Aston Villa eens, de rest redelijk inwisselbaar. De loting van PSV vind ik wel gunstiger, wellicht ook vanwege het schema. Sparta Praag had ik liever uit gehad en Girona of Lille thuis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik bedoel, je had ook Real, PSG, Liverpool of Barcelona uit pot 1, Atletico, Juventus, Arsenal of AC Milan uit pot 2, Sporting uit pot 3 en AS Monaco of Aston Villa uit pot 4 kunnen hebben.
Alsof men bijna is vergeten dat je altijd een paar van de beste ploegen ter wereld gaat tegenkomen, ongeacht de loting.
Als Jannes nieuws over Geert meldt komt het tegenovergestelde uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Toch jammer. Mooi bedrag.
Waarom wordt Girona hier zo enorm onderschat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bovengemiddels hoor. Kijk naar Celtic hoe je ook kunt loten. City uit en Bayern thuis hoef ik het niet over te hebben, 0 punten. Leverkusen is te goed, 0 punten. Benfica uit 0 punten. Salzburg thuis te doen maar moeilijk, 1 of 3 punten. Lille uit vooral dramatisch qua potentieel supportersgedoe, 1 punt. Thuis Sparta Praag moet 3 punten zijn, uit Girona 3 punten kan.
Bestemming veranderd in Londen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Jannes nieuws over Geert meldt komt het tegenovergestelde uit.
Omdat iemand met een pacemaker er in de basis staat.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom wordt Girona hier zo enorm onderschat?
We wachten op het bericht dat Geert terminaal blijkt te zijn en niet door de medische keuring komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Toch jammer. Mooi bedrag.
City als laatste als je nog punten nodig hebt zou jammer zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benfica
Sparta Praag
Salzburg
Bayer Leverkusen
Lille
Bayern
Girona
City
Graag in die volgorde @:UEFA
Leverkusen en Benfica zou ik zeker niet bij voorbaat op 0 zetten. Ik zeg dat we bij 1 van de 2 een puntje pakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bovengemiddels hoor. Kijk naar Celtic hoe je ook kunt loten. City uit en Bayern thuis hoef ik het niet over te hebben, 0 punten. Leverkusen is te goed, 0 punten. Benfica uit 0 punten. Salzburg thuis te doen maar moeilijk, 1 of 3 punten. Lille uit vooral dramatisch qua potentieel supportersgedoe, 1 punt. Thuis Sparta Praag moet 3 punten zijn, uit Girona 3 punten kan.
Santi in de rug van Blindquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat iemand met een pacemaker er in de basis staat.
Erg negatief. Bayern was matig vorig jaar, Leverkusen en Benfica morsen vaak genoeg punten, Salzburg en Lille zijn ploegen die je überhaupt moet kunnen hebben. Girona uit is wel een relatief pittige ja (maar Girona heeft zelf verder een zwaardere loting).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blind zal daar vast wakker van liggen met al zijn ervaring en tegenstanders in La Liga...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Santi in de rug van Blind
Ik ken nog wel een verdediger die nog nooit een interland had gespeeld voor een B-land en op relatief latere leeftijd naar Feyenoord kwam.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:59 schreef CR7 het volgende:
Die Sorensen is 28 jaar en heeft nog nooit een interland gespeeld voor een B-land als Denemarken. Tot 2 jaar terug vooral in de 2. Bundesliga geacteerd. Klinkt weinig hoopvol.
Ik ben er ook niet zo van onder de indruk. Bovendien al 28, dus levert hierna niet veel meer op. Maar denk niet dat Praag hem makkelijk zal laten gaan. Kan je ook rustig 6 miljoen voor aftikken vrees ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:59 schreef CR7 het volgende:
Die Sorensen is 28 jaar en heeft nog nooit een interland gespeeld voor een B-land als Denemarken. Tot 2 jaar terug vooral in de 2. Bundesliga geacteerd. Klinkt weinig hoopvol.
Ja toen werden we derde.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een verdediger die nog nooit een interland had gespeeld voor een B-land en op relatief latere leeftijd naar Feyenoord kwam.
Dat pakte toch best goed uit.
Lekker 28 jarige spelers ontwikkelen bij Feyenoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kennelijk kunnen spelers zich na 25 jaar niet meer ontwikkelen.
Jan-Arie van der Heijden?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een verdediger die nog nooit een interland had gespeeld voor een B-land en op relatief latere leeftijd naar Feyenoord kwam.
Ff aan de telefoon Hwangen met Rode Sterquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moeten ze wel even iets anders regelen
Maar dat is een aanvallende middenvelder, geen 6.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ff aan de telefoon Hwangen met Rode Ster
Dat is toch alleen maar mooi.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel een stuk meer dan die 20 miljoen waar we zo tevreden mee moesten zijn.
Goh.
Maar het is een multifunctionele middenvelder die zowel op 6, 8 als 10 kan spelen volgens het altijd betrouwbare Transfermarkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat is een aanvallende middenvelder, geen 6.
Standaarden zijn er om bij te stellenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar mooi.
20 miljoen was tot 2 jaar geleden gewoon nog onze recordverkoop geweest.
Laten we dit nu maar niet als standaard hanteren. 25 miljoen voor een eenjarig contract is gewoon toplevel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Standaarden zijn er om bij te stellen
Sterker zelfs, we weten nu beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Standaarden zijn er om bij te stellen
Je wil toch constant verbeteren als club? Als je tevreden bent met standaarden van jaren geleden kom je niet vooruit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we dit nu maar niet als standaard hanteren. 25 miljoen voor een eenjarig contract is gewoon toplevel.
Voor een ’toplevel’ verdediger. Ook Leipzig heeft een geweldige deal. 25 miljoen voor een eenjarig contract is marktconform voor een speler die imo 10 miljoen meer waard is, niks bijzonders. Overdrijf niet zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we dit nu maar niet als standaard hanteren. 25 miljoen voor een eenjarig contract is gewoon toplevel.
Laten we het vooral stap voor stap doen, zeker in deze na Arne tijdperk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je wil toch constant verbeteren als club? Als je tevreden bent met standaarden van jaren geleden kom je niet vooruit.
Dit kun je ook weer gebruiken in onderhandelingen met toekomstige clubs. Niet zo naïef Dombo
Leipzig is wel een club waar ik hem die bonussen zie halen. Het zal iets zijn als CL plaatsing en aantal basisplaatsen oid.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:35 schreef bbuddybb het volgende:
25 miljoen is inclusief bonussen. Dus ik zou daar niet meteen van uitgaan.
Als Geertruida het goed doet zullen andere clubs ook zien dat dit soort deals gewoon het geld waard zijn en daar profiteren wij weer van.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het vooral stap voor stap doen, zeker in deze na Arne tijdperk.
Zo'n transfer met een eenjarig contract gaat Feyenoord echt niet vaak meer meemaken. Uiteraard een mooi doel, maar om de standaard hier op te leggen is een zeer gevaarlijke valkuil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |