Klinkt ook lekker urgent allemaal.quote:Deze week hoopt Feyenoord nog wat te doen met één of twee Premier League spelers
Moeten inmiddels wel een stuk of 3 echte topaankopen uit die hoge hoed komen willen we serieus om het kampioenschap meespelen (als we dat überhaupt nog doen nu).quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
We worden echt afgeslacht in de CL. Maar goed, misschien tovert Te Kloese nog iets moois uit de hoge hoed.
met die verkoop van Gimenez erbij heb je met de CL inkomsten 110 miljoen binnengehaaldquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Moeten inmiddels wel een stuk of 3 echte topaankopen uit die hoge hoed komen willen we serieus om het kampioenschap meespelen (als we dat überhaupt nog doen nu).
Dennis heeft nog een weekje de tijd om te kokenquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
We worden echt afgeslacht in de CL. Maar goed, misschien tovert Te Kloese nog iets moois uit de hoge hoed.
Met Priske hebben we alleen nog maar dit soort potjes gehad. Vanaf de voorbereiding is het al slecht. Tactisch is het slecht, hij stelt de verkeerde keeper op, de spelers ogen nog niet fit, hij krijgt er geen bezieling in, geen overwicht op de groep want ze mopperen en klagen nu al. Rare wissels, geen creativiteit, geen lijn en duidelijkheid enz.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ik vind wel dat we Priske nog even de tijd moeten geven. Vorig seizoen zaten deze potjes er ook tussen en hij heeft nog geen complete selectie en bovendien is de selectie minder dan vorig seizoen. Zijn persco’s zijn ook helemaal niet zo slecht. Arne was juist uitzonderlijk goed.
Ben juist meer kritisch op DtK eigenlijk. Tweede seizoen op rij met tot nu toe een matige window. Vorig seizoen veel troep gekocht. Hij zal het deze week echt goed moeten maken met 2-3 goede aankopen.
Het gaat een ouderwetse stress-en paniekweek worden Dombo, daar is niks geks aan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk toch dat we allemaal een beetje aan het doorslaan zijn.
Dan hoop ik maar dat deze week snel voorbij is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat een ouderwetse stress-en paniekweek worden Dombo, daar is niks geks aan.
En daarna kunnen we conclusies gaan trekken of deze selectie een beetje oké is (en indien van ja, of Priske de juiste persoon is om dit aan de praat te krijgen).
#letpriskecookquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
Ik vind wel dat we Priske nog even de tijd moeten geven. Vorig seizoen zaten deze potjes er ook tussen en hij heeft nog geen complete selectie en bovendien is de selectie minder dan vorig seizoen. Zijn persco’s zijn ook helemaal niet zo slecht. Arne was juist uitzonderlijk goed.
Ben juist meer kritisch op DtK eigenlijk. Tweede seizoen op rij met tot nu toe een matige window. Vorig seizoen veel troep gekocht. Hij zal het deze week echt goed moeten maken met 2-3 goede aankopen.
Ik heb er juist wel zin in, dit wordt een knotsgekke week en met drie weken geen wedstrijden moeten we ons ergens mee bezig houden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat deze week snel voorbij is.
En Priske is de juiste persoon.
Het is vervelend dat een nieuwe trainer ook betekent dat conclusies die wij al lang getrokken hebben nog niet bekend zijn bij Priske. Zoals Stengs en Geertruida op dezelfde flank werkt niet, Ueda is niet goed genoeg om 1e spits te zijn, Timber is geen nummer 10, etc. Allemaal dingen die Brian nu via trial en error uitvindt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er juist wel zin in, dit wordt een knotsgekke week en met drie weken geen wedstrijden moeten we ons ergens mee bezig houden.
Met vier punten kwijt en een deel van de selectie die duidelijk ontevreden is met (de keuzes van) Priske is dat een voorbarige conclusie Dombo. Ik heb ernstige twijfels en ik denk niet dat het goed zit. Maar het is ook te vroeg om hem af te schrijven natuurlijk, zeker omdat Dennis hem aardig in de steek laat tot dusver.
Ik vind dat de selectie overduidelijk ontevreden is met de keuzes van Priske nogal een vervelende aanname.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er juist wel zin in, dit wordt een knotsgekke week en met drie weken geen wedstrijden moeten we ons ergens mee bezig houden.
Met vier punten kwijt en een deel van de selectie die duidelijk ontevreden is met (de keuzes van) Priske is dat een voorbarige conclusie Dombo. Ik heb ernstige twijfels en ik denk niet dat het goed zit. Maar het is ook te vroeg om hem af te schrijven natuurlijk, zeker omdat Dennis hem aardig in de steek laat tot dusver.
Maar ondertussen heeft ook Arne dit meermaals gedaan vorig jaar, en op basis van de gisteren beschikbare spelers is dat helemaal niet zo gek. ( en dat komt puur en alleen door het feit dat Moussa je beste man op rechts lijkt te zijn, als je kijkt naar de selectie van gisteren).quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is vervelend dat een nieuwe trainer ook betekent dat conclusies die wij al lang getrokken hebben nog niet bekend zijn bij Priske. Zoals Stengs en Geertruida op dezelfde flank werkt niet, Ueda is niet goed genoeg om 1e spits te zijn, Timber is geen nummer 10, etc. Allemaal dingen die Brian nu via trial en error uitvindt.
Wel een beetje flauw om dat laatste bij de selectie te leggen, dat is een beetje dezelfde retoriek die Dick Advocaat gebruikte. Als de spelers comfortabeler zijn met 4-3-3, dan heeft Priske of het verkeerde systeem gekozen, of hij communiceert zijn plan verkeerd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat de selectie overduidelijk ontevreden is met de keuzes van Priske nogal een vervelende aanname.![]()
Die gasten wouden 4-3-3, krijgen 4-3-3 en laten het vervolgens zelf weer niet zien.
Dat is een verkeerde insteek vriend.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een beetje flauw om dat laatste bij de selectie te leggen, dat is een beetje dezelfde retoriek die Dick Advocaat gebruikte. Als de spelers comfortabeler zijn met 4-3-3, dan heeft Priske of het verkeerde systeem gekozen, of hij communiceert zijn plan verkeerd.
Aan de reacties van Timber en Santi kan je genoeg aflezen. Maar ik vrees dat je je keuze al hebt gemaakt dat Priske een geweldige trainer is en dat je dat tot de ellendigheid blijft verdedigen, net als bij Ueda enzo.
Het enige wat je daar aan kan afleiden is dat ze teleurgesteld waren. Wat me volkomen logisch lijkt na zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een beetje flauw om dat laatste bij de selectie te leggen, dat is een beetje dezelfde retoriek die Dick Advocaat gebruikte. Als de spelers comfortabeler zijn met 4-3-3, dan heeft Priske of het verkeerde systeem gekozen, of hij communiceert zijn plan verkeerd.
Aan de reacties van Timber en Santi kan je genoeg aflezen. Maar ik vrees dat je je keuze al hebt gemaakt dat Priske een geweldige trainer is en dat je dat tot de ellendigheid blijft verdedigen en ieder ander signaal negeert, net als bij Ueda enzo.
Verkeerde keuzes van Priske:quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dat de selectie overduidelijk ontevreden is met de keuzes van Priske nogal een vervelende aanname.![]()
Die gasten wouden 4-3-3, krijgen 4-3-3 en laten het vervolgens zelf weer niet zien. Verder heb ik Priske ook nog geen verkeerde keuze zien maken eigenlijk, het enige waar je een vraagteken bij mag zetten is wellicht de 3-4-3, maar zelfs dat werkte gewoon tegen PSV.
Bijna exact een jaar geleden waren we soortgelijk aan het ranten om Arend die niet inzag dat Wieffer én Zerrouki samen echt niet konquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Verkeerde keuzes van Priske:
- Wellenreuther over Bijlow
- 3-5-2 tegen Willem 2
- Zechiël wisselen ipv Zerrouki
- Santi eraf halen voor Ueda terwijl je moet winnen
- Stengs op rechts laten beginnen met Geertruida achter hem
Zijn er niet super veel, maar toch echt wel een aantal hoor.
Nja ik stuit daarbij op twee dingen. 1, je moet Priske wel de kans geven om die fouten te maken, aangezien Slot die fouten dus ook kon en mocht maken, maar, het is totaal onnodig om die fouten te maken, omdat wij dit allemaal al weten. Dan zouden zij dat toch ook al moeten weten?quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna exact een jaar geleden waren we soortgelijk aan het ranten om Arend die niet inzag dat Wieffer én Zerrouki samen echt niet kon
Dat heeft maar liefst 35 minuten in het Eredivisie seizoen geduurd ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna exact een jaar geleden waren we soortgelijk aan het ranten om Arend die niet inzag dat Wieffer én Zerrouki samen echt niet kon
En toen kwam ie erachter dat het niet werkte. Dat was m'n punt juist, dat Priske hier nu allemaal opnieuw achter komt. Het zou eigenlijk de rol van Sjon moeten zijn om dit soort kennis over te brengen, maar ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heeft ook Arne dit meermaals gedaan vorig jaar, en op basis van de gisteren beschikbare spelers is dat helemaal niet zo gek. ( en dat komt puur en alleen door het feit dat Moussa je beste man op rechts lijkt te zijn, als je kijkt naar de selectie van gisteren).
Blijf erbij dat, zeker die selectie van gisteren, veel beter geteerd had op 3-4-3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |