SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de datanerds is 11 punten altijd genoegquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Lille, Praag en Salzburg winnen en puntjes tegen Leverkusen en Girona is toch niet zo onrealistisch? Dan heb je een keurig puntenaantal lijkt me.
Ik moet bekennen dat ik me nog totaal niet heb verdiept in de nieuwe opzet en of er nog wel "degradatie" naar de Europa League is, dus wat je met 11 punten bereikt hier zou ik ook niet wetenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens de datanerds is 11 punten altijd genoeg
Top 24 en dus plaatsing voor de tussenrondequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me nog totaal niet heb verdiept in de nieuwe opzet en of er nog wel "degradatie" naar de Europa League is, dus wat je met 11 punten bereikt hier zou ik ook niet weten
Grapje?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Gelukkig kunnen jullie nog naar de EL.
klaasgodquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat je alleen manchester uit moet vrezen
gelukkig bayern thuis ...stunt is mogelijk
de rest is gewoon allemaal 50-50
Onzin, City kansloos ja daarom is uit ook prima want ook thuis was je kansloos geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Jaytje07 het volgende:
De beide Bayerns, City en Benfica zijn kansloos natuurlijk. 0 punten tegen hen. Dan hopen dat je de rest kan pakken en dan duimen dat je toch nog hoog genoeg eindigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:14 schreef Haringkop het volgende:
Mwah, op Praag thuis ben je gewoon overal de underdog.
Dit is na die 8 potjes wel klaar.
Je moet Salzburg echt niet overschatten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:14 schreef Haringkop het volgende:
Mwah, op Praag thuis ben je gewoon overal de underdog.
Dit is na die 8 potjes wel klaar.
Girona kunnen we ook wel pakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef Kerftminister het volgende:
Sparta Praag en Salzburg thuis moet je sws wel winnen, anders is het ook klaar. Kan je misschien nog een extra potje thuis verrassen en dan hopen op een puntje tegen Lille ofzo.
Benfica uit wil ik ook echt niet als volkomen kansloos bestempelen. Als je er dan toch eentje uit pot 2 moest hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Girona kunnen we ook wel pakken.
Het wordt een interessante campagne. Hoop vooral dat je die 2 potjes tegen City en Bayern niet als eerst hebt.
8 punten lijkt me voldoende voor de volgende ronde.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in. Dit worden maximaal 7 of 8 punten ofzo.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
8 punten lijkt me voldoende voor de volgende ronde.
Na Girona gekkenhuis bouwen in het nachtleven van Barcelona.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Girona en Lissabon zijn goede tripjes overigens. City mwah, Lille vreselijk, hopelijk doen ze dat met de combibus anders gaat dat mis
9 is ongeveer het kantelpunt, maar het varieerde in de simulaties tussen 6 en 11 volgens mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
8 punten lijkt me voldoende voor de volgende ronde.
Aston Villa had toch al 30 gebodenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Gouka meldt Geert naar Leipzig voor 20 miljoen.
Toch minder dan ik had gehoopt.
99% van alles wat je op X leest tijdens de transferwindows is totale bullshit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aston Villa had toch al 30 geboden
Gouka is ook niet extreem betrouwbaar, ik verwacht wel wat meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Gouka meldt Geert naar Leipzig voor 20 miljoen.
Toch minder dan ik had gehoopt.
Die onderhandelingen zullen ook niet makkelijk worden lijkt mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:00 schreef Pistolero het volgende:
En dan haalt KloeseGod straks gewoon die gozer van Sparta Praag als vervanger en verzwak je ook nog eens een directe concurrent in de CL.
Let Dennis cook.
Niet als je de afgelopen weken hogere bedragen leest. Ik had wel op rond de 25 gerekend.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:55 schreef Haringkop het volgende:
20 miljoen voor een 1 jarig contract is toch prima.
Die Hwang In-Beom heeft gisteren al in tranen afscheid genomen van het publiek.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die onderhandelingen zullen ook niet makkelijk worden lijkt mij.
Bovendien lijkt me die Sörensen minder goed dan Geertruida.
Nog 4 dagen om alle belangrijke posities nog te versterken, ben bang dat het misschien nog wel lukt om 2 spelers aan te trekken maar geen 4 bijvoorbeeld.
Dit is wel een perfect voorbeeld van hoe makkelijk je een negatieve sfeer kan creëren rond een club met een beetje fake news. 20 miljoen voor Geert met een eenjarig contract is een hartstikke prima deal. Maar omdat er allemaal berichten over Villa met 35+ miljoen waren vindt men het nu opeens teleurstellend. Terwijl als die berichten over Villa er nooit waren geweest diezelfde mensen waarschijnlijk een stuk positiever waren over 20 miljoen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet als je de afgelopen weken hogere bedragen leest. Ik had wel op rond de 25 gerekend.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een perfect voorbeeld van hoe makkelijk je een negatieve sfeer kan creëren rond een club met een beetje fake news. 20 miljoen voor Geert met een eenjarig contract is een hartstikke prima deal. Maar omdat er allemaal berichten over Villa met 35+ miljoen waren vindt men het nu opeens teleurstellend. Terwijl als die berichten over Villa er nooit waren geweest diezelfde mensen waarschijnlijk een stuk positiever waren over 20 miljoen.
Tsja.
Ik dacht het 3 maanden geleden ook al, dus zoveel invloed heeft dat nou ook weer niet gehad.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als deze clubs echt allemaal geïnteresseerd zijn moet je er toch 25-30 miljoen uit kunnen slepen.
Ik denk dat City-uit het beeld wat vertekent. Daar gaan we vermorzeld worden, maar ik denk dat een oké Feyenoord wel 9 punten kan halen.quote:
Ik bedoel, je had ook Real, PSG, Liverpool of Barcelona uit pot 1, Atletico, Juventus, Arsenal of AC Milan uit pot 2, Sporting uit pot 3 en AS Monaco of Aston Villa uit pot 4 kunnen hebben.quote:
Bovengemiddels hoor. Kijk naar Celtic hoe je ook kunt loten. City uit en Bayern thuis hoef ik het niet over te hebben, 0 punten. Leverkusen is te goed, 0 punten. Benfica uit 0 punten. Salzburg thuis te doen maar moeilijk, 1 of 3 punten. Lille uit vooral dramatisch qua potentieel supportersgedoe, 1 punt. Thuis Sparta Praag moet 3 punten zijn, uit Girona 3 punten kan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch gewoon een doodnormale en vrij gemiddelde loting?
Veel hangt ook af van het schema. City heb ik liever in januari dan september bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bovengemiddels hoor. Kijk naar Celtic hoe je ook kunt loten. City uit en Bayern thuis hoef ik het niet over te hebben, 0 punten. Leverkusen is te goed, 0 punten. Benfica uit 0 punten. Salzburg thuis te doen maar moeilijk, 1 of 3 punten. Lille uit vooral dramatisch qua potentieel supportersgedoe, 1 punt. Thuis Sparta Praag moet 3 punten zijn, uit Girona 3 punten kan.
Aston Villa eens, de rest redelijk inwisselbaar. De loting van PSV vind ik wel gunstiger, wellicht ook vanwege het schema. Sparta Praag had ik liever uit gehad en Girona of Lille thuis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik bedoel, je had ook Real, PSG, Liverpool of Barcelona uit pot 1, Atletico, Juventus, Arsenal of AC Milan uit pot 2, Sporting uit pot 3 en AS Monaco of Aston Villa uit pot 4 kunnen hebben.
Alsof men bijna is vergeten dat je altijd een paar van de beste ploegen ter wereld gaat tegenkomen, ongeacht de loting.
Als Jannes nieuws over Geert meldt komt het tegenovergestelde uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Toch jammer. Mooi bedrag.
Waarom wordt Girona hier zo enorm onderschat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bovengemiddels hoor. Kijk naar Celtic hoe je ook kunt loten. City uit en Bayern thuis hoef ik het niet over te hebben, 0 punten. Leverkusen is te goed, 0 punten. Benfica uit 0 punten. Salzburg thuis te doen maar moeilijk, 1 of 3 punten. Lille uit vooral dramatisch qua potentieel supportersgedoe, 1 punt. Thuis Sparta Praag moet 3 punten zijn, uit Girona 3 punten kan.
Bestemming veranderd in Londen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Jannes nieuws over Geert meldt komt het tegenovergestelde uit.
Omdat iemand met een pacemaker er in de basis staat.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom wordt Girona hier zo enorm onderschat?
We wachten op het bericht dat Geert terminaal blijkt te zijn en niet door de medische keuring komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Toch jammer. Mooi bedrag.
City als laatste als je nog punten nodig hebt zou jammer zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benfica
Sparta Praag
Salzburg
Bayer Leverkusen
Lille
Bayern
Girona
City
Graag in die volgorde @:UEFA
Leverkusen en Benfica zou ik zeker niet bij voorbaat op 0 zetten. Ik zeg dat we bij 1 van de 2 een puntje pakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Santi in de rug van Blindquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat iemand met een pacemaker er in de basis staat.
Erg negatief. Bayern was matig vorig jaar, Leverkusen en Benfica morsen vaak genoeg punten, Salzburg en Lille zijn ploegen die je überhaupt moet kunnen hebben. Girona uit is wel een relatief pittige ja (maar Girona heeft zelf verder een zwaardere loting).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blind zal daar vast wakker van liggen met al zijn ervaring en tegenstanders in La Liga...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Santi in de rug van Blind
Ik ken nog wel een verdediger die nog nooit een interland had gespeeld voor een B-land en op relatief latere leeftijd naar Feyenoord kwam.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:59 schreef CR7 het volgende:
Die Sorensen is 28 jaar en heeft nog nooit een interland gespeeld voor een B-land als Denemarken. Tot 2 jaar terug vooral in de 2. Bundesliga geacteerd. Klinkt weinig hoopvol.
Ik ben er ook niet zo van onder de indruk. Bovendien al 28, dus levert hierna niet veel meer op. Maar denk niet dat Praag hem makkelijk zal laten gaan. Kan je ook rustig 6 miljoen voor aftikken vrees ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:59 schreef CR7 het volgende:
Die Sorensen is 28 jaar en heeft nog nooit een interland gespeeld voor een B-land als Denemarken. Tot 2 jaar terug vooral in de 2. Bundesliga geacteerd. Klinkt weinig hoopvol.
Ja toen werden we derde.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een verdediger die nog nooit een interland had gespeeld voor een B-land en op relatief latere leeftijd naar Feyenoord kwam.
Dat pakte toch best goed uit.
Lekker 28 jarige spelers ontwikkelen bij Feyenoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kennelijk kunnen spelers zich na 25 jaar niet meer ontwikkelen.
Jan-Arie van der Heijden?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een verdediger die nog nooit een interland had gespeeld voor een B-land en op relatief latere leeftijd naar Feyenoord kwam.
Ff aan de telefoon Hwangen met Rode Sterquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moeten ze wel even iets anders regelen
Maar dat is een aanvallende middenvelder, geen 6.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ff aan de telefoon Hwangen met Rode Ster
Dat is toch alleen maar mooi.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel een stuk meer dan die 20 miljoen waar we zo tevreden mee moesten zijn.
Goh.
Maar het is een multifunctionele middenvelder die zowel op 6, 8 als 10 kan spelen volgens het altijd betrouwbare Transfermarkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat is een aanvallende middenvelder, geen 6.
Standaarden zijn er om bij te stellenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar mooi.
20 miljoen was tot 2 jaar geleden gewoon nog onze recordverkoop geweest.
Laten we dit nu maar niet als standaard hanteren. 25 miljoen voor een eenjarig contract is gewoon toplevel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Standaarden zijn er om bij te stellen
Sterker zelfs, we weten nu beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Standaarden zijn er om bij te stellen
Je wil toch constant verbeteren als club? Als je tevreden bent met standaarden van jaren geleden kom je niet vooruit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we dit nu maar niet als standaard hanteren. 25 miljoen voor een eenjarig contract is gewoon toplevel.
Voor een ’toplevel’ verdediger. Ook Leipzig heeft een geweldige deal. 25 miljoen voor een eenjarig contract is marktconform voor een speler die imo 10 miljoen meer waard is, niks bijzonders. Overdrijf niet zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we dit nu maar niet als standaard hanteren. 25 miljoen voor een eenjarig contract is gewoon toplevel.
Laten we het vooral stap voor stap doen, zeker in deze na Arne tijdperk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je wil toch constant verbeteren als club? Als je tevreden bent met standaarden van jaren geleden kom je niet vooruit.
Dit kun je ook weer gebruiken in onderhandelingen met toekomstige clubs. Niet zo naïef Dombo
Leipzig is wel een club waar ik hem die bonussen zie halen. Het zal iets zijn als CL plaatsing en aantal basisplaatsen oid.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:35 schreef bbuddybb het volgende:
25 miljoen is inclusief bonussen. Dus ik zou daar niet meteen van uitgaan.
Als Geertruida het goed doet zullen andere clubs ook zien dat dit soort deals gewoon het geld waard zijn en daar profiteren wij weer van.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het vooral stap voor stap doen, zeker in deze na Arne tijdperk.
Zo'n transfer met een eenjarig contract gaat Feyenoord echt niet vaak meer meemaken. Uiteraard een mooi doel, maar om de standaard hier op te leggen is een zeer gevaarlijke valkuil
Eens.quote:
Toplevel was natuurlijk een knipoog naar een ander topic.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor een ’toplevel’ verdediger. Ook Leipzig heeft een geweldige deal. 25 miljoen voor een eenjarig contract is marktconform voor een speler die imo 10 miljoen meer waard is, niks bijzonders. Overdrijf niet zo.
HONDEN EN EEN GOOR DRANKJEquote:
Ik volg niet alle clubtopics, maar mocht het een verwijzing zijn naar Teze dan vind ik het een leuk grapjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toplevel was natuurlijk een knipoog naar een ander topic.
Maar goed, je reageert sowieso wat geagiteerd de laatste tijd.
Fijn dat je samen met mij positief wil zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik volg niet alle clubtopics, maar mocht het een verwijzing zijn naar Teze dan vind ik het een leuk grapje
Verder raad ik je aan je eigen advies te volgen en niet alles persoonlijk te maken
Zeker, ideaal pad voor een jeugdproduct.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Wel mooi dat Varkenoord dit heeft kunnen afleveren aan Feyenoord. Hij heeft successen behaald met Feyenoord en Feyenoord vangt nu een hele mooie transfersom voor hem.
Met pijn in m’n hart, maar je gunt Geert allesquote:
Nee naar Karsdorp.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik volg niet alle clubtopics, maar mocht het een verwijzing zijn naar Teze dan vind ik het een leuk grapje
Verder raad ik je aan je eigen advies te volgen en niet alles persoonlijk te maken
Plastic club, geen historie.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met pijn in m’n hart, maar je gunt Geert alles.
18, maar alsnog gelachenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens user @:wotte was dit maximaal 12 miljoen.
Hij heeft wel eens gekkere uitspraken gehad hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat wel iets hoger maar je hebt alsnog gelijkt gekregenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
Auw.quote:Op donderdag 27 juni 2024 01:31 schreef Wotte het volgende:
Geertruida bleef overigens ook lekker overeind tegen aanvallers van niveautje Hoffenheim. Betalen ze nu vast minimaal 25 miljoen voor jongens!
Echt hoe weinig verstand van voetbal kan je hebben. Je kan een enorm boek schrijven met zijn mislukte voetbaluitspraken.quote:
Ik verwacht nog een middenvelder en dat was het dan denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Is die Italiaan zijn vervanger
Dan komt er niemand meer voor Geertruida vermoed ik
Als je verder geen hobby's of betaald werk ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Echt hoe weinig verstand van voetbal kan je hebben. Je kan een enorm boek schrijven met zijn mislukte voetbaluitspraken.
Andere clubs die CL spelen zijn niet de makkelijkste onderhandelpartners vrees ikquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Dennis maar onderhandelen in Monaco.
Watte?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je verder geen hobby's of betaald werk ben ik wel benieuwd.
Voor heel veel geld mag die heus wel vertrekken hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:49 schreef CR7 het volgende:
Red Star van die Hwang speelt ook gewoon Champions League. Waarom zouden zij hun beste speler verkopen?
Ze hebben 4x meer dan 10 miljoen ontvangen voor een speler, waarvan 3x meer dan 20 jaar geleden. Als wij 8-10 miljoen bieden is ie voor ons.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:49 schreef CR7 het volgende:
Red Star van die Hwang speelt ook gewoon Champions League. Waarom zouden zij hun beste speler verkopen?
Hoeveel wil je gaan bieden voor een speler die over 3 weken 28 is?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor heel veel geld mag die heus wel vertrekken hoor.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben 4x meer dan 10 miljoen ontvangen voor een speler, waarvan 3x meer dan 20 jaar geleden. Als wij 8-10 miljoen bieden is ie voor ons.
Dat wil ik niet, maar ik vrees dat er serieus een miljoen of 11 op tafel moet komen ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je gaan bieden voor een speler die over 3 weken 28 is?
Maar Moussa en Ivanusec die nu je backups zijn zijn niet beter als de jongens die je nu verhuurd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Slory is een talent maar die is nog niet klaar voor een seizoen basis en ook CL, en Sauer heeft niks aan invul beurten, die moet wekelijks 90 minuten pakken
Voor echte kwaliteit is leeftijd niet zo belangrijk. Je wil een directe versterking en er is genoeg kapitaal op het veld. Blind en Tadic waren ook ooit essentiële puzzelstukjes zonder doorverkoopwaarde voor Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je gaan bieden voor een speler die over 3 weken 28 is?
En een speler van 28 zonder doorverkoop waarde kan wel waarde creëren voor andere (jongere) spelers. Als een elftal beter gaat draaien worden die spelers ook beter en vallen ze meer op, je prestaties gaan vooruit en dat resulteert in een meer waarde voor die jongere spelers. Alles draait ook om balans. Je hoeft niet alleen maar onontdekte pareltjes te hebben. Een Trauner heeft ook geen doorverkoop waarde maar is (zeker de eerste twee seizoenen) o zo belangrijk geweest voor Slotquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor echte kwaliteit is leeftijd niet zo belangrijk. Je wil een directe versterking en er is genoeg kapitaal op het veld. Blind en Tadic waren ook ooit essentiële puzzelstukjes zonder doorverkoopwaarde voor Ajax.
Het is een stuk onbegrijpelijker dat we 8 miljoen hebben betaald voor een speler van 25 die sowieso nog een jaar 2e keus zou zijn (en nu nog een jaar). Spelers die je voor de toekomst haalt moeten onder de 23 zijn. 24-28 is prima voor spelers die er meteen staan.
Matige potjes wel. Lissabon tof, Girona ook wel alleen moeilijk aan kaarten komen. Frankrijk kom ik niet meer en Manchester te vaak geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Veel plezier jongens met de uitwedstrijden.
@:caland
Uh ja volgens mij gaat er niemand anders.
Gaat die Hwang komen, ja? Dat schijnt wel een goede te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:43 schreef Caland het volgende:
De Jannesbode gaat gewoon weer in alles ongelijk krijgen
Koreaan komt, die centrale verdediger niet en er komt een rechtsback.
LILLEGOD is niet echt Frankrijk maatquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Matige potjes wel. Lissabon tof, Girona ook wel alleen moeilijk aan kaarten komen. Frankrijk kom ik niet meer en Manchester te vaak geweest
Diks is wel uitstekend toch of niet dan Pisto!?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jannes gaat de komende dagen een leuke speelbal zijn van zaakwaarnemers.
Dot kan echt niet. Paniek blijkbaar en geen scoutinglijsten die erbij worden gepakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Denken mag natuurlijk altijd.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dot kan echt niet. Paniek blijkbaar en geen scoutinglijsten die erbij worden gepakt.
Nou nou nou dit zal allemaal wel weer meevallen. (net zoals de interesse in Diks, als dit lijntje is uitgegooid is dat een van de vele)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dot kan echt niet. Paniek blijkbaar en geen scoutinglijsten die erbij worden gepakt.
Prima speler verder hoor, mag best komen. Vorig jaar gewoon 8e finale CL gespeeld bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Diks is wel uitstekend toch of niet dan Pisto!?
Dat hoop je dan ja. Maar dat Diks überhaupt op een lijstje staat vind ik al lichtelijk gênant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou nou nou dit zal allemaal wel weer meevallen. (net zoals de interesse in Diks, als dit lijntje is uitgegooid is dat een van de vele)
Ik heb hem niet zien spelen, maar je leest alleen maar prima verhalen over hem. Schijnt zich goed ontwikkeld te hebben, maar ik snap best dat men de Diks uit 2018 nog voor zich ziet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat hoop je dan ja. Maar dat Diks überhaupt op een lijstje staat vind ik al lichtelijk gênant.
Jaja, die verhalen werden ook over Nieuwkoop gezegdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zien spelen, maar je leest alleen maar prima verhalen over hem. Schijnt zich goed ontwikkeld te hebben, maar ik snap best dat men de Diks uit 2018 nog voor zich ziet.
Ik snap de teleurstelling over de landenbingo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaja, die verhalen werden ook over Nieuwkoop gezegd
Je weet al anderhalf jaar dat Geertruida pleite gaat. Dan vind ik het best bijzonder dat je bij hem uit komt. Maar ach, we gaan het zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:50 schreef Scrummie het volgende:
Kevin Diks is alweer 100 keer slechter dan in werkelijkheid voor een aantal hier.
Goed, ik ga er ook liever niet mee de CL in, maar zo slecht als sommigen doen voorkomen is hij echt niet.
Misschien moet er dan juist vertrouwen uitspreken dat ze bij hem uitkomen na anderhalf jaar. Volledig doorgelicht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Je weet al anderhalf jaar dat Geertruida pleite gaat. Dan vind ik het best bijzonder dat je bij hem uit komt. Maar ach, we gaan het zien.
Klopt, maar dat zegt niet altijd alles. Zie een aantal spelers bij ons. Maar nogmaals, we gaan het zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet er dan juist vertrouwen uitspreken dat ze bij hem uitkomen na anderhalf jaar. Volledig doorgelicht.
Want de scouting zal toch wel gewoon aan het werk zijn geweest?
Eens hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Je weet al anderhalf jaar dat Geertruida pleite gaat. Dan vind ik het best bijzonder dat je bij hem uit komt. Maar ach, we gaan het zien.
En vervolgens Diks halen.quote:
Ik zou zeggen Diks als stand in voor Read, maar goed wie ben ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:54 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet er dan juist vertrouwen uitspreken dat ze bij hem uitkomen na anderhalf jaar. Volledig doorgelicht.
Want de scouting zal toch wel gewoon aan het werk zijn geweest?
Ik heb dat idee ook, en ik vind dat verbazend als je het afzet tegen het standaard riedeltje dat je altijd hoort dat de schaduwlijstjes klaar liggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet het, wij volgen het circus van afstand en zien niet wat er in de toverkeuken van Te Kloese &co allemaal wordt besproken. Maar ik had al langer het idee dat er niet of nauwelijks wordt geanticipeerd op het vertrek van spelers.
Santi die mogelijk vertrekt.. vervanger? Uhh we hebben Ueda toch?
Stengs die bijna weg was. Vervanger? Uhhh kwee nie
Wieffer die weg is. Vervanger? Uhh Zerrouki is toch prima?
En nu dus weer Geertruida. Je weet al jaren dat die jongen een keer een stap gaat maken en dan kom je aan met Diks?
Het komt allemaal niet erg fantastisch over, en dan de kutaankopen van vorige zomer maakt het er niet beter op. Kunnen we niet terug naar de Conference League? Met deze selectie ga je in de CL af als een gieter.
Durven of kunnen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:05 schreef hhh38 het volgende:
Diks kan zich best ontwikkeld hebben, ik ga er niet op voorhand lacherig over doen. Maar ik blijf toch zitten met het gevoel dat ze niet flink durven te investeren in een hoger segment.
Ik ben al onderweg met de doodskisten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet het, wij volgen het circus van afstand en zien niet wat er in de toverkeuken van Te Kloese &co allemaal wordt besproken. Maar ik had al langer het idee dat er niet of nauwelijks wordt geanticipeerd op het vertrek van spelers.
Santi die mogelijk vertrekt.. vervanger? Uhh we hebben Ueda toch?
Stengs die bijna weg was. Vervanger? Uhhh kwee nie
Wieffer die weg is. Vervanger? Uhh Zerrouki is toch prima?
En nu dus weer Geertruida. Je weet al jaren dat die jongen een keer een stap gaat maken en dan kom je aan met Diks?
Het komt allemaal niet erg fantastisch over, en dan de kutaankopen van vorige zomer maakt het er niet beter op. Kunnen we niet terug naar de Conference League? Met deze selectie ga je in de CL af als een gieter.
Dat gaan we wel zien ergens in oktober met de nieuwe jaarcijfers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Durven of kunnen?
Ik blijf erbij dat er véél minder geld en mogelijkheden zijn dan men denkt.
En dan blijf je voortdurend stevige bedragen betalen voor spelers tussen de 25 en 30 die nou nooit een écht hoog niveau hebben gehaald. Het is allemaal wel een beetje bijzonder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:05 schreef hhh38 het volgende:
Diks kan zich best ontwikkeld hebben, ik ga er niet op voorhand lacherig over doen. Maar ik blijf toch zitten met het gevoel dat ze niet flink durven te investeren in een hoger segment.
En wie is er dan voor verantwoordelijk dat je vorige zomer 30 miljoen aan middelmaat hebt uitgegeven waardoor je minder mogelijkheden hebt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Durven of kunnen?
Als ze al die transfer- en CL-inkomsten nodig hebben om de begroting rond te krijgen zijn ze érg dom bezig. Als ze EV aan het opbouwen zijn is het al iets begrijpelijker, maar dan is het inderdaad durven zoals ik zei.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Durven of kunnen?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Over welke spelers gaat dit?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan blijf je voortdurend stevige bedragen betalen voor spelers tussen de 25 en 30 die nou nooit een écht hoog niveau hebben gehaald. Het is allemaal wel een beetje bijzonder.
Wat vind je van het gerucht dat Carranza wellicht verhuurt wordt aan Cercle.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
Het is vrijdag en Ueda is nog niet weg
''Trainer Brian Priske kent de 27-jarige rechtsback goed uit de Deense competitie en staat volledig achter zijn komst. Feyenoord heeft nog geen concreet bod neergelegd, maar hij is inmiddels wel een serieuze optie om de Rotterdammers te versterken. ''quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Komt zeker ook weer van Jannesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind je van het gerucht dat Carranza wellicht verhuurt wordt aan Cercle.
verhuurd*quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind je van het gerucht dat Carranza wellicht verhuurt wordt aan Cercle.
Ik denk vooral aan de aanwinsten van vorige zomer (Ivanusec, Ueda, Zerrouki, Nieuwkoop en Lingr) en de geruchten die nu op tafel komen. Dan ben ik overigens niet helemaal eerlijk, want enkelen van dezen waren vorige zomer nog 24.quote:
Wat is ie goed hé, die Don te Kloese.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan de aanwinsten van vorige zomer (Ivanusec, Ueda, Zerrouki, Nieuwkoop en Lingr) en de geruchten die nu op tafel komen. Dan ben ik overigens niet helemaal eerlijk, want enkelen van dezen waren vorige zomer nog 24.
Dit dus en zeker nu Bijlow en Stengs blijven, al komt er met het vertrek van Geert wel weer wat salaris vrij. Maar mensen die denken dat je nu effe een speler van de bovenkant gaat halen die meteen een aantal miljoenen extra salaris kost per jaar, dat gaat hem niet worden zonder het vertrek van een of meerdere grootverdieners. Premies, tekengeld, salarissen die ook nog eens elk seizoen stijgen. Je krijgt transfers daarnaast in termijnen en bonussen, dat heb je ook niet meteen binnen. Het zou juist slecht beleid zijn als we teveel risico gaan lopen en door omstandigheden dan geen CL haalt en je vervolgens moet gaan snijden en je spelers voor een habbekrats verkopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Durven of kunnen?
Hoeveel kost het denk je om de selectie zo te maken dat ze kans maken in de CL tegen deze ploegen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Met deze selectie ga je in de CL af als een gieter.
Het bewijs toch om dat niet elk jaar te gaan doen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wie is er dan voor verantwoordelijk dat je vorige zomer 30 miljoen aan middelmaat hebt uitgegeven waardoor je minder mogelijkheden hebt?
Nieuwkoop was een zacht prijsje en m.i. een goede aankoop, want ideale backup. Ivanusec vond ik een logische aankoop, maar die laat het om welke reden dan ook niet zien. Die anderen waren direct al vraagtekens bij, met name ivm de transfersommen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan de aanwinsten van vorige zomer (Ivanusec, Ueda, Zerrouki, Nieuwkoop en Lingr) en de geruchten die nu op tafel komen. Dan ben ik overigens niet helemaal eerlijk, want enkelen van dezen waren vorige zomer nog 24.
Toch vreemd dat men al persoonlijk rond was met dat Argentijntje dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit dus en zeker nu Bijlow en Stengs blijven, al komt er met het vertrek van Geert wel weer wat salaris vrij. Maar mensen die denken dat je nu effe een speler van de bovenkant gaat halen die meteen een aantal miljoenen extra salaris kost per jaar, dat gaat hem niet worden zonder het vertrek van een of meerdere grootverdieners.
Ik dacht al, welke transfers heb ik gemist. Voortdurend is dus een loopje met de waarheid nemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot zei in april of mei al dat er dit jaar geld was nog voor de eerste verkoop. Daar zijn daarna al heel vroeg de (gegarandeerde) inkomsten van Wieffer en Slot bijgekomen. En nog steeds is onze hoogste uitgaande transfersom deze zomer 4 miljoen, dat is echt niet alleen te verklaren door alle kanttekeningen die jij zet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit dus en zeker nu Bijlow en Stengs blijven, al komt er met het vertrek van Geert wel weer wat salaris vrij. Maar mensen die denken dat je nu effe een speler van de bovenkant gaat halen die meteen een aantal miljoenen extra salaris kost per jaar, dat gaat hem niet worden zonder het vertrek van een of meerdere grootverdieners. Premies, tekengeld, salarissen die ook nog eens elk seizoen stijgen. Je krijgt transfers daarnaast in termijnen en bonussen, dat heb je ook niet meteen binnen. Het zou juist slecht beleid zijn als we teveel risico gaan lopen en door omstandigheden dan geen CL haalt en je vervolgens moet gaan snijden en je spelers voor een habbekrats verkopen.
Maar de conclusie is dan dat je afgelopen zomer slecht beleid hebt gevoerd en nu met de gebakken peren zit. Feyenoord heeft voor haar doen heel veel geld uitgegeven, dat ging zo achteloos dat we verwacht hadden dat dit de nieuwe norm was. Dan mag je nog blij zijn dat de oude kern van 22/23 het sportief geweldig heeft gedaan en dat Ajax nooit een serieuze concurrent was, anders waren we financieel in de problemen gekomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit dus en zeker nu Bijlow en Stengs blijven, al komt er met het vertrek van Geert wel weer wat salaris vrij. Maar mensen die denken dat je nu effe een speler van de bovenkant gaat halen die meteen een aantal miljoenen extra salaris kost per jaar, dat gaat hem niet worden zonder het vertrek van een of meerdere grootverdieners. Premies, tekengeld, salarissen die ook nog eens elk seizoen stijgen. Je krijgt transfers daarnaast in termijnen en bonussen, dat heb je ook niet meteen binnen. Het zou juist slecht beleid zijn als we teveel risico gaan lopen en door omstandigheden dan geen CL haalt en je vervolgens moet gaan snijden en je spelers voor een habbekrats verkopen.
Incl. CL ca. 70mln netto binnen na verkoop Geertruida. Daar hebben we 10 ofzo van uitgegeven?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot zei in april of mei al dat er dit jaar geld was nog voor de eerste verkoop. Daar zijn daarna al heel vroeg de (gegarandeerde) inkomsten van Wieffer en Slot bijgekomen. En nog steeds is onze hoogste uitgaande transfersom deze zomer 4 miljoen, dat is echt niet alleen te verklaren door alle kanttekeningen die jij zet.
Van dat geld dat er nog was heb je helemaal aan het begin van de transferwindow voor ~10 miljoen aan spelers gehaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot zei in april of mei al dat er dit jaar geld was nog voor de eerste verkoop. Daar zijn daarna al heel vroeg de (gegarandeerde) inkomsten van Wieffer en Slot bijgekomen. En nog steeds is onze hoogste uitgaande transfersom deze zomer 4 miljoen, dat is echt niet alleen te verklaren door alle kanttekeningen die jij zet.
Incl CL is het wel meer, maar ik zou CL gelden niet meerekenen voor het transferbudget, dat je daarmee EV opbouwt en eventueel investeert in het stadion oid is logisch. Zelfs zonder CL was er met alleen Slot en Wieffer al 45-50 miljoen binnengekomen. Nu nog 20-25 voor Geertruida erbij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Incl. CL ca. 70mln netto binnen na verkoop Geertruida. Daar hebben we 10 ofzo van uitgegeven?
Hier ben ik het ook wel mee eens ja, je kan 10 versterkingen "aan de bovenkant" halen voor ons niveau waarmee je met 95 punten kampioen van Nederland wordt, maar dan nog verlies je 99 van de 100 keer uit bij een Man City natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Vis1980 het volgende:
Hoeveel kost het denk je om de selectie zo te maken dat ze kans maken in de CL tegen deze ploegen?
Dat laatste zou een regelrechte schande zijn voor een financieel gezonde club.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van dat geld dat er nog was heb je helemaal aan het begin van de transferwindow voor ~10 miljoen aan spelers gehaald.
Verder zou het me niet verbazen als je van de transfers van Wieffer en Slot ook hooguit 10 miljoen direct kan herinvesteren voor transfersommen.
Nieuwkoop werd niet gehaald als back-up maar als basisspeler. Dan is ie wel tekort geschoten. De rest ben ik met je eens. Het extra jammere is dat zo ontzettend veel jonge, spelers zich geweldig hebben ontwikkeld onder Slot, dat heb je een seizoen verspild aan het verkeerde type investering.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nieuwkoop was een zacht prijsje en m.i. een goede aankoop, want ideale backup. Ivanusec vond ik een logische aankoop, maar die laat het om welke reden dan ook niet zien. Die anderen waren direct al vraagtekens bij, met name ivm de transfersommen.
Nee, dat is nu juist goed beleid. Je gaat toch niet alles in een zomer uitgeven? Zo bouw je een stabiele club op die een stootje kan hebben. Als we nu jaarlijks er vanuit gaan dat we CL geld binnenharken en daar onze transfer en salarissen op afstellen, dan is het snel weer voorbij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste zou een regelrechte schande zijn voor een financieel gezonde club.
Het was een als-dan redenering, dus áls dit beleid zich voortzet van spelers als Diks halen, dán is het voortdurend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht al, welke transfers heb ik gemist. Voortdurend is dus een loopje met de waarheid nemen.
Dat is hoe het bij de meeste clubs werkt hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maak je niet diks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een als-dan redenering, dus áls dit beleid zich voortzet van spelers als Diks halen, dán is het voortdurend.
Maar ik wil ook wel toegeven dat de post wat overdreven aangediks was. Ik werd ook net wakker met het bericht
2 jaar geleden was het aandeel dat je kon herinvesteren al 40% en toen stonden we er veel minder voor. Het zou minimaal 20 miljoen ipv 10 moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is hoe het bij de meeste clubs werkt hoor.
Nog even los van het feit dat de VvF en het stadion wel als een molensteen om de nek van de club hangen
We moeten ook nog steeds 30 miljoen aan de Vrienden van Feyenoord betalen hé.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al was 'ie gratis.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:28 schreef bbuddybb het volgende:
Diks is ook geen goedkope jongen.
Kost meer dan 5 miljoen. Dat was het bod van Como dat niet werd geaccepteerd door Kopenhagen.
Ik verwacht iig een 6, die nu wat extra kan kosten omdat er een grote salarispost wegvalt met Geert. Of dat een makkelijk verhaal wordt op de transfermarkt valt nog te bezien. Maar het was lang onzeker of die zou gaan vertrekken en dan kun je het risico niet lopen om daar alvast op voort te borduren. Als Bijlow was vertrokken was er nog meer mogelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:26 schreef fetX het volgende:
Als dit het toch blijft word ik echt woedend. Ik ga er vanuit dat er nog een rechtsbuiten en een 6 komt.
Je moet de invloed van die paar topsalarissen ook niet overdrijven. Het vertrek van Pedersen, Kasanwirjo, Walemark en Lopez is samen net zo belangrijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik verwacht iig een 6, die nu wat extra kan kosten omdat er een grote salarispost wegvalt met Geert. Of dat een makkelijk verhaal wordt op de transfermarkt valt nog te bezien. Maar het was lang onzeker of die zou gaan vertrekken en dan kun je het risico niet lopen om daar alvast op voort te borduren. Als Bijlow was vertrokken was er nog meer mogelijk.
Tussenstop in Birmingham gehad.quote:
Slot verdiende in zijn eentje net zoveel als twee topsalarissenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet de invloed van die paar topsalarissen ook niet overdrijven. Het vertrek van Pedersen, Kasanwirjo, Walemark en Lopez is samen net zo belangrijk.
Jazeker, de selectie was inderdaad te groot en dan moeten er sowieso een paar weg. Maar ook dit dus pas aan het einde van de transferperiode, dus was het nog niet zeker dat ze weg gingen. Dus icm salarishuis allemaal genoeg redenen om niet zomaar allemaal spelers te gaan kopen. Men is vorig jaar al teruggefloten aan het einde van de transferperiode.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet de invloed van die paar topsalarissen ook niet overdrijven. Het vertrek van Pedersen, Kasanwirjo, Walemark en Lopez is samen net zo belangrijk.
In zijn verdediging, Slot was elke cent waard iit de zogenaamde grootverdienersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot verdiende in zijn eentje net zoveel als twee topsalarissen
Mwah, de grootverdieners bij Feyenoord leveren best wel. Hooguit Bijlow niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
In zijn verdediging, Slot was elke cent waard iit de zogenaamde grootverdieners
Maar hij is bij een club waar Lopez die net uit het vliegtuig kwam meteen in de basis werd gezet wel echt heel goed hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef Kerftminister het volgende:
Geertruida vervangen door Kevin Diksbizar gerucht
Haha, tja die data slaan we soms wel wat in door. Nieuwkoop is ook geen andere speler geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij is bij een club waar Lopez die net uit het vliegtuig kwam meteen in de basis werd gezet wel echt heel goed hoor.
Misschien wordt het eerst tijd die 'vrienden' van Feyenoord uit te kopen van dat geld. Zodat je echt baas in eigen huis bent. Dat geintje duurt inmiddels ook al enorm lang hé.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Veel verkopen (nog steeds) weinig aantrekken.
Wat is baas in eigen huis nu helemaal. Dat DtK en Sjaak alles 1op1 met elkaar mogen beslissen zonder dat er verder nog iemand kritisch naar kijkt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien wordt het eerst tijd die 'vrienden' van Feyenoord uit te kopen van dat geld. Zodat je echt baas in eigen huis bent. Dat geintje duurt inmiddels ook al enorm lang hé.
Volgens mij zijn die wel degelijk teruggefloten toen ze vorig jaar Idrissi wilden aantrekken/huren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is baas in eigen huis nu helemaal. Dat DtK en Sjaak alles 1op1 met elkaar mogen beslissen zonder dat er verder nog iemand kritisch naar kijkt?
Je onderschat weer eens hoe vreselijk slecht Feyenoord er voor stond in 2021. 3 redelijke transferzomers maken dat echt niet ineens goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou die ouwe meuk in bezit moeten komen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je onderschat weer eens hoe vreselijk slecht Feyenoord er voor stond in 2021. 3 redelijke transferzomers maken dat echt niet ineens goed.
Er moeten nog vrienden worden uitgekocht, het stadion moet nog in eigen bezit komen. Dan is het geld snel weer op hoor.
Ik heb het ook niet bedacht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou die ouwe meuk in bezit moeten komen?
Oh, krijgen we deze bullshit weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is baas in eigen huis nu helemaal. Dat DtK en Sjaak alles 1op1 met elkaar mogen beslissen zonder dat er verder nog iemand kritisch naar kijkt?
Dat is mijn punt. Je moet wel opletten dat uitkopen van De Vrienden er niet voor zorgt dat de controle op het beleid ook slechter wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wel degelijk teruggefloten toen ze vorig jaar Idrissi wilden aantrekken/huren.
Maar dat kwam toch juist bij de rvc vandaan of zijn dat dezelfde mensen? En dat men teruggefloten wordt liet juist zien dat er wel degelijk kritisch naar gekeken wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Je moet wel opletten dat uitkopen van De Vrienden er niet voor zorgt dat de controle op het beleid ook slechter wordt.
Wat betekent baas in eigen huis voor jou dan? Wat is het grote verschil tussen met en zonder vrienden, los van de schuld (die op zich vrij weinig impact heeft verder).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh, krijgen we deze bullshit weer.
Die hebben ook 1 of 2 mensen in de RvC ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar dat kwam toch juist bij de rvc vandaan of zijn dat dezelfde mensen? En dat men teruggefloten wordt liet juist zien dat er wel degelijk kritisch naar gekeken wordt.
Dat die mensen niet de rest van hun leven hun geld niet meer terugkrijgen. Dus dat is best wel belangrijk, lijkt mij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat betekent baas in eigen huis voor jou dan? Wat is het grote verschil tussen met en zonder vrienden, los van de schuld (die op zich vrij weinig impact heeft verder).
Als je de vrienden terugbetaald, schort de rvc dan op?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die hebben ook 1 of 2 mensen in de RvC ja.
Dat die 'vrienden' er in de eerste plaats vooral voor zichzelf zitten. Alsof die gasten toen puur uit de goedheid van van hart tientallen miljoenen in de club hebben gepompt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat betekent baas in eigen huis voor jou dan? Wat is het grote verschil tussen met en zonder vrienden, los van de schuld (die op zich vrij weinig impact heeft verder).
Wel vooral vanuit de goedheid van hun hart ja. Want ergens anders halen ze een veel beter rendement uit al die miljoenen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat die 'vrienden' er in de eerste plaats vooral voor zichzelf zitten. Alsof die gasten toen puur uit de goedheid van van hart tientallen miljoenen in de club hebben gepompt.
Maar het ging me vooral over je 2e zin. Dennis en Sjaak beslissen helemaal niet alles 1-op-1 zonder toezicht.
Grootste misvatting dat de vrienden er toen geld ingepompt hebben. Die hebben gewoon geld dat al was uitgeleend aan Feyenoord omgezet in aandelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel vooral vanuit de goedheid van hun hart ja. Want ergens anders halen ze een veel beter rendement uit al die miljoenen.
En een beetje voor hun ego, uiteraard.
Dat was gechargeerd inderdaad, maar als de Vrienden niet meer in de RvC zitten, wie komen er dan in?
M.i. heb je dan een vergroot risico op nog meer Old Boys.
Leuk voor Gijp, maar dat is gewoon voldoende om de play offs te halen.quote:René van der Gijp denkt dat het Champions League-avontuur voor Feyenoord en PSV komend seizoen op een fiasco gaat uitlopen. De voetbalanalist van Vandaag Inside voorspelt dat Feyenoord en PSV niet meer dan tien punten gaan halen in de acht wedstrijden die ze gaan spelen.
Het zijn allemaal zakenmannen die al geld in Feyenoord hadden zitten. De club stond op de rand van een faillisement, dan waren ze echt al hun investeringen kwijt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel vooral vanuit de goedheid van hun hart ja. Want ergens anders halen ze een veel beter rendement uit al die miljoenen.
En een beetje voor hun ego, uiteraard.
Dat was gechargeerd inderdaad, maar als de Vrienden niet meer in de RvC zitten, wie komen er dan in?
M.i. heb je dan een vergroot risico op nog meer Old Boys.
Nogmaals: in 2022 kon 40% van de transferinkomsten geherinvesteerd worden. Als dat 2 jaar later met 2 jaar aan forse Europese inkomsten en garantie op een 3e jaar niet verbeterd is zou het zeer teleurstellend zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je onderschat weer eens hoe vreselijk slecht Feyenoord er voor stond in 2021. 3 redelijke transferzomers maken dat echt niet ineens goed.
Er moeten nog vrienden worden uitgekocht, het stadion moet nog in eigen bezit komen. Dan is het geld snel weer op hoor.
Die is toch helemaal niet te betalenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een gerucht.
Wat een leuk weekend gaat dit worden zeg.
Dat lijkt er meer op. Maar ook vrij kansloos.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een gerucht.
Ja dan moeten we toch maar voor Kevin Diks gaan, valt wel in ons budget.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is toch helemaal niet te betalen
Maar fijn dat we een concreet bod op tafel gaan leggen om hopelijk tot een deeltotaalakkoord te komen. Deal op haar na rond en privéjet staat al klaar?
Hij stapt nu in het vliegtuig van Brugge naar Rotterdam en komt morgenmiddag aan voor de medische keuring die afketstquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is toch helemaal niet te betalen
Maar fijn dat we een concreet bod op tafel gaan leggen om hopelijk tot een deeltotaalakkoord te komen. Deal op haar na rond en privéjet staat al klaar?
En toch klikken wij er allemaal op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:48 schreef Caland het volgende:
Als er nu bij elke speler waar interesse in wordt getoond deze dagen een PRIMEUR bericht komt zijn we maandag 80 spelers verder
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Duitsers hebben nog 7 uur om een TOTAALAKKOORD te bereiken met Luts.
Lijkt mij niet haalbaar:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een gerucht.
Zij willen vast heel graag Ueda hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet haalbaar:
Transfermarkt schat zijn huidige marktwaarde in op maar liefst achttien miljoen euro en hij loopt medio 2026 uit contract in België.
Is rond volgens de T. Ruim 20 miljoen vast met makkelijk haalbare bonussen tot 25quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Duitsers hebben nog 7 uur om een TOTAALAKKOORD te bereiken met Luts.
GeertGodquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Is rond volgens de T. Ruim 20 miljoen vast met makkelijk haalbare bonussen tot 25
Geert gaat 20 miljoen in 4 jaar verdienen.
Zeer goed haalbare bonussen en uitzicht op doorverkoop voor een dik bedragquote:In het bedrag dat de club (die donderdagavond een loodzware Champions League loting aanschouwde en pittige duels met onder meer Manchester City, Bayern München en Duits kampioen Bayer Leverkusen tegemoet gaat) ontvangt, zitten slechts enkele miljoenen aan bonussen. Feyenoord weet zich verzekerd van een bedrag dat ’vast’ al boven de twintig miljoen euro komt. De bonussen die er nog kunnen volgen zijn volgens ingewijden zeer goed haalbaar.
Zo werkt het wel, lekker onhaalbare namen droppen en supporters hoop geven dat zo een speler komt. Uiteindelijk is het totaal onrealistisch en was Feyenoord nooit concreet, maar het lees is al geschied en iedereen is woedend want geen top aankopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op. Maar ook vrij kansloos.
Zou wel typische Jannes bait zijn om woede onder de supporters op te wekken. @:Pistolero
Hebben we een Weimar in onze selectie?quote:
Het gaat mij er niet zozeer om dat je 'kans' maakt. Iedereen weet dat je het sportief aflegt tegen de absolute topclubs. Maar roemloos eruit geknikkerd worden is het andere uiterste. Is een competitief Feyenoord teveel gevraagd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoeveel kost het denk je om de selectie zo te maken dat ze kans maken in de CL tegen deze ploegen?
Ik ben inmiddels wel op het punt dat ik helemaal niemand van de club- of transferwatchers nog geloof of serieus neem. Jannes, fraud Fabrizio, Krabby of Gouka zoeken het allemaal maar uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op. Maar ook vrij kansloos.
Zou wel typische Jannes bait zijn om woede onder de supporters op te wekken. @:Pistolero
Zo slecht is de selectie ook weer niet, geen reden om meerdere spelers te kopen als je al veel selectiespelers hebt en dito salaris. Dan moeten er eerst wat weg, anders zit je met nóg meer onnodige kosten. Nu zijn er eindelijk spelers aan het weggaan en komt er het een en ander aan salaris- en transfermogelijkheden vrij. Je gooit geld weg als je maar blijft kopen en al helemaal als je spelers van de bovenkant wil halen. Dan is elke speler een enorme verhoging van het totale salarishuis, naast de enorme kosten voor transfers en toeters en bellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet zozeer om dat je 'kans' maakt. Iedereen weet dat je het sportief aflegt tegen de absolute topclubs. Maar roemloos eruit geknikkerd worden is het andere uiterste. Is een competitief Feyenoord teveel gevraagd?
Prima. Zien we je later weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel op het punt dat ik helemaal niemand van de club- of transferwatchers nog geloof of serieus neem. Jannes, fraud Fabrizio, Krabby of Gouka zoeken het allemaal maar uit.
Ik lees op de site van Feyenoord wel of er wat gaande is.
Als die Hwang van der Boomen komt moet @Caland tenminste wat creatiever zijn met zijn racistische Aziaten grapjesquote:
na het debacle rond zijn been zal hij inkort wel door een hondsdolle vleermuis gebeteren worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als die Hwang van der Boomen komt moet @:caland tenminste wat creatiever zijn met zijn racistische Aziaten grapjes
Win win
Lijkt me onhaalbaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een gerucht.
Perfecte speler voor onze selectie, we hebben wel meer spelers met een deukje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Caland het volgende:
Overigens lees ik in de Belgische media en supporters vooral dat dat Deentje mentaal niet helemaal in orde is, vaak geblesseerd
Topshow
O dus we krijgen een nieuwe Jørgensen, een mentaal labiele Deen die altijd stuk is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Caland het volgende:
Overigens lees ik in de Belgische media en supporters vooral dat dat Deentje mentaal niet helemaal in orde is, vaak geblesseerd
Topshow
Vorig jaar 50 potjes gespeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O dus we krijgen een nieuwe Jørgensen, een mentaal labiele Deen die altijd stuk is.
Leuk
Daar trapt niemand meer inquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zij willen vast heel graag Ueda hebben.
Die lachen nog steeds de ballen uit de broek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat Cercle hem terugwil. Voor 3 miljoen mogen ze ‘m hebben.
vsquote:Voor de naam van Boubacar Traoré zijn de Rotterdammers nooit concreet geworden: de defensieve middenvelder van Wolverhampton Wanderers bleek onhaalbaar
Hopen dat ze slechtziend zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat Cercle hem terugwil. Voor 3 miljoen mogen ze ‘m hebben.
Ik denk niet dat ZKA vrienden heeft nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef Scrummie het volgende:
Zouden Krabby en @:ZKA vrienden zijn?
Weet je nog toen hij die transferperiode kwam binnen kegelen met Brenet, Ekkelenkamp, Bas Dost en Sinkgraven?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef Caland het volgende:
Jannes gaat dus echt elke naam droppen
Ik ben zo jaloers op die uitloting van Ajax maat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Caland het volgende:
Maar we gaan nu dus achter elke speler met een Deense connectie aan
Leuk
Ik las in de comments op 1908 dat Rutger klappen heeft gehad bij de vorige klassiekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ZKA vrienden heeft nee.
Die aarden tenminste goed in ons koude likkerlandjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Caland het volgende:
Maar we gaan nu dus achter elke speler met een Deense connectie aan
Leuk
Anders ik wel. Wij hebben ook echt altijd kutlotingen in de CLquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers op die uitloting van Ajax maat.
En wij moeten naar dat suffe Manchester en het doorgeslagen Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |