abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214810899
quote:
Deze week hoopt Feyenoord nog wat te doen met één of twee Premier League spelers
Klinkt ook lekker urgent allemaal.

Maar goed, zijn de woorden van Krabby, neem aan dat Te Kloese de urgentie wel beseft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214810905
We worden echt afgeslacht in de CL. Maar goed, misschien tovert Te Kloese nog iets moois uit de hoge hoed.
pi_214810921
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
We worden echt afgeslacht in de CL. Maar goed, misschien tovert Te Kloese nog iets moois uit de hoge hoed.
Moeten inmiddels wel een stuk of 3 echte topaankopen uit die hoge hoed komen willen we serieus om het kampioenschap meespelen (als we dat überhaupt nog doen nu).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214810929
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Moeten inmiddels wel een stuk of 3 echte topaankopen uit die hoge hoed komen willen we serieus om het kampioenschap meespelen (als we dat überhaupt nog doen nu).
met die verkoop van Gimenez erbij heb je met de CL inkomsten 110 miljoen binnengehaald

Je zou toch verwachten dat ze minimaal 35 uitgegeven kan worden

maar ik denk dat ze in de kuip nu een grote portemonnee aan het opbouwen zijn.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:14:52 #230
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214810936
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Dennis heeft nog een weekje de tijd om te koken

Momenteel in het kantoor van Dennis:
Makkelijk eerste
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:18:52 #231
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_214810952
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ik vind wel dat we Priske nog even de tijd moeten geven. Vorig seizoen zaten deze potjes er ook tussen en hij heeft nog geen complete selectie en bovendien is de selectie minder dan vorig seizoen. Zijn persco’s zijn ook helemaal niet zo slecht. Arne was juist uitzonderlijk goed.

Ben juist meer kritisch op DtK eigenlijk. Tweede seizoen op rij met tot nu toe een matige window. Vorig seizoen veel troep gekocht. Hij zal het deze week echt goed moeten maken met 2-3 goede aankopen.
Met Priske hebben we alleen nog maar dit soort potjes gehad. Vanaf de voorbereiding is het al slecht. Tactisch is het slecht, hij stelt de verkeerde keeper op, de spelers ogen nog niet fit, hij krijgt er geen bezieling in, geen overwicht op de groep want ze mopperen en klagen nu al. Rare wissels, geen creativiteit, geen lijn en duidelijkheid enz.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_214810975
Ik denk toch dat we allemaal een beetje aan het doorslaan zijn.
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:26:38 #233
474254 GurneyIsBestOke
pi_214810984
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk toch dat we allemaal een beetje aan het doorslaan zijn.
Het gaat een ouderwetse stress-en paniekweek worden Dombo, daar is niks geks aan.

En daarna kunnen we conclusies gaan trekken of deze selectie een beetje oké is (en indien van ja, of Priske de juiste persoon is om dit aan de praat te krijgen).
Makkelijk eerste
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:28:31 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214810994
Dit wordt wereldwijd gewoon de meest bizarre transferweek ooit

Zet je maar schrap
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214810995
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het gaat een ouderwetse stress-en paniekweek worden Dombo, daar is niks geks aan.

En daarna kunnen we conclusies gaan trekken of deze selectie een beetje oké is (en indien van ja, of Priske de juiste persoon is om dit aan de praat te krijgen).
Dan hoop ik maar dat deze week snel voorbij is.

En Priske is de juiste persoon. :)
pi_214810996
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ik vind wel dat we Priske nog even de tijd moeten geven. Vorig seizoen zaten deze potjes er ook tussen en hij heeft nog geen complete selectie en bovendien is de selectie minder dan vorig seizoen. Zijn persco’s zijn ook helemaal niet zo slecht. Arne was juist uitzonderlijk goed.

Ben juist meer kritisch op DtK eigenlijk. Tweede seizoen op rij met tot nu toe een matige window. Vorig seizoen veel troep gekocht. Hij zal het deze week echt goed moeten maken met 2-3 goede aankopen.
#letpriskecook
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:32:31 #237
474254 GurneyIsBestOke
pi_214811012
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan hoop ik maar dat deze week snel voorbij is.

En Priske is de juiste persoon. :)
Ik heb er juist wel zin in, dit wordt een knotsgekke week en met drie weken geen wedstrijden moeten we ons ergens mee bezig houden.

Met vier punten kwijt en een deel van de selectie die duidelijk ontevreden is met (de keuzes van) Priske is dat een voorbarige conclusie Dombo. Ik heb ernstige twijfels en ik denk niet dat het goed zit. Maar het is ook te vroeg om hem af te schrijven natuurlijk, zeker omdat Dennis hem aardig in de steek laat tot dusver.
Makkelijk eerste
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:36:17 #238
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214811024
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb er juist wel zin in, dit wordt een knotsgekke week en met drie weken geen wedstrijden moeten we ons ergens mee bezig houden.

Met vier punten kwijt en een deel van de selectie die duidelijk ontevreden is met (de keuzes van) Priske is dat een voorbarige conclusie Dombo. Ik heb ernstige twijfels en ik denk niet dat het goed zit. Maar het is ook te vroeg om hem af te schrijven natuurlijk, zeker omdat Dennis hem aardig in de steek laat tot dusver.
Het is vervelend dat een nieuwe trainer ook betekent dat conclusies die wij al lang getrokken hebben nog niet bekend zijn bij Priske. Zoals Stengs en Geertruida op dezelfde flank werkt niet, Ueda is niet goed genoeg om 1e spits te zijn, Timber is geen nummer 10, etc. Allemaal dingen die Brian nu via trial en error uitvindt.
pi_214811026
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik vind dat de selectie overduidelijk ontevreden is met de keuzes van Priske nogal een vervelende aanname. :)

Die gasten wouden 4-3-3, krijgen 4-3-3 en laten het vervolgens zelf weer niet zien. Verder heb ik Priske ook nog geen verkeerde keuze zien maken eigenlijk, het enige waar je een vraagteken bij mag zetten is wellicht de 3-4-3, maar zelfs dat werkte gewoon tegen PSV. :)
pi_214811031
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is vervelend dat een nieuwe trainer ook betekent dat conclusies die wij al lang getrokken hebben nog niet bekend zijn bij Priske. Zoals Stengs en Geertruida op dezelfde flank werkt niet, Ueda is niet goed genoeg om 1e spits te zijn, Timber is geen nummer 10, etc. Allemaal dingen die Brian nu via trial en error uitvindt.
Maar ondertussen heeft ook Arne dit meermaals gedaan vorig jaar, en op basis van de gisteren beschikbare spelers is dat helemaal niet zo gek. ( en dat komt puur en alleen door het feit dat Moussa je beste man op rechts lijkt te zijn, als je kijkt naar de selectie van gisteren).

Blijf erbij dat, zeker die selectie van gisteren, veel beter geteerd had op 3-4-3.
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:41:10 #241
474254 GurneyIsBestOke
pi_214811041
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat de selectie overduidelijk ontevreden is met de keuzes van Priske nogal een vervelende aanname. :)

Die gasten wouden 4-3-3, krijgen 4-3-3 en laten het vervolgens zelf weer niet zien.
Wel een beetje flauw om dat laatste bij de selectie te leggen, dat is een beetje dezelfde retoriek die Dick Advocaat gebruikte. Als de spelers comfortabeler zijn met 4-3-3, dan heeft Priske of het verkeerde systeem gekozen, of hij communiceert zijn plan verkeerd.

Aan de reacties van Timber en Santi kan je genoeg aflezen. Maar ik vrees dat je je keuze al hebt gemaakt dat Priske een geweldige trainer is en dat je dat tot de ellendigheid blijft verdedigen en ieder ander signaal negeert, net als bij Ueda enzo.
Makkelijk eerste
pi_214811052
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wel een beetje flauw om dat laatste bij de selectie te leggen, dat is een beetje dezelfde retoriek die Dick Advocaat gebruikte. Als de spelers comfortabeler zijn met 4-3-3, dan heeft Priske of het verkeerde systeem gekozen, of hij communiceert zijn plan verkeerd.

Aan de reacties van Timber en Santi kan je genoeg aflezen. Maar ik vrees dat je je keuze al hebt gemaakt dat Priske een geweldige trainer is en dat je dat tot de ellendigheid blijft verdedigen, net als bij Ueda enzo.
Dat is een verkeerde insteek vriend. :)

Ik weiger Priske op basis van de 3 potjes af te schrijven. Drie potjes waarbij je nogal kolderiek 4 punten laat liggen en ook tegen dezelfde problemen voorin aanloopt als waar Arne ook last van had.
pi_214811062
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Aan de reacties van Timber en Santi kan je genoeg aflezen. Maar ik vrees dat je je keuze al hebt gemaakt dat Priske een geweldige trainer is en dat je dat tot de ellendigheid blijft verdedigen en ieder ander signaal negeert, net als bij Ueda enzo.
Het enige wat je daar aan kan afleiden is dat ze teleurgesteld waren. Wat me volkomen logisch lijkt na zo'n wedstrijd.

Dat gelul dat ze ontevreden zouden zijn over Priske is pure stemmingsmakerij.
pi_214811075
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Die gasten wouden 4-3-3, krijgen 4-3-3 en laten het vervolgens zelf weer niet zien. Verder heb ik Priske ook nog geen verkeerde keuze zien maken eigenlijk, het enige waar je een vraagteken bij mag zetten is wellicht de 3-4-3, maar zelfs dat werkte gewoon tegen PSV. :)
Verkeerde keuzes van Priske:
- Wellenreuther over Bijlow
- 3-5-2 tegen Willem 2
- Zechiël wisselen ipv Zerrouki
- Santi eraf halen voor Ueda terwijl je moet winnen
- Stengs op rechts laten beginnen met Geertruida achter hem

Zijn er niet super veel, maar toch echt wel een aantal hoor.
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:47:57 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214811085
quote:
99s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:46 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
Verkeerde keuzes van Priske:
- Wellenreuther over Bijlow
- 3-5-2 tegen Willem 2
- Zechiël wisselen ipv Zerrouki
- Santi eraf halen voor Ueda terwijl je moet winnen
- Stengs op rechts laten beginnen met Geertruida achter hem

Zijn er niet super veel, maar toch echt wel een aantal hoor.
Bijna exact een jaar geleden waren we soortgelijk aan het ranten om Arend die niet inzag dat Wieffer én Zerrouki samen echt niet kon :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214811137
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Bijna exact een jaar geleden waren we soortgelijk aan het ranten om Arend die niet inzag dat Wieffer én Zerrouki samen echt niet kon :)
Nja ik stuit daarbij op twee dingen. 1, je moet Priske wel de kans geven om die fouten te maken, aangezien Slot die fouten dus ook kon en mocht maken, maar, het is totaal onnodig om die fouten te maken, omdat wij dit allemaal al weten. Dan zouden zij dat toch ook al moeten weten?
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:56:30 #247
474254 GurneyIsBestOke
pi_214811145
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat heeft maar liefst 35 minuten in het Eredivisie seizoen geduurd ja.
Makkelijk eerste
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:56:49 #248
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214811149
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar ondertussen heeft ook Arne dit meermaals gedaan vorig jaar, en op basis van de gisteren beschikbare spelers is dat helemaal niet zo gek. ( en dat komt puur en alleen door het feit dat Moussa je beste man op rechts lijkt te zijn, als je kijkt naar de selectie van gisteren).

Blijf erbij dat, zeker die selectie van gisteren, veel beter geteerd had op 3-4-3.
En toen kwam ie erachter dat het niet werkte. Dat was m'n punt juist, dat Priske hier nu allemaal opnieuw achter komt. Het zou eigenlijk de rol van Sjon moeten zijn om dit soort kennis over te brengen, maar ja.
pi_214811153
Iedereen die niet mee wil werken wat priske wil gewoon eruit pleuren en op de bank zetten

Hansco en Geertruida zijn de enige die nog een mening mogen hebben over het systeem wat mij betreft

pleur die timber er gewoon gelijk uit met zijn bijdehandte praatjes na de wedstrijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214811202
twitter

SANTI BLIJFT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')