Gaat niet gebeuren. De grote competities staan dat niet toe. Die hebben de macht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Die spelers denken volgens mij allemaal dat ze voor 1 september nog een grote transfer kunnen maken
Op basis van spel weet ik niet waarom ze dat zouden denken
Die uefa moet gewoon andere regels gaan maken voor die transfers
1 augustus lijkt me gewoon een beter idee
Ik hoop het niet (meer). Zechiël, prima. Maar er moet nog wel iets bij. Zerrouki verlies nemen en doorrrr.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dachten/denken ze het niet 'gewoon' te kunnen opvangen met Zerrouki, met daarachter Zechiel? Zerrouki is ook een vrij stevig bedrag voor betaald natuurlijk.
Ja ik vond hem bij Twente al niet zo geweldig als sommige anderen maar hij wordt ook niet echt beter ofzo. Die handelingssnelheid zal ook niet snel komen lijkt mij. Nieuwe 6 halen en hopen dat iemand nog een miljoentje of 4/5 voor Zerrouki over heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop het niet (meer). Zechiël, prima. Maar er moet nog wel iets bij. Zerrouki verlies nemen en doorrrr.
Geen geweldig bedrag, een week voor het sluiten van de window.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:32 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Die politie staking komt nu niet slecht uit (lol)
Blijven doneren @Zipportalquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:39 schreef Scrummie het volgende:
1908 ligt er weer uit na een veelklikberichtje.
Dennis kookt flauwe slappe pasta.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef fetX het volgende:
Straks misschien wel met Ueda en Zerrouki de CL in![]()
COOKED
Primalero!!!quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Als er al een extra spits komt zal dat waarschijnlijk een jong talent zijn voor achter Ueda en Gimenez. En terecht.
En dan iedereen weer viesmad omdat het geen 'versterking aan de bovenkant' is.
Maar Carranza is al een jong talent, dan kan je net zo goed niemand halen. Er gaat gewoon een goede spits gehaald worden, desnoods op aandringen van Priskequote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Als er al een extra spits komt zal dat waarschijnlijk een jong talent zijn voor achter Ueda en Gimenez. En terecht.
Maar Gimenez vertrekt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Jij denkt dat Ueda en Carranza ons een seizoen lang kunnen dragen? Ook in de Champions League?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Even naar Abou een berichtje sturen dat we met fakkels klaar staan voor dat spelersbusje van Ajax.quote:
Feyenoord heeft toch nog steeds op bijna elke positie een betere speler. De tijden dat je moet hopen op een staking bij een potje tegen Ajax zijn wel voorbij hoor.quote:
Nottingham-fucking-forestquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:32 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Die politie staking komt nu niet slecht uit (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |