dat lijkt me lastig typen.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij onze lease is het verplicht de door hen geleverde hoes eromheen te houden. Dochter is de enige die het netjes blijft doen, zegt ze, maar ze snapt waarom, dus de laptop is de hoes nog niet uit geweest.
Hier ook een hoes om de ipad, maar de oudste deed niet consequent de deksel erop, heeft nu voor de 2e keer een barst in het scherm (ook in het laptopvak). De eerste keer was de koptelefoon erop gevallen. Maar nu hebben we gezegd dat ze het maar even bekijkt... want als ze de hoes niet gebruikt dan blijven we bezig...quote:Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef hilliebillie het volgende:
Hier dan geen laptop die mee naar school gaat maar een iPad. Daar zit ook een pantser omheen. Zie het al gebeuren dat ie met zo’n grote rugzak van de tafel afgezwaaid wordt oid. Dus ik snap een vaste hoes voor om de laptop wel goed. Al moest ik zeggen dat ik niet van het bestaan af wist, een laptophoes die om de laptop zit bij gebruik. Maar wel ideaal!
Gisteren via marktplaats maar een mega-trampoline gekocht. Het nieuwe huis heeft een inbouwtrampoline die mee gaat, en wij hebben een opzettrampoline van een meter in doorsnee kleiner. Maar om van dat formaat (420cm) een nieuwe te kopen voor die paar jaar dat het hier nog gebruikt gaat worden, mijn hemel, die prijzen.. (al krijg ik nu ineens wel goedkopere opties dan die ik gisteren zag, toen kwam ik op 700-800 euro)
Bijkomend voordeel, hoef ik me minder druk te maken bij het doen van salto’s als de trampoline groter is en hij in de grond zit
Onderkant en bovenkant zitten in een verstevigde omslag en met een rits klap je het dus openquote:Op donderdag 5 september 2024 11:54 schreef trui het volgende:
[..]
dat lijkt me lastig typen.Oh wacht het gaat om een ander soort hoes dan ik dacht. Meer zo'n verstevigingsding waar de laptop in geklemd zit? (ik had weer eens niet goed genoeg teruggelezen).
Ben bang dat ik dan een levenslange ban krijgquote:Op donderdag 5 september 2024 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Mush ik zou juist eens uitgebreide feedback geven, mss leren ze er van!
Ik vermoed dat het gros van de laptops sneller stuk gaat van valschade (door gebrek aan bescherming) dan door hardwareproblemen door oververhitting. Daar zal die leasemaatschappij wel grondige kansberekening op hebben losgelaten.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:46 schreef FlyingFish het volgende:
Maar gebruik van zo’n hoes is toch juist slecht voor de laptop? Dan kan het apparaat niet goed ventileren waardoor hij eerder hardware problemen kan gaan krijgen. Een hoes voor transport is logisch maar bij gebruik is juist niet aan te raden normaal gesproken.
En ik vind er ook wel wat van dat een middelbare scholier een laptop van ¤1000 nodig heeft voor school eigenlijk. Dat prijssegment is voor zwaardere games en videobewerking, niet voor tekstverwerken en internet.
Hier zit ie echt ingeklemd. Was echt een gedoe ook om het open te maken.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:03 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier ook een hoes om de ipad, maar de oudste deed niet consequent de deksel erop, heeft nu voor de 2e keer een barst in het scherm (ook in het laptopvak). De eerste keer was de koptelefoon erop gevallen. Maar nu hebben we gezegd dat ze het maar even bekijkt... want als ze de hoes niet gebruikt dan blijven we bezig...
Ik heb de laptop hoog staan, kan hooguit m'n toetsenbord verzuipen, maar dat is me ook nog nooit gelukt gelukkig.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef exode het volgende:
Ik kan in ieder geval vertellen dat mijn collega's veel vaker koffie over hun laptop omgooien dan dat de laptop op de grond stuitert. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat laptops ook een stuk beter tegen vallen kunnen dan vloeistof.
Wij reizen allemaal met de trein of fiets, veel collega's werken ook in de trein. Vroeger verwerkte ik de schademeldingen ook van de laptops, nu niet meer. Ik kreeg echt bijzondere meldingen.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb de laptop hoog staan, kan hooguit m'n toetsenbord verzuipen, maar dat is me ook nog nooit gelukt gelukkig.
Dit!quote:Op donderdag 5 september 2024 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Mush ik zou juist eens uitgebreide feedback geven, mss leren ze er van!
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:06 schreef exode het volgende:
[..]
Wij reizen allemaal met de trein of fiets, veel collega's werken ook in de trein. Vroeger verwerkte ik de schademeldingen ook van de laptops, nu niet meer. Ik kreeg echt bijzondere meldingen.
Ik kan je vertellen dat cappuccino je laptop meteen sloopt, koffie gaat wel goed als je snel bent.
(nee ik sloop niet aan de lopende band laptops, ik heb in 15 jaar tijd 1 keer mijn laptop laten verzuipen)
Ze kunnen er niet zo goed tegen als je ze van boven van de trap naar beneden laat vallen... ja daar heb ik ervaring mee.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef exode het volgende:
Ik kan in ieder geval vertellen dat mijn collega's veel vaker koffie over hun laptop omgooien dan dat de laptop op de grond stuitert. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat laptops ook een stuk beter tegen vallen kunnen dan vloeistof.
Niet? Gekquote:Op donderdag 5 september 2024 15:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet zo goed tegen als je ze van boven van de trap naar beneden laat vallen... ja daar heb ik ervaring mee.
Daar zijn bij mij ooit 2 koffies en een stuk vloerbedekking mee gesneuveld. Ik liep via de koffiebar naar een vergaderruimte en had mijn handen vol. Ze gleden zo van de laptop af.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:57 schreef Cathmar het volgende:
Sinds we op mijn werk nergens meer mokken hebben staan of bekers, en overal je eigen mok mee naar toe moet, gebruik ik mijn laptop als dienblad. Van vergadering naar vergadering. Niet echt handig. Nu heb ik maar een mok met deksel gekocht. Wijze les.
Ik zie die schade vooral gebeuren als die tas in een pauze in een hoek gelanceerd wordt en er een kudde pubers overheen dendertquote:Op donderdag 5 september 2024 14:08 schreef FlyingFish het volgende:
Bij scholieren is kans op valschade wel groter idd, maar dat is met name onderweg, niet als je ergens zit te werken. En ook dan betwijfel ik in hoeverre zo’n hoes helpt tegen valschade als de laptop open staat. Meestal breekt er dan iets rond het scherm af.
.
Of zoals bij mijn oudste vorig jaar, hihahumor om bij elkaar de schouderstraps heel los te zetten en toevallig bij S. dus helemaal los. Dat was een kapotte laptop. *zuchtquote:Op donderdag 5 september 2024 17:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zie die schade vooral gebeuren als die tas in een pauze in een hoek gelanceerd wordt en er een kudde pubers overheen dendert
Eng hoor, BE. Heeft de huisarts niet eens een bloedonderzoek voorgesteld? Kan me voorstellen dat je het niks vindt.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef BE het volgende:
Over S. gesproken. Die begon een dag of drie na thuiskomst van vakantie te kwakkelen, moe, hoofpijn, de hoofdpijn ging weg, er kwam buikpijn voor terug, samen met misselijkheid en nu sinds een weekje minstens 1x per dag overgeven. Er gaat amper eten in en er is inmiddels ruim 5kg af.
We zijn dinsdag bij de huisarts geweest, die constateerde na luisteren en voelen vooralsnog niks, ook geen uitdroging. Als na een week niet beter ging, dan terugkomen. Wel goed dat we gekomen waren.
Soms gaat het urenlang goed, zie je dat ook aan zijn gezicht. Maar vanmiddag lag hij in bed te lummelen, kwam de misselijkheid ineens opzetten en dus ook de ene boterham er weer uit.
Ik vind het maar niks.
Nee, dat had ik eigenlijk wel verwacht. Maar ik snap het ook wel. Hij was op dat moment redelijk goed te pas en niet slap en lethargisch zeg maar.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Eng hoor, BE. Heeft de huisarts niet eens een bloedonderzoek voorgesteld? Kan me voorstellen dat je het niks vindt.
Deze heb ik ook. Dat was een testproject bij man op het werk maar is afgekeurd omdat er 1,5 kopje automatenkoffie in past. Mensen vinden het blijkbaar frustrerend dat er ruimte over blijft.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:36 schreef exode het volgende:
[..]
Daar zijn bij mij ooit 2 koffies en een stuk vloerbedekking mee gesneuveld. Ik liep via de koffiebar naar een vergaderruimte en had mijn handen vol. Ze gleden zo van de laptop af.
Ik heb voor op kantoor zo 1:https://circularco.eu/nl/(...)nd-electric-mustard/
Ideaal. Koffie blijft ook goed warm.
Dat klinkt echt niet fijn. Ik snap je zorgen wel. Beterschap voor hem, ik hoop dat hij snel opknapt.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef BE het volgende:
Over S. gesproken. Die begon een dag of drie na thuiskomst van vakantie te kwakkelen, moe, hoofpijn, de hoofdpijn ging weg, er kwam buikpijn voor terug, samen met misselijkheid en nu sinds een weekje minstens 1x per dag overgeven. Er gaat amper eten in en er is inmiddels ruim 5kg af.
We zijn dinsdag bij de huisarts geweest, die constateerde na luisteren en voelen vooralsnog niks, ook geen uitdroging. Als na een week niet beter ging, dan terugkomen. Wel goed dat we gekomen waren.
Soms gaat het urenlang goed, zie je dat ook aan zijn gezicht. Maar vanmiddag lag hij in bed te lummelen, kwam de misselijkheid ineens opzetten en dus ook de ene boterham er weer uit.
Ik vind het maar niks.
Oh bah BE, beterschap voor S.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef BE het volgende:
Ik vind het maar niks.
Fijn bericht! Hopelijk is hiermee de kous af en het virus overwonnen!quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:53 schreef BE het volgende:
Ha! FOK!-wet werkt ook omgekeerd!
Gisterenavond vroeg hij zelf om macaroni met kaas en smac als avondeten, daar ging 1,5 bord van naar binnen, vanmorgen 2 boterhammen met pindakaas.
En alles zit er nog steeds in!
En om dat te vieren pakte hij net zijn restje B&J’s uit de vriezer: ik ben de hele dag nog niet misselijk geweest, dus ik ga het gewoon proberen.
Pubers, heerlijk toch! En er mogen wel wat calorietjes bij, dus ach.
Het is het enige waar ik bad ass in ben.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Venco is ook bad ass want die durfde het te kijken.
Bijna niemand durft![]()
![]()
Begrijpelijk, maar wat moet, moet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:10 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind dingen met ogen echt heel erg naar. Ergens ook wel intrigerend (die scène in GoT waarbij The Moutain de ogen van Oberyn uitsteekt… ik wilde niet kijken maar kon ook niet wegkijken). Maar ik zou denk ik echt in paniek raken bij het idee van injecties
![]()
.
Ja, uiteraard. Het alternatief is ook geen pretje.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar wat moet, moet.
Normaal wel, maar het kan zijn dat dit een speciale afspraak is. Ligt natuurlijk ook aan wat Hupje afgesproken heeft?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Is dat niet gewoon helaas pindakaas voor de leerling Hupje? Als ze van 16 tot 17 ingepland staan maar pas om 16:30 zou ik een bijles van 30 minuten verwachten, zo werkt het overal. En niet minimaal X-tijd vooraf afmelden is gewoon het volle pond betalen. Niet jezelf vrije tijd door je neus boren door het probleem van iemand anders.
Niet dat ze om advies vroeg ofzo maar zoiets kan toch een keer gebeuren?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Is dat niet gewoon helaas pindakaas voor de leerling Hupje? Als ze van 16 tot 17 ingepland staan maar pas om 16:30 zou ik een bijles van 30 minuten verwachten, zo werkt het overal. En niet minimaal X-tijd vooraf afmelden is gewoon het volle pond betalen. Niet jezelf vrije tijd door je neus boren door het probleem van iemand anders.
Ai, hopen dan maar dat dezelfde het doet. En je zit nu al op één derdequote:Op vrijdag 6 september 2024 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat alles goed was, jaloers!
Ik moet nog twee keer, elke keer met vier weken ertussen.
Oooh, kak, die scène ja, zie die nog zo voor mequote:Op vrijdag 6 september 2024 15:10 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind dingen met ogen echt heel erg naar. Ergens ook wel intrigerend (die scène in GoT waarbij The Moutain de ogen van Oberyn uitsteekt… ik wilde niet kijken maar kon ook niet wegkijken). Maar ik zou denk ik echt in paniek raken bij het idee van injecties
![]()
.
Mag ik dan ook ongevraagd advies geven?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:11 schreef Hupje het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk, hoor, eindtijd is eindtijd bij een bijles. Maar ik vond het sneu voor haar, ik had de ruimte om uit te lopen en het is nu m'n eigen bedrijf dus ik wil ook klanten tevreden houden. Een andere keer zal ik misschien een andere afweging maken.
Ik snap het ook hoor. En ik bood net zelf ook weer aan om volgende week extra te werken (en afgelopen week en de week erna) omdat een collega een sterfgeval heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:30 schreef Hupje het volgende:
@:LeSage Klopt, hoor. Dat moet ik vast nog een beetje meer leren.
Maar ik deed dit werk (zelfs met deze leerling) ook al voor het mijn bedrijf was en dan had ik in dit geval dezelfde keuze gemaakt. Het paste nu in mijn planning en ik maakte haar er blij mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik kan mezelf deze tip misschien ook meegeven![]()
En je hebt nu extra je weekend verdiend
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Morgen van 7.30 tot 16u nog moetjes (nieuwe auto ophalen en zwemles geven). Daarna echt vrij tot maandagochtend.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:46 schreef LeSage het volgende:
En je hebt nu extra je weekend verdiend
quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoo, eerste boogschietles gehad en het was gaafWel twee blauwe plekken op de binnenkant van mn arm, hield mn elleboog te veel naar binnen. Dát doe ik dus nooit meer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |