Dat laatste zou een regelrechte schande zijn voor een financieel gezonde club.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van dat geld dat er nog was heb je helemaal aan het begin van de transferwindow voor ~10 miljoen aan spelers gehaald.
Verder zou het me niet verbazen als je van de transfers van Wieffer en Slot ook hooguit 10 miljoen direct kan herinvesteren voor transfersommen.
Nieuwkoop werd niet gehaald als back-up maar als basisspeler. Dan is ie wel tekort geschoten. De rest ben ik met je eens. Het extra jammere is dat zo ontzettend veel jonge, spelers zich geweldig hebben ontwikkeld onder Slot, dat heb je een seizoen verspild aan het verkeerde type investering.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nieuwkoop was een zacht prijsje en m.i. een goede aankoop, want ideale backup. Ivanusec vond ik een logische aankoop, maar die laat het om welke reden dan ook niet zien. Die anderen waren direct al vraagtekens bij, met name ivm de transfersommen.
Nee, dat is nu juist goed beleid. Je gaat toch niet alles in een zomer uitgeven? Zo bouw je een stabiele club op die een stootje kan hebben. Als we nu jaarlijks er vanuit gaan dat we CL geld binnenharken en daar onze transfer en salarissen op afstellen, dan is het snel weer voorbij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste zou een regelrechte schande zijn voor een financieel gezonde club.
Het was een als-dan redenering, dus áls dit beleid zich voortzet van spelers als Diks halen, dán is het voortdurend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht al, welke transfers heb ik gemist. Voortdurend is dus een loopje met de waarheid nemen.
Dat is hoe het bij de meeste clubs werkt hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maak je niet diks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een als-dan redenering, dus áls dit beleid zich voortzet van spelers als Diks halen, dán is het voortdurend.
Maar ik wil ook wel toegeven dat de post wat overdreven aangediks was. Ik werd ook net wakker met het bericht
2 jaar geleden was het aandeel dat je kon herinvesteren al 40% en toen stonden we er veel minder voor. Het zou minimaal 20 miljoen ipv 10 moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is hoe het bij de meeste clubs werkt hoor.
Nog even los van het feit dat de VvF en het stadion wel als een molensteen om de nek van de club hangen
We moeten ook nog steeds 30 miljoen aan de Vrienden van Feyenoord betalen hé.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al was 'ie gratis.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:28 schreef bbuddybb het volgende:
Diks is ook geen goedkope jongen.
Kost meer dan 5 miljoen. Dat was het bod van Como dat niet werd geaccepteerd door Kopenhagen.
Ik verwacht iig een 6, die nu wat extra kan kosten omdat er een grote salarispost wegvalt met Geert. Of dat een makkelijk verhaal wordt op de transfermarkt valt nog te bezien. Maar het was lang onzeker of die zou gaan vertrekken en dan kun je het risico niet lopen om daar alvast op voort te borduren. Als Bijlow was vertrokken was er nog meer mogelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:26 schreef fetX het volgende:
Als dit het toch blijft word ik echt woedend. Ik ga er vanuit dat er nog een rechtsbuiten en een 6 komt.
Je moet de invloed van die paar topsalarissen ook niet overdrijven. Het vertrek van Pedersen, Kasanwirjo, Walemark en Lopez is samen net zo belangrijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik verwacht iig een 6, die nu wat extra kan kosten omdat er een grote salarispost wegvalt met Geert. Of dat een makkelijk verhaal wordt op de transfermarkt valt nog te bezien. Maar het was lang onzeker of die zou gaan vertrekken en dan kun je het risico niet lopen om daar alvast op voort te borduren. Als Bijlow was vertrokken was er nog meer mogelijk.
Tussenstop in Birmingham gehad.quote:
Slot verdiende in zijn eentje net zoveel als twee topsalarissenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet de invloed van die paar topsalarissen ook niet overdrijven. Het vertrek van Pedersen, Kasanwirjo, Walemark en Lopez is samen net zo belangrijk.
Jazeker, de selectie was inderdaad te groot en dan moeten er sowieso een paar weg. Maar ook dit dus pas aan het einde van de transferperiode, dus was het nog niet zeker dat ze weg gingen. Dus icm salarishuis allemaal genoeg redenen om niet zomaar allemaal spelers te gaan kopen. Men is vorig jaar al teruggefloten aan het einde van de transferperiode.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet de invloed van die paar topsalarissen ook niet overdrijven. Het vertrek van Pedersen, Kasanwirjo, Walemark en Lopez is samen net zo belangrijk.
In zijn verdediging, Slot was elke cent waard iit de zogenaamde grootverdienersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot verdiende in zijn eentje net zoveel als twee topsalarissen
Mwah, de grootverdieners bij Feyenoord leveren best wel. Hooguit Bijlow niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
In zijn verdediging, Slot was elke cent waard iit de zogenaamde grootverdieners
Maar hij is bij een club waar Lopez die net uit het vliegtuig kwam meteen in de basis werd gezet wel echt heel goed hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef Kerftminister het volgende:
Geertruida vervangen door Kevin Diksbizar gerucht
Haha, tja die data slaan we soms wel wat in door. Nieuwkoop is ook geen andere speler geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij is bij een club waar Lopez die net uit het vliegtuig kwam meteen in de basis werd gezet wel echt heel goed hoor.
Misschien wordt het eerst tijd die 'vrienden' van Feyenoord uit te kopen van dat geld. Zodat je echt baas in eigen huis bent. Dat geintje duurt inmiddels ook al enorm lang hé.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Veel verkopen (nog steeds) weinig aantrekken.
Wat is baas in eigen huis nu helemaal. Dat DtK en Sjaak alles 1op1 met elkaar mogen beslissen zonder dat er verder nog iemand kritisch naar kijkt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien wordt het eerst tijd die 'vrienden' van Feyenoord uit te kopen van dat geld. Zodat je echt baas in eigen huis bent. Dat geintje duurt inmiddels ook al enorm lang hé.
Volgens mij zijn die wel degelijk teruggefloten toen ze vorig jaar Idrissi wilden aantrekken/huren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is baas in eigen huis nu helemaal. Dat DtK en Sjaak alles 1op1 met elkaar mogen beslissen zonder dat er verder nog iemand kritisch naar kijkt?
Je onderschat weer eens hoe vreselijk slecht Feyenoord er voor stond in 2021. 3 redelijke transferzomers maken dat echt niet ineens goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou die ouwe meuk in bezit moeten komen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je onderschat weer eens hoe vreselijk slecht Feyenoord er voor stond in 2021. 3 redelijke transferzomers maken dat echt niet ineens goed.
Er moeten nog vrienden worden uitgekocht, het stadion moet nog in eigen bezit komen. Dan is het geld snel weer op hoor.
Ik heb het ook niet bedacht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou die ouwe meuk in bezit moeten komen?
Oh, krijgen we deze bullshit weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is baas in eigen huis nu helemaal. Dat DtK en Sjaak alles 1op1 met elkaar mogen beslissen zonder dat er verder nog iemand kritisch naar kijkt?
Dat is mijn punt. Je moet wel opletten dat uitkopen van De Vrienden er niet voor zorgt dat de controle op het beleid ook slechter wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wel degelijk teruggefloten toen ze vorig jaar Idrissi wilden aantrekken/huren.
Maar dat kwam toch juist bij de rvc vandaan of zijn dat dezelfde mensen? En dat men teruggefloten wordt liet juist zien dat er wel degelijk kritisch naar gekeken wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Je moet wel opletten dat uitkopen van De Vrienden er niet voor zorgt dat de controle op het beleid ook slechter wordt.
Wat betekent baas in eigen huis voor jou dan? Wat is het grote verschil tussen met en zonder vrienden, los van de schuld (die op zich vrij weinig impact heeft verder).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh, krijgen we deze bullshit weer.
Die hebben ook 1 of 2 mensen in de RvC ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar dat kwam toch juist bij de rvc vandaan of zijn dat dezelfde mensen? En dat men teruggefloten wordt liet juist zien dat er wel degelijk kritisch naar gekeken wordt.
Dat die mensen niet de rest van hun leven hun geld niet meer terugkrijgen. Dus dat is best wel belangrijk, lijkt mij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat betekent baas in eigen huis voor jou dan? Wat is het grote verschil tussen met en zonder vrienden, los van de schuld (die op zich vrij weinig impact heeft verder).
Als je de vrienden terugbetaald, schort de rvc dan op?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die hebben ook 1 of 2 mensen in de RvC ja.
Dat die 'vrienden' er in de eerste plaats vooral voor zichzelf zitten. Alsof die gasten toen puur uit de goedheid van van hart tientallen miljoenen in de club hebben gepompt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat betekent baas in eigen huis voor jou dan? Wat is het grote verschil tussen met en zonder vrienden, los van de schuld (die op zich vrij weinig impact heeft verder).
Wel vooral vanuit de goedheid van hun hart ja. Want ergens anders halen ze een veel beter rendement uit al die miljoenen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat die 'vrienden' er in de eerste plaats vooral voor zichzelf zitten. Alsof die gasten toen puur uit de goedheid van van hart tientallen miljoenen in de club hebben gepompt.
Maar het ging me vooral over je 2e zin. Dennis en Sjaak beslissen helemaal niet alles 1-op-1 zonder toezicht.
Grootste misvatting dat de vrienden er toen geld ingepompt hebben. Die hebben gewoon geld dat al was uitgeleend aan Feyenoord omgezet in aandelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel vooral vanuit de goedheid van hun hart ja. Want ergens anders halen ze een veel beter rendement uit al die miljoenen.
En een beetje voor hun ego, uiteraard.
Dat was gechargeerd inderdaad, maar als de Vrienden niet meer in de RvC zitten, wie komen er dan in?
M.i. heb je dan een vergroot risico op nog meer Old Boys.
Leuk voor Gijp, maar dat is gewoon voldoende om de play offs te halen.quote:René van der Gijp denkt dat het Champions League-avontuur voor Feyenoord en PSV komend seizoen op een fiasco gaat uitlopen. De voetbalanalist van Vandaag Inside voorspelt dat Feyenoord en PSV niet meer dan tien punten gaan halen in de acht wedstrijden die ze gaan spelen.
Het zijn allemaal zakenmannen die al geld in Feyenoord hadden zitten. De club stond op de rand van een faillisement, dan waren ze echt al hun investeringen kwijt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel vooral vanuit de goedheid van hun hart ja. Want ergens anders halen ze een veel beter rendement uit al die miljoenen.
En een beetje voor hun ego, uiteraard.
Dat was gechargeerd inderdaad, maar als de Vrienden niet meer in de RvC zitten, wie komen er dan in?
M.i. heb je dan een vergroot risico op nog meer Old Boys.
Nogmaals: in 2022 kon 40% van de transferinkomsten geherinvesteerd worden. Als dat 2 jaar later met 2 jaar aan forse Europese inkomsten en garantie op een 3e jaar niet verbeterd is zou het zeer teleurstellend zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je onderschat weer eens hoe vreselijk slecht Feyenoord er voor stond in 2021. 3 redelijke transferzomers maken dat echt niet ineens goed.
Er moeten nog vrienden worden uitgekocht, het stadion moet nog in eigen bezit komen. Dan is het geld snel weer op hoor.
Die is toch helemaal niet te betalenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een gerucht.
Wat een leuk weekend gaat dit worden zeg.
Dat lijkt er meer op. Maar ook vrij kansloos.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een gerucht.
Ja dan moeten we toch maar voor Kevin Diks gaan, valt wel in ons budget.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is toch helemaal niet te betalen
Maar fijn dat we een concreet bod op tafel gaan leggen om hopelijk tot een deeltotaalakkoord te komen. Deal op haar na rond en privéjet staat al klaar?
Hij stapt nu in het vliegtuig van Brugge naar Rotterdam en komt morgenmiddag aan voor de medische keuring die afketstquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is toch helemaal niet te betalen
Maar fijn dat we een concreet bod op tafel gaan leggen om hopelijk tot een deeltotaalakkoord te komen. Deal op haar na rond en privéjet staat al klaar?
En toch klikken wij er allemaal op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:48 schreef Caland het volgende:
Als er nu bij elke speler waar interesse in wordt getoond deze dagen een PRIMEUR bericht komt zijn we maandag 80 spelers verder
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Duitsers hebben nog 7 uur om een TOTAALAKKOORD te bereiken met Luts.
Lijkt mij niet haalbaar:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een gerucht.
Zij willen vast heel graag Ueda hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet haalbaar:
Transfermarkt schat zijn huidige marktwaarde in op maar liefst achttien miljoen euro en hij loopt medio 2026 uit contract in België.
Is rond volgens de T. Ruim 20 miljoen vast met makkelijk haalbare bonussen tot 25quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Duitsers hebben nog 7 uur om een TOTAALAKKOORD te bereiken met Luts.
GeertGodquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Is rond volgens de T. Ruim 20 miljoen vast met makkelijk haalbare bonussen tot 25
Geert gaat 20 miljoen in 4 jaar verdienen.
Zeer goed haalbare bonussen en uitzicht op doorverkoop voor een dik bedragquote:In het bedrag dat de club (die donderdagavond een loodzware Champions League loting aanschouwde en pittige duels met onder meer Manchester City, Bayern München en Duits kampioen Bayer Leverkusen tegemoet gaat) ontvangt, zitten slechts enkele miljoenen aan bonussen. Feyenoord weet zich verzekerd van een bedrag dat ’vast’ al boven de twintig miljoen euro komt. De bonussen die er nog kunnen volgen zijn volgens ingewijden zeer goed haalbaar.
Zo werkt het wel, lekker onhaalbare namen droppen en supporters hoop geven dat zo een speler komt. Uiteindelijk is het totaal onrealistisch en was Feyenoord nooit concreet, maar het lees is al geschied en iedereen is woedend want geen top aankopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op. Maar ook vrij kansloos.
Zou wel typische Jannes bait zijn om woede onder de supporters op te wekken. @:Pistolero
Hebben we een Weimar in onze selectie?quote:
Het gaat mij er niet zozeer om dat je 'kans' maakt. Iedereen weet dat je het sportief aflegt tegen de absolute topclubs. Maar roemloos eruit geknikkerd worden is het andere uiterste. Is een competitief Feyenoord teveel gevraagd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoeveel kost het denk je om de selectie zo te maken dat ze kans maken in de CL tegen deze ploegen?
Ik ben inmiddels wel op het punt dat ik helemaal niemand van de club- of transferwatchers nog geloof of serieus neem. Jannes, fraud Fabrizio, Krabby of Gouka zoeken het allemaal maar uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op. Maar ook vrij kansloos.
Zou wel typische Jannes bait zijn om woede onder de supporters op te wekken. @:Pistolero
Zo slecht is de selectie ook weer niet, geen reden om meerdere spelers te kopen als je al veel selectiespelers hebt en dito salaris. Dan moeten er eerst wat weg, anders zit je met nóg meer onnodige kosten. Nu zijn er eindelijk spelers aan het weggaan en komt er het een en ander aan salaris- en transfermogelijkheden vrij. Je gooit geld weg als je maar blijft kopen en al helemaal als je spelers van de bovenkant wil halen. Dan is elke speler een enorme verhoging van het totale salarishuis, naast de enorme kosten voor transfers en toeters en bellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet zozeer om dat je 'kans' maakt. Iedereen weet dat je het sportief aflegt tegen de absolute topclubs. Maar roemloos eruit geknikkerd worden is het andere uiterste. Is een competitief Feyenoord teveel gevraagd?
Prima. Zien we je later weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel op het punt dat ik helemaal niemand van de club- of transferwatchers nog geloof of serieus neem. Jannes, fraud Fabrizio, Krabby of Gouka zoeken het allemaal maar uit.
Ik lees op de site van Feyenoord wel of er wat gaande is.
Als die Hwang van der Boomen komt moet @Caland tenminste wat creatiever zijn met zijn racistische Aziaten grapjesquote:
na het debacle rond zijn been zal hij inkort wel door een hondsdolle vleermuis gebeteren worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als die Hwang van der Boomen komt moet @:caland tenminste wat creatiever zijn met zijn racistische Aziaten grapjes
Win win
Lijkt me onhaalbaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een gerucht.
Perfecte speler voor onze selectie, we hebben wel meer spelers met een deukje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Caland het volgende:
Overigens lees ik in de Belgische media en supporters vooral dat dat Deentje mentaal niet helemaal in orde is, vaak geblesseerd
Topshow
O dus we krijgen een nieuwe Jørgensen, een mentaal labiele Deen die altijd stuk is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Caland het volgende:
Overigens lees ik in de Belgische media en supporters vooral dat dat Deentje mentaal niet helemaal in orde is, vaak geblesseerd
Topshow
Vorig jaar 50 potjes gespeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O dus we krijgen een nieuwe Jørgensen, een mentaal labiele Deen die altijd stuk is.
Leuk
Daar trapt niemand meer inquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zij willen vast heel graag Ueda hebben.
Die lachen nog steeds de ballen uit de broek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat Cercle hem terugwil. Voor 3 miljoen mogen ze ‘m hebben.
vsquote:Voor de naam van Boubacar Traoré zijn de Rotterdammers nooit concreet geworden: de defensieve middenvelder van Wolverhampton Wanderers bleek onhaalbaar
Hopen dat ze slechtziend zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat Cercle hem terugwil. Voor 3 miljoen mogen ze ‘m hebben.
Ik denk niet dat ZKA vrienden heeft nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef Scrummie het volgende:
Zouden Krabby en @:ZKA vrienden zijn?
Weet je nog toen hij die transferperiode kwam binnen kegelen met Brenet, Ekkelenkamp, Bas Dost en Sinkgraven?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef Caland het volgende:
Jannes gaat dus echt elke naam droppen
Ik ben zo jaloers op die uitloting van Ajax maat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Caland het volgende:
Maar we gaan nu dus achter elke speler met een Deense connectie aan
Leuk
Ik las in de comments op 1908 dat Rutger klappen heeft gehad bij de vorige klassiekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ZKA vrienden heeft nee.
Die aarden tenminste goed in ons koude likkerlandjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Caland het volgende:
Maar we gaan nu dus achter elke speler met een Deense connectie aan
Leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |