Hoe dan ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:56 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/fey(...)-acceptatievermogen-
Krabby heeft weer een kutstukje geschreven.
Ik ben zo blij dat ik al die PRO zooi gewoon kan lezen zonder er voor te betalen.
Hij was vooral sterk in het countervoetbal wat ze speelden, waardoor hij lekker in grote ruimtes kon opereren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op een of andere manier staat het mij bij dat Zeroukki juist sterk was bij Twente als tussen de defensie terugvallende middenvelder.
Ooit een abonnement genomen, opgezegd vanwege de grote rotzooi, maar het vinkje 'PRO' is nooit weg gegaan, en dus kan ik alles gewoon lezen zonder ervoor te betalen.quote:
Zeg Brian, ik zie nu wekelijks één of andere Koreaan invallen die helemaal niks met een bal kan. Hoe zit dat?quote:De Argentijnse spits Julián Carranza heeft intern ook al gevraagd wat nou precies de plannen zijn met hem, nu hij een Mexicaanse en Japanse international voor zich heeft, die allebei niet presteren.
KRABBYEDquote:Deze week hoopt de club wat te gaan doen met een of twee spelers uit de Premier League en dat werd tijd ook.
Dat ga ik even aan ze doorgevenquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ooit een abonnement genomen, opgezegd vanwege de grote rotzooi, maar het vinkje 'PRO' is nooit weg gegaan, en dus kan ik alles gewoon lezen zonder ervoor te betalen.
Dit heb ik ook ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ooit een abonnement genomen, opgezegd vanwege de grote rotzooi, maar het vinkje 'PRO' is nooit weg gegaan, en dus kan ik alles gewoon lezen zonder ervoor te betalen.
Ik mis hier wat acceptatievermogenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:56 schreef Scrummie het volgende:
Jij mist net als Feyenoord acceptatievermogen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:08 schreef Caland het volgende:
Ik betaal gewoon elke maand netjes
Ik word besodemieterd
Dit pik ik niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij mist net als Feyenoord acceptatievermogen.
Jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is er kritiek intern over zijn functioneren? Dan doel ik voornamelijk op zijn aankoopbeleid
Is er werkelijk niemand die binnen Feyenoord die hem terug kan fluiten? Allemaal leuk en aardig wat we behoorlijk wat geld op de bank hebben staan, alleen heb ik geen enkel vertrouwen in zijn oog voor talent. Ben bang dat die weer een vermogen uit zal geven aan middelmaat
Krabby is weer op weg naar een boycot als ie zo blijft schrijvenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben zo blij dat ik al die PRO zooi gewoon kan lezen zonder er voor te betalen.
Sinds wanneer maken we ons druk over forumgebruiker @Slobeend ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
Even iets belangrijks
Waarom heeft @:slobeend geen UI meer?
Weghorst en Noppert. Ik sluit het niet uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:47 schreef Caland het volgende:
Het absolute doemscenario, Woutje WegAids, nadert met rasse schreden.
Hoe heb je je dan afgemeld? Telefonisch of via de Mail. Kijken of het werktquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds moderator Sked en user AFCNiels met de noorderzon zijn vertrokken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken we ons druk over forumgebruiker @:Slobeend ?
Huur doe je als je niet het bedrag krijgt wat je wilt hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:39 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord laat overbodige Walemark op huurbasis naar Polen verkassen
https://www.nu.nl/voetbal(...)polen-verkassen.html
NOG MEER HUUR. HOE SLECHT ZIJN WIJ?
Ja, daar begrijp ik dus helemaal niets van. Hij is traag en heeft een lage handelingssnelheid. Dat is toch geen pre voor slotball zou je denken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne wou Ramiz heel graag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |