abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2024 @ 10:05:56 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214877917
Ik zal wel even een ander onderwerp aansnijden dan.
Iemand tips voor een fijne meditatie app?
Mag in het Engels zijn. Mag ook een podcast oid op Spotify zijn.
  dinsdag 3 september 2024 @ 10:18:35 #152
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214878028
Iemand tips voor fijne android oortjes? Ik heb dat echt nog nooit gebruikt maar ik kan niet meer lezen dus ik moet aan de luisterboeken 8-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214878106
Alle koptelefoons en oortjes zijn hier van JBL oh oh. Ik heb draadloze voor het sporten, deze:
https://www.coolblue.nl/p(...)c9-9b3f-0723e9ce3e23

Werken erg fijn.

Zo, wij hadden net aannemer nummer 2 over de vloer voor de uitbouw en verbouwing. Vrijdag was nummer 1 hier en die had van mij na 1 minuut al wel weer mogen vertrekken. Wat een nare man was dat zeg. Zuchtte vooral veel en keek ons aan alsof we 2 ontzettende debielen waren.
Deze man was joviaal, vroeg door en had veel oplossingen voor de onhandigheid die ons huis nou eenmaal heeft.
Hij heeft een paar deuren verderop vorig jaar een uitbouw gedaan en die mensen zijn erg tevreden.

Wel schrok ie van onze planning, wij willen eigenlijk pas in september 2025 eraan beginnen. Hij dacht zelf aan maart 2025. Dat wilden we eerst ook, maar met onze huidige toestand ga ik niet met spoed alles in gang zetten en de spullen uitzoeken. Maar dat zeg ik natuurlijk niet letterlijk he, dat onze hersenen momenteel 1 ding tegelijk aan kunnen en dat dit stress oplevert die ik liever niet in het drukke voorjaar heb.
Voordeel is wel dat hij alles regelt en inkoopt behalve de keuken en vloer.
pi_214878110
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 10:05 schreef amaranta het volgende:
Ik zal wel even een ander onderwerp aansnijden dan.
Iemand tips voor een fijne meditatie app?
Mag in het Engels zijn. Mag ook een podcast oid op Spotify zijn.
Ik hield altijd van headspace, maar daar is nu praktisch alles betaald.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214878123
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Iemand tips voor fijne android oortjes? Ik heb dat echt nog nooit gebruikt maar ik kan niet meer lezen dus ik moet aan de luisterboeken 8-)
Ik heb Creatives waar ik heel tevree mee ben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 3 september 2024 @ 11:20:35 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214878596
Hier had mijn zoon ze van een Nederlands merk. Fresh N Rebel. En dan niet van de Action, daar hebben ze ze ook, maar van Mediamarkt met ook noise cancelling. Hij is er alleen 1 verloren en gebruikt nu denk de oude AirPods van papa.
Mijn dochter gebruikt van die over het oor. Geen idee welk merk. Sony denk ik. Maar kan ook Philips zijn.
Zelf gebruik ik AirPods ook.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 september 2024 @ 11:25:54 #157
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_214878626
Bose Quietbuds II
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214878883
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Geen ervaring met de oortjes, maar je zou ook bij Rolfstone kunnen kijken.
Ik had oortjes bij hen besteld, maar die pastten niet en ik heb ze omgeruild voor een koptelefoon.
Hele goede klantenservice (mijn koptelefoon was kapot aan 1 kant, die hebben ze kostenloos omgeruild) en 30 dagen niet goed geld terug garantie.
Ik heb geen aandelen, maar ben erg fan van hun service.
Fake it till you make it...
  dinsdag 3 september 2024 @ 12:43:08 #159
176471 oh-oh
pi_214879554
Ik denk dat ik liever voor een koptelefoon ga dan voor oortjes idd, ik kan niet tegen die dingen in mijn oren daarom heb ik ze niet :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214879646
Denk er even over of je noice cancelling wil, ik heb dat bewust niet. Ik heb ze in op plekken waar ik de omgeving wil horen namelijk. Je kan dat vast wel uitzetten als een koptelefoon het heeft maar ze zijn meestal duurder.

B had een koptelefoon met lampjes etc, leuk voor je honden ;)
  dinsdag 3 september 2024 @ 12:55:17 #161
176471 oh-oh
pi_214879658
:D Ik vind dat helemaal niet fijn, ik moet wel mijn omgeving in de gaten houden
( Groucho Marx )
pi_214879723
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 13:33 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Yay *O* Dan heb je ze morgen, denk ik.

Hier nog niks :') Gelukkig hoeft ie donderdag pas naar school en hebben ze die 2 dagen geen boeken nodig.
Nou. We hebben ze bijna. Ik had het adres van mijn ouders op de bestelling laten zetten, omdat we nog laat op vakantie waren..

Dat adres had ik gewijzigd, bevestigd op de whatsapp ook. Gisteren een mail met mijn huisadres, dus helemaal prima.

1 keer raden waar dat pakket bezorgd is :D

Morgen even 2*70km rijden om dat op te pikken. Kom er niet zoveel, dus even gezellig een kop koffie drinken.
pi_214879882
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:54 schreef exode het volgende:
Denk er even over of je noice cancelling wil, ik heb dat bewust niet. Ik heb ze in op plekken waar ik de omgeving wil horen namelijk. Je kan dat vast wel uitzetten als een koptelefoon het heeft maar ze zijn meestal duurder.

B had een koptelefoon met lampjes etc, leuk voor je honden ;)
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...
Hij heeft NC aan, NC uit en "ambiënt mode".
Fake it till you make it...
pi_214880012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:12 schreef Nijna het volgende:

[..]
Die rolfstone pro die ik heb daar kan ik de noicecancelling van uitzetten. En ik vind 130 euro niet heel duur...
Hoe belt ie? Ik wil graag een nieuwe maar bij praktisch alle koptelefoons voor muziek luisteren komt het bellen er verrot af. Behalve natuurlijk bij de duurste nieuwste Sony en daar heb ik me nog niet toe overtuigd.
pi_214880014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:01 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Nou. We hebben ze bijna. Ik had het adres van mijn ouders op de bestelling laten zetten, omdat we nog laat op vakantie waren..

Dat adres had ik gewijzigd, bevestigd op de whatsapp ook. Gisteren een mail met mijn huisadres, dus helemaal prima.

1 keer raden waar dat pakket bezorgd is :D

Morgen even 2*70km rijden om dat op te pikken. Kom er niet zoveel, dus even gezellig een kop koffie drinken.
Oooh, kak! Heb ik bij dochter een keer gehad en dies al 8 jaar van het VO af. Kunnen ze dus nog steeds niet met adreswijzigingen omgaan. Best knap :')
Maar, de boeken zijn iig geleverd, al is het via een omweg ;)

Hier nog steeds diepe iddinkstilte :')

Ooh boy, ik had nooit om 0.00u vannacht in de bedrijfsmail moeten kijken. Zat iets kuts in dus lag ik tot 2u nog te mailen en uit te zoeken :X En kleinzoon werd om 8.45 gebracht :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 3 september 2024 @ 13:29:12 #166
176471 oh-oh
pi_214880042
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoe belt ie? Ik wil graag een nieuwe maar bij praktisch alle koptelefoons voor muziek luisteren komt het bellen er verrot af. Behalve natuurlijk bij de duurste nieuwste Sony en daar heb ik me nog niet toe overtuigd.
Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar ja!

@mush, niet doen zo laat gek!
( Groucho Marx )
pi_214880138
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar ja!

@:Mush, niet doen zo laat gek!
I know :@ Mijn mailtje was om die klok ook niet bepaald vriendelijk te noemen dus misschien dat ik daarom nog geen antwoord heb :7

Heb me de afgelopen dagen verdiept in mijn sterrenbeeld (schorpioen) en er is me veeel duidelijk geworden _O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214880203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:12 schreef Nijna het volgende:

[..]
Dat is waar, ik was vooral op zoek naar 'zweetbestendig' destijds _O- Mijn JBL Pro2 waren in de aanbieding 70 Euro. Ik vind ze echt top, vooral omdat ze fijn in de oren zitten en zelfs met mijn wilde sport bewegingen blijven zitten. Sterker nog ik heb soms pas thuis als ik onder de douche wil stappen in de gaten dat ik ze nog in heb.

Voor de kinderen zijn we gestart met goedkope modellen en vervolgens Philips, maar die waren niet B proof. Die waren binnen no time kapot. Ze hebben nu allebei een draadloze koptelefoon van JBL voor thuis en met draadje voor op school. Zelfs B krijgt ze niet kapot.

En we zijn ook al blij met onze JBL Flip4 voor op vakantie. Echt, ik ga aandelen kopen. :7
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 september 2024 @ 14:20:50 #169
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214880501
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik liever voor een koptelefoon ga dan voor oortjes idd, ik kan niet tegen die dingen in mijn oren daarom heb ik ze niet :')
Fresh n rebel, is echt heel fijn, mediamarkt of als je ing hebt deels met de ingpunten

Met noise cancellation via knopje, en goed mee te bellen. Niets te klagen.
7⁰/80 euro of met punten nog met korting

Ow en geen zweetoren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 3 september 2024 @ 14:24:07 #170
176471 oh-oh
pi_214880530
Oh ik heb een miljard ING punten, echt nog nooit iets mee gedaan, goede tip!
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 september 2024 @ 14:27:43 #171
176471 oh-oh
pi_214880558
De Clam Elite voor 120 of de Fuse voor 50? Beiden hebben noise cancelling. Ik zie ook een JBL :D
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 september 2024 @ 14:31:28 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214880585
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb een miljard ING punten, echt nog nooit iets mee gedaan, goede tip!
https://www.ing.nl/punten/category/28037
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 september 2024 @ 14:33:57 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214880607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 14:27 schreef oh-oh het volgende:
De Clam Elite voor 120 of de Fuse voor 50? Beiden hebben noise cancelling. Ik zie ook een JBL :D
Ik heb die met, en zonder, met is fijn om het ov verder gebruik ik t niet
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214880620
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:49 schreef exode het volgende:

[..]
Dat is waar, ik was vooral op zoek naar 'zweetbestendig' destijds _O- Mijn JBL Pro2 waren in de aanbieding 70 Euro. Ik vind ze echt top, vooral omdat ze fijn in de oren zitten en zelfs met mijn wilde sport bewegingen blijven zitten. Sterker nog ik heb soms pas thuis als ik onder de douche wil stappen in de gaten dat ik ze nog in heb.

Voor de kinderen zijn we gestart met goedkope modellen en vervolgens Philips, maar die waren niet B proof. Die waren binnen no time kapot. Ze hebben nu allebei een draadloze koptelefoon van JBL voor thuis en met draadje voor op school. Zelfs B krijgt ze niet kapot.

En we zijn ook al blij met onze JBL Flip4 voor op vakantie. Echt, ik ga aandelen kopen. :7
Kind heeft ook een draadloze jbp en er zwerven 2 charge 5en en een charge 4 door het huis. Zijn op zoek naar nog 2 boxen maar ik heb laatst mijn ouders getipt ze via de ing te kopen dus nu mogen zij dit jaar niet meer }:|
pi_214880644
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 14:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kind heeft ook een draadloze jbp en er zwerven 2 charge 5en en een charge 4 door het huis. Zijn op zoek naar nog 2 boxen maar ik heb laatst mijn ouders getipt ze via de ing te kopen dus nu mogen zij dit jaar niet meer }:|
Moet ik zo'n 20% kortingsvoucher van JBL voor je bestellen bij ING?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')