Prima. Zien we je later weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel op het punt dat ik helemaal niemand van de club- of transferwatchers nog geloof of serieus neem. Jannes, fraud Fabrizio, Krabby of Gouka zoeken het allemaal maar uit.
Ik lees op de site van Feyenoord wel of er wat gaande is.
Als die Hwang van der Boomen komt moet @Caland tenminste wat creatiever zijn met zijn racistische Aziaten grapjesquote:
na het debacle rond zijn been zal hij inkort wel door een hondsdolle vleermuis gebeteren worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als die Hwang van der Boomen komt moet @:caland tenminste wat creatiever zijn met zijn racistische Aziaten grapjes
Win win
Lijkt me onhaalbaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een gerucht.
Wat een leuk weekend gaat dit worden zeg.
Perfecte speler voor onze selectie, we hebben wel meer spelers met een deukje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Caland het volgende:
Overigens lees ik in de Belgische media en supporters vooral dat dat Deentje mentaal niet helemaal in orde is, vaak geblesseerd
Topshow
O dus we krijgen een nieuwe J๘rgensen, een mentaal labiele Deen die altijd stuk is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Caland het volgende:
Overigens lees ik in de Belgische media en supporters vooral dat dat Deentje mentaal niet helemaal in orde is, vaak geblesseerd
Topshow
Vorig jaar 50 potjes gespeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O dus we krijgen een nieuwe J๘rgensen, een mentaal labiele Deen die altijd stuk is.
Leuk
Daar trapt niemand meer inquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zij willen vast heel graag Ueda hebben.
Die lachen nog steeds de ballen uit de broek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat Cercle hem terugwil. Voor 3 miljoen mogen ze ‘m hebben.
vsquote:Voor de naam van Boubacar Traor้ zijn de Rotterdammers nooit concreet geworden: de defensieve middenvelder van Wolverhampton Wanderers bleek onhaalbaar
Hopen dat ze slechtziend zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat Cercle hem terugwil. Voor 3 miljoen mogen ze ‘m hebben.
Ik denk niet dat ZKA vrienden heeft nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef Scrummie het volgende:
Zouden Krabby en @:ZKA vrienden zijn?
Weet je nog toen hij die transferperiode kwam binnen kegelen met Brenet, Ekkelenkamp, Bas Dost en Sinkgraven?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef Caland het volgende:
Jannes gaat dus echt elke naam droppen
Ik ben zo jaloers op die uitloting van Ajax maat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Caland het volgende:
Maar we gaan nu dus achter elke speler met een Deense connectie aan
Leuk
Ik las in de comments op 1908 dat Rutger klappen heeft gehad bij de vorige klassiekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ZKA vrienden heeft nee.
Die aarden tenminste goed in ons koude likkerlandjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Caland het volgende:
Maar we gaan nu dus achter elke speler met een Deense connectie aan
Leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |