Stengs zou een van beide moeten kunnen opvangen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mist alleen maar je beste middenvelder en beste buitenspeler.
Het is een beetje frustrerend dat het zo lang duurt met Osman, volgens mij kan dat echt de nieuwe Minteh worden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mist alleen maar je beste middenvelder en beste buitenspeler.
Hoe dan, Stengs is geen 6 en geen buitenspeler die zijn man voorbij komt. In de verste verten zelfs niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:08 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Stengs zou een van beide moeten kunnen opvangen.
Het aandeel van Minteh in die wedstrijdquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ben benieuwd, vergeleken met de 6-0 mist Feyenoord alleen Wiefer en Minteh.
edit: en Slot mss wel het grootste gemis.
Joh, je hebt net een nieuwe trainer voor een deels veranderde spelersgroep. Dat heeft voetballend al-tijd tijd nodig. In de eerste maanden moet je vooral hopen dat je niet onoverkomelijk veel punten laat liggen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Qua punten misschien. Qua speelwijze, trainer en spelersgroep een stuk slechter.
Hij was vorig seizoen ook al van een verbijsterend laag niveau de meeste wedstrijden, dus ik denk het eigenlijk niet. Alleen werden er ietsje te veel excuusjes bedacht want hij had tijd nodig, geen ritme, kreeg weinig aanvoer, etc. Maar hij kan er gewoon echt helemaal niks van.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:50 schreef hhh38 het volgende:
Cercle lacht de ballen uit de broek.
Toch zou het me ook weinig verbazen als het een compleet gebrek aan vertrouwen is en hij bij een kleinere club weer de ene na de andere bal in het netje legt.
Dachten/denken ze het niet 'gewoon' te kunnen opvangen met Zerrouki, met daarachter Zechiel? Zerrouki is ook een vrij stevig bedrag voor betaald natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een beetje frustrerend dat het zo lang duurt met Osman, volgens mij kan dat echt de nieuwe Minteh worden.
Dat je een vervanger nodig had voor Wieffer was meteen al duidelijk. Hij is al bijna 2 maanden weg. Ik snap niet dat daar zo makkelijk over is gedacht.
Ga je zeggen dat er angst/twijfel is?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe dan, Stengs is geen 6 en geen buitenspeler die zijn man voorbij komt. In de verste verten zelfs niet.
Dat niet echt, je hebt nog steeds op bijna elke positie een betere speler rondlopen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Ga je zeggen dat er angst/twijfel is?
Oprollen die handel!
Gaat niet gebeuren. De grote competities staan dat niet toe. Die hebben de macht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Die spelers denken volgens mij allemaal dat ze voor 1 september nog een grote transfer kunnen maken
Op basis van spel weet ik niet waarom ze dat zouden denken
Die uefa moet gewoon andere regels gaan maken voor die transfers
1 augustus lijkt me gewoon een beter idee
Ik hoop het niet (meer). Zechiël, prima. Maar er moet nog wel iets bij. Zerrouki verlies nemen en doorrrr.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dachten/denken ze het niet 'gewoon' te kunnen opvangen met Zerrouki, met daarachter Zechiel? Zerrouki is ook een vrij stevig bedrag voor betaald natuurlijk.
Ja ik vond hem bij Twente al niet zo geweldig als sommige anderen maar hij wordt ook niet echt beter ofzo. Die handelingssnelheid zal ook niet snel komen lijkt mij. Nieuwe 6 halen en hopen dat iemand nog een miljoentje of 4/5 voor Zerrouki over heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop het niet (meer). Zechiël, prima. Maar er moet nog wel iets bij. Zerrouki verlies nemen en doorrrr.
Geen geweldig bedrag, een week voor het sluiten van de window.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:32 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Die politie staking komt nu niet slecht uit (lol)
Blijven doneren @Zipportalquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:39 schreef Scrummie het volgende:
1908 ligt er weer uit na een veelklikberichtje.
Dennis kookt flauwe slappe pasta.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef fetX het volgende:
Straks misschien wel met Ueda en Zerrouki de CL in![]()
COOKED
Primalero!!!quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Als er al een extra spits komt zal dat waarschijnlijk een jong talent zijn voor achter Ueda en Gimenez. En terecht.
En dan iedereen weer viesmad omdat het geen 'versterking aan de bovenkant' is.
Maar Carranza is al een jong talent, dan kan je net zo goed niemand halen. Er gaat gewoon een goede spits gehaald worden, desnoods op aandringen van Priskequote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Als er al een extra spits komt zal dat waarschijnlijk een jong talent zijn voor achter Ueda en Gimenez. En terecht.
Maar Gimenez vertrekt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |