SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we AI niet iets moois laten genereren? #metjetijdmeegaanquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:02 schreef hhh38 het volgende:
Misschien gaan we pas goed spelen als er een nieuwe OP is.
Dennis zijn aankoopstrategie is altijd met de nodige scheurtjes geweest, maar Slot kon dat altijd repareren (en Dennis hield Arne enigszins in toom met het aankoopbeleid en is een uitstekende onderhandelaar). Alleen heeft ie nu een trainer aangesteld die nog steeds niet weet wat voor type voetbal hij wil spelen en die onduidelijkheid maakt het voor iedere betrokkene lastig.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DtK begint gewoon scheurtjes te vertonen maat. Het wordt tijd voor een echte TD.
Zou Te Kloese iets van voetbal/tactiek weten? Ze hebben Priske uitgebreid gescout en gesproken, maar misschien heeft Brian hem wel overtuigd met een paar nietszeggende goedklinkende termen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dennis zijn aankoopstrategie is altijd met de nodige scheurtjes geweest, maar Slot kon dat altijd repareren (en Dennis hield Arne enigszins in toom met het aankoopbeleid en is een uitstekende onderhandelaar). Alleen heeft ie nu een trainer aangesteld die nog steeds niet weet wat voor type voetbal hij wil spelen en die onduidelijkheid maakt het voor iedere betrokkene lastig.
Ik las op Twitter van die gast van 1908 dat die Te Kloese net ff te vaak spelers betrekt van z’n eigen eigen zaakwaarnemer. Dat is wel een dingetje hoor, daar zijn meer clubs aan kapot gegaan. Dat soort praktijken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dennis zijn aankoopstrategie is altijd met de nodige scheurtjes geweest, maar Slot kon dat altijd repareren (en Dennis hield Arne enigszins in toom met het aankoopbeleid en is een uitstekende onderhandelaar). Alleen heeft ie nu een trainer aangesteld die nog steeds niet weet wat voor type voetbal hij wil spelen en die onduidelijkheid maakt het voor iedere betrokkene lastig.
Het hep op feesboek gestaan!quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter van die gast van 1908 dat die Te Kloese net ff te vaak spelers betrekt van z’n eigen eigen zaakwaarnemer. Dat is wel een dingetje hoor, daar zijn meer clubs aan kapot gegaan. Dat soort praktijken.
Echt helemaal niemand heeft daar ooit van gehoord hier.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je bent bekend met 1908.nl? Dat is gewoon een nieuwssite.
Ik kon het me al niet voorstellenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand heeft daar ooit van gehoord hier.
Daar maak ik mij niet te druk om, om versterkingen van de bovenkant te halen helpt het als de lijntjes kort zitten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter van die gast van 1908 dat die Te Kloese net ff te vaak spelers betrekt van z’n eigen eigen zaakwaarnemer. Dat is wel een dingetje hoor, daar zijn meer clubs aan kapot gegaan. Dat soort praktijken.
Voordat ik op de link klikte dacht ik "wat zou dit voor middenvelder zijn", is het een keeper.quote:
Vergeet het maar klaas. Zonder politie gaat dat potje echt niet door.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Er gaat gewoon gevoetbald worden hoop ik
020 speelt donderdag ook nog dus het is allemaal gunstig voor 010
Maar we zoeken een reservekeeper.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
19 jarig keepertje. Een echte versterking aan de bovenkant!
Dit hebben we vaker gehadquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet het maar klaas. Zonder politie gaat dat potje echt niet door.
Oh. Ik dacht dat die grapjas die gisteren Verschuren onder het gras stopte jullie reservekeeper was. Maar dat is de no1?quote:
Ja, die heeft afgelopen seizoenen ook regelmatig in het doel gestaan. Of was je dat vergeten?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat die grapjas die gisteren Verschuren onder het gras stopte jullie reservekeeper was. Maar dat is de no1?
Ik vind hem niet zo goed Calandquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die heeft afgelopen seizoenen ook regelmatig in het doel gestaan. Of was je dat vergeten?
Wat was Minteh goed die wedstrijd hé.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:26 schreef De_Pel het volgende:
Lekker hoor. Maandje of 5 geleden spelen we Ajax met 6-0 helemaal zoek. Nu moeten we blij zijn met een politiestaking.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook net iets minder goed dan Bijlow, maar snap de keuze wel om hem eerste keeper te laten worden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo goed Caland
hij was een hele stabiele keeper de afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo goed Caland
Hij is wel een zenuwpees, dat is ook niet lekker voor de verdediging. Gek dat dat zoveel erger is dan vorig seizoen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem ook net iets minder goed dan Bijlow, maar snap de keuze wel om hem eerste keeper te laten worden.
Ben al heel blij dat ze niet voor kamper Olij gaan maar er een groot talent achter zetten.
Bijlow is standaard het halve jaar geblesseerd. Hoe lullig ook, maar die is niet geschikt voor betaald voetbal. Wat dat betreft is de keuze begrijpelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem ook net iets minder goed dan Bijlow, maar snap de keuze wel om hem eerste keeper te laten worden.
Ben al heel blij dat ze niet voor kamper Olij gaan maar er een groot talent achter zetten.
quote:Feyenoord heeft gereageerd op de aangekondigde politiestaking rondom De Klassieker tegen Ajax,
aanstaande zondag. De Rotterdamse club zou er flink van balen als de vele voetballiefhebbers in Nederland daar de dupe van worden.
"Wij hebben nog niet vernomen dat de wedstrijd zondag definitief niet kan doorgaan," reageert Feyenoord. "Uiteraard hebben we er begrip voor dat mensen opkomen voor hun zaak. Goed ook, dat dat kan."
Zo ging de politie-inzet rondom De Klassieker er vorig jaar aan toe.
LEES OOK
Klassieker Feyenoord-Ajax in gevaar door aangekondigde politieactie
"Echter, wij zouden het enorm betreuren als - helaas niet voor het eerst - het voetbal hiervoor wordt gebruikt en, zeker in het geval van De Klassieker, niet alleen de betrokken clubs, maar miljoenen mensen er door worden geraakt die nu al enorm uitkijken naar deze wedstrijd."
Een woordvoerder van de KNVB laat het volgende weten: "Jaarlijks investeren clubs vele miljoenen euro's in hun veiligheidsorganisatie. Bij de wedstrijden in de Eredivisie zijn er stewards en beveiligers in het stadion aanwezig. Wat dat betreft is het erg jammer dat het voetbal betrokken wordt bij de onderhandelingen van vakbonden."
"We hopen in elk geval dat de partijen er snel uit komen en moeten voor de Klassieker even afwachten wat de politievakbonden en gemeente Rotterdam beslissen."
Geen politie
Bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax van komende zondag is geen politie aanwezig. De politiebonden hebben aangekondigd actie te voeren voor een beter vroegpensioen. De wedstrijd is een risicowedstrijd. Het is nu aan burgemeester Aboutaleb om te bepalen of de wedstrijd ook zonder politie door kan gaan.
De druk die bij hem ligt is gewoon heel anders. Als tweede keeper werd er meer aandacht gegeven op zijn spectaculaire reddingen en minder op zijn slordigheden, maar dat is nu andersom. Prima stand-in voor Bijlow maar gewoon geen geweldige keeper.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:42 schreef hhh38 het volgende:
Hij is wel een zenuwpees, dat is ook niet lekker voor de verdediging. Gek dat dat zoveel erger is dan vorig seizoen.
Ik kan me wel voorstellen dat hij fantastisch is op de training. Echt hele goede reflexen. Maar Bijlow vervangen door een 19-jarige reservekeeper is niet echt een fijne uitkomst van de keeperskwestie die je eind vorig seizoen aan zag komen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De druk die bij hem ligt is gewoon heel anders. Als tweede keeper werd er meer aandacht gegeven op zijn spectaculaire reddingen en minder op zijn slordigheden, maar dat is nu andersom. Prima stand-in voor Bijlow maar gewoon geen geweldige keeper.
Volgens mij komt er ook aardig wat keeperstalent aan, kunnen die het mooi met elkaar uitvechten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij fantastisch is op de training. Echt hele goede reflexen. Maar Bijlow vervangen door een 19-jarige reservekeeper is niet echt een fijne uitkomst van de keeperskwestie die je eind vorig seizoen aan zag komen.
Dan moet je gewoon doorpakken en een nieuwe 1ste keeper zoeken. Wellenreuther is schijnbaar niet goed genoeg en Bijlow raakt al geblesseerd tijdens het spelen van een potje FIFA. Ik denk dat Olij echt wel een goede optie is; fijne doelman; doet geen gekke dingen en ook nog redelijk goed aan de bal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De druk die bij hem ligt is gewoon heel anders. Als tweede keeper werd er meer aandacht gegeven op zijn spectaculaire reddingen en minder op zijn slordigheden, maar dat is nu andersom. Prima stand-in voor Bijlow maar gewoon geen geweldige keeper.
Ik vind nou ook weer niet direct dat er een gapend gat zit tussen Olij en Wellenreuther in kwaliteit. Beetje vergelijkbaar, van zo'n Olij moet je ook maar zien hoe hij met de druk omgaat van een topclub. Bij Sparta is het lekker keepen, genoeg te doen, iedereen vergeet een ketser al na een paar uur.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon doorpakken en een nieuwe 1ste keeper zoeken. Wellenreuther is schijnbaar niet goed genoeg en Bijlow raakt al geblesseerd tijdens het spelen van een potje FIFA. Ik denk dat Olij echt wel een goede optie is; fijne doelman; doet geen gekke dingen en ook nog redelijk goed aan de bal.
Iemand die gratis colleges van Arne kon volgen zou toch wel iets van het spelletje moeten snappenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou Te Kloese iets van voetbal/tactiek weten? Ze hebben Priske uitgebreid gescout en gesproken, maar misschien heeft Brian hem wel overtuigd met een paar nietszeggende goedklinkende termen.
Jonge keepers opleiden of in ieder geval geleidelijk naar het 1e elftal brengen is heel moeilijk. Er is een punt dat je iemand het volledige vertrouwen moet geven, want je keeper wisselen doe je niet zomaar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:09 schreef OProg het volgende:
Als het een beetje mee zit doet die Mikki van Sas het in een jaar verhuur heel erg goed. Dan lopen er straks die Andreev en Mannou Berger nog 2 rond die de jeugd hebben. Dan zijn er dus 3 waarvan waar er misschien eentje de sluitpost van de toekomst kan worden.
Zoiets is wel meer beleid dan een keeper van Sparta halen.
Het heeft natuurlijk ook te maken met de verdedigende organisatie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij was een hele stabiele keeper de afgelopen 2 jaar
hij is dit seizoen gewoon wat minder begonnen maar dat heeft denk ik ook met de nieuwe speelstijl te maken waardoor hij veel uit het doel moet komen
Dat klopt. Maar je ziet ook dat er eentje kopen ook gewoon lastig is. Dus daarom zou het mooi zijn als zo een Van Sas gewoon een heel goed jaar bij een andere club heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jonge keepers opleiden of in ieder geval geleidelijk naar het 1e elftal brengen is heel moeilijk. Er is een punt dat je iemand het volledige vertrouwen moet geven, want je keeper wisselen doe je niet zomaar.
Bijlow is daarin wel echt een uitzondering geweest, maar volgens mij had hij geluk met een blessure van Vermeer?
Zerrouki <> Wieffer scheelt een behoorlijke slok op een borrel. Dat moet je echt niet onderschatten. Zerrouki is eigenlijk alleen van toegevoegde waarde als je naar achteren wordt gedrukt. Als de ruimtes groter worden (en dat hebben we vaak, want ploegen spelen tegen ons op de counter) dan komt hij te zwemmen en maakt hij fouten. In balbezit en met name handelingssnelheid is hij ook echt veel minder dan Wieffer wat het aanvallende spel niet ten goede komt. Vervang hem nou met een goede cvm en gebruik Zechiel als back-up. Ik weet zeker dat het dan al een stuk beter gaat lopen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:14 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook te maken met de verdedigende organisatie.
Ja, onder Arne incasseerden we nog weleens goals uit het niets, maar de verdedigende organisatie was over het algemeen erg goed. Dat is nu niet meer het geval natuurlijk. In het systeem met 5 verdedigers niet en nu we weer met 4 verdedigers spelen ook niet.
Eindstand is dat je keeper veel vaker moet optreden en daardoor is de kans op foutjes natuurlijk ook groter.
Net als Arne is Brian een beetje in de steek gelaten door Dennis met een een selectie die nog (verre van) ROND is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ik vind wel dat we Priske nog even de tijd moeten geven. Vorig seizoen zaten deze potjes er ook tussen en hij heeft nog geen complete selectie en bovendien is de selectie minder dan vorig seizoen. Zijn persco’s zijn ook helemaal niet zo slecht. Arne was juist uitzonderlijk goed.
Ben juist meer kritisch op DtK eigenlijk. Tweede seizoen op rij met tot nu toe een matige window. Vorig seizoen veel troep gekocht. Hij zal het deze week echt goed moeten maken met 2-3 goede aankopen.
Ben het volledig met je eens. Ik ben helemaal niet zo negatief over Priske eigenlijk. Dat overhaaste 343 was niet zo handig, maar ik vind hem inmiddels juist wel een pragmatische indruk maken en in de persco’s ook prima overkomen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als Arne is Brian een beetje in de steek gelaten door Dennis met een een selectie die nog (verre van) ROND is.
Brian leest de wedstrijden uitstekend, is ook verre van tevreden over hoe het nu gaat en gaf gisteren voor de wedstrijd al niet voor niets aan dat hij over 3 van de 4 gespeelde helften niet tevreden was.
De selectie is niet rond, maar je mag wel verwachten dat je tegenstanders als Willem II en Sparta gewoon klopt. Als 3 van de 4 helften niet goed waren doe je zelf ook iets fout. Het is toch niet voor het eerst in z'n carrière dat ie een gesloten verdediging tegenkomt?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als Arne is Brian een beetje in de steek gelaten door Dennis met een een selectie die nog (verre van) ROND is.
Brian leest de wedstrijden uitstekend, is ook verre van tevreden over hoe het nu gaat en gaf gisteren voor de wedstrijd al niet voor niets aan dat hij over 3 van de 4 gespeelde helften niet tevreden was.
Uiteraard. Maar het is nog altijd een godswonder dat Willem II een doelpunt maakt en ook die goal van gisteren was vrij kolderiek.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De selectie is niet rond, maar je mag wel verwachten dat je tegenstanders als Willem II en Sparta gewoon klopt. Als 3 van de 4 helften niet goed waren doe je zelf ook iets fout. Het is toch niet voor het eerst in z'n carrière dat ie een gesloten verdediging tegenkomt?
Maar eigenlijk is het ook weer exact hetzelfde probleem als waar we al twee seizoenen lang tegenaan lopen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De selectie is niet rond, maar je mag wel verwachten dat je tegenstanders als Willem II en Sparta gewoon klopt. Als 3 van de 4 helften niet goed waren doe je zelf ook iets fout. Het is toch niet voor het eerst in z'n carrière dat ie een gesloten verdediging tegenkomt?
Zeker tegen Willem II was een overwinning gewoon dik verdiend geweest, maar als je meer grote kansen creëert kan je die tegengoal incasseren zonder dat het gelijk puntverlies oplevert. Gisteren vond ik het niveauverschil gewoon veel te klein. Sparta hield vrij makkelijk stand en kwam er vaker gevaarlijk uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het is nog altijd een godswonder dat Willem II een doelpunt maakt en ook die goal van gisteren was vrij kolderiek.
De vraag is vooral of de spelersgroep hem die tijd wil geven. Die zijn ook verwend door Oh Arne die precies wist wat ie wilde, als de nieuwe trainer dan voortdurend van systeem wijzigt, op dezelfde manier zijn tactische keuzes 'toelicht' als hij in de media doet en vreemde wissels doorvoert kan het snel gaan donderen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ik vind wel dat we Priske nog even de tijd moeten geven. Vorig seizoen zaten deze potjes er ook tussen en hij heeft nog geen complete selectie en bovendien is de selectie minder dan vorig seizoen. Zijn persco’s zijn ook helemaal niet zo slecht. Arne was juist uitzonderlijk goed.
Maar we missen ook wel spelers met voetbalintelligentie en inzicht hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het is nog altijd een godswonder dat Willem II een doelpunt maakt en ook die goal van gisteren was vrij kolderiek.
Bovendien waren die potten onder Arne tegen dit soort tegenstanders niet anders, we missen aanvallend gewoon een jongen met een individuele actie.
Maar dat is toch niet zo?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
als de nieuwe trainer dan voortdurend van tactiek wijzigt
types als symanski en kokcu en je had ze allebei in het kampioensjaarquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar we missen ook wel spelers met voetbalintelligentie en inzicht hoor.
Spelers die de intelligente oplossingen zien. Die weten hoe te handelen in een bepaalde situatie.
Zoals dat ze niet allemaal op een kluitje moeten staan maar de zijkanten opzoeken, die in ruimtes gaat lopen, spelers meetrekt, soms voor de simpele oplossing kiest in plaats van eindeloos doorbreien enz.
Kroesen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Hebben we niet gewoon een 2e bijlow in de jeugd .....?
zo jeugdspelertje uit het buitenland halen is eigenlijk een belediging voor alle jeugdkeepers die nu op varkenoord rond lopen.....
Ik doelde meer op het systeem maar ik vind hem erg zoekende hoe hij het tactisch precies wil invullen. Ja hij zegt dat zijn filosofie domineren is maar dat zijn vooral containerbegrippen, de manier waarop is wat onduidelijk. De ene keer is het via wingbacks, maar daarna staat Stengs op rechtsbuiten met Geert als back en Timber op 10, en de tweede helft moesten Moussa en Paixao de één op één opzoeken.quote:
Denk dat je dat ook niet los moet zien van deze periode en volwassen kinderen die het liefste eigenlijk gewoon nog weg willen (Timber, Geertruida, Gimenez)quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
Heb wel het idee dat het een beetje schuurt tussen trainer en spelers, toch wil ik hem alsnog wat meer tijd geven. Kijken wat er qua transfers nog gaat gebeuren.. Ben gisteren wel enorm geschrokken hoor door het totaalplaatje.
Het is in ieder geval vreselijk om te zien, zeker nadat je dat praktisch drie jaar lang amper hebt gezien. Zelfs geen gezeur van eeuwige reservespelers.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je dat ook niet los moet zien van deze periode en volwassen kinderen die het liefste eigenlijk gewoon nog weg willen (Timber, Geertruida, Gimenez)
Dan helpt zo'n zaaddodend potje op Spangen niet echt mee.
Een trainer die nagenoeg op elk moment iedereen in zijn spelersgroep tevreden kan houden is dan ook een unicum en niet de maatstaf.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval vreselijk om te zien, zeker nadat je dat praktisch drie jaar lang amper hebt gezien. Zelfs geen gezeur van eeuwige reservespelers.
Ja, dat begrijp ik uiteraard helemaal, ik zit nog midden in het rouwproces.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trainer die nagenoeg op elk moment iedereen in zijn spelersgroep tevreden kan houden is dan ook een unicum en niet de maatstaf.
Die is op zoek naar een nieuwe club!quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je Ueda vandaag zag invallen wel slecht nieuws. Dan heb ik zelfs liever Kramer.
Ueda of Kramer?quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is op zoek naar een nieuwe club!
Het slot tijdperk is voorbijquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval vreselijk om te zien, zeker nadat je dat praktisch drie jaar lang amper hebt gezien. Zelfs geen gezeur van eeuwige reservespelers.
Ik weet nog dat Hartman bij ESPN zat te verkondigen dat mensen dan wel roepen dat ze bij Chelsea een matig beleid voeren maar dat ze met hem wel écht een plan hadden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:10 schreef H.FR het volgende:
Ben benieuwd of we nog wat goedkope, doch fatsoenlijke, spelers van Chelsea gaan halen. Die moeten er nog een stuk of 20 kwijt.
Moet toch genieten zijn als TD als je de telefoon op neemt en je hoort dat je Chelsea aan de lijn hebt. Enorm fan van Q maar dat was ongetwijfeld een veel te goede deal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Hartman bij ESPN zat te verkondigen dat mensen dan wel roepen dat ze bij Chelsea een matig beleid voeren maar dat ze met hem wel écht een plan hadden.
Achteraf nog harder om gelachen.
Huh, maar met het vertrek van de kuttrainer Arne Slot die volgens jou de oorzaak was van alle ellende ging het toch allemaal goedkomen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:30 schreef ZKA het volgende:
Tij gekeerd hier, jammer dat velen van jullie nu pas inzien dat de huidige structuur niet werkt bij Feyenoord.
Komen nog wel veel versterkingen aan, ze richten zich op 5 posities. Of deze ook allemaal zo kortdag komen.. hmm
Arne kon ook zo goed alles uitleggen, en dan is Priske plots weer een pragmaticus die in containerbegrippen praat in plaats van iemand die duidelijk uitlegt wat ie wil. Dat klinkt op de oppervlakte allemaal wel aardig maar erg inhoudelijk is het niet en dat zijn de spelers wel gewend. Dan krijg je een erg geïrriteerde Santi en Timber die hun wissels niet snappen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Reacties van de spelers eromheen ookquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Bij deze moet je een beetje geluk hebben.
[ x ]
Hij stuiterde net opquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Op de training gaat deze er gewoon wel in.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik ben echt met verwondering aan het kijken naar het niveau van deze jongen, dit is gewoon onze duurste inkomende transfer aller tijden en hij kan echt niksquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Lazovic-gevoelens krijg ik erbijquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben echt met verwondering aan het kijken naar het niveau van deze jongen, dit is gewoon onze duurste inkomende transfer aller tijden en hij kan echt niks
Cercle lacht de ballen uit de broek.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben echt met verwondering aan het kijken naar het niveau van deze jongen, dit is gewoon onze duurste inkomende transfer aller tijden en hij kan echt niks
Daarbij zag je in ieder geval wel dat hij nog iets van klasse had al kwam het er gewoon niet uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lazovic-gevoelens krijg ik erbij
De kritiek die ik op Priske heb vertaalt zich ook meer naar te Kloese eigenlijk. Ik denk niet dat deze trainer met de juiste gedachte gehaald is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ben juist meer kritisch op DtK eigenlijk. Tweede seizoen op rij met tot nu toe een matige window. Vorig seizoen veel troep gekocht. Hij zal het deze week echt goed moeten maken met 2-3 goede aankopen.
Qua punten staat Feyenoord er toch even goed/slecht voor als aan het begin van vorig seizoen. Drie wedstrijden zeggen niet zo heel veel, wie weet volgt er nu ook een serie van 6 W'tjes op rij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Zo'n non-argument vind ik dit altijd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Qua punten staat Feyenoord er toch even goed/slecht voor als aan het begin van vorig seizoen.
We staan er ook net zo goed voor als Ajax begin vorig seizoen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n non-argument vind ik dit altijd.
Qua punten misschien. Qua speelwijze, trainer en spelersgroep een stuk slechter.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Qua punten staat Feyenoord er toch even goed/slecht voor als aan het begin van vorig seizoen. Drie wedstrijden zeggen niet zo heel veel, wie weet volgt er nu ook een serie van 6 W'tjes op rij.
Je mist alleen maar je beste middenvelder en beste buitenspeler.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ben benieuwd, vergeleken met de 6-0 mist Feyenoord alleen Wiefer en Minteh.
edit: en Slot mss wel het grootste gemis.
Stengs zou een van beide moeten kunnen opvangen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mist alleen maar je beste middenvelder en beste buitenspeler.
Het is een beetje frustrerend dat het zo lang duurt met Osman, volgens mij kan dat echt de nieuwe Minteh worden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mist alleen maar je beste middenvelder en beste buitenspeler.
Hoe dan, Stengs is geen 6 en geen buitenspeler die zijn man voorbij komt. In de verste verten zelfs niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:08 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Stengs zou een van beide moeten kunnen opvangen.
Het aandeel van Minteh in die wedstrijdquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ben benieuwd, vergeleken met de 6-0 mist Feyenoord alleen Wiefer en Minteh.
edit: en Slot mss wel het grootste gemis.
Joh, je hebt net een nieuwe trainer voor een deels veranderde spelersgroep. Dat heeft voetballend al-tijd tijd nodig. In de eerste maanden moet je vooral hopen dat je niet onoverkomelijk veel punten laat liggen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Qua punten misschien. Qua speelwijze, trainer en spelersgroep een stuk slechter.
Hij was vorig seizoen ook al van een verbijsterend laag niveau de meeste wedstrijden, dus ik denk het eigenlijk niet. Alleen werden er ietsje te veel excuusjes bedacht want hij had tijd nodig, geen ritme, kreeg weinig aanvoer, etc. Maar hij kan er gewoon echt helemaal niks van.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:50 schreef hhh38 het volgende:
Cercle lacht de ballen uit de broek.
Toch zou het me ook weinig verbazen als het een compleet gebrek aan vertrouwen is en hij bij een kleinere club weer de ene na de andere bal in het netje legt.
Dachten/denken ze het niet 'gewoon' te kunnen opvangen met Zerrouki, met daarachter Zechiel? Zerrouki is ook een vrij stevig bedrag voor betaald natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een beetje frustrerend dat het zo lang duurt met Osman, volgens mij kan dat echt de nieuwe Minteh worden.
Dat je een vervanger nodig had voor Wieffer was meteen al duidelijk. Hij is al bijna 2 maanden weg. Ik snap niet dat daar zo makkelijk over is gedacht.
Ga je zeggen dat er angst/twijfel is?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe dan, Stengs is geen 6 en geen buitenspeler die zijn man voorbij komt. In de verste verten zelfs niet.
Dat niet echt, je hebt nog steeds op bijna elke positie een betere speler rondlopen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Ga je zeggen dat er angst/twijfel is?
Oprollen die handel!
Gaat niet gebeuren. De grote competities staan dat niet toe. Die hebben de macht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Die spelers denken volgens mij allemaal dat ze voor 1 september nog een grote transfer kunnen maken
Op basis van spel weet ik niet waarom ze dat zouden denken
Die uefa moet gewoon andere regels gaan maken voor die transfers
1 augustus lijkt me gewoon een beter idee
Ik hoop het niet (meer). Zechiël, prima. Maar er moet nog wel iets bij. Zerrouki verlies nemen en doorrrr.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dachten/denken ze het niet 'gewoon' te kunnen opvangen met Zerrouki, met daarachter Zechiel? Zerrouki is ook een vrij stevig bedrag voor betaald natuurlijk.
Ja ik vond hem bij Twente al niet zo geweldig als sommige anderen maar hij wordt ook niet echt beter ofzo. Die handelingssnelheid zal ook niet snel komen lijkt mij. Nieuwe 6 halen en hopen dat iemand nog een miljoentje of 4/5 voor Zerrouki over heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop het niet (meer). Zechiël, prima. Maar er moet nog wel iets bij. Zerrouki verlies nemen en doorrrr.
Geen geweldig bedrag, een week voor het sluiten van de window.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:32 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Die politie staking komt nu niet slecht uit (lol)
Blijven doneren @Zipportalquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:39 schreef Scrummie het volgende:
1908 ligt er weer uit na een veelklikberichtje.
Dennis kookt flauwe slappe pasta.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef fetX het volgende:
Straks misschien wel met Ueda en Zerrouki de CL in![]()
COOKED
Primalero!!!quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Als er al een extra spits komt zal dat waarschijnlijk een jong talent zijn voor achter Ueda en Gimenez. En terecht.
En dan iedereen weer viesmad omdat het geen 'versterking aan de bovenkant' is.
Maar Carranza is al een jong talent, dan kan je net zo goed niemand halen. Er gaat gewoon een goede spits gehaald worden, desnoods op aandringen van Priskequote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Als er al een extra spits komt zal dat waarschijnlijk een jong talent zijn voor achter Ueda en Gimenez. En terecht.
Maar Gimenez vertrekt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Jij denkt dat Ueda en Carranza ons een seizoen lang kunnen dragen? Ook in de Champions League?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Even naar Abou een berichtje sturen dat we met fakkels klaar staan voor dat spelersbusje van Ajax.quote:
Feyenoord heeft toch nog steeds op bijna elke positie een betere speler. De tijden dat je moet hopen op een staking bij een potje tegen Ajax zijn wel voorbij hoor.quote:
Nottingham-fucking-forestquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:32 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Die politie staking komt nu niet slecht uit (lol)
Maar een weekje intensief trainen met een stuk of 5 nieuwe spelers (want die gaan er wel komen) is ook niet heel verkeerd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch nog steeds op bijna elke positie een betere speler. De tijden dat je moet hopen op een staking bij een potje tegen Ajax zijn wel voorbij hoor.
Dat is waar, daarna valt de interlandperiode ook dus heb je de nodige tijd. Maar ik hoop dat het zondag gewoon doorgaat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar een weekje intensief trainen met een stuk of 5 nieuwe spelers (want die gaan er wel komen) is ook niet heel verkeerd.
Ueda of Carranza kunnen allebei prima 20 doelpuntjes maken in de Eredivisie als je ze een heel seizoen laat zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ueda en Carranza ons een seizoen lang kunnen dragen? Ook in de Champions League?
Feyenoord heeft gewoon een spits nodig die goed is voor minimaal 20 doelpunten in de eredivisie.
Dat zie ik Ueda niet doen, Carranza ken ik nog niet maar is een heel gemiddelde spits uit een competitie van bedenkelijk niveau, dus mijn verwachtingen liggen niet heel hoog.
*dwaasgebouwquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nottingham-fucking-forest
Nou ja, als ze maar betalen.
Alles onder de 40/45 miljoen werd het Maasgebouw, toch boys?
Maar waarom zou je Ueda nog opstellen? Die kan echt niks wat een moderne spits moet kunnen, dat hij af en toe een balletje in de 16 erin schiet is niet echt voldoende.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ueda of Carranza kunnen allebei prima 20 doelpuntjes maken in de Eredivisie als je ze een heel seizoen laat zijn.
En ik heb het al eerder gezegd, maar de CL is sportief gezien sowieso te hoog gegrepen voor welke Nederlandse club dan ook.
Ik weet dat jij hem haat, maar ik zou het geen verkeerde optie vindenquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
Tevens denk ik dat ze meer politie nodig hebben als ze WegAids gaan presenteren als speler dan bij een potje tegen Ajax.
@:aivd ik ben bloedserieus.
Je doel moet zijn om in Nederland kampioen te worden, daar heb je een CL waardige selectie voor nodig (want PSV heeft dat ook), dus moet je ambitie zijn om een selectie samen te stellen die in de CL prima mee kan draaien. Onbegrijpelijk dat je dat niet inziet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ueda of Carranza kunnen allebei prima 20 doelpuntjes maken in de Eredivisie als je ze een heel seizoen laat zijn.
En ik heb het al eerder gezegd, maar de CL is sportief gezien sowieso te hoog gegrepen voor welke Nederlandse club dan ook.
Haat is nog een understatement.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet dat jij hem haat, maar ik zou het geen verkeerde optie vinden
Is gewoon kwaliteitquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Alsjeblieft niet. Helemaal eens met @Caland in dezen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet soms even het sportieve belang wegdenken. Nog liever Ueda dan die overacterende wap in ons prachtige shirt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua kwaliteit voegt hij nog wel iets toe, toch zeker voor 1-2 seizoenen. Kan Carranza zich daar achter ontwikkelen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Helemaal eens met @:Caland in dezen.
Ik heb zelden een speler gezien waarbij het 'probleem' zo overduidelijk mentaal is. Tamelijk bijzonder hoe weinig mensen dat lijken in te zien.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar waarom zou je Ueda nog opstellen? Die kan echt niks wat een moderne spits moet kunnen, dat hij af en toe een balletje in de 16 erin schiet is niet echt voldoende.
Ja het is een mentaal probleem dat hij eigenlijk helemaal niks met een bal kan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:57 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb zelden een speler gezien waarbij het 'probleem' zo overduidelijk mentaal is. Tamelijk bijzonder hoe weinig mensen dat lijken in te zien.
Maar PSV heeft dus geen CL-waardige selectie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doel moet zijn om in Nederland kampioen te worden, daar heb je een CL waardige selectie voor nodig (want PSV heeft dat ook), dus moet je ambitie zijn om een selectie samen te stellen die in de CL prima mee kan draaien. Onbegrijpelijk dat je dat niet inziet.
Ik heb nog liever Memphis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua kwaliteit voegt hij nog wel iets toe, toch zeker voor 1-2 seizoenen. Kan Carranza zich daar achter ontwikkelen.
Niet dat het mijn favoriete aankoop zou zijn hoor (verre van zelfs), maar ik zou het ergens nog best snappen.
het is maar hoe hoog je de lat legtquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Tamelijk bijzonder dat jij het vaak tamelijk bijzonder vindt dat jij als enige een bepaalde visie hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb zelden een speler gezien waarbij het 'probleem' zo overduidelijk mentaal is. Tamelijk bijzonder hoe weinig mensen dat lijken in te zien.
Ze zijn vorig jaar maar nipt uitgeschakeld tegen een uiteindelijke finalist. En zijn nu op zoek naar CL waardige spelers in de verdediging. Vreemd dat jij die ambitie niet hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar PSV heeft dus geen CL-waardige selectie.
Eens.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
mee eensquote:
Tsja, als je niet begrijpt dat een spelers mentale gesteldheid ook een gigantische invloed heeft op simpele dingen als balaannames en schoten, dan zijn we snel klaar in deze discussie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is een mentaal probleem dat hij eigenlijk helemaal niks met een bal kan.
Hij is toch zeer lang goed gesteund door de fans. En hij speelde al in Europa. Dus waar zit dat overduidelijke mentale probleem dan, vraag ik me af.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zullen Fer gaan missen.quote:Update 13:46 • Feyenoord heeft een doorverkooppercentage van vijftien procent bedongen in de deal. Het privévliegtuig waarmee Gimenez naar Engeland afreist naar Engeland, staat ook al klaar op Rotterdam airport. Alleen de medische keuring scheidt de overgang van Gimenez naar de Premier League nog.
Je reageert op Pistolero.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn vorig jaar maar nipt uitgeschakeld tegen een uiteindelijke finalist. En zijn nu op zoek naar CL waardige spelers in de verdediging. Vreemd dat jij die ambitie niet hebt.
Ik dacht dat Carranza 22 was ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is toch zeer lang goed gesteund door de fans. En hij speelde al in Europa. Dus waar zit dat overduidelijke mentale probleem dan, vraag ik me af.
En ik zag dat iemand zei dat Carranza een jong talent is. Die kerel is ook al 24. Maar ik zou geen spits halen, die van Brighton kan daar ook spelen. Liever 2 spelers die een mannetje kunnen passeren en daarnaast nog iets anders kunnen, zodat Moussa nooit meer hoeft in te vallen.
Realisme is niet hetzelfde als het niet hebben van ambitie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn vorig jaar maar nipt uitgeschakeld tegen een uiteindelijke finalist. En zijn nu op zoek naar CL waardige spelers in de verdediging. Vreemd dat jij die ambitie niet hebt.
Ze gingen met een hoop mazzel door in een vrij simpele poule (wel een legendarisch potje natuurlijk tegen Sevilla) en werden er tegen de eerste beste tegenstander uitgeknikkerd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat 15% over de som boven het nu betaalde bedrag of over het hele bedrag?
Je bent iedereen die pleit voor een ambitieus aankoopbeleid belachelijk aan het maken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Realisme is niet hetzelfde als het niet hebben van ambitie.
Die is rond volgende week woensdag alweer vergeten wat een Rotterdam is.quote:
Ik had het gifje wel verwacht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat hij dus drie meter over schieten.
Ze hebben (net als wij) laten zien niet te misstaan in de Champions League. Bovendien is verder komen in de CL een manier om direct en indirect (door toenemende spelerswaarde) meer geld te verdienen. Als je dat los laat raak je gelijk op achterstand ten opzichte van PSV.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gingen met een hoop mazzel door in een vrij simpele poule (wel een legendarisch potje natuurlijk tegen Sevilla) en werden er tegen de eerste beste tegenstander uitgeknikkerd.
Dit is dus gewoon niet waar, lol.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent iedereen die pleit voor een ambitieus aankoopbeleid belachelijk aan het maken.
Maar goed, dat was wel weer lang genoeg in discussie
Is er kritiek intern over zijn functioneren? Dan doel ik voornamelijk op zijn aankoopbeleidquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:30 schreef ZKA het volgende:
Tij gekeerd hier, jammer dat velen van jullie nu pas inzien dat de huidige structuur niet werkt bij Feyenoord.
Komen nog wel veel versterkingen aan, ze richten zich op 5 posities. Of deze ook allemaal zo kortdag komen.. hmm
Daarom mega interessant deze week. Te Kloese kan zich bewijzen als een goede TD, maar je kan na een week ook concluderen dat hij er uiteindelijk totaal geen kijk op heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
Snap Feyenoord wel, bijna 35 miljoen en een leuk percentage voor een spits die dan wel eredivisietop is, het ook wel bij vlagen in Europa heeft laten zien maar aan de andere kant ook wel heel erg vaak potjes speelt waarbij je hem totaal niet ziet. Ik vind het bij spitsen ook het moeilijkste om in te schatten waar het uiteindelijke niveau ligt gezien iedere kneus er in onze competitie wel 20 kan maken. Ik was als ik hem was ook niet naar de PL gegaan sportief gezien, maar hey die betalen gelukkig wel.
Zou het alleen wel ultiem dom vinden als ze nu denken het wel af te kunnen met een talentje achter Ueda/Carranza. Gewoon die mislukte Chinees t.e.a.b. lozen en dan voor een SPITS AAN DE BOVENKANT ( @:maxi-mus ) gaan lijkt mij een iets wijzere keuze.
Een reserve spits halen die achter 2 spelers moet komen te staan, die tot nu toe ook niks beter zijn als een reserve spits. Dat zou wel een gebrek aan ambitie zijn.quote:Zou het alleen wel ultiem dom vinden als ze nu denken het wel af te kunnen met een talentje achter Ueda/Carranza. Gewoon die mislukte Chinees t.e.a.b. lozen en dan voor een SPITS AAN DE BOVENKANT ( @:maxi-mus ) gaan lijkt mij een iets wijzere keuze.
het is geen chinees....maar dat kan jij moeilijk snappen he aangezien je nooit een wereldkaart goed heb bekekenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
Snap Feyenoord wel, bijna 35 miljoen en een leuk percentage voor een spits die dan wel eredivisietop is, het ook wel bij vlagen in Europa heeft laten zien maar aan de andere kant ook wel heel erg vaak potjes speelt waarbij je hem totaal niet ziet. Ik vind het bij spitsen ook het moeilijkste om in te schatten waar het uiteindelijke niveau ligt gezien iedere kneus er in onze competitie wel 20 kan maken. Ik was als ik hem was ook niet naar de PL gegaan sportief gezien, maar hey die betalen gelukkig wel.
Zou het alleen wel ultiem dom vinden als ze nu denken het wel af te kunnen met een talentje achter Ueda/Carranza. Gewoon die mislukte Chinees t.e.a.b. lozen en dan voor een SPITS AAN DE BOVENKANT ( @:maxi-mus ) gaan lijkt mij een iets wijzere keuze.
Gimenez was goed in vrij specifieke situaties. Alleen als er ruimte achter de verdediging lag en hij de verdedigers fysiek en/of op snelheid de baas kon zijn. Ben bang voor hem dat dat in de Premier League niet vaak het geval gaat zijn. Daarom ook wel blij als we hem voor zo'n dik bedrag kunnen verkopen. Denk dat nog een jaartje Eredivisie hem niet per se nog meer waard had gemaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
ik denk dat hij vooral gaat mikken op topspelers uit de Premier L die nu net uit de boot vallenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
5 nieuwe spelers halen in 7 dagen, ga er maar aan staan.
Het lukt Te Kloese al 8 weken nauwelijks om vervangers te halen dus het zal mij benieuwen.
Onder druk wordt alles vloeibaar. Maar door tijdnood kunnen er wel ondoordachte beslissingen genomen worden natuurlijk. Dikke kans dat nummer 1 tm 5 op het lijstje niet (meer) haalbaar zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Het lukt Te Kloese al 8 weken nauwelijks om vervangers te halen dus het zal mij benieuwen.
Met het aantrekken van Ueda is er al ingecalculeerd op het vertrek van Gimenez, die zal vast nu naar voren geschoven worden als vervanger.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Als te kloesse nog niet de conclusie heeft getrokken dat die japanner ongeschikt is dan is hij zelf ook ongeschikt
Waarom wachten op de laatste week van de transfermarkt ffsquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Omdat de hele transfermarkt voor B-competities al geruime tijd aardig op slot zit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom wachten op de laatste week van de transfermarkt ffs
En eigenlijk zit je in deze penarie omdat je vorig seizoen drie dure spelers hebt gehaald die er helemaal niks van kunnen. Als Ueda, Zerrouki en Ivanusec nou redelijke aankopen waren geweest had je het vertrek van Gimenez, Wieffer en Minteh zo opgevangen. Maar ja, helaas...quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar. Maar door tijdnood kunnen er wel ondoordachte beslissingen genomen worden natuurlijk. Dikke kans dat nummer 1 tm 5 op het lijstje niet (meer) haalbaar zijn.
Ja, lichte blessure.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Is het al bekend waarom onze nieuwe linksback gisteren niet in actie kwam?
is die werkvergunning al geregeld voor onze nieuwe rechtsbuiten?
vraag me af als er straks meer spelers uit de PL zullen komen hoe lang die vergunningen gaan duren...
Oké man.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
Het simpele feit dat praktisch iedere kneus er wel 20 kan maken in een redelijk aanvallend en hopelijk goed draaiend team als Feyenoord betekent natuurlijk niet dat je er praktisch iedere kneus moet neerzetten.quote:
Oke Krabbyquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met het aantrekken van Ueda is er al ingecalculeerd op het vertrek van Gimenez, die zal vast nu naar voren geschoven worden als vervanger.
‘Als jij [insert mening Pistolero] niet begrijpt, dan begrijp je er vrij weinig van’quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, als je niet begrijpt dat een spelers mentale gesteldheid ook een gigantische invloed heeft op simpele dingen als balaannames en schoten, dan zijn we snel klaar in deze discussie.
Dit is wel do or die, ja. Als hij het weer verneukt moet je het misschien wat betreft aankopen anders op gaan lossen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom mega interessant deze week. Te Kloese kan zich bewijzen als een goede TD, maar je kan na een week ook concluderen dat hij er uiteindelijk totaal geen kijk op heeft.
Voorzichtig verwoord dat de RvC in moet grijpen en van Te Kloese moet eisen dat ie een TD aanstelt en dat ie anders pleite is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is wel do or die, ja. Als hij het weer verneukt moet je het misschien wat betreft aankopen anders op gaan lossen.
Dus dan is er nog hoop voor Ueda?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet je afvragen of het aan gimenez lig of aan de spelopvatting dat Gimenez vaak onzichtbaar is in sommige wedstrijden
zijn statistieken bij Feyenoord zijn wel belachelijk goed
Ik vind het lastig om dat van de zijlijn te zeggen, maar sowieso zoveel afhankelijkheid / verantwoordelijkheden bij 1 iemand beleggen ben ik voor de continuiteit niet zo’n voorstander van, maar da’s een bredere opvatting.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voorzichtig verwoord dat de RvC in moet grijpen en van Te Kloese moet eisen dat ie een TD aanstelt en dat ie anders pleite is.
Arne wou Ramiz heel graag hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Wieffer was uitstekend gescout, ik kan mij moeilijk voorstellen dat Ueda en Zerrouki door dezelfde mensen gescout zijn. Heel vreemd. Waarom er zoveel moeite is gedaan voor Zerrouki is mij echt een raadsel
Sjaak zit al klaar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voorzichtig verwoord dat de RvC in moet grijpen en van Te Kloese moet eisen dat ie een TD aanstelt en dat ie anders pleite is.
Ik ben ook een vaste volger van de Bulgaarse competitiequote:Op maandag 26 augustus 2024 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word anders wel enthousiast van het schaduwlijstje voor onze keepers.
Heb er alle vertrouwen in dat dit voor de andere posities ook op tafel ligt.
Op een of andere manier staat het mij bij dat Zeroukki juist sterk was bij Twente als tussen de defensie terugvallende middenvelder.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne wou Ramiz heel graag hebben.
Dat is fijn, hoe goed is hij dan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ook een vaste volger van de Bulgaarse competitie
Hoe dan ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:56 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/fey(...)-acceptatievermogen-
Krabby heeft weer een kutstukje geschreven.
Ik ben zo blij dat ik al die PRO zooi gewoon kan lezen zonder er voor te betalen.
Hij was vooral sterk in het countervoetbal wat ze speelden, waardoor hij lekker in grote ruimtes kon opereren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op een of andere manier staat het mij bij dat Zeroukki juist sterk was bij Twente als tussen de defensie terugvallende middenvelder.
Ooit een abonnement genomen, opgezegd vanwege de grote rotzooi, maar het vinkje 'PRO' is nooit weg gegaan, en dus kan ik alles gewoon lezen zonder ervoor te betalen.quote:
Zeg Brian, ik zie nu wekelijks één of andere Koreaan invallen die helemaal niks met een bal kan. Hoe zit dat?quote:De Argentijnse spits Julián Carranza heeft intern ook al gevraagd wat nou precies de plannen zijn met hem, nu hij een Mexicaanse en Japanse international voor zich heeft, die allebei niet presteren.
KRABBYEDquote:Deze week hoopt de club wat te gaan doen met een of twee spelers uit de Premier League en dat werd tijd ook.
Dat ga ik even aan ze doorgevenquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ooit een abonnement genomen, opgezegd vanwege de grote rotzooi, maar het vinkje 'PRO' is nooit weg gegaan, en dus kan ik alles gewoon lezen zonder ervoor te betalen.
Dit heb ik ook ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ooit een abonnement genomen, opgezegd vanwege de grote rotzooi, maar het vinkje 'PRO' is nooit weg gegaan, en dus kan ik alles gewoon lezen zonder ervoor te betalen.
Ik mis hier wat acceptatievermogenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:56 schreef Scrummie het volgende:
Jij mist net als Feyenoord acceptatievermogen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:08 schreef Caland het volgende:
Ik betaal gewoon elke maand netjes
Ik word besodemieterd
Dit pik ik niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij mist net als Feyenoord acceptatievermogen.
Jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is er kritiek intern over zijn functioneren? Dan doel ik voornamelijk op zijn aankoopbeleid
Is er werkelijk niemand die binnen Feyenoord die hem terug kan fluiten? Allemaal leuk en aardig wat we behoorlijk wat geld op de bank hebben staan, alleen heb ik geen enkel vertrouwen in zijn oog voor talent. Ben bang dat die weer een vermogen uit zal geven aan middelmaat
Krabby is weer op weg naar een boycot als ie zo blijft schrijvenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben zo blij dat ik al die PRO zooi gewoon kan lezen zonder er voor te betalen.
Sinds wanneer maken we ons druk over forumgebruiker @Slobeend ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
Even iets belangrijks
Waarom heeft @:slobeend geen UI meer?
Weghorst en Noppert. Ik sluit het niet uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:47 schreef Caland het volgende:
Het absolute doemscenario, Woutje WegAids, nadert met rasse schreden.
Hoe heb je je dan afgemeld? Telefonisch of via de Mail. Kijken of het werktquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds moderator Sked en user AFCNiels met de noorderzon zijn vertrokken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken we ons druk over forumgebruiker @:Slobeend ?
Huur doe je als je niet het bedrag krijgt wat je wilt hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:39 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord laat overbodige Walemark op huurbasis naar Polen verkassen
https://www.nu.nl/voetbal(...)polen-verkassen.html
NOG MEER HUUR. HOE SLECHT ZIJN WIJ?
Ja, daar begrijp ik dus helemaal niets van. Hij is traag en heeft een lage handelingssnelheid. Dat is toch geen pre voor slotball zou je denken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne wou Ramiz heel graag hebben.
Klinkt ook lekker urgent allemaal.quote:Deze week hoopt Feyenoord nog wat te doen met één of twee Premier League spelers
Moeten inmiddels wel een stuk of 3 echte topaankopen uit die hoge hoed komen willen we serieus om het kampioenschap meespelen (als we dat überhaupt nog doen nu).quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
We worden echt afgeslacht in de CL. Maar goed, misschien tovert Te Kloese nog iets moois uit de hoge hoed.
met die verkoop van Gimenez erbij heb je met de CL inkomsten 110 miljoen binnengehaaldquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Moeten inmiddels wel een stuk of 3 echte topaankopen uit die hoge hoed komen willen we serieus om het kampioenschap meespelen (als we dat überhaupt nog doen nu).
Dennis heeft nog een weekje de tijd om te kokenquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
We worden echt afgeslacht in de CL. Maar goed, misschien tovert Te Kloese nog iets moois uit de hoge hoed.
Met Priske hebben we alleen nog maar dit soort potjes gehad. Vanaf de voorbereiding is het al slecht. Tactisch is het slecht, hij stelt de verkeerde keeper op, de spelers ogen nog niet fit, hij krijgt er geen bezieling in, geen overwicht op de groep want ze mopperen en klagen nu al. Rare wissels, geen creativiteit, geen lijn en duidelijkheid enz.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Het gaat een ouderwetse stress-en paniekweek worden Dombo, daar is niks geks aan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk toch dat we allemaal een beetje aan het doorslaan zijn.
Dan hoop ik maar dat deze week snel voorbij is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat een ouderwetse stress-en paniekweek worden Dombo, daar is niks geks aan.
En daarna kunnen we conclusies gaan trekken of deze selectie een beetje oké is (en indien van ja, of Priske de juiste persoon is om dit aan de praat te krijgen).
#letpriskecookquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ik heb er juist wel zin in, dit wordt een knotsgekke week en met drie weken geen wedstrijden moeten we ons ergens mee bezig houden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat deze week snel voorbij is.
En Priske is de juiste persoon.
Het is vervelend dat een nieuwe trainer ook betekent dat conclusies die wij al lang getrokken hebben nog niet bekend zijn bij Priske. Zoals Stengs en Geertruida op dezelfde flank werkt niet, Ueda is niet goed genoeg om 1e spits te zijn, Timber is geen nummer 10, etc. Allemaal dingen die Brian nu via trial en error uitvindt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er juist wel zin in, dit wordt een knotsgekke week en met drie weken geen wedstrijden moeten we ons ergens mee bezig houden.
Met vier punten kwijt en een deel van de selectie die duidelijk ontevreden is met (de keuzes van) Priske is dat een voorbarige conclusie Dombo. Ik heb ernstige twijfels en ik denk niet dat het goed zit. Maar het is ook te vroeg om hem af te schrijven natuurlijk, zeker omdat Dennis hem aardig in de steek laat tot dusver.
Ik vind dat de selectie overduidelijk ontevreden is met de keuzes van Priske nogal een vervelende aanname.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er juist wel zin in, dit wordt een knotsgekke week en met drie weken geen wedstrijden moeten we ons ergens mee bezig houden.
Met vier punten kwijt en een deel van de selectie die duidelijk ontevreden is met (de keuzes van) Priske is dat een voorbarige conclusie Dombo. Ik heb ernstige twijfels en ik denk niet dat het goed zit. Maar het is ook te vroeg om hem af te schrijven natuurlijk, zeker omdat Dennis hem aardig in de steek laat tot dusver.
Maar ondertussen heeft ook Arne dit meermaals gedaan vorig jaar, en op basis van de gisteren beschikbare spelers is dat helemaal niet zo gek. ( en dat komt puur en alleen door het feit dat Moussa je beste man op rechts lijkt te zijn, als je kijkt naar de selectie van gisteren).quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is vervelend dat een nieuwe trainer ook betekent dat conclusies die wij al lang getrokken hebben nog niet bekend zijn bij Priske. Zoals Stengs en Geertruida op dezelfde flank werkt niet, Ueda is niet goed genoeg om 1e spits te zijn, Timber is geen nummer 10, etc. Allemaal dingen die Brian nu via trial en error uitvindt.
Wel een beetje flauw om dat laatste bij de selectie te leggen, dat is een beetje dezelfde retoriek die Dick Advocaat gebruikte. Als de spelers comfortabeler zijn met 4-3-3, dan heeft Priske of het verkeerde systeem gekozen, of hij communiceert zijn plan verkeerd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat de selectie overduidelijk ontevreden is met de keuzes van Priske nogal een vervelende aanname.![]()
Die gasten wouden 4-3-3, krijgen 4-3-3 en laten het vervolgens zelf weer niet zien.
Dat is een verkeerde insteek vriend.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een beetje flauw om dat laatste bij de selectie te leggen, dat is een beetje dezelfde retoriek die Dick Advocaat gebruikte. Als de spelers comfortabeler zijn met 4-3-3, dan heeft Priske of het verkeerde systeem gekozen, of hij communiceert zijn plan verkeerd.
Aan de reacties van Timber en Santi kan je genoeg aflezen. Maar ik vrees dat je je keuze al hebt gemaakt dat Priske een geweldige trainer is en dat je dat tot de ellendigheid blijft verdedigen, net als bij Ueda enzo.
Het enige wat je daar aan kan afleiden is dat ze teleurgesteld waren. Wat me volkomen logisch lijkt na zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een beetje flauw om dat laatste bij de selectie te leggen, dat is een beetje dezelfde retoriek die Dick Advocaat gebruikte. Als de spelers comfortabeler zijn met 4-3-3, dan heeft Priske of het verkeerde systeem gekozen, of hij communiceert zijn plan verkeerd.
Aan de reacties van Timber en Santi kan je genoeg aflezen. Maar ik vrees dat je je keuze al hebt gemaakt dat Priske een geweldige trainer is en dat je dat tot de ellendigheid blijft verdedigen en ieder ander signaal negeert, net als bij Ueda enzo.
Verkeerde keuzes van Priske:quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dat de selectie overduidelijk ontevreden is met de keuzes van Priske nogal een vervelende aanname.![]()
Die gasten wouden 4-3-3, krijgen 4-3-3 en laten het vervolgens zelf weer niet zien. Verder heb ik Priske ook nog geen verkeerde keuze zien maken eigenlijk, het enige waar je een vraagteken bij mag zetten is wellicht de 3-4-3, maar zelfs dat werkte gewoon tegen PSV.
Bijna exact een jaar geleden waren we soortgelijk aan het ranten om Arend die niet inzag dat Wieffer én Zerrouki samen echt niet konquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Verkeerde keuzes van Priske:
- Wellenreuther over Bijlow
- 3-5-2 tegen Willem 2
- Zechiël wisselen ipv Zerrouki
- Santi eraf halen voor Ueda terwijl je moet winnen
- Stengs op rechts laten beginnen met Geertruida achter hem
Zijn er niet super veel, maar toch echt wel een aantal hoor.
Nja ik stuit daarbij op twee dingen. 1, je moet Priske wel de kans geven om die fouten te maken, aangezien Slot die fouten dus ook kon en mocht maken, maar, het is totaal onnodig om die fouten te maken, omdat wij dit allemaal al weten. Dan zouden zij dat toch ook al moeten weten?quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna exact een jaar geleden waren we soortgelijk aan het ranten om Arend die niet inzag dat Wieffer én Zerrouki samen echt niet kon
Dat heeft maar liefst 35 minuten in het Eredivisie seizoen geduurd ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna exact een jaar geleden waren we soortgelijk aan het ranten om Arend die niet inzag dat Wieffer én Zerrouki samen echt niet kon
En toen kwam ie erachter dat het niet werkte. Dat was m'n punt juist, dat Priske hier nu allemaal opnieuw achter komt. Het zou eigenlijk de rol van Sjon moeten zijn om dit soort kennis over te brengen, maar ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heeft ook Arne dit meermaals gedaan vorig jaar, en op basis van de gisteren beschikbare spelers is dat helemaal niet zo gek. ( en dat komt puur en alleen door het feit dat Moussa je beste man op rechts lijkt te zijn, als je kijkt naar de selectie van gisteren).
Blijf erbij dat, zeker die selectie van gisteren, veel beter geteerd had op 3-4-3.
Afschrijven is iets anders dan twijfelen aan, het is niet allemaal zwartwit. Er is gewoon genoeg op zijn keuzes aan te merken, zolang dat onderbouwd gebeurd is dat interessanter dan alle schuld bij anderen leggen dat het tot dusver tegenvalt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is een verkeerde insteek vriend.![]()
Ik weiger Priske op basis van de 3 potjes af te schrijven. Drie potjes waarbij je nogal kolderiek 4 punten laat liggen en ook tegen dezelfde problemen voorin aanloopt als waar Arne ook last van had.
Nu ben ik pissedquote:
quote:Met exclusieve informatie van
@Barracudo
Voor TNT Sports México kunnen we bevestigen dat Santiago Giménez het voorstel van Nottingham Forest heeft afgewezen en de Mexicaan niet in Engeland zal spelen
Waar was jij toen de Feyenoordnieuwstwitteroorlog volop aan de gang was?quote:
Dat is toch gewoon een topspits voor de Eredivisie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:47 schreef Caland het volgende:
Hoezo onbegrijpelijk? Die man is de enige in Nederland die Slot niet op waarde schat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doel moet zijn om in Nederland kampioen te worden, daar heb je een CL waardige selectie voor nodig (want PSV heeft dat ook), dus moet je ambitie zijn om een selectie samen te stellen die in de CL prima mee kan draaien. Onbegrijpelijk dat je dat niet inziet.
Een waanzinnig bipolaire totaaldebielquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een topspits voor de Eredivisie.
Nee joh, Memphis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:47 schreef Caland het volgende:
Die trek ik oprecht nog beter dan WegAids, moet je nagaan.quote:
Hij zou inderdaad een goede optie zijn als je achter staat of gelijk staat om hem in te brengen en met de hoge bal ofzo te spelen....quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een topspits voor de Eredivisie.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:26 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:zka voor de zoveelste keer in de mud deze window?
PRIVEJET STAAT AL KLAAR, SANTI AL PERSOONLIJK AKKOORD
Ach, ach, ach.quote:Er is geen twijfel dat de Mexicaans-international de overstap naar Engeland ziet zitten.
Dat zal, maar als spits een topper voor dit niveau.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Een waanzinnig bipolaire totaaldebiel
Ja Promes is als rechtsbuiten ook een topper voor dit niveau, laat dat soort spelers maar lekker naar het Amsterdamse gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zal, maar als spits een topper voor dit niveau.
neequote:Op maandag 26 augustus 2024 17:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zal, maar als spits een topper voor dit niveau.
je vergeet het deeltje prof in profvoetballer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
ZKA heeft gewoon gegokt dat iedere debiel naar Engeland wil omdat PRUMJUR LIEK.
Wel benieuwd naar overwegingen van Santi. Want hij bakt er al een tijdje niets van.
Dat laatste vooral ja. Hij zal toch niet denken dat er veel beters komt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
ZKA heeft gewoon gegokt dat iedere debiel naar Engeland wil omdat PRUMJUR LIEK.
Wel benieuwd naar overwegingen van Santi. Want hij bakt er al een tijdje niets van.
Als hij er dit seizoen weer 25 maakt (en hij heeft er al 4 in liggen) ook niet veel slechters.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat laatste vooral ja. Hij zal toch niet denken dat er veel beters komt.
Moet er wel een oplossing komen voor al die wedstrijden waar de tegenstander een muur in eigen 16 optrektquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij er dit seizoen weer 25 maakt (en hij heeft er al 4 in liggen) ook niet veel slechters.
En bij Nottingham heb je ook de oerdegelijke Chris Wood rondlopen. Weet niet of je daar nu zin in moet hebben. Kun je je beter bij Feyenoord in de CL bewijzen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:37 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat hij het nog geweldig naar zijn zin heeft bij feyenoord
Nederland zal hem ook wel heel goed bevallen
dat kunnen allemaal heel belangrijke zaken zijn
quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:26 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:zka voor de zoveelste keer in de mud deze window?
PRIVEJET STAAT AL KLAAR, SANTI AL PERSOONLIJK AKKOORD
S-O-A-Pquote:De soap rondom een mogelijk vertrek van Santiago Gimenez bij Feyenoord krijgt een nieuw hoofdstuk. Diverse Mexicaanse media melden dat de spits van de Rotterdammers het aanbod van Nottingham Forest FC alsnog heeft afgeslagen.
mag ik die 6-0 posten in de 020 topic?quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
S-O-A-P
Called it.
@:Caland
@:HHH38
@:fetx
@:Gurneyisbestoke
@:Scrummie
Als je na Moussa in de pikorde staat kan je beter stoppen met voetbal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:44 schreef Vis1980 het volgende:
Die Slory is overigens blijkbaar niet goed genoeg bevonden om wel eens in te vallen als rechtsbuiten?
Misschien waren ze boos dat Giménez niet mee deed afgelopen zondag, terwijl ze hem wel op het wedstrijdformulier hadden gezet. Forest wilde vast nieuwe voorwaarden en toen ging Santi beseffen dat God graag wil dat ie Champions League speelt bij Feyenoord.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
S-O-A-P
Called it.
@:Caland
@:HHH38
@:fetx
@:Gurneyisbestoke
@:Scrummie
Of andersomquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Santi bij zijn keuze laat meewegen dat Forrest ook bezig is met die spits van Arsenal. Santi wordt gebruikt door Forrest om de deal met Arsenal te pushen. Erg veel vertrouwen spreekt er ook niet uit he..een club die bezig is met twee spitsen tegelijkertijd.
Ik denk dat God de hele tijd best een duidelijke boodschap had.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, het is maar net wat God wil, en God is nogal wispelturig.
Zelfs als de speler zelf zijn keutel intrekt is het een Jorgensen verhaal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoop dat het geen Jorgensen-verhaal wordt met Santi, maar ik ben er zeker wel blij mee. Naar Ueda kijken zie ik echt totaal niet zitten en die Carranza zal er wel helemaal niks van kunnen als die niet eens mag invallen. En verder ook eens met @:Caland, Wappie Wout vind ik echt een enorme droplul en behoort tot het zeer selecte groepje spelers waarvoor ik zou overwegen mijn seizoenskaart op te zeggen dus elke manier waarop die niet hoeft te komen juich ik toe.
Dit is een redenatie van likmevestje.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoop dat het geen Jorgensen-verhaal wordt met Santi, maar ik ben er zeker wel blij mee. Naar Ueda kijken zie ik echt totaal niet zitten en die Carranza zal er wel helemaal niks van kunnen als die niet eens mag invallen. En verder ook eens met @:Caland, Wappie Wout vind ik echt een enorme droplul en behoort tot het zeer selecte groepje spelers waarvoor ik zou overwegen mijn seizoenskaart op te zeggen dus elke manier waarop die niet hoeft te komen juich ik toe.
Dat wordt het pas als Gimenez onverhoopt zijn dramatische vorm van de 2e seizoenshelft doortrekt en echt niks laat zien dit seizoen, en zijn transferwaarde dramatisch instort.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs als de speler zelf zijn keutel intrekt is het een Jorgensen verhaal.
Zelfs dan is hij nog zo’n 3-4 jaar jonger dan Jorgensen destijds.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wordt het pas als Gimenez onverhoopt zijn dramatische vorm van de 2e seizoenshelft doortrekt en echt niks laat zien dit seizoen, en zijn transferwaarde dramatisch instort.
Ja, ok, dat hij zelf niet wil kan Feyenoord als club niks aan doen, daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs als de speler zelf zijn keutel intrekt is het een Jorgensen verhaal.
Nou ja, als je zo'n Ueda gisteren weer ziet invallen snap je er niks van dat zo'n Carranza nooit minuten krijgt maar ik kan me ook wel voorstellen dat het te maken heeft met wedstrijdfitheid, trainingsschema's en dat soort dingen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een redenatie van likmevestje.
Jorgensen met Giminez vergelijkenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wordt het pas als Gimenez onverhoopt zijn dramatische vorm van de 2e seizoenshelft doortrekt en echt niks laat zien dit seizoen, en zijn transferwaarde dramatisch instort.
Speler is al weken rond met Forest!!!quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is de medische keuring al geweest?
En Jørgensen was een aartsluie spits met een kapot lichaam en zat mentaal zo slecht in zijn vel dat ie alternatieve geneestherapieën zocht (lol)quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dan is hij nog zo’n 3-4 jaar jonger dan Jorgensen destijds.
Van Bijlow toch al wel, neem ik aan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is de medische keuring al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |