Hier is het wel verplicht, maar wordt het ook bijna niet gebruikt omdat (bijna) alles in magister komt. Maar hier kunnen ze op school de gratis planagenda ophalen. Dus dat heeft zoon gedaan, hij hoefde echt geen gewone agenda (ook prima).quote:Op woensdag 4 september 2024 08:44 schreef Deepfreeze het volgende:
@:amaranta fijn dat het opgelost is.
@:exode beterschap voor je spul!
@:Mushanga71 Agenda? Oudste heeft er na de 1e niet meer eentje gehad. Jongste moest ook eentje vorig jaar, maar heeft hem amper gebruikt. Hij heeft er dit jaar ook niet eentje nodig zegt hij. Hij onthoudt het wel en vertrouwd op magister (dat niet compleet is). Hij zoekt het maar uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Mushanga71 op 05-09-2024 09:26:27 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ja, ze gaven ook aan, rommel ivm verhuizing en de kinderen. Wij kijken daar wel omheen want we hebben zelf ook kinderen en rommel. En ik snap echt dat je geen zin hebt in opruimen omdat er een stel onbekenden het huis nog eens willen zien. Maar man kreeg het idee dat ze dus wel alles opgeruimd wilden hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:06 schreef Troel het volgende:
Ik ben heel blij met de mentor van mijn jongste, die de kinderen dus gewoon verplicht om de agenda te gebruiken (en ze ook terugstuurt naar huis om hem op te halen).
Een agenda, of het nu een fysieke is of een digitale, waar je zelf je afspraken in zet, is wel iets wat praktisch is voor de rest van je leven zeg maar![]()
@:hilliebillie in de slaapkamers moet je toch ook de ramen opmeten voor nieuwe gordijnen
Wij konden helemaal niet extra komen kijken helaas, dus alles kon pas na de sleuteloverdracht. Toen ik mijn huis verkocht heb ik totaal niet moeilijk gedaan. Als je om de verhuistroep heen kunt kijken, ben je altijd welkom![]()
Ik had het net met zoon nog over game mania, dat het zo jammer is dat ze failliet zijn. Winkel in de buurt was al heel lang weg maar daar kocht ik voor dochter toen de wii en games. Werd er altijd goed geholpen.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:54 schreef exode het volgende:
Wel leuk dat je vanmiddag mag kijken Hillie, wij deden dat bij dit huis ook en kregen zelfs wat te drinken aangeboden. Hopelijk toch een leuk welkom en tijd om rond te kijken vanmiddag.
Ik dacht net eens kijken wanneer de bestelde Squishmallow van B binnenkomt, via Game Mania, lees ik dat ze failliet zijn....eigenlijk wilden we er meer bestellen gelukkig niet gedaan. Bestelling is al 2 weken geleden dus vrees dat we er naar kunnen fluiten.
Ja, vooral sneu voor B, hij betaalde hem zelf. Deze moeder wilde perse dat hij hem bij een bekende winkel bestelde dus ik koop er alsnog 1 voor hem.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:16 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik had het net met zoon nog over game mania, dat het zo jammer is dat ze failliet zijn. Winkel in de buurt was al heel lang weg maar daar kocht ik voor dochter toen de wii en games. Werd er altijd goed geholpen.
Mazzel wel dat je niet meer besteld hebt want ik vrees ook dat je je geld kwijt bentWebshop geeft nu ook een faillissements melding.
Ahh, dubbel sneu dusquote:Op woen
sdag 4 september 2024 10:34 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, vooral sneu voor B, hij betaalde hem zelf. Deze moeder wilde perse dat hij hem bij een bekende winkel bestelde dus ik koop er alsnog 1 voor hem.
Ik had het bericht van juni dat ze uitstel van betaling hadden aangevraagd helemaal gemist. Wij kochten daar vaak de Switch games en Funko poppen.
IN dit soort gevallen begrijpt hij vast de krachttermen welquote:Op woensdag 4 september 2024 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Agenda's... de school van de oudste werkt met de plenda. Netjes op tijd besteld (18,90!) en binnengekregen. Gister moest hij die meenemen op de eerste bijeenkomst met mentor. Is onderweg zijn dopper opengegaan in zijn tas. Alles natuurlijk zeiknat![]()
. Goed begin van het schooljaar, plenda naar de knoppen. Los van de kosten is hij momenteel uitverkocht. Nog een geluk dat zijn laptop nog niet meehoefde.
Dus, lang verhaal kort, de dopper gaat in de prullenbak en we hebben gistermiddag bij de Bever een degelijk afsluitbare waterfles gekocht. Nadat ik heel onpedagogisch wat krachttermen heb geroepen.
Hij moest er wel een beetje door huilen. Hij neemt het altijd erg persoonlijk op, terwijl hij toch niet expres die beker heeft laten lekken... (dat hij bij het vullen een betere controle had kunnen doen, eventueel misschien, dat is een lastig concept).quote:Op woensdag 4 september 2024 11:41 schreef Troel het volgende:
[..]
IN dit soort gevallen begrijpt hij vast de krachttermen wel
Oudste heeft halverwege een andere tas gekregen, omdat het inderdaad ook niet lekker erin ging. Is een ruimere tas wellicht een optie? (En dan vooral meer ruimte voor de laptop?)quote:Op woensdag 4 september 2024 11:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij moest er wel een beetje door huilen. Hij neemt het altijd erg persoonlijk op, terwijl hij toch niet expres die beker heeft laten lekken... (dat hij bij het vullen een betere controle had kunnen doen, eventueel misschien, dat is een lastig concept).
In my defense, ik had heel slecht geslapen door zieke vriend en moest de hele dag veel regelen, komt dit er ook nog bij. Was net even de druppel.
Zijn rugtas zat vandaag met laptop, etui, nieuwe (grotere) drinkbeker en lunchbox behoorlijk vol al. En dan moeten er nog boeken bij... De laptop past met hoes ook niet in het laptopvak van zijn tas. Het neemt zo wel erg veel ruimte in. Maar ja, groot risico om die hoes thuis te laten (zeker gezien de ervaring van gister).
Crèmes, serums en oma weet raad-tips werken iig niet, dus alleen laseren is nog een optie, vrees ik.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:23 schreef BE het volgende:
@:_Spring, had jij het niet een tijdje terug over bruine vlekken in je hals?
Is daar iets tegen te doen? Ik heb het ineens ook en het ziet er wel gek uit.
Van die ouderdomsvlekken? Of hoe moet je ze noemen. Heb ze gelukkig niet in mijn gezicht zitten, maar wel op andere plekken.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:23 schreef BE het volgende:
@:_Spring, had jij het niet een tijdje terug over bruine vlekken in je hals?
Is daar iets tegen te doen? Ik heb het ineens ook en het ziet er wel gek uit.
Doppers zijn wat mij betreft verboden in de schooltas, ik vertrouw ze niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Agenda's... de school van de oudste werkt met de plenda. Netjes op tijd besteld (18,90!) en binnengekregen. Gister moest hij die meenemen op de eerste bijeenkomst met mentor. Is onderweg zijn dopper opengegaan in zijn tas. Alles natuurlijk zeiknat![]()
. Goed begin van het schooljaar, plenda naar de knoppen. Los van de kosten is hij momenteel uitverkocht. Nog een geluk dat zijn laptop nog niet meehoefde.
Dus, lang verhaal kort, de dopper gaat in de prullenbak en we hebben gistermiddag bij de Bever een degelijk afsluitbare waterfles gekocht. Nadat ik heel onpedagogisch wat krachttermen heb geroepen.
We gaan in het weekend wel even kijken hoe het uitpakt (of eigenlijk inpaktquote:Op woensdag 4 september 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Oudste heeft halverwege een andere tas gekregen, omdat het inderdaad ook niet lekker erin ging. Is een ruimere tas wellicht een optie? (En dan vooral meer ruimte voor de laptop?)
quote:Op woensdag 4 september 2024 12:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Crèmes, serums en oma weet raad-tips werken iig niet, dus alleen laseren is nog een optie, vrees ik.
Ik wist nooit dat je ze ook in je hals kon krijgen totdat ik Spring er hier over las en het later ook bij mijn fysio zag.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Van die ouderdomsvlekken? Of hoe moet je ze noemen. Heb ze gelukkig niet in mijn gezicht zitten, maar wel op andere plekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |