Jij denkt dat Ueda en Carranza ons een seizoen lang kunnen dragen? Ook in de Champions League?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Als er al een extra spits komt zal dat waarschijnlijk een jong talent zijn voor achter Ueda en Gimenez. En terecht.
En dan iedereen weer viesmad omdat het geen 'versterking aan de bovenkant' is.
Even naar Abou een berichtje sturen dat we met fakkels klaar staan voor dat spelersbusje van Ajax.quote:
Feyenoord heeft toch nog steeds op bijna elke positie een betere speler. De tijden dat je moet hopen op een staking bij een potje tegen Ajax zijn wel voorbij hoor.quote:
Nottingham-fucking-forestquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:32 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Die politie staking komt nu niet slecht uit (lol)
Maar een weekje intensief trainen met een stuk of 5 nieuwe spelers (want die gaan er wel komen) is ook niet heel verkeerd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch nog steeds op bijna elke positie een betere speler. De tijden dat je moet hopen op een staking bij een potje tegen Ajax zijn wel voorbij hoor.
Dat is waar, daarna valt de interlandperiode ook dus heb je de nodige tijd. Maar ik hoop dat het zondag gewoon doorgaat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar een weekje intensief trainen met een stuk of 5 nieuwe spelers (want die gaan er wel komen) is ook niet heel verkeerd.
Ueda of Carranza kunnen allebei prima 20 doelpuntjes maken in de Eredivisie als je ze een heel seizoen laat zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ueda en Carranza ons een seizoen lang kunnen dragen? Ook in de Champions League?
Feyenoord heeft gewoon een spits nodig die goed is voor minimaal 20 doelpunten in de eredivisie.
Dat zie ik Ueda niet doen, Carranza ken ik nog niet maar is een heel gemiddelde spits uit een competitie van bedenkelijk niveau, dus mijn verwachtingen liggen niet heel hoog.
*dwaasgebouwquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nottingham-fucking-forest
Nou ja, als ze maar betalen.
Alles onder de 40/45 miljoen werd het Maasgebouw, toch boys?
Maar waarom zou je Ueda nog opstellen? Die kan echt niks wat een moderne spits moet kunnen, dat hij af en toe een balletje in de 16 erin schiet is niet echt voldoende.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ueda of Carranza kunnen allebei prima 20 doelpuntjes maken in de Eredivisie als je ze een heel seizoen laat zijn.
En ik heb het al eerder gezegd, maar de CL is sportief gezien sowieso te hoog gegrepen voor welke Nederlandse club dan ook.
Ik weet dat jij hem haat, maar ik zou het geen verkeerde optie vindenquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
Tevens denk ik dat ze meer politie nodig hebben als ze WegAids gaan presenteren als speler dan bij een potje tegen Ajax.
@:aivd ik ben bloedserieus.
Je doel moet zijn om in Nederland kampioen te worden, daar heb je een CL waardige selectie voor nodig (want PSV heeft dat ook), dus moet je ambitie zijn om een selectie samen te stellen die in de CL prima mee kan draaien. Onbegrijpelijk dat je dat niet inziet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ueda of Carranza kunnen allebei prima 20 doelpuntjes maken in de Eredivisie als je ze een heel seizoen laat zijn.
En ik heb het al eerder gezegd, maar de CL is sportief gezien sowieso te hoog gegrepen voor welke Nederlandse club dan ook.
Haat is nog een understatement.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet dat jij hem haat, maar ik zou het geen verkeerde optie vinden
Is gewoon kwaliteitquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Bij deze moet je een beetje geluk hebben.
[ x ]
Alsjeblieft niet. Helemaal eens met @Caland in dezen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet soms even het sportieve belang wegdenken. Nog liever Ueda dan die overacterende wap in ons prachtige shirt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua kwaliteit voegt hij nog wel iets toe, toch zeker voor 1-2 seizoenen. Kan Carranza zich daar achter ontwikkelen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Helemaal eens met @:Caland in dezen.
Ik heb zelden een speler gezien waarbij het 'probleem' zo overduidelijk mentaal is. Tamelijk bijzonder hoe weinig mensen dat lijken in te zien.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar waarom zou je Ueda nog opstellen? Die kan echt niks wat een moderne spits moet kunnen, dat hij af en toe een balletje in de 16 erin schiet is niet echt voldoende.
Ja het is een mentaal probleem dat hij eigenlijk helemaal niks met een bal kan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:57 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb zelden een speler gezien waarbij het 'probleem' zo overduidelijk mentaal is. Tamelijk bijzonder hoe weinig mensen dat lijken in te zien.
Maar PSV heeft dus geen CL-waardige selectie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doel moet zijn om in Nederland kampioen te worden, daar heb je een CL waardige selectie voor nodig (want PSV heeft dat ook), dus moet je ambitie zijn om een selectie samen te stellen die in de CL prima mee kan draaien. Onbegrijpelijk dat je dat niet inziet.
Ik heb nog liever Memphis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua kwaliteit voegt hij nog wel iets toe, toch zeker voor 1-2 seizoenen. Kan Carranza zich daar achter ontwikkelen.
Niet dat het mijn favoriete aankoop zou zijn hoor (verre van zelfs), maar ik zou het ergens nog best snappen.
het is maar hoe hoog je de lat legtquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Tamelijk bijzonder dat jij het vaak tamelijk bijzonder vindt dat jij als enige een bepaalde visie hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb zelden een speler gezien waarbij het 'probleem' zo overduidelijk mentaal is. Tamelijk bijzonder hoe weinig mensen dat lijken in te zien.
Ze zijn vorig jaar maar nipt uitgeschakeld tegen een uiteindelijke finalist. En zijn nu op zoek naar CL waardige spelers in de verdediging. Vreemd dat jij die ambitie niet hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar PSV heeft dus geen CL-waardige selectie.
Eens.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
mee eensquote:
Tsja, als je niet begrijpt dat een spelers mentale gesteldheid ook een gigantische invloed heeft op simpele dingen als balaannames en schoten, dan zijn we snel klaar in deze discussie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is een mentaal probleem dat hij eigenlijk helemaal niks met een bal kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |