SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we AI niet iets moois laten genereren? #metjetijdmeegaanquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:02 schreef hhh38 het volgende:
Misschien gaan we pas goed spelen als er een nieuwe OP is.
Dennis zijn aankoopstrategie is altijd met de nodige scheurtjes geweest, maar Slot kon dat altijd repareren (en Dennis hield Arne enigszins in toom met het aankoopbeleid en is een uitstekende onderhandelaar). Alleen heeft ie nu een trainer aangesteld die nog steeds niet weet wat voor type voetbal hij wil spelen en die onduidelijkheid maakt het voor iedere betrokkene lastig.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DtK begint gewoon scheurtjes te vertonen maat. Het wordt tijd voor een echte TD.
Zou Te Kloese iets van voetbal/tactiek weten? Ze hebben Priske uitgebreid gescout en gesproken, maar misschien heeft Brian hem wel overtuigd met een paar nietszeggende goedklinkende termen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dennis zijn aankoopstrategie is altijd met de nodige scheurtjes geweest, maar Slot kon dat altijd repareren (en Dennis hield Arne enigszins in toom met het aankoopbeleid en is een uitstekende onderhandelaar). Alleen heeft ie nu een trainer aangesteld die nog steeds niet weet wat voor type voetbal hij wil spelen en die onduidelijkheid maakt het voor iedere betrokkene lastig.
Ik las op Twitter van die gast van 1908 dat die Te Kloese net ff te vaak spelers betrekt van z’n eigen eigen zaakwaarnemer. Dat is wel een dingetje hoor, daar zijn meer clubs aan kapot gegaan. Dat soort praktijken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dennis zijn aankoopstrategie is altijd met de nodige scheurtjes geweest, maar Slot kon dat altijd repareren (en Dennis hield Arne enigszins in toom met het aankoopbeleid en is een uitstekende onderhandelaar). Alleen heeft ie nu een trainer aangesteld die nog steeds niet weet wat voor type voetbal hij wil spelen en die onduidelijkheid maakt het voor iedere betrokkene lastig.
Het hep op feesboek gestaan!quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter van die gast van 1908 dat die Te Kloese net ff te vaak spelers betrekt van z’n eigen eigen zaakwaarnemer. Dat is wel een dingetje hoor, daar zijn meer clubs aan kapot gegaan. Dat soort praktijken.
Echt helemaal niemand heeft daar ooit van gehoord hier.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je bent bekend met 1908.nl? Dat is gewoon een nieuwssite.
Ik kon het me al niet voorstellenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand heeft daar ooit van gehoord hier.
Daar maak ik mij niet te druk om, om versterkingen van de bovenkant te halen helpt het als de lijntjes kort zitten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter van die gast van 1908 dat die Te Kloese net ff te vaak spelers betrekt van z’n eigen eigen zaakwaarnemer. Dat is wel een dingetje hoor, daar zijn meer clubs aan kapot gegaan. Dat soort praktijken.
Voordat ik op de link klikte dacht ik "wat zou dit voor middenvelder zijn", is het een keeper.quote:
Vergeet het maar klaas. Zonder politie gaat dat potje echt niet door.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Er gaat gewoon gevoetbald worden hoop ik
020 speelt donderdag ook nog dus het is allemaal gunstig voor 010
Maar we zoeken een reservekeeper.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
19 jarig keepertje. Een echte versterking aan de bovenkant!
Dit hebben we vaker gehadquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet het maar klaas. Zonder politie gaat dat potje echt niet door.
Oh. Ik dacht dat die grapjas die gisteren Verschuren onder het gras stopte jullie reservekeeper was. Maar dat is de no1?quote:
Ja, die heeft afgelopen seizoenen ook regelmatig in het doel gestaan. Of was je dat vergeten?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat die grapjas die gisteren Verschuren onder het gras stopte jullie reservekeeper was. Maar dat is de no1?
Ik vind hem niet zo goed Calandquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die heeft afgelopen seizoenen ook regelmatig in het doel gestaan. Of was je dat vergeten?
Wat was Minteh goed die wedstrijd hé.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:26 schreef De_Pel het volgende:
Lekker hoor. Maandje of 5 geleden spelen we Ajax met 6-0 helemaal zoek. Nu moeten we blij zijn met een politiestaking.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook net iets minder goed dan Bijlow, maar snap de keuze wel om hem eerste keeper te laten worden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo goed Caland
hij was een hele stabiele keeper de afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo goed Caland
Hij is wel een zenuwpees, dat is ook niet lekker voor de verdediging. Gek dat dat zoveel erger is dan vorig seizoen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem ook net iets minder goed dan Bijlow, maar snap de keuze wel om hem eerste keeper te laten worden.
Ben al heel blij dat ze niet voor kamper Olij gaan maar er een groot talent achter zetten.
Bijlow is standaard het halve jaar geblesseerd. Hoe lullig ook, maar die is niet geschikt voor betaald voetbal. Wat dat betreft is de keuze begrijpelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem ook net iets minder goed dan Bijlow, maar snap de keuze wel om hem eerste keeper te laten worden.
Ben al heel blij dat ze niet voor kamper Olij gaan maar er een groot talent achter zetten.
quote:Feyenoord heeft gereageerd op de aangekondigde politiestaking rondom De Klassieker tegen Ajax,
aanstaande zondag. De Rotterdamse club zou er flink van balen als de vele voetballiefhebbers in Nederland daar de dupe van worden.
"Wij hebben nog niet vernomen dat de wedstrijd zondag definitief niet kan doorgaan," reageert Feyenoord. "Uiteraard hebben we er begrip voor dat mensen opkomen voor hun zaak. Goed ook, dat dat kan."
Zo ging de politie-inzet rondom De Klassieker er vorig jaar aan toe.
LEES OOK
Klassieker Feyenoord-Ajax in gevaar door aangekondigde politieactie
"Echter, wij zouden het enorm betreuren als - helaas niet voor het eerst - het voetbal hiervoor wordt gebruikt en, zeker in het geval van De Klassieker, niet alleen de betrokken clubs, maar miljoenen mensen er door worden geraakt die nu al enorm uitkijken naar deze wedstrijd."
Een woordvoerder van de KNVB laat het volgende weten: "Jaarlijks investeren clubs vele miljoenen euro's in hun veiligheidsorganisatie. Bij de wedstrijden in de Eredivisie zijn er stewards en beveiligers in het stadion aanwezig. Wat dat betreft is het erg jammer dat het voetbal betrokken wordt bij de onderhandelingen van vakbonden."
"We hopen in elk geval dat de partijen er snel uit komen en moeten voor de Klassieker even afwachten wat de politievakbonden en gemeente Rotterdam beslissen."
Geen politie
Bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax van komende zondag is geen politie aanwezig. De politiebonden hebben aangekondigd actie te voeren voor een beter vroegpensioen. De wedstrijd is een risicowedstrijd. Het is nu aan burgemeester Aboutaleb om te bepalen of de wedstrijd ook zonder politie door kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |