Ben ik nou zo simpel dat ik denk dat je makkelijk ziet wie het vrouwtje is? Daar hangen de kleintjes toch aan te zogen?quote:Op maandag 2 september 2024 14:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik knal er gewoon nog even een keertje tussen, want er zijn alweer veel nieuwe berichtjes geplaatst. Daarna laat ik je met rust hoor![]()
Stabielste is een gecastreerde ram, met een gecastreerde voedster. Twee voedsters kan goed gaan, maar is vaak wat instabieler. Vrouwen…..![]()
Dus in elk geval de ram laten castreren (en de voedster liefst ook, ook zeker wegens gezondheidsredenen.) en dan kunnen ze na enige tijd weer bij elkaar.
Kleintje houden kan ook, maar nadeel is dat die nog door de pubertijd moet en het karakter dan kan veranderen. Waar je dan ooit een koppeltje had dat klikte, kan dat echt omslaan. (En konijnen kennen geen familiebanden als het op tolereren van anderen aankomt)
En fijn dat vriendin misschien even kan kijken. Bij het mannetje kun je de penis naar buiten duwen. (Testikels kunnen ze intrekken tot in de buik, dus die zie je niet altijd). Moeders heeft wellicht ook en wat kalere buik nu, meestal gebruiken ze hun vacht als nestmateriaal.![]()
Succes met al het kleine grut!
Dan komt het dit jaar prima uit dat onze scholen later beginnen. Hopelijk heeft iddink volgend jaar de boel weer op de rit. Normaal beginnen ze hier dinsdag of woensdag en dan is er ook les.quote:Op maandag 2 september 2024 14:19 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Morgen heeft hij ze ook niet nodig. De anderhalf week erna is er iets van introductie, maar dat rooster krijgen ze morgen pas. Dus tijd genoeg om te kaften
Zou je zeggen. C had 3 boeken te kaften. Daarvan zijn er 2 met slappe kaften (binas en natuurkunde). Dat wil niet met die rekbare dingen. Maar die 2 zijn zo klaar. We hebben eindelijk de rol kaftpapier op die ik in de eerste had gekocht.quote:Op maandag 2 september 2024 15:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan komt het dit jaar prima uit dat onze scholen later beginnen. Hopelijk heeft iddink volgend jaar de boel weer op de rit. Normaal beginnen ze hier dinsdag of woensdag en dan is er ook les.
Rekbare boekenkaften hier, is zoo makkelijk
Die slappe kaften zijn idd onhandig. Stuk karton (van een doos ofzo) op maat knippen en die aan de voorkant plaatsen en dan de rekbare kaft eromheenquote:Op maandag 2 september 2024 15:07 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Zou je zeggen. C had 3 boeken te kaften. Daarvan zijn er 2 met slappe kaften (binas en natuurkunde). Dat wil niet met die rekbare dingen. Maar die 2 zijn zo klaar. We hebben eindelijk de rol kaftpapier op die ik in de eerste had gekocht.
D heeft zo te zien 4 boeken die terug moeten. Zo gepiept.
Tnx voor alle tips! We hebben inderdaad ff op de buikjes gekeken, 1 heeft kalere buik en zie je tepeltjes, de andere heeft een volle vacht op de buik. We zijn er vanuit gegaan dat de eerste dan de moeder is. We hebben de ren gesplitst en een noodhokje gemaakt, ze zitten nu i.i.g. apartquote:Op maandag 2 september 2024 14:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik knal er gewoon nog even een keertje tussen, want er zijn alweer veel nieuwe berichtjes geplaatst. Daarna laat ik je met rust hoor![]()
Stabielste is een gecastreerde ram, met een gecastreerde voedster. Twee voedsters kan goed gaan, maar is vaak wat instabieler. Vrouwen…..![]()
Dus in elk geval de ram laten castreren (en de voedster liefst ook, ook zeker wegens gezondheidsredenen.) en dan kunnen ze na enige tijd weer bij elkaar.
Kleintje houden kan ook, maar nadeel is dat die nog door de pubertijd moet en het karakter dan kan veranderen. Waar je dan ooit een koppeltje had dat klikte, kan dat echt omslaan. (En konijnen kennen geen familiebanden als het op tolereren van anderen aankomt)
En fijn dat vriendin misschien even kan kijken. Bij het mannetje kun je de penis naar buiten duwen. (Testikels kunnen ze intrekken tot in de buik, dus die zie je niet altijd). Moeders heeft wellicht ook en wat kalere buik nu, meestal gebruiken ze hun vacht als nestmateriaal.![]()
Succes met al het kleine grut!
Oh wow.. dat zijn dan idd veel cavia's ..quote:Op maandag 2 september 2024 16:48 schreef Clubsoda het volgende:
Een van onze cavia's komt uit zo'n situatie, zogenaamd twee vrouwtjes, nestje gekregen en toen is de moeder direct weer gedekt maar de vrouwtjes uit dat nestje ook weer. Dat zijn véél cavia's
Weer wat geleerd!quote:Op maandag 2 september 2024 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Konijnen zogen niet constant maar maar een paar keer per dag. Maar aan de kale buik zou je het moeten kunnen zien!
Ik was net bij de oogarts de hele middag en ik moet echt even bijkomen van alles...
quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Onderzoek was heftig, ik zie nu even nog slechter, uitkomst was heftig, rechts is verloren, maar links kunnen ze wel redden met een reeks injecties in mijn oogbal. Yay.
Zooo. Dekhengst.quote:Op maandag 2 september 2024 16:48 schreef Clubsoda het volgende:
Een van onze cavia's komt uit zo'n situatie, zogenaamd twee vrouwtjes, nestje gekregen en toen is de moeder direct weer gedekt maar de vrouwtjes uit dat nestje ook weer. Dat zijn véél cavia's
Oefquote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Onderzoek was heftig, ik zie nu even nog slechter, uitkomst was heftig, rechts is verloren, maar links kunnen ze wel redden met een reeks injecties in mijn oogbal. Yay.
Jezus.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Heftig oh-oh, maar toch in ieder geval wel een klein lichtpuntje dat je linkeroog gered kan worden. Ik vind het zo'n eng idee dat je er op zo'n manier achter komt dat je suikerziekte hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ook, geen enkel vertrouwen meer in mijn lijfquote:Op maandag 2 september 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Heftig oh-oh, maar toch in ieder geval wel een klein lichtpuntje dat je linkeroog gered kan worden. Ik vind het zo'n eng idee dat je er op zo'n manier achter komt dat je suikerziekte hebt.
quote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, geen enkel vertrouwen meer in mijn lijf
Denk je toch het 1 en ander goed te doen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, geen enkel vertrouwen meer in mijn lijf
Damn. Een nare uitslag en klink als een nare behandeling. Hopelijk werkt het wel goed!quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef Amsel het volgende:
Jemig oh-oh, wat heftigWat betekent dit voor jouw dagelijks leven?
Oef… dat is even slikkenquote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Zo dan.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Aw nee wat naar!quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Jup...quote:Op maandag 2 september 2024 20:59 schreef BE het volgende:
[..]
Zo dan.
En kwam dat echt plotseling opzetten?
Met 1 oog mis je het dieptezien, zeker als je dat altijd goed gehad hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat ik van water en lucht moet leven en ik krijg fysio om te helpen bewegen met 1 oog ( ik grijp overal naast en zo ) , lezen is moeilijk maar dat gaat wel goed komen met dat linkeroog, ik werk nog even door, ik heb sowieso veel onderbrekingen vanwege onderzoeken etc en ik heb vakantie de laatste twee weken van september, dan kan ik even bedenken hoe en wat hoop ik.
Maar fotograferen is een bitch met 1 oog, gelukkig kan ik wel prima wandelen.
Gisteren wilde ik de keukenkasten helemaal leeg gaan flikkeren, eerste wat ik deed was een flesje ketjap door de hele keuken laten vallen, ik was er meteen klaar mee
Heftig zeg. Knuffel.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Damnquote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Maar ook dan kan het zijn dat je tegen jezelf beschermd moet worden om te voorkomen dat je nog verder achteruit gaat. Maar dat is puur hoe ik erin sta hoor. Ik weet natuurlijk niet wat de precieze diagnose is en wat de artsen gemeld hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:33 schreef BE het volgende:
[aanvulling]
Sorry, ik lees terug en lees dat werken je rust geeft en dat je niet alleen maar gaat uit plichtsgevoel
Omdat je dat er niet bij zei.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar hoe komen jullie er bij dat ik fulltime werk? Ik werk met al die afwezigheid nog niet de helft van mijn uren, en ik werk gewoon vanuit huis.
Plus de artsen en de ha zeggen dat ik gewoon kan werken hoor.
Hoe begrijpelijk dat ook is, loop je ook het risico dat je door door- door- doorgaan niet de rust hebt om te verwerken wat er nu allemaal gebeurt en ook niet genoeg energie kunt steken in revalidatie.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:33 schreef BE het volgende:
[aanvulling]
Sorry, ik lees terug en lees dat werken je rust geeft en dat je niet alleen maar gaat uit plichtsgevoel
Ik hield altijd van headspace, maar daar is nu praktisch alles betaald.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:05 schreef amaranta het volgende:
Ik zal wel even een ander onderwerp aansnijden dan.
Iemand tips voor een fijne meditatie app?
Mag in het Engels zijn. Mag ook een podcast oid op Spotify zijn.
Ik heb Creatives waar ik heel tevree mee ben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Iemand tips voor fijne android oortjes? Ik heb dat echt nog nooit gebruikt maar ik kan niet meer lezen dus ik moet aan de luisterboeken
Geen ervaring met de oortjes, maar je zou ook bij Rolfstone kunnen kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Iemand tips voor fijne android oortjes? Ik heb dat echt nog nooit gebruikt maar ik kan niet meer lezen dus ik moet aan de luisterboeken
Nou. We hebben ze bijna. Ik had het adres van mijn ouders op de bestelling laten zetten, omdat we nog laat op vakantie waren..quote:Op maandag 2 september 2024 13:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
YayDan heb je ze morgen, denk ik.
Hier nog niksGelukkig hoeft ie donderdag pas naar school en hebben ze die 2 dagen geen boeken nodig.
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:54 schreef exode het volgende:
Denk er even over of je noice cancelling wil, ik heb dat bewust niet. Ik heb ze in op plekken waar ik de omgeving wil horen namelijk. Je kan dat vast wel uitzetten als een koptelefoon het heeft maar ze zijn meestal duurder.
B had een koptelefoon met lampjes etc, leuk voor je honden
Hoe belt ie? Ik wil graag een nieuwe maar bij praktisch alle koptelefoons voor muziek luisteren komt het bellen er verrot af. Behalve natuurlijk bij de duurste nieuwste Sony en daar heb ik me nog niet toe overtuigd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...
Hij heeft NC aan, NC uit en "ambiënt mode".
Oooh, kak! Heb ik bij dochter een keer gehad en dies al 8 jaar van het VO af. Kunnen ze dus nog steeds niet met adreswijzigingen omgaan. Best knapquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:01 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Nou. We hebben ze bijna. Ik had het adres van mijn ouders op de bestelling laten zetten, omdat we nog laat op vakantie waren..
Dat adres had ik gewijzigd, bevestigd op de whatsapp ook. Gisteren een mail met mijn huisadres, dus helemaal prima.
1 keer raden waar dat pakket bezorgd is![]()
Morgen even 2*70km rijden om dat op te pikken. Kom er niet zoveel, dus even gezellig een kop koffie drinken.
Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar ja!quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe belt ie? Ik wil graag een nieuwe maar bij praktisch alle koptelefoons voor muziek luisteren komt het bellen er verrot af. Behalve natuurlijk bij de duurste nieuwste Sony en daar heb ik me nog niet toe overtuigd.
I knowquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar ja!
@:Mush, niet doen zo laat gek!
Dat is waar, ik was vooral op zoek naar 'zweetbestendig' destijdsquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...
Hij heeft NC aan, NC uit en "ambiënt mode".
Fresh n rebel, is echt heel fijn, mediamarkt of als je ing hebt deels met de ingpuntenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik liever voor een koptelefoon ga dan voor oortjes idd, ik kan niet tegen die dingen in mijn oren daarom heb ik ze niet
https://www.ing.nl/punten/category/28037quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb een miljard ING punten, echt nog nooit iets mee gedaan, goede tip!
Ik heb die met, en zonder, met is fijn om het ov verder gebruik ik t nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:27 schreef oh-oh het volgende:
De Clam Elite voor 120 of de Fuse voor 50? Beiden hebben noise cancelling. Ik zie ook een JBL
Kind heeft ook een draadloze jbp en er zwerven 2 charge 5en en een charge 4 door het huis. Zijn op zoek naar nog 2 boxen maar ik heb laatst mijn ouders getipt ze via de ing te kopen dus nu mogen zij dit jaar niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:49 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is waar, ik was vooral op zoek naar 'zweetbestendig' destijdsMijn JBL Pro2 waren in de aanbieding 70 Euro. Ik vind ze echt top, vooral omdat ze fijn in de oren zitten en zelfs met mijn wilde sport bewegingen blijven zitten. Sterker nog ik heb soms pas thuis als ik onder de douche wil stappen in de gaten dat ik ze nog in heb.
Voor de kinderen zijn we gestart met goedkope modellen en vervolgens Philips, maar die waren niet B proof. Die waren binnen no time kapot. Ze hebben nu allebei een draadloze koptelefoon van JBL voor thuis en met draadje voor op school. Zelfs B krijgt ze niet kapot.
En we zijn ook al blij met onze JBL Flip4 voor op vakantie. Echt, ik ga aandelen kopen.
Moet ik zo'n 20% kortingsvoucher van JBL voor je bestellen bij ING?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kind heeft ook een draadloze jbp en er zwerven 2 charge 5en en een charge 4 door het huis. Zijn op zoek naar nog 2 boxen maar ik heb laatst mijn ouders getipt ze via de ing te kopen dus nu mogen zij dit jaar niet meer
Welke wil je hebben? Kan ik ze niet gewoon voor je bestellen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kind heeft ook een draadloze jbp en er zwerven 2 charge 5en en een charge 4 door het huis. Zijn op zoek naar nog 2 boxen maar ik heb laatst mijn ouders getipt ze via de ing te kopen dus nu mogen zij dit jaar niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of oortjes van JBL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fresh 'n rebel boxen staan er ook tussen.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:58 schreef exode het volgende:
Die JBL flip4 is echt top, is al een paar keer in een jacuzzi gevallen en uberhaupt gevallen maar werkt nog als een tierelier.
Ik zie nu dat de 6 er allang is en mijn werkgever korting geeft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of oortjes van JBL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fresh 'n rebel boxen staan er ook tussen.Ik zie die van mij niet snel in het water vallen, ik zal ze hooguit binnen gebruiken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik kan de beller prima horen, ik durf niet zo goed te zeggen of dan andersom ook zo is...quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe belt ie? Ik wil graag een nieuwe maar bij praktisch alle koptelefoons voor muziek luisteren komt het bellen er verrot af. Behalve natuurlijk bij de duurste nieuwste Sony en daar heb ik me nog niet toe overtuigd.
Andersom is bij mij vaak het probleem.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:46 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik kan de beller prima horen, ik durf niet zo goed te zeggen of dan andersom ook zo is...
Ik bel soms met mijn moeder met dat ding op, maar meestal heb ik een bedraad dopje in mn oor.
Ik wil het wel voor je testen van de week.
Maar je kan bij Rolfstone ook 30 dagen proberen.
Misschien moet ik toch eens aandelen overwegen![]()
@:exode aan de JBL aandelen hoor ik al.
Zweetoren krijg ik wel op een gegeven moment.
Oh ja die ING punten, ik verkijk me wel eens en dan denk ik dat het het saldo is, maar helaasch
VGZ Mindfulnes app, gratis, goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:05 schreef amaranta het volgende:
Ik zal wel even een ander onderwerp aansnijden dan.
Iemand tips voor een fijne meditatie app?
Mag in het Engels zijn. Mag ook een podcast oid op Spotify zijn.
Je hebt dan ook nog botgeleiders, die zitten tegen het bot aan naast je oor ipv erop/erin. Dan is je oor zelf nog helemaal vrij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat helemaal niet fijn, ik moet wel mijn omgeving in de gaten houden
Die heb ik inderdaad al op m’n telefoon staan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
VGZ Mindfulnes app, gratis, goede kwaliteit.
Nu al mindfulnes nodig? Het schooljaar is net begonnen...
Dat heb ik gemist, maar vervelend dan!quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad al op m’n telefoon staan.
Ik wil het al wat langer. Mediteren. Het komt nooit van. En ik vind het nu een mooi moment om mee te starten.
Ik heb vorige week toevallig een bericht geplaatst over iets wat speelde op m’n werk. Dat is voor nu opgelost. Wil er verder niet te veel over zeggen hier. Ik vind het belangrijk om mentaal gezond te blijven.
Ik dacht misschien voor het slapen gaan? Geen idee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:11 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar vervelend dan!
Dus nu tijd vinden om het ook daadwerkelijk te doen, dat is bij mij bij veel dingen altijd het grootste struikelblok. Kun je het vast inplannen in je dag/week?
Nee, ik doe dat niet, maar zou voor mij juist tijdens werkdag halverwege goed zijn (5 minuten ofzo), en bij thuiskomst. Juist om de dag rustiger door te komen en beter aan m'n avond thuis te beginnen. Vlak voor het slapen ben ik moe, en kan ik niet een nieuwe vaardigheid aanleren denk ik. Of wil ik het misschien ook wel niet. Maar dat hangt natuurlijk ook heel erg af van welke momenten bij jou stressvol zijn. Als dat de werksituatie is, zou ik dus het schema wat ik noem proberen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht misschien voor het slapen gaan? Geen idee.
Mediteer jij?
Op TikTok volg ik Michael Galyon.
Die heeft ook spotify: maar ik wil eerst beginnen met iets van ademhalingsoefeningen ofzo.
Geen idee hoe of wat dus
Wel oppassen als je een bril hebt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog botgeleiders, die zitten tegen het bot aan naast je oor ipv erop/erin. Dan is je oor zelf nog helemaal vrij.
Lief! Ik heb zondag een hele uitgebreide mail gestuurd en daar is goed gehoor aan gegeven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:51 schreef Hupje het volgende:
@:amaranta Fijn dat het voor nu opgelost is. Zorg goed voor jezelf. Wij hebben al weer de eerste thuiszittende collega van dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |