Als je verder geen hobby's of betaald werk ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Echt hoe weinig verstand van voetbal kan je hebben. Je kan een enorm boek schrijven met zijn mislukte voetbaluitspraken.
Andere clubs die CL spelen zijn niet de makkelijkste onderhandelpartners vrees ikquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Dennis maar onderhandelen in Monaco.
Watte?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je verder geen hobby's of betaald werk ben ik wel benieuwd.
Voor heel veel geld mag die heus wel vertrekken hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:49 schreef CR7 het volgende:
Red Star van die Hwang speelt ook gewoon Champions League. Waarom zouden zij hun beste speler verkopen?
Ze hebben 4x meer dan 10 miljoen ontvangen voor een speler, waarvan 3x meer dan 20 jaar geleden. Als wij 8-10 miljoen bieden is ie voor ons.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:49 schreef CR7 het volgende:
Red Star van die Hwang speelt ook gewoon Champions League. Waarom zouden zij hun beste speler verkopen?
Hoeveel wil je gaan bieden voor een speler die over 3 weken 28 is?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor heel veel geld mag die heus wel vertrekken hoor.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben 4x meer dan 10 miljoen ontvangen voor een speler, waarvan 3x meer dan 20 jaar geleden. Als wij 8-10 miljoen bieden is ie voor ons.
Dat wil ik niet, maar ik vrees dat er serieus een miljoen of 11 op tafel moet komen ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je gaan bieden voor een speler die over 3 weken 28 is?
Maar Moussa en Ivanusec die nu je backups zijn zijn niet beter als de jongens die je nu verhuurd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Slory is een talent maar die is nog niet klaar voor een seizoen basis en ook CL, en Sauer heeft niks aan invul beurten, die moet wekelijks 90 minuten pakken
Voor echte kwaliteit is leeftijd niet zo belangrijk. Je wil een directe versterking en er is genoeg kapitaal op het veld. Blind en Tadic waren ook ooit essentiële puzzelstukjes zonder doorverkoopwaarde voor Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je gaan bieden voor een speler die over 3 weken 28 is?
En een speler van 28 zonder doorverkoop waarde kan wel waarde creëren voor andere (jongere) spelers. Als een elftal beter gaat draaien worden die spelers ook beter en vallen ze meer op, je prestaties gaan vooruit en dat resulteert in een meer waarde voor die jongere spelers. Alles draait ook om balans. Je hoeft niet alleen maar onontdekte pareltjes te hebben. Een Trauner heeft ook geen doorverkoop waarde maar is (zeker de eerste twee seizoenen) o zo belangrijk geweest voor Slotquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor echte kwaliteit is leeftijd niet zo belangrijk. Je wil een directe versterking en er is genoeg kapitaal op het veld. Blind en Tadic waren ook ooit essentiële puzzelstukjes zonder doorverkoopwaarde voor Ajax.
Het is een stuk onbegrijpelijker dat we 8 miljoen hebben betaald voor een speler van 25 die sowieso nog een jaar 2e keus zou zijn (en nu nog een jaar). Spelers die je voor de toekomst haalt moeten onder de 23 zijn. 24-28 is prima voor spelers die er meteen staan.
Matige potjes wel. Lissabon tof, Girona ook wel alleen moeilijk aan kaarten komen. Frankrijk kom ik niet meer en Manchester te vaak geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Veel plezier jongens met de uitwedstrijden.
@:caland
Uh ja volgens mij gaat er niemand anders.
Gaat die Hwang komen, ja? Dat schijnt wel een goede te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:43 schreef Caland het volgende:
De Jannesbode gaat gewoon weer in alles ongelijk krijgen
Koreaan komt, die centrale verdediger niet en er komt een rechtsback.
LILLEGOD is niet echt Frankrijk maatquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Matige potjes wel. Lissabon tof, Girona ook wel alleen moeilijk aan kaarten komen. Frankrijk kom ik niet meer en Manchester te vaak geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |