik al een kwartier in een scheur vanwege de ontbrekende komma :D

(Tenminste, ik neem aan dat mensen niet echt zo'n kaartje gaan sturen met de betekenis zonder de komma (en volgens de omschrijving is het een kaartje voor vrienden, maar dan heb je dus wel echt de komma nodig)) :D

SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214866888
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2024 10:26 schreef Troel het volgende:
Sterkte @:amaranta

Ik wilde iemand een kaartje sturen en kwam deze tegen. En nu lig ik al een kwartier in een scheur vanwege de ontbrekende komma :D

(Tenminste, ik neem aan dat mensen niet echt zo'n kaartje gaan sturen met de betekenis zonder de komma (en volgens de omschrijving is het een kaartje voor vrienden, maar dan heb je dus wel echt de komma nodig)) :D

SPOILER
Ik ken wel mensen die zo’n kaartje prima zouden versturen. :P
pi_214866894
Die komma is wel écht nodig ja :') _O-
If they say
  maandag 2 september 2024 @ 10:37:50 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_214866904
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 10:36 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik ken wel mensen die zo’n kaartje prima zouden versturen. :P
Ik inmiddels niet meer, maar we doen dan ook niet aan valentijnsdag ofzo :P ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214866966
Tijdens Corona en de eerste lockdown maakten een vriendin en ik er een sport van om elkaar foute of totaal niet passende kaarten te sturen. Dus deze zou wel in aanmerking komen.
  maandag 2 september 2024 @ 10:52:26 #77
176471 oh-oh
pi_214867028
:D Ik zou die juist versturen
( Groucho Marx )
pi_214867193
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 10:52 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik zou die juist versturen
Ik twijfelde je te taggen maar ik bedoelde in ieder geval jou. :+
En ik vermoed ook aan wie. _O-
pi_214867310
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2024 10:26 schreef Troel het volgende:
Sterkte @:amaranta

SPOILER
Was er niet ooit een tweet van iemand die ook iets in die trant had gestuurd en ook een komma was vergeten? Het was volgens mij Rob de Geus naar André Hazes En die laatste had opgetreden en Rob heus had er van genoten en stuurde dus.
Ik heb genoten van je pik. Ipv ik heb genoten van je, pik.
  maandag 2 september 2024 @ 11:25:34 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_214867316
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 11:24 schreef amaranta het volgende:

[..]
Was er niet ooit een tweet van iemand die ook iets in die trant had gestuurd en ook een komma was vergeten? Het was volgens mij Rob de Geus naar André Hazes En die laatste had opgetreden en Rob heus had er van genoten en stuurde dus.
Ik heb genoten van je pik. Ipv ik heb genoten van je, pik.
Ah, dan komt het ongetwijfeld daar vandaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214867317
Oké die André Hazes heb ik er zelf bij verzonnen 😅 denk ik.
Maar dit was hem…
https://www.taalvoutjes.nl/taalvoutje/genoten-van-je-pik
  maandag 2 september 2024 @ 11:27:42 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_214867328
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 11:26 schreef amaranta het volgende:
Oké die André Hazes heb ik er zelf bij verzonnen 😅 denk ik.
Maar dit was hem…
https://www.taalvoutjes.nl/taalvoutje/genoten-van-je-pik
Het idee is hetzelfde :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214867333
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2024 11:27 schreef Troel het volgende:

[..]
Het idee is hetzelfde :P
Inderdaad
pi_214867350
Kaart is iig wél toepasselijk op dit bankje :P
If they say
  maandag 2 september 2024 @ 11:52:51 #85
176471 oh-oh
pi_214867562
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 11:08 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik twijfelde je te taggen maar ik bedoelde in ieder geval jou. :+
En ik vermoed ook aan wie. _O-
:D Als je niet oppast stuur ik hem naar jou!
( Groucho Marx )
pi_214867566
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 11:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]
:D Als je niet oppast stuur ik hem naar jou!
Two can play that game. >:)
  maandag 2 september 2024 @ 11:57:16 #87
176471 oh-oh
pi_214867601
Wij hadden hier trouwens een nieuw post.nl punt.
Supervaag, rare tegelshop, zaten altijd hele hordes mensen in te kaarten en red bull te drinken.
Ze gingen open per 1 juli en meteen stopten de Jumbo en de AH ook met Post.nl.
En nu hangt er een briefje vol spelfouten op het raam daar, dat ze er per direct mee stoppen en moeten we voor post.nl diensten echt heel ver weg.
Dus ik ga niks meer bestellen, en ook niks meer verzenden, echt, stom.
Die sjap heeft deze hele wijk enorm genaaid.
( Groucho Marx )
pi_214867884
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Supervaag, rare tegelshop, zaten altijd hele hordes mensen in te kaarten en red bull te drinken.
En nu hangt er een briefje vol spelfouten op het raam daar, dat ze er per direct mee stoppen en moeten we voor post.nl diensten echt heel ver weg.
Wat is een tegelshop ?
pi_214867935
quote:
Super handig weer! :(
  maandag 2 september 2024 @ 12:53:04 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214868099
quote:
Jumbo en AH toch ook? Die wilden er toch ook mee stoppen? Ik geloof nooit dat die zijn gestopt omdat die gast het ging doen. Ik denk eerder andersom toch.

Maar sucks, dat wel.
  maandag 2 september 2024 @ 12:58:08 #91
176471 oh-oh
pi_214868143
Wij hebben hier een leegstaand winkelcentrum en die tegelshop ( ja echt, die verkoopt tegels :') ) was de eerste nieuwe winkel in jaren.
Duurde niet lang...
( Groucho Marx )
pi_214868155
Hier zijn ook verschillende pakketpunten verdwenen en is juist alleen PostNL nog over en alleen voor wegbrengen offcieel, dus niet als ophaalplek.

Ik begreep van de mevrouw die een DHL punt had in haar tasjes en sleutelwinkel dat het veel te veel gedoe was voor weinig geld.
pi_214868210
@Mushanga71 D zijn boeken zijn onderweg :D
Heb jij al meer info?
pi_214868484
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 13:05 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 D zijn boeken zijn onderweg :D
Heb jij al meer info?
Yay *O* Dan heb je ze morgen, denk ik.

Hier nog niks :') Gelukkig hoeft ie donderdag pas naar school en hebben ze die 2 dagen geen boeken nodig.
If they say
pi_214868510
In mijn dorpje hebben we een postkantoor voor post.nl, een ophaal -en retour punt bij de AH van Bol.com én bij de Poolse supermarkt een dhl, UPS ophaal-en wegbreng punt. :P
Verder struikelen we over de kappers en 3 supermarkten.
pi_214868589
Winkels hebben we genoeg hier, maar pakketpunten vooral aan de andere kant van het Amsterdam Rijnkanaal.
pi_214868647
Hier ook veel postnl punten én pakketkluizen van dhl. Al bestond volgens de klantenservice de pakketkluis waarin mijn pakketje gedumpt moest worden niet. Maar een foto gestuurd :')
If they say
pi_214868853
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 10:25 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Dat hadden we inderdaad ook al bedacht, maar dan moeten we wel weten welk konijn dus het mannetje is _O- ...
Mijn oudste stiefzoon heeft een vriendin die bij de dierenambulance werkt, we willen haar vragen of ze dat kan zien of iemand weet die we kunnen vragen.

Omdat we wel 2 konijnen willen houden als gezelschap voor elkaar, willen we het mannetje wegdoen en 1 kleintje (als we zeker weten dat het vrouwtje is :') ) houden. Want ze zijn ook echt wel uberschattig.

@:amaranta, wat heftig.. beterschap!

Ik knal er gewoon nog even een keertje tussen, want er zijn alweer veel nieuwe berichtjes geplaatst. Daarna laat ik je met rust hoor :D

Stabielste is een gecastreerde ram, met een gecastreerde voedster. Twee voedsters kan goed gaan, maar is vaak wat instabieler. Vrouwen….. ;)

Dus in elk geval de ram laten castreren (en de voedster liefst ook, ook zeker wegens gezondheidsredenen.) en dan kunnen ze na enige tijd weer bij elkaar.

Kleintje houden kan ook, maar nadeel is dat die nog door de pubertijd moet en het karakter dan kan veranderen. Waar je dan ooit een koppeltje had dat klikte, kan dat echt omslaan. (En konijnen kennen geen familiebanden als het op tolereren van anderen aankomt)

En fijn dat vriendin misschien even kan kijken. Bij het mannetje kun je de penis naar buiten duwen. (Testikels kunnen ze intrekken tot in de buik, dus die zie je niet altijd). Moeders heeft wellicht ook en wat kalere buik nu, meestal gebruiken ze hun vacht als nestmateriaal. :)

Succes met al het kleine grut!
pi_214868867
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 13:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay Dan heb je ze morgen, denk ik.
Morgen heeft hij ze ook niet nodig. De anderhalf week erna is er iets van introductie, maar dat rooster krijgen ze morgen pas. Dus tijd genoeg om te kaften
pi_214869029
Hier had de jumbo in de straat alles qua pakketpunten. Maar PostNL wilde alleenrecht, dus daar zijn ze mee gestopt en doen ze al het andere nog wel. Er staat tegenwoordig wel een afhaalautomaat van PostNL daar. Volgens mij kun je daar ook naar wegbrengen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

PostNL zit nog op 3 of 4 andere plekken in het dorp.

Ideaal met vinted dat (bijna) alles hier bij elkaar in de straat zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')