Ben ik nou zo simpel dat ik denk dat je makkelijk ziet wie het vrouwtje is? Daar hangen de kleintjes toch aan te zogen?quote:Op maandag 2 september 2024 14:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik knal er gewoon nog even een keertje tussen, want er zijn alweer veel nieuwe berichtjes geplaatst. Daarna laat ik je met rust hoor![]()
Stabielste is een gecastreerde ram, met een gecastreerde voedster. Twee voedsters kan goed gaan, maar is vaak wat instabieler. Vrouwen…..![]()
Dus in elk geval de ram laten castreren (en de voedster liefst ook, ook zeker wegens gezondheidsredenen.) en dan kunnen ze na enige tijd weer bij elkaar.
Kleintje houden kan ook, maar nadeel is dat die nog door de pubertijd moet en het karakter dan kan veranderen. Waar je dan ooit een koppeltje had dat klikte, kan dat echt omslaan. (En konijnen kennen geen familiebanden als het op tolereren van anderen aankomt)
En fijn dat vriendin misschien even kan kijken. Bij het mannetje kun je de penis naar buiten duwen. (Testikels kunnen ze intrekken tot in de buik, dus die zie je niet altijd). Moeders heeft wellicht ook en wat kalere buik nu, meestal gebruiken ze hun vacht als nestmateriaal.![]()
Succes met al het kleine grut!
Dan komt het dit jaar prima uit dat onze scholen later beginnen. Hopelijk heeft iddink volgend jaar de boel weer op de rit. Normaal beginnen ze hier dinsdag of woensdag en dan is er ook les.quote:Op maandag 2 september 2024 14:19 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Morgen heeft hij ze ook niet nodig. De anderhalf week erna is er iets van introductie, maar dat rooster krijgen ze morgen pas. Dus tijd genoeg om te kaften
Zou je zeggen. C had 3 boeken te kaften. Daarvan zijn er 2 met slappe kaften (binas en natuurkunde). Dat wil niet met die rekbare dingen. Maar die 2 zijn zo klaar. We hebben eindelijk de rol kaftpapier op die ik in de eerste had gekocht.quote:Op maandag 2 september 2024 15:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan komt het dit jaar prima uit dat onze scholen later beginnen. Hopelijk heeft iddink volgend jaar de boel weer op de rit. Normaal beginnen ze hier dinsdag of woensdag en dan is er ook les.
Rekbare boekenkaften hier, is zoo makkelijk
Die slappe kaften zijn idd onhandig. Stuk karton (van een doos ofzo) op maat knippen en die aan de voorkant plaatsen en dan de rekbare kaft eromheenquote:Op maandag 2 september 2024 15:07 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Zou je zeggen. C had 3 boeken te kaften. Daarvan zijn er 2 met slappe kaften (binas en natuurkunde). Dat wil niet met die rekbare dingen. Maar die 2 zijn zo klaar. We hebben eindelijk de rol kaftpapier op die ik in de eerste had gekocht.
D heeft zo te zien 4 boeken die terug moeten. Zo gepiept.
Tnx voor alle tips! We hebben inderdaad ff op de buikjes gekeken, 1 heeft kalere buik en zie je tepeltjes, de andere heeft een volle vacht op de buik. We zijn er vanuit gegaan dat de eerste dan de moeder is. We hebben de ren gesplitst en een noodhokje gemaakt, ze zitten nu i.i.g. apartquote:Op maandag 2 september 2024 14:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik knal er gewoon nog even een keertje tussen, want er zijn alweer veel nieuwe berichtjes geplaatst. Daarna laat ik je met rust hoor![]()
Stabielste is een gecastreerde ram, met een gecastreerde voedster. Twee voedsters kan goed gaan, maar is vaak wat instabieler. Vrouwen…..![]()
Dus in elk geval de ram laten castreren (en de voedster liefst ook, ook zeker wegens gezondheidsredenen.) en dan kunnen ze na enige tijd weer bij elkaar.
Kleintje houden kan ook, maar nadeel is dat die nog door de pubertijd moet en het karakter dan kan veranderen. Waar je dan ooit een koppeltje had dat klikte, kan dat echt omslaan. (En konijnen kennen geen familiebanden als het op tolereren van anderen aankomt)
En fijn dat vriendin misschien even kan kijken. Bij het mannetje kun je de penis naar buiten duwen. (Testikels kunnen ze intrekken tot in de buik, dus die zie je niet altijd). Moeders heeft wellicht ook en wat kalere buik nu, meestal gebruiken ze hun vacht als nestmateriaal.![]()
Succes met al het kleine grut!
Oh wow.. dat zijn dan idd veel cavia's ..quote:Op maandag 2 september 2024 16:48 schreef Clubsoda het volgende:
Een van onze cavia's komt uit zo'n situatie, zogenaamd twee vrouwtjes, nestje gekregen en toen is de moeder direct weer gedekt maar de vrouwtjes uit dat nestje ook weer. Dat zijn véél cavia's
Weer wat geleerd!quote:Op maandag 2 september 2024 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Konijnen zogen niet constant maar maar een paar keer per dag. Maar aan de kale buik zou je het moeten kunnen zien!
Ik was net bij de oogarts de hele middag en ik moet echt even bijkomen van alles...
quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Onderzoek was heftig, ik zie nu even nog slechter, uitkomst was heftig, rechts is verloren, maar links kunnen ze wel redden met een reeks injecties in mijn oogbal. Yay.
Zooo. Dekhengst.quote:Op maandag 2 september 2024 16:48 schreef Clubsoda het volgende:
Een van onze cavia's komt uit zo'n situatie, zogenaamd twee vrouwtjes, nestje gekregen en toen is de moeder direct weer gedekt maar de vrouwtjes uit dat nestje ook weer. Dat zijn véél cavia's
Oefquote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Onderzoek was heftig, ik zie nu even nog slechter, uitkomst was heftig, rechts is verloren, maar links kunnen ze wel redden met een reeks injecties in mijn oogbal. Yay.
Jezus.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Heftig oh-oh, maar toch in ieder geval wel een klein lichtpuntje dat je linkeroog gered kan worden. Ik vind het zo'n eng idee dat je er op zo'n manier achter komt dat je suikerziekte hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ook, geen enkel vertrouwen meer in mijn lijfquote:Op maandag 2 september 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Heftig oh-oh, maar toch in ieder geval wel een klein lichtpuntje dat je linkeroog gered kan worden. Ik vind het zo'n eng idee dat je er op zo'n manier achter komt dat je suikerziekte hebt.
quote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, geen enkel vertrouwen meer in mijn lijf
Denk je toch het 1 en ander goed te doen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, geen enkel vertrouwen meer in mijn lijf
Damn. Een nare uitslag en klink als een nare behandeling. Hopelijk werkt het wel goed!quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef Amsel het volgende:
Jemig oh-oh, wat heftigWat betekent dit voor jouw dagelijks leven?
Oef… dat is even slikkenquote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef oh-oh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |