abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214886627
Ik gebruik oortjes of koptelefoon met noise cancelling tegen het lawaai omdat ik hoogsensitief ben.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_214886635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 08:44 schreef Deepfreeze het volgende:
@:amaranta fijn dat het opgelost is.

@:exode beterschap voor je spul!

@:Mushanga71 Agenda? Oudste heeft er na de 1e niet meer eentje gehad. Jongste moest ook eentje vorig jaar, maar heeft hem amper gebruikt. Hij heeft er dit jaar ook niet eentje nodig zegt hij. Hij onthoudt het wel en vertrouwd op magister (dat niet compleet is). Hij zoekt het maar uit.. :D
Hier is het wel verplicht, maar wordt het ook bijna niet gebruikt omdat (bijna) alles in magister komt. Maar hier kunnen ze op school de gratis planagenda ophalen. Dus dat heeft zoon gedaan, hij hoefde echt geen gewone agenda (ook prima).

Ik vind het op zich wel jammer dat ze niet meer zelf de verantwoordelijkheid hebben om hun huiswerk te noteren, maar dat ze alleen maar in magister hoeven kijken.
Sommige leraren geven het huiswerk in de les blijkbaar ook niet meer door, maar zetten het alleen in magister voor de volgende les.
En blijkbaar zijn er ook leraren die het niet in magister zetten. Geen idee of hij die leraren ook heeft en of hij het dan wel noteert.

Vanmiddag mogen we nog een keer in ons nieuwe huis kijken. Even vast wat dingen opmeten voor de verbouwing en ook de kinderen een keer laten kijken.

al reageerde de huidige eigenaar toen we er voor de vakantie over belde best positief op toen we vroegen of dat mocht, en hadden we afgesproken te wachten tot na de vakantie ivm onze en hun vakantie. Belde man ze maandag op om wat af te spreken en reageerden ze een beetje terughoudend en leek het alsof ze het liever niet hadden. En wat we dan precies wilde zien. Man uitgelegd van het opmeten en dergelijke, maar niet benoemd dat de kinderen eigenlijk ook benieuwd zijn naar hun kamer. (Al had ie dat de vorige keer dat hij belde wel benoemd). Dus ik ben benieuwd of we wel alles kunnen zien, heb de kinderen maar vast voorbereid dat we misschien niet alles kunnen zien.
  Redactie Frontpage woensdag 4 september 2024 @ 09:06:36 #203
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_214886654
Ik ben heel blij met de mentor van mijn jongste, die de kinderen dus gewoon verplicht om de agenda te gebruiken (en ze ook terugstuurt naar huis om hem op te halen ;) ).

Een agenda, of het nu een fysieke is of een digitale, waar je zelf je afspraken in zet, is wel iets wat praktisch is voor de rest van je leven zeg maar ;)

@hilliebillie in de slaapkamers moet je toch ook de ramen opmeten voor nieuwe gordijnen *)
Wij konden helemaal niet extra komen kijken helaas, dus alles kon pas na de sleuteloverdracht. Toen ik mijn huis verkocht heb ik totaal niet moeilijk gedaan. Als je om de verhuistroep heen kunt kijken, ben je altijd welkom :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214886723
@Deepfreeze, de 2 agenda's van zoon de afgelopen 2 jaar, zijn idd niet eens open geweest :D en ik was niet van plan dit jaar eentje te halen. Maar vanwege het telefoonverbod lijkt me dat wel handig. Of niet want huiswerk staat idd in magister. En anders wordt dit écht zijn laatste.

Hillie, ik verwachtte geen shizzle in de mail maar had beter moeten weten :') Nu kijk ik écht niet meer op zulke tijdstippen. Zelfs terwijl kleinzoon er was, nog bezig geweest met uitzoekwerk :@

Do not quote plz...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Mushanga71 op 05-09-2024 09:26:27 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214886731
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:06 schreef Troel het volgende:
Ik ben heel blij met de mentor van mijn jongste, die de kinderen dus gewoon verplicht om de agenda te gebruiken (en ze ook terugstuurt naar huis om hem op te halen ;) ).

Een agenda, of het nu een fysieke is of een digitale, waar je zelf je afspraken in zet, is wel iets wat praktisch is voor de rest van je leven zeg maar ;)

@:hilliebillie in de slaapkamers moet je toch ook de ramen opmeten voor nieuwe gordijnen *)
Wij konden helemaal niet extra komen kijken helaas, dus alles kon pas na de sleuteloverdracht. Toen ik mijn huis verkocht heb ik totaal niet moeilijk gedaan. Als je om de verhuistroep heen kunt kijken, ben je altijd welkom :@

Ja, ze gaven ook aan, rommel ivm verhuizing en de kinderen. Wij kijken daar wel omheen want we hebben zelf ook kinderen en rommel. En ik snap echt dat je geen zin hebt in opruimen omdat er een stel onbekenden het huis nog eens willen zien. Maar man kreeg het idee dat ze dus wel alles opgeruimd wilden hebben.

Boven zou wel fijn zijn als we kunnen kijken, ook voor het opmeten voor de dakkapel. Maar goed, we gaan het wel zien vanmiddag.

Als de nieuwe bewoners hier willen komen kijken zijn ze ook van harte welkom. Ik geef ze ook liever nu het zwembad draait nog een keer uitleg over hoe dat systeem werkt, als dat ik dat straks in de winter moet doen bij de overdracht.
pi_214886738
Oeh, hopelijk lukt het met de kinderen Hillie. Is toch logisch dat zij ook even willen kijken? Veel kijkplezier iig!
If they say
pi_214886783
@Mushanga71 ik kan me voorstellen dat dat weer gedoe oplevert waar je (nu) echt niet op zit te wachten. Hopelijk is de mail voldoende om er vanaf te zijn en komt er niet nog een nasleep die veel tijd en energie kost (vreet)
pi_214886873
Ik hoop echt dat het met een sisser afloopt Hillie en dat de organisatie en de branchevereniging me te hulp schieten in het ergste geval. Maar wat ik gelezen heb... :{
De Sherlock in mij wil dan álles weten en dat vreet nu al tijd, stress en boosheid :')
If they say
pi_214887147
Wel leuk dat je vanmiddag mag kijken Hillie, wij deden dat bij dit huis ook en kregen zelfs wat te drinken aangeboden. Hopelijk toch een leuk welkom en tijd om rond te kijken vanmiddag.

Ik dacht net eens kijken wanneer de bestelde Squishmallow van B binnenkomt, via Game Mania, lees ik dat ze failliet zijn....eigenlijk wilden we er meer bestellen gelukkig niet gedaan. Bestelling is al 2 weken geleden dus vrees dat we er naar kunnen fluiten.
pi_214887350
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:54 schreef exode het volgende:
Wel leuk dat je vanmiddag mag kijken Hillie, wij deden dat bij dit huis ook en kregen zelfs wat te drinken aangeboden. Hopelijk toch een leuk welkom en tijd om rond te kijken vanmiddag.

Ik dacht net eens kijken wanneer de bestelde Squishmallow van B binnenkomt, via Game Mania, lees ik dat ze failliet zijn....eigenlijk wilden we er meer bestellen gelukkig niet gedaan. Bestelling is al 2 weken geleden dus vrees dat we er naar kunnen fluiten.
Ik had het net met zoon nog over game mania, dat het zo jammer is dat ze failliet zijn. Winkel in de buurt was al heel lang weg maar daar kocht ik voor dochter toen de wii en games. Werd er altijd goed geholpen.
Mazzel wel dat je niet meer besteld hebt want ik vrees ook dat je je geld kwijt bent :{ Webshop geeft nu ook een faillissements melding.
If they say
pi_214887540
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:16 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik had het net met zoon nog over game mania, dat het zo jammer is dat ze failliet zijn. Winkel in de buurt was al heel lang weg maar daar kocht ik voor dochter toen de wii en games. Werd er altijd goed geholpen.
Mazzel wel dat je niet meer besteld hebt want ik vrees ook dat je je geld kwijt bent :{ Webshop geeft nu ook een faillissements melding.
Ja, vooral sneu voor B, hij betaalde hem zelf. Deze moeder wilde perse dat hij hem bij een bekende winkel bestelde dus ik koop er alsnog 1 voor hem.
Ik had het bericht van juni dat ze uitstel van betaling hadden aangevraagd helemaal gemist. Wij kochten daar vaak de Switch games en Funko poppen.
pi_214888091
quote:
0s.gif Op woen
sdag 4 september 2024 10:34
schreef exode het volgende:

[..]
Ja, vooral sneu voor B, hij betaalde hem zelf. Deze moeder wilde perse dat hij hem bij een bekende winkel bestelde dus ik koop er alsnog 1 voor hem.
Ik had het bericht van juni dat ze uitstel van betaling hadden aangevraagd helemaal gemist. Wij kochten daar vaak de Switch games en Funko poppen.
Ahh, dubbel sneu dus :{
Jup, en dan denk je dat het wel goed zit. Not.
Ik las het gister al, dat uitstel had ik ook gemist. Vind dit écht zo jammer, kochten er ook pokemonkaarten. In Maastricht ook, zoon moest en zou naar de game mania. Daar zat ie...vorig jaar geloof ik, nog wel.
En weer een bedrijf op de fles ;(
If they say
pi_214888154
Agenda's... de school van de oudste werkt met de plenda. Netjes op tijd besteld (18,90!) en binnengekregen. Gister moest hij die meenemen op de eerste bijeenkomst met mentor. Is onderweg zijn dopper opengegaan in zijn tas. Alles natuurlijk zeiknat }:| :X. Goed begin van het schooljaar, plenda naar de knoppen. Los van de kosten is hij momenteel uitverkocht. Nog een geluk dat zijn laptop nog niet meehoefde.

Dus, lang verhaal kort, de dopper gaat in de prullenbak en we hebben gistermiddag bij de Bever een degelijk afsluitbare waterfles gekocht. Nadat ik heel onpedagogisch wat krachttermen heb geroepen :@.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Redactie Frontpage woensdag 4 september 2024 @ 11:41:20 #214
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_214888193
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Agenda's... de school van de oudste werkt met de plenda. Netjes op tijd besteld (18,90!) en binnengekregen. Gister moest hij die meenemen op de eerste bijeenkomst met mentor. Is onderweg zijn dopper opengegaan in zijn tas. Alles natuurlijk zeiknat }:| :X. Goed begin van het schooljaar, plenda naar de knoppen. Los van de kosten is hij momenteel uitverkocht. Nog een geluk dat zijn laptop nog niet meehoefde.

Dus, lang verhaal kort, de dopper gaat in de prullenbak en we hebben gistermiddag bij de Bever een degelijk afsluitbare waterfles gekocht. Nadat ik heel onpedagogisch wat krachttermen heb geroepen :@.
IN dit soort gevallen begrijpt hij vast de krachttermen wel ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214888240
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:41 schreef Troel het volgende:

[..]
IN dit soort gevallen begrijpt hij vast de krachttermen wel ;)
Hij moest er wel een beetje door huilen. Hij neemt het altijd erg persoonlijk op, terwijl hij toch niet expres die beker heeft laten lekken... (dat hij bij het vullen een betere controle had kunnen doen, eventueel misschien, dat is een lastig concept).

In my defense, ik had heel slecht geslapen door zieke vriend en moest de hele dag veel regelen, komt dit er ook nog bij. Was net even de druppel.

Zijn rugtas zat vandaag met laptop, etui, nieuwe (grotere) drinkbeker en lunchbox behoorlijk vol al. En dan moeten er nog boeken bij... De laptop past met hoes ook niet in het laptopvak van zijn tas. Het neemt zo wel erg veel ruimte in. Maar ja, groot risico om die hoes thuis te laten (zeker gezien de ervaring van gister).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Redactie Frontpage woensdag 4 september 2024 @ 12:04:45 #216
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_214888353
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:49 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Hij moest er wel een beetje door huilen. Hij neemt het altijd erg persoonlijk op, terwijl hij toch niet expres die beker heeft laten lekken... (dat hij bij het vullen een betere controle had kunnen doen, eventueel misschien, dat is een lastig concept).

In my defense, ik had heel slecht geslapen door zieke vriend en moest de hele dag veel regelen, komt dit er ook nog bij. Was net even de druppel.

Zijn rugtas zat vandaag met laptop, etui, nieuwe (grotere) drinkbeker en lunchbox behoorlijk vol al. En dan moeten er nog boeken bij... De laptop past met hoes ook niet in het laptopvak van zijn tas. Het neemt zo wel erg veel ruimte in. Maar ja, groot risico om die hoes thuis te laten (zeker gezien de ervaring van gister).
Oudste heeft halverwege een andere tas gekregen, omdat het inderdaad ook niet lekker erin ging. Is een ruimere tas wellicht een optie? (En dan vooral meer ruimte voor de laptop?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 september 2024 @ 12:23:55 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214888543
@_Spring, had jij het niet een tijdje terug over bruine vlekken in je hals?
Is daar iets tegen te doen? Ik heb het ineens ook en het ziet er wel gek uit. :o
pi_214888627
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:23 schreef BE het volgende:
@:_Spring, had jij het niet een tijdje terug over bruine vlekken in je hals?
Is daar iets tegen te doen? Ik heb het ineens ook en het ziet er wel gek uit. :o
Crèmes, serums en oma weet raad-tips werken iig niet, dus alleen laseren is nog een optie, vrees ik.
pi_214888670
Ik dacht ik ga eens bijlezen op fok.
Ik mis jullie verhalen wel.
Sjonge oh-oh! Wat schrikken zeg!
Sterkte! :*
  Redactie Frontpage woensdag 4 september 2024 @ 12:45:44 #220
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_214888810
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:23 schreef BE het volgende:
@:_Spring, had jij het niet een tijdje terug over bruine vlekken in je hals?
Van die ouderdomsvlekken? Of hoe moet je ze noemen. Heb ze gelukkig niet in mijn gezicht zitten, maar wel op andere plekken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214889228
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:35 schreef Phaidra het volgende:

Doppers zijn wat mij betreft verboden in de schooltas, ik vertrouw ze niet.
Balen van de agenda! Maar gelukkig niet met de laptop in de tas!

Mijn jongste wilde geen agenda dit jaar, die heeft een of andere planner ergens gehaald. De oudste heeft een 1blik agenda.
Fake it till you make it...
pi_214889528
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Oudste heeft halverwege een andere tas gekregen, omdat het inderdaad ook niet lekker erin ging. Is een ruimere tas wellicht een optie? (En dan vooral meer ruimte voor de laptop?)
We gaan in het weekend wel even kijken hoe het uitpakt (of eigenlijk inpakt :P) met de boeken die op lesdagen nodig zijn. En anders maar op zoek naar een andere tas idd. Deze hebben we vorig jaar gekocht met het oog op het VO alvast (hij had toch een nieuwe nodig) dus een beetje jammer zou dat wel zijn...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 september 2024 @ 14:16:57 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214889557
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:31 schreef -Spring het volgende:

[..]
Crèmes, serums en oma weet raad-tips werken iig niet, dus alleen laseren is nog een optie, vrees ik.
;(
  woensdag 4 september 2024 @ 14:17:38 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214889564
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Van die ouderdomsvlekken? Of hoe moet je ze noemen. Heb ze gelukkig niet in mijn gezicht zitten, maar wel op andere plekken.
Ik wist nooit dat je ze ook in je hals kon krijgen totdat ik Spring er hier over las en het later ook bij mijn fysio zag.
En nu dus bij mezelf. *jank
pi_214889889
Dit is eng...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
pi_214890126
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Dit is eng...
SPOILER
:o :{ Getsie.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214890581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:54 schreef exode het volgende:

Het was uiteindelijk erg fijn. Gewoon heel gastvrij ontvangen en overal mogen kijken en meten. Meteen nog wat uitleg gehad over een paar zaken. Dus viel gelukkig mee na het telefoongesprek wat man had gisteren. Misschien zaten ze ook gewoon in de stress qua verhuizing en dergelijke.

Wel balen van z’n squish-mellow inderdaad, zeker omdat hij hem zelf gekocht had.

Mushanga dat klinkt wel eng inderdaad
  woensdag 4 september 2024 @ 16:45:24 #228
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_214890743
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:17 schreef BE het volgende:

[..]
Ik wist nooit dat je ze ook in je hals kon krijgen totdat ik Spring er hier over las en het later ook bij mijn fysio zag.
En nu dus bij mezelf. *jank
Deze gebruiken https://www.douglas.nl/nl/p/3001043639
Is geen wondermiddel maar maakt het wel beter. En elke dag spf dragen. Ook als je binnen blijft

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Taartjesfee op 04-09-2024 16:46:04 (typooooo) ]
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_214892764
Was echt eng, zeker dat het gewoon overdag was :{

@Deepfreeze, alst goed is, komen de boeken morgen binnen. Toch optijd dus :D
If they say
pi_214894121
Ik ben er wéér ingetrapt, ik zou dit schooljaar eens rustiger beginnen :')
Oke, met een eigen bedrijfje snap ik dat dat niet helemaal lukt. Maar al die andere dingen had ik toch anders ingeschat. Afgelopen week was ik 1 avond thuis. Komende week ook :') Elk momentje dat ik niet met kinderen aan het werk ben, ben ik alsnog druk. Hoe krijg ik het toch voor elkaar.
Ik was zelfs vergeten om een boodschappenlijstje te maken.
pi_214896094
@Hupje pas je op jezelf? Succes iig :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214896346
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:49 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dit hebben wij ook idd.. met hoes is die laptop veel groter en op de drukste dagen past het allemaal nét niet in de tas..
pi_214896353
Oei, hupje, even pas op de plaats en filteren wat nu moet en wat ook later kan misschien. (Makkelijker gezegd dan gedaan, I know). Maar snap goed dat een eigen bedrijfje veel tijd kost!
pi_214896582
@Hupje :*

Haha, de post :') Stuurt iddink dan eindelijk de boeken, staat er in de postapp: het is druk dus je pakket kan wat langer onderweg zijn. Tuurlijk :')

Oh, er ligt een mail van iddink: deel je je feedback met ons? Jaa joh, daggutniet he _O-

En weeer gaat mijn straat open, voor de vierde keer in een jaar. Nu voor vervanging van de gasleidingen. En dus weer een zandshitzooi in huis :'( , weer over planken moeten manoeuvreren. Ik ben het zat }:|

[ Bericht 18% gewijzigd door Mushanga71 op 05-09-2024 09:40:48 ]
If they say
  donderdag 5 september 2024 @ 09:40:49 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214896728
Maar waarom moet een laptop in de hoes in een laptopvak? Dat vak is toch juist bedoeld zodat er geen hoes om je laptop hoeft?

En als het om eventueel lekkende bekers gaan, zou een ziplockzak om de beker (of om de laptop) al voldoende zijn?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214897190
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 09:40 schreef Tink89 het volgende:
Maar waarom moet een laptop in de hoes in een laptopvak? Dat vak is toch juist bedoeld zodat er geen hoes om je laptop hoeft?

En als het om eventueel lekkende bekers gaan, zou een ziplockzak om de beker (of om de laptop) al voldoende zijn?
Omdat middelbare school (smijt, gooi, ram) en een laptop van 1000 piek :X hier twee hoezen en een laptopvak (past gelukkig ^O^ ) daar wordt ook niet over onderhandeld.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214897358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 09:40 schreef Tink89 het volgende:

Wat Club zegt idd. In de tas zal het wel goed beschermd zijn hoor, maar het is een hoes die ook bij gebruik om de laptop blijft zitten dus de bescherming is all day long zeg maar. En dat is toch een prettig idee. Wij hebben een lease-contract en bij schade krijgen we reparatie of een vervangende laptop, maar dat is toch altijd gedoe en kost tijd. Liever voorkomen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214897733
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wat Club zegt idd. In de tas zal het wel goed beschermd zijn hoor, maar het is een hoes die ook bij gebruik om de laptop blijft zitten dus de bescherming is all day long zeg maar. En dat is toch een prettig idee. Wij hebben een lease-contract en bij schade krijgen we reparatie of een vervangende laptop, maar dat is toch altijd gedoe en kost tijd. Liever voorkomen.
Bij onze lease is het verplicht de door hen geleverde hoes eromheen te houden. Dochter is de enige die het netjes blijft doen, zegt ze, maar ze snapt waarom, dus de laptop is de hoes nog niet uit geweest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214897743
Hier dan geen laptop die mee naar school gaat maar een iPad. Daar zit ook een pantser omheen. Zie het al gebeuren dat ie met zo’n grote rugzak van de tafel afgezwaaid wordt oid. Dus ik snap een vaste hoes voor om de laptop wel goed. Al moest ik zeggen dat ik niet van het bestaan af wist, een laptophoes die om de laptop zit bij gebruik. Maar wel ideaal!

Gisteren via marktplaats maar een mega-trampoline gekocht. Het nieuwe huis heeft een inbouwtrampoline die mee gaat, en wij hebben een opzettrampoline van een meter in doorsnee kleiner. Maar om van dat formaat (420cm) een nieuwe te kopen voor die paar jaar dat het hier nog gebruikt gaat worden, mijn hemel, die prijzen.. (al krijg ik nu ineens wel goedkopere opties dan die ik gisteren zag, toen kwam ik op 700-800 euro)

Bijkomend voordeel, hoef ik me minder druk te maken bij het doen van salto’s als de trampoline groter is en hij in de grond zit :D

[ Bericht 2% gewijzigd door hilliebillie op 05-09-2024 11:49:43 ]
  donderdag 5 september 2024 @ 11:53:39 #240
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214897943
Mush ik zou juist eens uitgebreide feedback geven, mss leren ze er van!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 5 september 2024 @ 11:54:04 #241
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_214897947
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Bij onze lease is het verplicht de door hen geleverde hoes eromheen te houden. Dochter is de enige die het netjes blijft doen, zegt ze, maar ze snapt waarom, dus de laptop is de hoes nog niet uit geweest.
dat lijkt me lastig typen. ;) Oh wacht het gaat om een ander soort hoes dan ik dacht. Meer zo'n verstevigingsding waar de laptop in geklemd zit? (ik had weer eens niet goed genoeg teruggelezen).
in de haak.
pi_214898012
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef hilliebillie het volgende:
Hier dan geen laptop die mee naar school gaat maar een iPad. Daar zit ook een pantser omheen. Zie het al gebeuren dat ie met zo’n grote rugzak van de tafel afgezwaaid wordt oid. Dus ik snap een vaste hoes voor om de laptop wel goed. Al moest ik zeggen dat ik niet van het bestaan af wist, een laptophoes die om de laptop zit bij gebruik. Maar wel ideaal!

Gisteren via marktplaats maar een mega-trampoline gekocht. Het nieuwe huis heeft een inbouwtrampoline die mee gaat, en wij hebben een opzettrampoline van een meter in doorsnee kleiner. Maar om van dat formaat (420cm) een nieuwe te kopen voor die paar jaar dat het hier nog gebruikt gaat worden, mijn hemel, die prijzen.. (al krijg ik nu ineens wel goedkopere opties dan die ik gisteren zag, toen kwam ik op 700-800 euro)

Bijkomend voordeel, hoef ik me minder druk te maken bij het doen van salto’s als de trampoline groter is en hij in de grond zit :D
Hier ook een hoes om de ipad, maar de oudste deed niet consequent de deksel erop, heeft nu voor de 2e keer een barst in het scherm (ook in het laptopvak). De eerste keer was de koptelefoon erop gevallen. Maar nu hebben we gezegd dat ze het maar even bekijkt... want als ze de hoes niet gebruikt dan blijven we bezig...
pi_214898071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:54 schreef trui het volgende:

[..]
dat lijkt me lastig typen. ;) Oh wacht het gaat om een ander soort hoes dan ik dacht. Meer zo'n verstevigingsding waar de laptop in geklemd zit? (ik had weer eens niet goed genoeg teruggelezen).
Onderkant en bovenkant zitten in een verstevigde omslag en met een rits klap je het dus open :)

Ze vindt die van haar spuuglelijk, en dat is ie ook, maar wel goed, want in drie jaar nog niet een keer een probleem gehad.

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_sly op 05-09-2024 12:15:29 ]
pi_214898427
Maar gebruik van zo’n hoes is toch juist slecht voor de laptop? Dan kan het apparaat niet goed ventileren waardoor hij eerder hardware problemen kan gaan krijgen. Een hoes voor transport is logisch maar bij gebruik is juist niet aan te raden normaal gesproken.

En ik vind er ook wel wat van dat een middelbare scholier een laptop van ¤1000 nodig heeft voor school eigenlijk. Dat prijssegment is voor zwaardere games en videobewerking, niet voor tekstverwerken en internet.
pi_214898490
Ik denk dat het gros van de mensen met een macbook er gewoon op typt en tekstverwerkt ;)
pi_214898554
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Ben bang dat ik dan een levenslange ban krijg :P Neuh, ze zoeken het maar uit. Misschien na zoons laatste jaar O-)

En...tromgeroffel...de boeken zijn binnen *O*
If they say
pi_214898638
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:46 schreef FlyingFish het volgende:
Maar gebruik van zo’n hoes is toch juist slecht voor de laptop? Dan kan het apparaat niet goed ventileren waardoor hij eerder hardware problemen kan gaan krijgen. Een hoes voor transport is logisch maar bij gebruik is juist niet aan te raden normaal gesproken.

En ik vind er ook wel wat van dat een middelbare scholier een laptop van ¤1000 nodig heeft voor school eigenlijk. Dat prijssegment is voor zwaardere games en videobewerking, niet voor tekstverwerken en internet.
Ik vermoed dat het gros van de laptops sneller stuk gaat van valschade (door gebrek aan bescherming) dan door hardwareproblemen door oververhitting. Daar zal die leasemaatschappij wel grondige kansberekening op hebben losgelaten.

Bij ons mag je voor die (ruim) ¤1000 de laptop wel houden na afloop van de leentermijn. Maar ja, na 6 jaar heb je niet veel soeps meer over. Dus wij zeiden al, indien je nooit een vervanger hebt gekregen (kans lijkt me nihil, maar goed), dan laat je hem ergens in de 6e maar heel per ongeluk hard vallen O-) .

De eis is ook dat de laptop de hele dag op de accu kan draaien, dat is na een jaar of 3 vast niet meer mogelijk… Bij mijn laptop iig niet. Dus ergens tussentijds vervangen lijkt me onvermijdelijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214899038
We hebben voor onze oudste de laptop ook aangeschaft via zo'n rent bedrijf. Ook de service erbij, voor 4 jaar. Eind jaar 1 is de laptop zo kapot gegaan dat hij vervangen moest worden. Nu aan het eind van het laatste jaar, 2 weken voor de service afliep stopte de batterij ermee. Die is nu dus ook weer vervangen. Ze gebruikt nu de laptop voor haar nieuwe school. Met goede nieuwe batterij
*poef* nu is het weg
pi_214899168
Bij scholieren is kans op valschade wel groter idd, maar dat is met name onderweg, niet als je ergens zit te werken. En ook dan betwijfel ik in hoeverre zo’n hoes helpt tegen valschade als de laptop open staat. Meestal breekt er dan iets rond het scherm af.

Mijn laptop is 9 jaar oud en still running… ik heb alleen wel de accu vervangen twee jaar geleden, maar dat was ¤30 en 5 minuten werk (voor een leek). De levensduur van die apparaten is wel flink toegenomen omdat de hardwareverbetering niet meer zo hard gaat heb ik het idee.

Ik verwacht overigens niet dat je na 5 jaar nog een nieuwe laptop krijgt, dat zal sowieso tijdens de gehele periode al grotendeels refurbished spul zijn, anders zou het totaal niet rendabel zijn voor zo’n bedrijf.

Maar 8 uur op een accu kunnen draaien is wel een flinke eis idd, dat zie ik ze ook niet waar kunnen maken op termijn. Maar accu vervangen is zo gedaan.
  donderdag 5 september 2024 @ 14:14:58 #250
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214899229
Oh en vroeg hier iemand om een meditatie-app:

ik word heel blij van Balance. Regelmatig het eerste jaar gratis alsie app van de week of dag is bij apple en volgens mij kan ik ook iemand een code sturen ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214899502
Ik kan in ieder geval vertellen dat mijn collega's veel vaker koffie over hun laptop omgooien dan dat de laptop op de grond stuitert. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat laptops ook een stuk beter tegen vallen kunnen dan vloeistof. :@
pi_214899517
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:03 schreef Nijna het volgende:

[..]
Hier ook een hoes om de ipad, maar de oudste deed niet consequent de deksel erop, heeft nu voor de 2e keer een barst in het scherm (ook in het laptopvak). De eerste keer was de koptelefoon erop gevallen. Maar nu hebben we gezegd dat ze het maar even bekijkt... want als ze de hoes niet gebruikt dan blijven we bezig...
Hier zit ie echt ingeklemd. Was echt een gedoe ook om het open te maken.
Helaas is de standaard van de eerste hoes wel afgebroken, dus nu een andere hoes. Die dingen zijn ook aan de prijs trouwens, dus heb gezegd dat ie er voorzichtig mee moet doen, dat ik niet elk jaar een nieuwe hoes ga kopen. Dit is wel een ander type hoes dan dat hij eerst had. Maar ben benieuwd.
  donderdag 5 september 2024 @ 14:56:20 #253
176471 oh-oh
pi_214899549
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef exode het volgende:
Ik kan in ieder geval vertellen dat mijn collega's veel vaker koffie over hun laptop omgooien dan dat de laptop op de grond stuitert. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat laptops ook een stuk beter tegen vallen kunnen dan vloeistof. :@
Ik heb de laptop hoog staan, kan hooguit m'n toetsenbord verzuipen, maar dat is me ook nog nooit gelukt gelukkig.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214899634
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik heb de laptop hoog staan, kan hooguit m'n toetsenbord verzuipen, maar dat is me ook nog nooit gelukt gelukkig.
Wij reizen allemaal met de trein of fiets, veel collega's werken ook in de trein. Vroeger verwerkte ik de schademeldingen ook van de laptops, nu niet meer. Ik kreeg echt bijzondere meldingen.

Ik kan je vertellen dat cappuccino je laptop meteen sloopt, koffie gaat wel goed als je snel bent.
(nee ik sloop niet aan de lopende band laptops, ik heb in 15 jaar tijd 1 keer mijn laptop laten verzuipen)
pi_214899782
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Dit! :Y
  donderdag 5 september 2024 @ 15:28:11 #256
176471 oh-oh
pi_214899819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:06 schreef exode het volgende:

[..]
Wij reizen allemaal met de trein of fiets, veel collega's werken ook in de trein. Vroeger verwerkte ik de schademeldingen ook van de laptops, nu niet meer. Ik kreeg echt bijzondere meldingen.

Ik kan je vertellen dat cappuccino je laptop meteen sloopt, koffie gaat wel goed als je snel bent.
(nee ik sloop niet aan de lopende band laptops, ik heb in 15 jaar tijd 1 keer mijn laptop laten verzuipen)
:D Mijn zusje heeft in de tijd dat ze voor jullie werkte 100 jaar geleden 2x een laptop in de trein laten liggen ja.
Sinds ze ZZPer is geen meer, goh :')
( Groucho Marx )
pi_214899970
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef exode het volgende:
Ze kunnen er niet zo goed tegen als je ze van boven van de trap naar beneden laat vallen... ja daar heb ik ervaring mee.
pi_214900071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:44 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ze kunnen er niet zo goed tegen als je ze van boven van de trap naar beneden laat vallen... ja daar heb ik ervaring mee.
Niet? Gek ;)

Dat is ook een nare ja.
pi_214900079
Sinds we op mijn werk nergens meer mokken hebben staan of bekers, en overal je eigen mok mee naar toe moet, gebruik ik mijn laptop als dienblad. Van vergadering naar vergadering. Niet echt handig. Nu heb ik maar een mok met deksel gekocht. Wijze les.
Met een meidenkwartet
pi_214900335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:57 schreef Cathmar het volgende:
Sinds we op mijn werk nergens meer mokken hebben staan of bekers, en overal je eigen mok mee naar toe moet, gebruik ik mijn laptop als dienblad. Van vergadering naar vergadering. Niet echt handig. Nu heb ik maar een mok met deksel gekocht. Wijze les.
Daar zijn bij mij ooit 2 koffies en een stuk vloerbedekking mee gesneuveld. Ik liep via de koffiebar naar een vergaderruimte en had mijn handen vol. Ze gleden zo van de laptop af.

Ik heb voor op kantoor zo 1:https://circularco.eu/nl/(...)nd-electric-mustard/
Ideaal. Koffie blijft ook goed warm.
  donderdag 5 september 2024 @ 16:53:18 #261
176471 oh-oh
pi_214900453
:') Hier rennen er wel honden over tafel als ik werk, en ook over de laptops als die gesloten zijn en op tafel liggen, ze hebben een mand naast mijn laptopstandaard. Maar de honden die op tafel mogen wegen niks dus dat gaat prima, en ik drink vanwege hun wel uit gesloten flessen/ bekers :D
( Groucho Marx )
pi_214900689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:08 schreef FlyingFish het volgende:
Bij scholieren is kans op valschade wel groter idd, maar dat is met name onderweg, niet als je ergens zit te werken. En ook dan betwijfel ik in hoeverre zo’n hoes helpt tegen valschade als de laptop open staat. Meestal breekt er dan iets rond het scherm af.
.
Ik zie die schade vooral gebeuren als die tas in een pauze in een hoek gelanceerd wordt en er een kudde pubers overheen dendert :P
  donderdag 5 september 2024 @ 18:46:03 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214901514
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik zie die schade vooral gebeuren als die tas in een pauze in een hoek gelanceerd wordt en er een kudde pubers overheen dendert :P
Of zoals bij mijn oudste vorig jaar, hihahumor om bij elkaar de schouderstraps heel los te zetten en toevallig bij S. dus helemaal los. Dat was een kapotte laptop. *zucht
  donderdag 5 september 2024 @ 18:48:51 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214901537
Over S. gesproken. Die begon een dag of drie na thuiskomst van vakantie te kwakkelen, moe, hoofpijn, de hoofdpijn ging weg, er kwam buikpijn voor terug, samen met misselijkheid en nu sinds een weekje minstens 1x per dag overgeven. Er gaat amper eten in en er is inmiddels ruim 5kg af. -O-
We zijn dinsdag bij de huisarts geweest, die constateerde na luisteren en voelen vooralsnog niks, ook geen uitdroging. Als na een week niet beter ging, dan terugkomen. Wel goed dat we gekomen waren.
Soms gaat het urenlang goed, zie je dat ook aan zijn gezicht. Maar vanmiddag lag hij in bed te lummelen, kwam de misselijkheid ineens opzetten en dus ook de ene boterham er weer uit. :{

Ik vind het maar niks. :{
  donderdag 5 september 2024 @ 18:53:04 #265
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214901579
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef BE het volgende:
Over S. gesproken. Die begon een dag of drie na thuiskomst van vakantie te kwakkelen, moe, hoofpijn, de hoofdpijn ging weg, er kwam buikpijn voor terug, samen met misselijkheid en nu sinds een weekje minstens 1x per dag overgeven. Er gaat amper eten in en er is inmiddels ruim 5kg af. -O-
We zijn dinsdag bij de huisarts geweest, die constateerde na luisteren en voelen vooralsnog niks, ook geen uitdroging. Als na een week niet beter ging, dan terugkomen. Wel goed dat we gekomen waren.
Soms gaat het urenlang goed, zie je dat ook aan zijn gezicht. Maar vanmiddag lag hij in bed te lummelen, kwam de misselijkheid ineens opzetten en dus ook de ene boterham er weer uit. :{

Eng hoor, BE. Heeft de huisarts niet eens een bloedonderzoek voorgesteld? Kan me voorstellen dat je het niks vindt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 5 september 2024 @ 18:55:25 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214901596
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 18:53 schreef livelink het volgende:

[..]
Eng hoor, BE. Heeft de huisarts niet eens een bloedonderzoek voorgesteld? Kan me voorstellen dat je het niks vindt.
Nee, dat had ik eigenlijk wel verwacht. Maar ik snap het ook wel. Hij was op dat moment redelijk goed te pas en niet slap en lethargisch zeg maar. ;)
pi_214901929
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:36 schreef exode het volgende:

[..]
Daar zijn bij mij ooit 2 koffies en een stuk vloerbedekking mee gesneuveld. Ik liep via de koffiebar naar een vergaderruimte en had mijn handen vol. Ze gleden zo van de laptop af.

Ik heb voor op kantoor zo 1:https://circularco.eu/nl/(...)nd-electric-mustard/
Ideaal. Koffie blijft ook goed warm.
Deze heb ik ook. Dat was een testproject bij man op het werk maar is afgekeurd omdat er 1,5 kopje automatenkoffie in past. Mensen vinden het blijkbaar frustrerend dat er ruimte over blijft.

Maakt mij niet uit en als ze koffie uit een pot schenken krijg ik meer c_/
De beker blijkt niet alleen ideaal in een omgeving met laptop/computers maar ook buiten de deur met kleine kinderen die alle kanten op rennen.

Ik heb me de eerste keer op verkeken hoe warm de koffie bleef.
pi_214902155
Beterschap voor je zoon BE
pi_214902678
quote:

Dat klinkt echt niet fijn. Ik snap je zorgen wel. Beterschap voor hem, ik hoop dat hij snel opknapt.
pi_214903058
We gaan onze auto inruilen, dus moeten alle spullen eruit. Vriend had er nog een 70e editie van de autokaart van Nederland van Falk in liggen _O- Daar was de A50 nog niet eens af. Ik kan alleen geen jaartal vinden. Ik gok begin jaren 90 :D
pi_214903220
quote:

Oh bah BE, beterschap voor S.
Onze buren zouden op vakantie gaan. Eerst werd buurman ziek, alleen maar spugen. No fit to fly dus terug naar huis. Nacht erop werd buurvrouw ziek. Spugen tot flauwvallen, ambu er zelfs bij.
Er heerst een heel naar virus.

Als je het niet vertrouwd gewoon weer naar de huisarts
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 september 2024 @ 11:53:50 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214906573
Ha! FOK!-wet werkt ook omgekeerd!

Gisterenavond vroeg hij zelf om macaroni met kaas en smac als avondeten, daar ging 1,5 bord van naar binnen, vanmorgen 2 boterhammen met pindakaas.
En alles zit er nog steeds in! *O*

En om dat te vieren pakte hij net zijn restje B&J’s uit de vriezer: ik ben de hele dag nog niet misselijk geweest, dus ik ga het gewoon proberen. :D
Pubers, heerlijk toch! En er mogen wel wat calorietjes bij, dus ach.
pi_214906747
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 11:53 schreef BE het volgende:
Ha! FOK!-wet werkt ook omgekeerd!

Gisterenavond vroeg hij zelf om macaroni met kaas en smac als avondeten, daar ging 1,5 bord van naar binnen, vanmorgen 2 boterhammen met pindakaas.
En alles zit er nog steeds in! *O*

En om dat te vieren pakte hij net zijn restje B&J’s uit de vriezer: ik ben de hele dag nog niet misselijk geweest, dus ik ga het gewoon proberen. :D
Pubers, heerlijk toch! En er mogen wel wat calorietjes bij, dus ach.
Fijn bericht! Hopelijk is hiermee de kous af en het virus overwonnen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214907240
Hopelijk blijft het erin BE, beterschap, ik hoop dat hij nu de hobbel over is! :*
  vrijdag 6 september 2024 @ 14:47:58 #275
176471 oh-oh
pi_214907948
Oh fijn BE!
Ik heb ook nog B& J in de vriezer en die mag niet meer :') -O-

De spuit zit in het oog, en ik was echt vies nerveus maar ik had dezelfde leuke superjonge meid als maandag en die deed dat echt geweldig fijn, haar collega wilde het zelfs wel even voor me filmen met mijn telefoon zodat ik zelf kon zien wat er gebeurde ( ik vroeg daarom en ik was de eerste die dat vroeg dus ze vonden me enorm bad ass :D ).
Blij dat de eerste er in zit.
Nu wel nog last van een traanoog maar morgen moet het allemaal weer normaal zijn. Nou ja niet dat de vlekken meteen weg zullen zijn maar normaal hoe het was voor de spuit B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 06-09-2024 14:53:00 ]
( Groucho Marx )
pi_214907978
Das idd bad ass oh-oh :D Die prik zit er iig in. Hoevaak moet dat nog?

Net de ha gebeld voor de bloedtest uitslagen. 18 dingen getest en alles was goed. Hebben we dat ook weer gehad :)
If they say
  vrijdag 6 september 2024 @ 15:04:43 #277
176471 oh-oh
pi_214908031
Fijn dat alles goed was, jaloers!
Ik moet nog twee keer, elke keer met vier weken ertussen.
( Groucho Marx )
  vrijdag 6 september 2024 @ 15:05:29 #278
176471 oh-oh
pi_214908033
Venco is ook bad ass want die durfde het te kijken.
Bijna niemand durft _O- _O- _O-
( Groucho Marx )
pi_214908060
Ik vind dingen met ogen echt heel erg naar. Ergens ook wel intrigerend (die scène in GoT waarbij The Moutain de ogen van Oberyn uitsteekt… ik wilde niet kijken maar kon ook niet wegkijken _O-). Maar ik zou denk ik echt in paniek raken bij het idee van injecties :X :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 6 september 2024 @ 15:12:36 #280
176471 oh-oh
pi_214908071
Ik ben sowieso geen fan van naalden dus ik ben er echt sinds maandag doodnerveus van geweest :')
( Groucho Marx )
pi_214908103
Dat zou ik echt niet kijken. Ga van mijn stokje dan.. Ik ben geen held met naalden zien (prikken is geen probleem, alleen ik moet het niet zien). En gepeuter aan ogen is ook niet mijn ding. Die combi lijkt me echt hel..
Wel fijn dat hij erin zit en je geen nare ervaring had. Dan doe je de volgende 2 vast fluitend?

@BE fijn dat hij zich beter voelt. Naar als ze zo zijn en er niet echt iets duidelijks is.
@Mushanga71 fijn dat de uitslagen goed zijn!
pi_214908206
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Venco is ook bad ass want die durfde het te kijken.
Bijna niemand durft _O- _O- _O-
Het is het enige waar ik bad ass in ben. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:10 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind dingen met ogen echt heel erg naar. Ergens ook wel intrigerend (die scène in GoT waarbij The Moutain de ogen van Oberyn uitsteekt… ik wilde niet kijken maar kon ook niet wegkijken _O-). Maar ik zou denk ik echt in paniek raken bij het idee van injecties :X :X.
Begrijpelijk, maar wat moet, moet. :)
pi_214908315
Ooit ging ik met mijn broertje, zijn vriendin en onze zus naar een filmpremière/feestje van Alice in Wonderland en daar mocht je gekostumeerd komen.

Dus broertje wil als Mat Hatter gaan en had kleurlenzen besteld.
Zijn vriendin moest hem echt in een houdgreep nemen om die lenzen erin te jassen. :D
Zelf kon hij het niet want steeds de zenuwen en zijn oog niet open durven houden.

Het is nooit gelukt. :')
pi_214908361
Ik vind alles met ogen eng. Dat is ook de reden dat ik laseren niet durf, nu weet ik wat ik heb (met contactlenzen) en je zult zien dat ik bij die paar procent hoor waar het niet gaat :{

Maar dat valt in het niet bij @oh-oh Stoere!

Ik sluit de week af met bijles geven maar mijn leerling staat in de file. Begint mijn weekend dus nog later -O- ;)
pi_214908554
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar wat moet, moet. :)
Ja, uiteraard. Het alternatief is ook geen pretje. -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214908913
Is dat niet gewoon helaas pindakaas voor de leerling Hupje? Als ze van 16 tot 17 ingepland staan maar pas om 16:30 zou ik een bijles van 30 minuten verwachten, zo werkt het overal. En niet minimaal X-tijd vooraf afmelden is gewoon het volle pond betalen. Niet jezelf vrije tijd door je neus boren door het probleem van iemand anders.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 september 2024 @ 17:23:30 #287
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_214909097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Is dat niet gewoon helaas pindakaas voor de leerling Hupje? Als ze van 16 tot 17 ingepland staan maar pas om 16:30 zou ik een bijles van 30 minuten verwachten, zo werkt het overal. En niet minimaal X-tijd vooraf afmelden is gewoon het volle pond betalen. Niet jezelf vrije tijd door je neus boren door het probleem van iemand anders.
Normaal wel, maar het kan zijn dat dit een speciale afspraak is. Ligt natuurlijk ook aan wat Hupje afgesproken heeft?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214909207
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Niet dat ze om advies vroeg ofzo maar zoiets kan toch een keer gebeuren?
File is overmacht en uitzonderingen kan je altijd maken.
Als gewoonte te laat komen is een ander verhaal ofc. :)
pi_214909400
Tuurlijk kan zoiets een keer gebeuren, maar dat is het risico van de ‘klant’ imo. Zeker als het je bedrijf is mag je daar best duidelijk in zijn. Als er nog een afspraak achter had gezeten was het ook pech voor die leerling geweest. En persoonlijk vind ik mijn vrije tijd belangrijker dan de tijd van iemand die pech heeft in het verkeer. Dat is overmacht, maar hoeft daarom niet ten koste te gaan van mijn tijd.
  vrijdag 6 september 2024 @ 17:50:39 #290
176471 oh-oh
pi_214909421
Lenzen vind ik echt appeltje eitje hoor.
En mbt die bijles zou voor mij de eindtijd ook niet aangepast worden.
Als je dat gaat doen looot toch alles in de soep.
( Groucho Marx )
pi_214909634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat alles goed was, jaloers!
Ik moet nog twee keer, elke keer met vier weken ertussen.
Ai, hopen dan maar dat dezelfde het doet. En je zit nu al op één derde ;)

Mijn moeder kreeg lang geleden, een ooglaserbehandeling. Dat konden we live, via een scherm in de wachtkamer meekijken. Vond het wel cool :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:10 schreef Phaidra het volgende:
Oooh, kak, die scène ja, zie die nog zo voor me :7 Ik kijk nu weer Vikings en das ook bloody, maar niks met oogballen, geloof ik. Kan me iig niet herinneren.

Net discussie gehad met zoon. Hij wil assassins creed, Vikings Valhalla, de game. Hij mag de serie absoluut niet zien, écht te geweldadig voor een 13 jarige. Dus de game mag ie ook niet :')
If they say
  vrijdag 6 september 2024 @ 19:08:32 #292
176471 oh-oh
pi_214910113
Ik heb net een JBL gekocht via de ING store thnx voor de tips allemaal! Gewoon een koptelefoon.
( Groucho Marx )
pi_214910760
Jullie hebben allemaal gelijk, hoor, eindtijd is eindtijd bij een bijles. Maar ik vond het sneu voor haar, ik had de ruimte om uit te lopen en het is nu m'n eigen bedrijf dus ik wil ook klanten tevreden houden. Een andere keer zal ik misschien een andere afweging maken.
pi_214911465
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 20:11 schreef Hupje het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk, hoor, eindtijd is eindtijd bij een bijles. Maar ik vond het sneu voor haar, ik had de ruimte om uit te lopen en het is nu m'n eigen bedrijf dus ik wil ook klanten tevreden houden. Een andere keer zal ik misschien een andere afweging maken.
Mag ik dan ook ongevraagd advies geven?
Nog meer als het je eigen bedrijf is is het zó belangrijk om je grenzen te bewaken :*
Mijn schoonvader was boekhouder met kantoor in huis. Daar stonden ze zelfs op zondagavond nog op de stoep voor vragen.
En wanneer trek je dan je grens?
Maak dat voor jezelf ook echt belangrijk, werktijd en vrije tijd. Want er is altijd wel iets te doen of iemand die extra tijd van jou kan gebruiken.

Ik snap je overweging heel goed, en misschien is het ook echt een uitzondering, maar het is een enorme valkuil :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214911641
@LeSage Klopt, hoor. Dat moet ik vast nog een beetje meer leren.
Maar ik deed dit werk (zelfs met deze leerling) ook al voor het mijn bedrijf was en dan had ik in dit geval dezelfde keuze gemaakt. Het paste nu in mijn planning en ik maakte haar er blij mee.
pi_214911693
Het kan inderdaad een goeie les zijn om alert op te zijn voor de toekomst. :)
pi_214911762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 21:30 schreef Hupje het volgende:
@:LeSage Klopt, hoor. Dat moet ik vast nog een beetje meer leren.
Maar ik deed dit werk (zelfs met deze leerling) ook al voor het mijn bedrijf was en dan had ik in dit geval dezelfde keuze gemaakt. Het paste nu in mijn planning en ik maakte haar er blij mee.
Ik snap het ook hoor. En ik bood net zelf ook weer aan om volgende week extra te werken (en afgelopen week en de week erna) omdat een collega een sterfgeval heeft.

SPOILER
Dus ik kan mezelf deze tip misschien ook meegeven :D

En je hebt nu extra je weekend verdiend *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214911889
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 21:46 schreef LeSage het volgende:
En je hebt nu extra je weekend verdiend *O*
Morgen van 7.30 tot 16u nog moetjes (nieuwe auto ophalen en zwemles geven). Daarna echt vrij tot maandagochtend. O+
pi_214916344
Zoo, eerste boogschietles gehad en het was gaaf :) Wel twee blauwe plekken op de binnenkant van mn arm, hield mn elleboog te veel naar binnen. Dát doe ik dus nooit meer :D :')
If they say
pi_214916402
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 13:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoo, eerste boogschietles gehad en het was gaaf :) Wel twee blauwe plekken op de binnenkant van mn arm, hield mn elleboog te veel naar binnen. Dát doe ik dus nooit meer :D :')
^O^

De kunst is arm naar buiten.

Mijn pees sprong eraf.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')