Zeker tegen Willem II was een overwinning gewoon dik verdiend geweest, maar als je meer grote kansen creëert kan je die tegengoal incasseren zonder dat het gelijk puntverlies oplevert. Gisteren vond ik het niveauverschil gewoon veel te klein. Sparta hield vrij makkelijk stand en kwam er vaker gevaarlijk uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het is nog altijd een godswonder dat Willem II een doelpunt maakt en ook die goal van gisteren was vrij kolderiek.
De vraag is vooral of de spelersgroep hem die tijd wil geven. Die zijn ook verwend door Oh Arne die precies wist wat ie wilde, als de nieuwe trainer dan voortdurend van systeem wijzigt, op dezelfde manier zijn tactische keuzes 'toelicht' als hij in de media doet en vreemde wissels doorvoert kan het snel gaan donderen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ik vind wel dat we Priske nog even de tijd moeten geven. Vorig seizoen zaten deze potjes er ook tussen en hij heeft nog geen complete selectie en bovendien is de selectie minder dan vorig seizoen. Zijn persco’s zijn ook helemaal niet zo slecht. Arne was juist uitzonderlijk goed.
Maar we missen ook wel spelers met voetbalintelligentie en inzicht hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het is nog altijd een godswonder dat Willem II een doelpunt maakt en ook die goal van gisteren was vrij kolderiek.
Bovendien waren die potten onder Arne tegen dit soort tegenstanders niet anders, we missen aanvallend gewoon een jongen met een individuele actie.
Maar dat is toch niet zo?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
als de nieuwe trainer dan voortdurend van tactiek wijzigt
types als symanski en kokcu en je had ze allebei in het kampioensjaarquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar we missen ook wel spelers met voetbalintelligentie en inzicht hoor.
Spelers die de intelligente oplossingen zien. Die weten hoe te handelen in een bepaalde situatie.
Zoals dat ze niet allemaal op een kluitje moeten staan maar de zijkanten opzoeken, die in ruimtes gaat lopen, spelers meetrekt, soms voor de simpele oplossing kiest in plaats van eindeloos doorbreien enz.
Kroesen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Hebben we niet gewoon een 2e bijlow in de jeugd .....?
zo jeugdspelertje uit het buitenland halen is eigenlijk een belediging voor alle jeugdkeepers die nu op varkenoord rond lopen.....
Ik doelde meer op het systeem maar ik vind hem erg zoekende hoe hij het tactisch precies wil invullen. Ja hij zegt dat zijn filosofie domineren is maar dat zijn vooral containerbegrippen, de manier waarop is wat onduidelijk. De ene keer is het via wingbacks, maar daarna staat Stengs op rechtsbuiten met Geert als back en Timber op 10, en de tweede helft moesten Moussa en Paixao de één op één opzoeken.quote:
Denk dat je dat ook niet los moet zien van deze periode en volwassen kinderen die het liefste eigenlijk gewoon nog weg willen (Timber, Geertruida, Gimenez)quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
Heb wel het idee dat het een beetje schuurt tussen trainer en spelers, toch wil ik hem alsnog wat meer tijd geven. Kijken wat er qua transfers nog gaat gebeuren.. Ben gisteren wel enorm geschrokken hoor door het totaalplaatje.
Het is in ieder geval vreselijk om te zien, zeker nadat je dat praktisch drie jaar lang amper hebt gezien. Zelfs geen gezeur van eeuwige reservespelers.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je dat ook niet los moet zien van deze periode en volwassen kinderen die het liefste eigenlijk gewoon nog weg willen (Timber, Geertruida, Gimenez)
Dan helpt zo'n zaaddodend potje op Spangen niet echt mee.
Een trainer die nagenoeg op elk moment iedereen in zijn spelersgroep tevreden kan houden is dan ook een unicum en niet de maatstaf.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval vreselijk om te zien, zeker nadat je dat praktisch drie jaar lang amper hebt gezien. Zelfs geen gezeur van eeuwige reservespelers.
Ja, dat begrijp ik uiteraard helemaal, ik zit nog midden in het rouwproces.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trainer die nagenoeg op elk moment iedereen in zijn spelersgroep tevreden kan houden is dan ook een unicum en niet de maatstaf.
Die is op zoek naar een nieuwe club!quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je Ueda vandaag zag invallen wel slecht nieuws. Dan heb ik zelfs liever Kramer.
Ueda of Kramer?quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is op zoek naar een nieuwe club!
Het slot tijdperk is voorbijquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval vreselijk om te zien, zeker nadat je dat praktisch drie jaar lang amper hebt gezien. Zelfs geen gezeur van eeuwige reservespelers.
Ik weet nog dat Hartman bij ESPN zat te verkondigen dat mensen dan wel roepen dat ze bij Chelsea een matig beleid voeren maar dat ze met hem wel écht een plan hadden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:10 schreef H.FR het volgende:
Ben benieuwd of we nog wat goedkope, doch fatsoenlijke, spelers van Chelsea gaan halen. Die moeten er nog een stuk of 20 kwijt.
Moet toch genieten zijn als TD als je de telefoon op neemt en je hoort dat je Chelsea aan de lijn hebt. Enorm fan van Q maar dat was ongetwijfeld een veel te goede deal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Hartman bij ESPN zat te verkondigen dat mensen dan wel roepen dat ze bij Chelsea een matig beleid voeren maar dat ze met hem wel écht een plan hadden.
Achteraf nog harder om gelachen.
Huh, maar met het vertrek van de kuttrainer Arne Slot die volgens jou de oorzaak was van alle ellende ging het toch allemaal goedkomen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:30 schreef ZKA het volgende:
Tij gekeerd hier, jammer dat velen van jullie nu pas inzien dat de huidige structuur niet werkt bij Feyenoord.
Komen nog wel veel versterkingen aan, ze richten zich op 5 posities. Of deze ook allemaal zo kortdag komen.. hmm
Arne kon ook zo goed alles uitleggen, en dan is Priske plots weer een pragmaticus die in containerbegrippen praat in plaats van iemand die duidelijk uitlegt wat ie wil. Dat klinkt op de oppervlakte allemaal wel aardig maar erg inhoudelijk is het niet en dat zijn de spelers wel gewend. Dan krijg je een erg geïrriteerde Santi en Timber die hun wissels niet snappen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Reacties van de spelers eromheen ookquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Bij deze moet je een beetje geluk hebben.
[ x ]
Hij stuiterde net opquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Op de training gaat deze er gewoon wel in.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik ben echt met verwondering aan het kijken naar het niveau van deze jongen, dit is gewoon onze duurste inkomende transfer aller tijden en hij kan echt niksquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Lazovic-gevoelens krijg ik erbijquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben echt met verwondering aan het kijken naar het niveau van deze jongen, dit is gewoon onze duurste inkomende transfer aller tijden en hij kan echt niks
Cercle lacht de ballen uit de broek.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben echt met verwondering aan het kijken naar het niveau van deze jongen, dit is gewoon onze duurste inkomende transfer aller tijden en hij kan echt niks
Daarbij zag je in ieder geval wel dat hij nog iets van klasse had al kwam het er gewoon niet uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lazovic-gevoelens krijg ik erbij
De kritiek die ik op Priske heb vertaalt zich ook meer naar te Kloese eigenlijk. Ik denk niet dat deze trainer met de juiste gedachte gehaald is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ik vind wel dat we Priske nog even de tijd moeten geven. Vorig seizoen zaten deze potjes er ook tussen en hij heeft nog geen complete selectie en bovendien is de selectie minder dan vorig seizoen. Zijn persco’s zijn ook helemaal niet zo slecht. Arne was juist uitzonderlijk goed.
Ben juist meer kritisch op DtK eigenlijk. Tweede seizoen op rij met tot nu toe een matige window. Vorig seizoen veel troep gekocht. Hij zal het deze week echt goed moeten maken met 2-3 goede aankopen.
Qua punten staat Feyenoord er toch even goed/slecht voor als aan het begin van vorig seizoen. Drie wedstrijden zeggen niet zo heel veel, wie weet volgt er nu ook een serie van 6 W'tjes op rij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ben juist meer kritisch op DtK eigenlijk. Tweede seizoen op rij met tot nu toe een matige window. Vorig seizoen veel troep gekocht. Hij zal het deze week echt goed moeten maken met 2-3 goede aankopen.
Zo'n non-argument vind ik dit altijd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Qua punten staat Feyenoord er toch even goed/slecht voor als aan het begin van vorig seizoen.
We staan er ook net zo goed voor als Ajax begin vorig seizoen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n non-argument vind ik dit altijd.
Qua punten misschien. Qua speelwijze, trainer en spelersgroep een stuk slechter.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Qua punten staat Feyenoord er toch even goed/slecht voor als aan het begin van vorig seizoen. Drie wedstrijden zeggen niet zo heel veel, wie weet volgt er nu ook een serie van 6 W'tjes op rij.
Je mist alleen maar je beste middenvelder en beste buitenspeler.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ben benieuwd, vergeleken met de 6-0 mist Feyenoord alleen Wiefer en Minteh.
edit: en Slot mss wel het grootste gemis.
Stengs zou een van beide moeten kunnen opvangen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mist alleen maar je beste middenvelder en beste buitenspeler.
Het is een beetje frustrerend dat het zo lang duurt met Osman, volgens mij kan dat echt de nieuwe Minteh worden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mist alleen maar je beste middenvelder en beste buitenspeler.
Hoe dan, Stengs is geen 6 en geen buitenspeler die zijn man voorbij komt. In de verste verten zelfs niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:08 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Stengs zou een van beide moeten kunnen opvangen.
Het aandeel van Minteh in die wedstrijdquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ben benieuwd, vergeleken met de 6-0 mist Feyenoord alleen Wiefer en Minteh.
edit: en Slot mss wel het grootste gemis.
Joh, je hebt net een nieuwe trainer voor een deels veranderde spelersgroep. Dat heeft voetballend al-tijd tijd nodig. In de eerste maanden moet je vooral hopen dat je niet onoverkomelijk veel punten laat liggen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Qua punten misschien. Qua speelwijze, trainer en spelersgroep een stuk slechter.
Hij was vorig seizoen ook al van een verbijsterend laag niveau de meeste wedstrijden, dus ik denk het eigenlijk niet. Alleen werden er ietsje te veel excuusjes bedacht want hij had tijd nodig, geen ritme, kreeg weinig aanvoer, etc. Maar hij kan er gewoon echt helemaal niks van.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:50 schreef hhh38 het volgende:
Cercle lacht de ballen uit de broek.
Toch zou het me ook weinig verbazen als het een compleet gebrek aan vertrouwen is en hij bij een kleinere club weer de ene na de andere bal in het netje legt.
Dachten/denken ze het niet 'gewoon' te kunnen opvangen met Zerrouki, met daarachter Zechiel? Zerrouki is ook een vrij stevig bedrag voor betaald natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een beetje frustrerend dat het zo lang duurt met Osman, volgens mij kan dat echt de nieuwe Minteh worden.
Dat je een vervanger nodig had voor Wieffer was meteen al duidelijk. Hij is al bijna 2 maanden weg. Ik snap niet dat daar zo makkelijk over is gedacht.
Ga je zeggen dat er angst/twijfel is?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe dan, Stengs is geen 6 en geen buitenspeler die zijn man voorbij komt. In de verste verten zelfs niet.
Dat niet echt, je hebt nog steeds op bijna elke positie een betere speler rondlopen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Ga je zeggen dat er angst/twijfel is?
Oprollen die handel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |