Dat laatste zou een regelrechte schande zijn voor een financieel gezonde club.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van dat geld dat er nog was heb je helemaal aan het begin van de transferwindow voor ~10 miljoen aan spelers gehaald.
Verder zou het me niet verbazen als je van de transfers van Wieffer en Slot ook hooguit 10 miljoen direct kan herinvesteren voor transfersommen.
Nieuwkoop werd niet gehaald als back-up maar als basisspeler. Dan is ie wel tekort geschoten. De rest ben ik met je eens. Het extra jammere is dat zo ontzettend veel jonge, spelers zich geweldig hebben ontwikkeld onder Slot, dat heb je een seizoen verspild aan het verkeerde type investering.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nieuwkoop was een zacht prijsje en m.i. een goede aankoop, want ideale backup. Ivanusec vond ik een logische aankoop, maar die laat het om welke reden dan ook niet zien. Die anderen waren direct al vraagtekens bij, met name ivm de transfersommen.
Nee, dat is nu juist goed beleid. Je gaat toch niet alles in een zomer uitgeven? Zo bouw je een stabiele club op die een stootje kan hebben. Als we nu jaarlijks er vanuit gaan dat we CL geld binnenharken en daar onze transfer en salarissen op afstellen, dan is het snel weer voorbij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste zou een regelrechte schande zijn voor een financieel gezonde club.
Het was een als-dan redenering, dus áls dit beleid zich voortzet van spelers als Diks halen, dán is het voortdurend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht al, welke transfers heb ik gemist. Voortdurend is dus een loopje met de waarheid nemen.
Dat is hoe het bij de meeste clubs werkt hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maak je niet diks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een als-dan redenering, dus áls dit beleid zich voortzet van spelers als Diks halen, dán is het voortdurend.
Maar ik wil ook wel toegeven dat de post wat overdreven aangediks was. Ik werd ook net wakker met het bericht
2 jaar geleden was het aandeel dat je kon herinvesteren al 40% en toen stonden we er veel minder voor. Het zou minimaal 20 miljoen ipv 10 moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is hoe het bij de meeste clubs werkt hoor.
Nog even los van het feit dat de VvF en het stadion wel als een molensteen om de nek van de club hangen
We moeten ook nog steeds 30 miljoen aan de Vrienden van Feyenoord betalen hé.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al was 'ie gratis.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:28 schreef bbuddybb het volgende:
Diks is ook geen goedkope jongen.
Kost meer dan 5 miljoen. Dat was het bod van Como dat niet werd geaccepteerd door Kopenhagen.
Ik verwacht iig een 6, die nu wat extra kan kosten omdat er een grote salarispost wegvalt met Geert. Of dat een makkelijk verhaal wordt op de transfermarkt valt nog te bezien. Maar het was lang onzeker of die zou gaan vertrekken en dan kun je het risico niet lopen om daar alvast op voort te borduren. Als Bijlow was vertrokken was er nog meer mogelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:26 schreef fetX het volgende:
Als dit het toch blijft word ik echt woedend. Ik ga er vanuit dat er nog een rechtsbuiten en een 6 komt.
Je moet de invloed van die paar topsalarissen ook niet overdrijven. Het vertrek van Pedersen, Kasanwirjo, Walemark en Lopez is samen net zo belangrijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik verwacht iig een 6, die nu wat extra kan kosten omdat er een grote salarispost wegvalt met Geert. Of dat een makkelijk verhaal wordt op de transfermarkt valt nog te bezien. Maar het was lang onzeker of die zou gaan vertrekken en dan kun je het risico niet lopen om daar alvast op voort te borduren. Als Bijlow was vertrokken was er nog meer mogelijk.
Tussenstop in Birmingham gehad.quote:
Slot verdiende in zijn eentje net zoveel als twee topsalarissenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet de invloed van die paar topsalarissen ook niet overdrijven. Het vertrek van Pedersen, Kasanwirjo, Walemark en Lopez is samen net zo belangrijk.
Jazeker, de selectie was inderdaad te groot en dan moeten er sowieso een paar weg. Maar ook dit dus pas aan het einde van de transferperiode, dus was het nog niet zeker dat ze weg gingen. Dus icm salarishuis allemaal genoeg redenen om niet zomaar allemaal spelers te gaan kopen. Men is vorig jaar al teruggefloten aan het einde van de transferperiode.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet de invloed van die paar topsalarissen ook niet overdrijven. Het vertrek van Pedersen, Kasanwirjo, Walemark en Lopez is samen net zo belangrijk.
In zijn verdediging, Slot was elke cent waard iit de zogenaamde grootverdienersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot verdiende in zijn eentje net zoveel als twee topsalarissen
Mwah, de grootverdieners bij Feyenoord leveren best wel. Hooguit Bijlow niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
In zijn verdediging, Slot was elke cent waard iit de zogenaamde grootverdieners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |