Ik hield altijd van headspace, maar daar is nu praktisch alles betaald.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:05 schreef amaranta het volgende:
Ik zal wel even een ander onderwerp aansnijden dan.
Iemand tips voor een fijne meditatie app?
Mag in het Engels zijn. Mag ook een podcast oid op Spotify zijn.
Ik heb Creatives waar ik heel tevree mee ben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Iemand tips voor fijne android oortjes? Ik heb dat echt nog nooit gebruikt maar ik kan niet meer lezen dus ik moet aan de luisterboeken
Geen ervaring met de oortjes, maar je zou ook bij Rolfstone kunnen kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Iemand tips voor fijne android oortjes? Ik heb dat echt nog nooit gebruikt maar ik kan niet meer lezen dus ik moet aan de luisterboeken
Nou. We hebben ze bijna. Ik had het adres van mijn ouders op de bestelling laten zetten, omdat we nog laat op vakantie waren..quote:Op maandag 2 september 2024 13:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
YayDan heb je ze morgen, denk ik.
Hier nog niksGelukkig hoeft ie donderdag pas naar school en hebben ze die 2 dagen geen boeken nodig.
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:54 schreef exode het volgende:
Denk er even over of je noice cancelling wil, ik heb dat bewust niet. Ik heb ze in op plekken waar ik de omgeving wil horen namelijk. Je kan dat vast wel uitzetten als een koptelefoon het heeft maar ze zijn meestal duurder.
B had een koptelefoon met lampjes etc, leuk voor je honden
Hoe belt ie? Ik wil graag een nieuwe maar bij praktisch alle koptelefoons voor muziek luisteren komt het bellen er verrot af. Behalve natuurlijk bij de duurste nieuwste Sony en daar heb ik me nog niet toe overtuigd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...
Hij heeft NC aan, NC uit en "ambiënt mode".
Oooh, kak! Heb ik bij dochter een keer gehad en dies al 8 jaar van het VO af. Kunnen ze dus nog steeds niet met adreswijzigingen omgaan. Best knapquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:01 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Nou. We hebben ze bijna. Ik had het adres van mijn ouders op de bestelling laten zetten, omdat we nog laat op vakantie waren..
Dat adres had ik gewijzigd, bevestigd op de whatsapp ook. Gisteren een mail met mijn huisadres, dus helemaal prima.
1 keer raden waar dat pakket bezorgd is![]()
Morgen even 2*70km rijden om dat op te pikken. Kom er niet zoveel, dus even gezellig een kop koffie drinken.
Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar ja!quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe belt ie? Ik wil graag een nieuwe maar bij praktisch alle koptelefoons voor muziek luisteren komt het bellen er verrot af. Behalve natuurlijk bij de duurste nieuwste Sony en daar heb ik me nog niet toe overtuigd.
I knowquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar ja!
@:Mush, niet doen zo laat gek!
Dat is waar, ik was vooral op zoek naar 'zweetbestendig' destijdsquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...
Hij heeft NC aan, NC uit en "ambiënt mode".
Fresh n rebel, is echt heel fijn, mediamarkt of als je ing hebt deels met de ingpuntenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik liever voor een koptelefoon ga dan voor oortjes idd, ik kan niet tegen die dingen in mijn oren daarom heb ik ze niet
https://www.ing.nl/punten/category/28037quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb een miljard ING punten, echt nog nooit iets mee gedaan, goede tip!
Ik heb die met, en zonder, met is fijn om het ov verder gebruik ik t nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:27 schreef oh-oh het volgende:
De Clam Elite voor 120 of de Fuse voor 50? Beiden hebben noise cancelling. Ik zie ook een JBL
Kind heeft ook een draadloze jbp en er zwerven 2 charge 5en en een charge 4 door het huis. Zijn op zoek naar nog 2 boxen maar ik heb laatst mijn ouders getipt ze via de ing te kopen dus nu mogen zij dit jaar niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:49 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is waar, ik was vooral op zoek naar 'zweetbestendig' destijdsMijn JBL Pro2 waren in de aanbieding 70 Euro. Ik vind ze echt top, vooral omdat ze fijn in de oren zitten en zelfs met mijn wilde sport bewegingen blijven zitten. Sterker nog ik heb soms pas thuis als ik onder de douche wil stappen in de gaten dat ik ze nog in heb.
Voor de kinderen zijn we gestart met goedkope modellen en vervolgens Philips, maar die waren niet B proof. Die waren binnen no time kapot. Ze hebben nu allebei een draadloze koptelefoon van JBL voor thuis en met draadje voor op school. Zelfs B krijgt ze niet kapot.
En we zijn ook al blij met onze JBL Flip4 voor op vakantie. Echt, ik ga aandelen kopen.
Moet ik zo'n 20% kortingsvoucher van JBL voor je bestellen bij ING?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kind heeft ook een draadloze jbp en er zwerven 2 charge 5en en een charge 4 door het huis. Zijn op zoek naar nog 2 boxen maar ik heb laatst mijn ouders getipt ze via de ing te kopen dus nu mogen zij dit jaar niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |