abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214810193
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 13:57 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik heb zelden een speler gezien waarbij het 'probleem' zo overduidelijk mentaal is. Tamelijk bijzonder hoe weinig mensen dat lijken in te zien.
Hij is toch zeer lang goed gesteund door de fans. En hij speelde al in Europa. Dus waar zit dat overduidelijke mentale probleem dan, vraag ik me af.

En ik zag dat iemand zei dat Carranza een jong talent is. Die kerel is ook al 24. Maar ik zou geen spits halen, die van Brighton kan daar ook spelen. Liever 2 spelers die een mannetje kunnen passeren en daarnaast nog iets anders kunnen, zodat Moussa nooit meer hoeft in te vallen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:01:29 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214810194
quote:
Update 13:46 • Feyenoord heeft een doorverkooppercentage van vijftien procent bedongen in de deal. Het privévliegtuig waarmee Gimenez naar Engeland afreist naar Engeland, staat ook al klaar op Rotterdam airport. Alleen de medische keuring scheidt de overgang van Gimenez naar de Premier League nog.
We zullen Fer gaan missen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214810196
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ze zijn vorig jaar maar nipt uitgeschakeld tegen een uiteindelijke finalist. En zijn nu op zoek naar CL waardige spelers in de verdediging. Vreemd dat jij die ambitie niet hebt.
Je reageert op Pistolero.
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:03:05 #154
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214810201
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:01 schreef H.FR het volgende:

[..]
Hij is toch zeer lang goed gesteund door de fans. En hij speelde al in Europa. Dus waar zit dat overduidelijke mentale probleem dan, vraag ik me af.

En ik zag dat iemand zei dat Carranza een jong talent is. Die kerel is ook al 24. Maar ik zou geen spits halen, die van Brighton kan daar ook spelen. Liever 2 spelers die een mannetje kunnen passeren en daarnaast nog iets anders kunnen, zodat Moussa nooit meer hoeft in te vallen.
Ik dacht dat Carranza 22 was ofzo :{
pi_214810202
quote:

[..]
Ze zijn vorig jaar maar nipt uitgeschakeld tegen een uiteindelijke finalist. En zijn nu op zoek naar CL waardige spelers in de verdediging. Vreemd dat jij die ambitie niet hebt.
Realisme is niet hetzelfde als het niet hebben van ambitie.
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:03:16 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214810203
quote:

[..]
Ze gingen met een hoop mazzel door in een vrij simpele poule (wel een legendarisch potje natuurlijk tegen Sevilla) en werden er tegen de eerste beste tegenstander uitgeknikkerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:03:38 #157
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214810206
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Is dat 15% over de som boven het nu betaalde bedrag of over het hele bedrag?
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:03:52 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214810208
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Is dat 15% over de som boven het nu betaalde bedrag of over het hele bedrag?
Dat denk ik wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:04:27 #159
262211 hhh38
pi_214810211
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:03 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Realisme is niet hetzelfde als het niet hebben van ambitie.
Je bent iedereen die pleit voor een ambitieus aankoopbeleid belachelijk aan het maken.

Maar goed, dat was wel weer lang genoeg in discussie :W
pi_214810222
Mooie kans voor Ayase. :)
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:05:24 #161
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214810223
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Die is rond volgende week woensdag alweer vergeten wat een Rotterdam is.
Makkelijk eerste
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:05:41 #162
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214810225
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooie kans voor Ayase. :)
Die gaat hij dus drie meter over schieten.
Makkelijk eerste
pi_214810227
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die gaat hij dus drie meter over schieten.
Ik had het gifje wel verwacht.

Dat is pas echt een gemiste kans.
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:06:25 #164
262211 hhh38
pi_214810231
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze gingen met een hoop mazzel door in een vrij simpele poule (wel een legendarisch potje natuurlijk tegen Sevilla) en werden er tegen de eerste beste tegenstander uitgeknikkerd.
Ze hebben (net als wij) laten zien niet te misstaan in de Champions League. Bovendien is verder komen in de CL een manier om direct en indirect (door toenemende spelerswaarde) meer geld te verdienen. Als je dat los laat raak je gelijk op achterstand ten opzichte van PSV.
pi_214810239
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je bent iedereen die pleit voor een ambitieus aankoopbeleid belachelijk aan het maken.

Maar goed, dat was wel weer lang genoeg in discussie :W
Dit is dus gewoon niet waar, lol.
pi_214810263
Als het vertrek van Santi maar geen domino effect gaat veroorzaken.
pi_214810283
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 12:30 schreef ZKA het volgende:
Tij gekeerd hier, jammer dat velen van jullie nu pas inzien dat de huidige structuur niet werkt bij Feyenoord.

Komen nog wel veel versterkingen aan, ze richten zich op 5 posities. Of deze ook allemaal zo kortdag komen.. hmm
Is er kritiek intern over zijn functioneren? Dan doel ik voornamelijk op zijn aankoopbeleid

Is er werkelijk niemand die binnen Feyenoord die hem terug kan fluiten? Allemaal leuk en aardig wat we behoorlijk wat geld op de bank hebben staan, alleen heb ik geen enkel vertrouwen in zijn oog voor talent. Ben bang dat die weer een vermogen uit zal geven aan middelmaat
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:17:27 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214810291
Snap Feyenoord wel, bijna 35 miljoen en een leuk percentage voor een spits die dan wel eredivisietop is, het ook wel bij vlagen in Europa heeft laten zien maar aan de andere kant ook wel heel erg vaak potjes speelt waarbij je hem totaal niet ziet. Ik vind het bij spitsen ook het moeilijkste om in te schatten waar het uiteindelijke niveau ligt gezien iedere kneus er in onze competitie wel 20 kan maken. Ik was als ik hem was ook niet naar de PL gegaan sportief gezien, maar hey die betalen gelukkig wel.

Zou het alleen wel ultiem dom vinden als ze nu denken het wel af te kunnen met een talentje achter Ueda/Carranza. Gewoon die mislukte Chinees t.e.a.b. lozen en dan voor een SPITS AAN DE BOVENKANT ( @maxi-mus ) gaan lijkt mij een iets wijzere keuze.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:19:43 #170
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214810307
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
Snap Feyenoord wel, bijna 35 miljoen en een leuk percentage voor een spits die dan wel eredivisietop is, het ook wel bij vlagen in Europa heeft laten zien maar aan de andere kant ook wel heel erg vaak potjes speelt waarbij je hem totaal niet ziet. Ik vind het bij spitsen ook het moeilijkste om in te schatten waar het uiteindelijke niveau ligt gezien iedere kneus er in onze competitie wel 20 kan maken. Ik was als ik hem was ook niet naar de PL gegaan sportief gezien, maar hey die betalen gelukkig wel.

Zou het alleen wel ultiem dom vinden als ze nu denken het wel af te kunnen met een talentje achter Ueda/Carranza. Gewoon die mislukte Chinees t.e.a.b. lozen en dan voor een SPITS AAN DE BOVENKANT ( @:maxi-mus ) gaan lijkt mij een iets wijzere keuze.
Daarom mega interessant deze week. Te Kloese kan zich bewijzen als een goede TD, maar je kan na een week ook concluderen dat hij er uiteindelijk totaal geen kijk op heeft.
pi_214810310
quote:
Zou het alleen wel ultiem dom vinden als ze nu denken het wel af te kunnen met een talentje achter Ueda/Carranza. Gewoon die mislukte Chinees t.e.a.b. lozen en dan voor een SPITS AAN DE BOVENKANT ( @:maxi-mus ) gaan lijkt mij een iets wijzere keuze.
Een reserve spits halen die achter 2 spelers moet komen te staan, die tot nu toe ook niks beter zijn als een reserve spits. Dat zou wel een gebrek aan ambitie zijn.
pi_214810313
quote:

het is geen chinees....maar dat kan jij moeilijk snappen he aangezien je nooit een wereldkaart goed heb bekeken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:21:25 #173
262211 hhh38
pi_214810315
quote:

Gimenez was goed in vrij specifieke situaties. Alleen als er ruimte achter de verdediging lag en hij de verdedigers fysiek en/of op snelheid de baas kon zijn. Ben bang voor hem dat dat in de Premier League niet vaak het geval gaat zijn. Daarom ook wel blij als we hem voor zo'n dik bedrag kunnen verkopen. Denk dat nog een jaartje Eredivisie hem niet per se nog meer waard had gemaakt.

Maar het is wel nóg een positie waar de vervanger nu echt raak moet zijn. De druk op Te Kloese neemt toe.
pi_214810324
Als te kloesse nog niet de conclusie heeft getrokken dat die japanner ongeschikt is dan is hij zelf ook ongeschikt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_214810331
5 nieuwe spelers halen in 7 dagen, ga er maar aan staan.

Het lukt Te Kloese al 8 weken nauwelijks om vervangers te halen dus het zal mij benieuwen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214810342
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:

Het lukt Te Kloese al 8 weken nauwelijks om vervangers te halen dus het zal mij benieuwen.
ik denk dat hij vooral gaat mikken op topspelers uit de Premier L die nu net uit de boot vallen

ik denk dat die categorie wel logische is

5 spelers halen voor 3 miljoen huur per stuk is eigenlijk wel een goedkope deal als je daarmee CL kan halen dit seizoen
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:27:11 #177
262211 hhh38
pi_214810344
quote:

Onder druk wordt alles vloeibaar. Maar door tijdnood kunnen er wel ondoordachte beslissingen genomen worden natuurlijk. Dikke kans dat nummer 1 tm 5 op het lijstje niet (meer) haalbaar zijn.
pi_214810371
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Als te kloesse nog niet de conclusie heeft getrokken dat die japanner ongeschikt is dan is hij zelf ook ongeschikt
Met het aantrekken van Ueda is er al ingecalculeerd op het vertrek van Gimenez, die zal vast nu naar voren geschoven worden als vervanger.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214810374
quote:

Waarom wachten op de laatste week van de transfermarkt ffs
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:32:25 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214810376
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Waarom wachten op de laatste week van de transfermarkt ffs
Omdat de hele transfermarkt voor B-competities al geruime tijd aardig op slot zit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')