Als je Ueda vandaag zag invallen wel slecht nieuws. Dan heb ik zelfs liever Kramer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/FabrizioRomano/status/1827760227258679572
@:hhh38 Oei. Die gaan dus werkelijk doortrekken voor Santi.
Nederlandse aso's halen, desnoods de modder.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:41 schreef Ali_boo het volgende:
Ja, er is nog steeds voldoende tijd om spelers aan te trekken, maar dan moet je wel iemand hebben, die weet wat die doet
Gimenez waar je een bod van x5 binnen krijgt mag toch wel een succes worden genoemd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dennis is geen TD, hij doet maar wat
Van alle aankopen die hij heeft gedaan is wellicht Stengs de enige successtory
En dan bekijk, ik het nog door een roze bril
Ja, er is nog steeds voldoende tijd om spelers aan te trekken, maar dan moet je wel iemand hebben, die weet wat die doet
Voor Feyenoord is iedere tegenstander zwaar, ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan gebeuren boys. Verschil met PSV is nihil. Jullie hadden een zwaar programma volgens Pistolero en Gurney.
Getatoeëerde spelers, die niet kunnen voetballen maar wel werken voor hun kk geldquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederlandse aso's halen, desnoods de modder.
@:drizzt
Het kan nog!quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis heeft natuurlijk gewoon prima aankopen gedaan met Timber, Gimenez, Hancko, Beelen en Stengs.
De spelers van afgelopen seizoen vallen dan wellicht misschien nog niet lekker tot dusver, maar dat kan natuurlijk nog altijd. Dat heeft ons Quinten wel laten zien. Dus een waardeloze TD zou ik hem zeker nog niet willen noemen, al is het niet helemaal ideaal dat hij een dubbelfunctie hanteert.
Welkom terug in het land van goede genuanceerde users Domboquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis heeft natuurlijk gewoon prima aankopen gedaan met Timber, Gimenez, Hancko, Beelen en Stengs.
De spelers van afgelopen seizoen vallen dan wellicht misschien nog niet lekker tot dusver, maar dat kan natuurlijk nog altijd. Dat heeft ons Quinten wel laten zien. Dus een waardeloze TD zou ik hem zeker nog niet willen noemen, al is het niet helemaal ideaal dat hij een dubbelfunctie hanteert.
Misschien dat Ueda opeens wél een prima spits blijkt als je maar seizoenen lang wachtquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug in het land van goede genuanceerde users Dombo
Nu moet je niet meer mijn goede vriend Ueda de schuld gaan geven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat Ueda opeens wél een prima spits blijkt als je maar seizoenen lang wacht
Ja maar Pelle werd ook van het strand afgeplukt achtige retoriekquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Sinisterra was eigenlijk ook al afgeschreven toen zijn doorbraak kwam, dus bij een enkeling komt het zeker voor dat ze wat meer aanpassingstijd nodig hebben.
Maar ik denk dat dit maar voor een enkeling opgaat eerlijk gezegd.
Ik zou snel proberen Weghorst te halenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je Ueda vandaag zag invallen wel slecht nieuws. Dan heb ik zelfs liever Kramer.
Waarom geef je credits aan Dennisquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gimenez waar je een bod van x5 binnen krijgt mag toch wel een succes worden genoemd.
Maak geen grappen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou snel proberen Weghorst te halen
Sinisterra kwam op zijn 18/19e vanuit Colombia. Zerrouki is alweer 26. Ueda ook al 25. Dan ben je geen talent meer. Te bedenken dat je Sporting hebt afgetroefd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Sinisterra was eigenlijk ook al afgeschreven toen zijn doorbraak kwam, dus bij een enkeling komt het zeker voor dat ze wat meer aanpassingstijd nodig hebben.
Maar ik denk dat dit maar voor een enkeling opgaat eerlijk gezegd.
Werd Wieffer door Arnesen gehaald ja?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom geef je credits aan Dennis
Hij heeft Zerrouki, Stengs, Ueda binnen gehaald
De spelers waar we flinke winst op hebben geboekt waren de aankopen van Frank Arnesen. Sinds die weg is gestuurd is het alleen maar bergafwaarts gegaan met het aankoopbeleid
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd Wieffer door Arnesen gehaald ja?
quote:Technisch directeur Frank Arnesen is blij met de komst van Wieffer. ‘Mats is een jonge maar zeer solide middenvelder die we al een poosje in de gaten houden. Hij heeft afgelopen seizoen in de Keuken Kampioen Divisie als een van de dragende spelers van Excelsior bewezen uit het juiste hout gesneden te zijn. Bij ons krijgt hij de tijd en ruimte om zich verder te ontwikkelen als voetballer zodat hij kan laten zien ook op dit niveau mee te kunnen. Dat vertrouwen hebben we zeker.’
Was ook een vraag, dacht dat hij er net na kwam eigenlijkquote:
Nog een week vol met vuurwerk te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef hhh38 het volgende:
Komende zondag zit Dennis bij Goedemorgen Eredivisie en gaan we horen wat nou precies het probleem was deze transferperiode. Het is vast makkelijk praten vanaf onze zolderkamer.
Dat ook.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog een week vol met vuurwerk te gaan.
Ja, zie post domboquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd Wieffer door Arnesen gehaald ja?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog een week vol met vuurwerk te gaan.
Frank wil geen fulltime job maar is wel beschikbaar in de rol van een adviseurquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou Frank misschien weer tijd over hebben?
2 maar?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik verwacht nog minimaal 2 versterkingen, minimaal 1 aan de bovenkant.
Er staat minimaal. Als Gimenez (en Geertruida, Hancko etc) blijft zou het bij die eerste 2 kunnen blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2 maar?
Een vervanger voor Wieffer die er meteen staat.
Een vervanger voor Bijlow.
Een rechtsback misschien.
Een vervanger voor Gimenez.
Een extra centrale verdediger.
Allemaal in de laatste transferweek, want in de 8 weken hiervoor konden we niet toeslaan ofzo.
Arnesen kun je vergeten, die schijnt weer wat te doen bij de Raad van Commissarissen bij PSV, die bedenkt zich wel 2 keer voordat hij terugkeert naar het ondankbare Feyenoord.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Frank wil geen fulltime job maar is wel beschikbaar in de rol van een adviseur
Zou het proberen, de man heeft overduidelijk een oog voor talent
Er gaat niemand voor Wieffer komen. Wen er maar aan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2 maar?
Een vervanger voor Wieffer die er meteen staat.
Een vervanger voor Bijlow.
Een rechtsback misschien.
Een vervanger voor Gimenez.
Een extra centrale verdediger.
Allemaal in de laatste transferweek, want in de 8 weken hiervoor konden we niet toeslaan ofzo.
Dat was wel voor hij de hele scouting had vervangen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef CR7 het volgende:
Arnesen is een held, maar laten we niet vergeten dat hij ook veel rommel heeft gehaald met Walemark, Antonucci, Diemers, Pratto etc.
Minder duur dan de rommel die DtK heeft aangekocht.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef CR7 het volgende:
Arnesen is een held, maar laten we niet vergeten dat hij ook veel rommel heeft gehaald met Walemark, Antonucci, Diemers, Pratto, Bozenik etc.
Ik ben er ook bang voor, maar dat zou echt schandalig zijn. Iedereen kan het manco zien momenteel met Zerrouki op die plek. Handelingssnelheid, duels als een mietje ingaan, tegenstanders laten lopen, onnodige overtredingen enz.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er gaat niemand voor Wieffer komen. Wen er maar aan.
Vind het nog steeds schandalig hoe die eruit is gewerkt. Al het succes hebben we aan hem te dankenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Arnesen kun je vergeten, die schijnt weer wat te doen bij de Raad van Commissarissen bij PSV, die bedenkt zich wel 2 keer voordat hij terugkeert naar het ondankbare Feyenoord.
Zoals hij aan de kant is gezet sloeg echt nergens op.
Zeker waar. Maar ok, ik weet niet of Arnesen het met dit budget veel beter had gedaan. Hij stond bij Chelsea en Anderlecht ook niet bekend als een hele goede koper als die geld uit mocht geven. Wellicht ligt zijn kracht juist in het scouten van goedkope onbekende spelers.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Minder duur dan de rommel die DtK heeft aangekocht.
te kloesse is gaan denken dat hij het kanquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het nog steeds schandalig hoe die eruit is gewerkt. Al het succes hebben we aan hem te danken
Irriteer me werkelijk dood hoe zijn rol in de wederopstanding gedownplayed word
Terwijl Dennis alle credits krijgt voor het werk dat Arnesen heeft gedaan
Frank moest shoppen met een lege portemonnee, logisch dat er spelers bij zitten die het niet hebben gehaaldquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef CR7 het volgende:
Arnesen is een held, maar laten we niet vergeten dat hij ook veel rommel heeft gehaald met Walemark, Antonucci, Diemers, Pratto, Bozenik etc.
Daar was ook wel net wat meer aan de hand dan er naar buiten is gekomen, anders ga je niet op zo’n gekke manier wegquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het nog steeds schandalig hoe die eruit is gewerkt. Al het succes hebben we aan hem te danken
Irriteer me werkelijk dood hoe zijn rol in de wederopstanding gedownplayed word
Terwijl Dennis alle credits krijgt voor het werk dat Arnesen heeft gedaan
Met nog een week te gaan en zonder echte geruchten rondom transfers (El Azzouzi uitgezonderd als ik het goed heb) lijkt het mij sterk dat Dennis in de slotdagen nog een topper uit de hoge hoed tovert.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik verwacht nog minimaal 2 versterkingen, minimaal 1 aan de bovenkant.
Lijkt me juist wel een goed teken dat Jannes buiten de C-spelers nergens weet van heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Met nog een week te gaan en zonder echte geruchten rondom transfers (El Azzouzi uitgezonderd als ik het goed heb) lijkt het mij sterk dat Dennis in de slotdagen nog een topper uit de hoge hoed tovert.
Ik ontkom niet aan de gedachte dat hij een tijd uit de roulatie was, DtK zijn werk overnam, dat beviel hem erg goed, Arnesen wilde wel terugkeren maar daar had DtK geen zin in. Dat is geen ondenkbare gang van zaken toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar was ook wel net wat meer aan de hand dan er naar buiten is gekomen, anders ga je niet op zo’n gekke manier weg
Je kan wel geld in kas hebben, maar als je er matige spelers voor terughaalt. Heb je er ook weinig aanquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
te kloesse is gaan denken dat hij het kan
dat moet hij dan maar is deze week gaan bewijzen......
hij heeft minimaal 80 miljoen in kas en daar kan nog minimaal die 35 miljoen van gimenez erbij komen
geld is geen excuus...dit wordt de week van de waarheid voor te kloesse....
Arnesen zat er minder mee dan de meeste supporters hier.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar was ook wel net wat meer aan de hand dan er naar buiten is gekomen, anders ga je niet op zo’n gekke manier weg
Dennis is een controlfreak, die alle beslissingen wil nemen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |