Eens.quote:
Toplevel was natuurlijk een knipoog naar een ander topic.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor een ’toplevel’ verdediger. Ook Leipzig heeft een geweldige deal. 25 miljoen voor een eenjarig contract is marktconform voor een speler die imo 10 miljoen meer waard is, niks bijzonders. Overdrijf niet zo.
HONDEN EN EEN GOOR DRANKJEquote:
Ik volg niet alle clubtopics, maar mocht het een verwijzing zijn naar Teze dan vind ik het een leuk grapjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toplevel was natuurlijk een knipoog naar een ander topic.
Maar goed, je reageert sowieso wat geagiteerd de laatste tijd.
Fijn dat je samen met mij positief wil zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik volg niet alle clubtopics, maar mocht het een verwijzing zijn naar Teze dan vind ik het een leuk grapje
Verder raad ik je aan je eigen advies te volgen en niet alles persoonlijk te maken
Zeker, ideaal pad voor een jeugdproduct.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Wel mooi dat Varkenoord dit heeft kunnen afleveren aan Feyenoord. Hij heeft successen behaald met Feyenoord en Feyenoord vangt nu een hele mooie transfersom voor hem.
Met pijn in m’n hart, maar je gunt Geert allesquote:
Nee naar Karsdorp.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik volg niet alle clubtopics, maar mocht het een verwijzing zijn naar Teze dan vind ik het een leuk grapje
Verder raad ik je aan je eigen advies te volgen en niet alles persoonlijk te maken
Plastic club, geen historie.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met pijn in m’n hart, maar je gunt Geert alles.
18, maar alsnog gelachenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens user @:wotte was dit maximaal 12 miljoen.
Hij heeft wel eens gekkere uitspraken gehad hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat wel iets hoger maar je hebt alsnog gelijkt gekregenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
Auw.quote:Op donderdag 27 juni 2024 01:31 schreef Wotte het volgende:
Geertruida bleef overigens ook lekker overeind tegen aanvallers van niveautje Hoffenheim. Betalen ze nu vast minimaal 25 miljoen voor jongens!
Echt hoe weinig verstand van voetbal kan je hebben. Je kan een enorm boek schrijven met zijn mislukte voetbaluitspraken.quote:
Ik verwacht nog een middenvelder en dat was het dan denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Is die Italiaan zijn vervanger
Dan komt er niemand meer voor Geertruida vermoed ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |