SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ah it din't happen zie ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah it din't happen zie ik
De TT klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Jij ziet achter elke boom een beer leeuwquote:
Ik heb ook een beer gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij ziet achter elke boom een beer leeuw
Een bruine, grizzly of @ijs_beer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ook een beer gezien.
Niet achter een boom trouwens.
Die laatste!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een bruine, grizzly of @:ijs_beer?
Was dat in zijn natuurlijke habitat? Oftewel Oss in de brand stekend.quote:
Nee, dat is te ver weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was dat in zijn natuurlijke habitat? Oftewel Oss in de brand stekend.
Nouja, het was wel in een bos.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ook een beer gezien.
Niet achter een boom trouwens.
Was je daar spreekwoordelijk aan schijten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer terug van de kermisKlinkt als een drama, maar dit soort zaken brengt je misschien dichter bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik was nog lekker aan het gamen. En opeens was het na middernacht.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent laat! Slaap ze Luctor
Hij moest er ook erg van bijkomen. Nog erger dan ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Klinkt als een drama, maar dit soort zaken brengt je misschien dichter bij elkaar
Tuurlijk! Hij komt wel weer terug. Hij komt altijd terug.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:24 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we Luctor nu weer laten ontsnappen?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer terug van de kermisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ja, daar ben ik weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hij komt wel weer terug. Hij komt altijd terug.
Heb je zo hard in zijn oor gegild?quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij moest er ook erg van bijkomen. Nog erger dan ik
Niet voor langquote:Op zondag 25 augustus 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ja, daar ben ik weer.
Ik sta aan je kant hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een dreigement.
Aparte dag om naar het strand te gaan. Ik geloof dat het daar vandaag erg druk isquote:
Strand? Dat is uitgestorven. Er is geen beter moment om naar het strand te gaan dan dit weekend, mits mooi weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Aparte dag om naar het strand te gaan. Ik geloof dat het daar vandaag erg druk is
Ik weet niet of je dat wiltquote:
Strand is bijzonder rustigquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Aparte dag om naar het strand te gaan. Ik geloof dat het daar vandaag erg druk is
Oeh, is er een radicale afscheidingsbeweging opgezet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel een tweedeling aankomen in deze SC.
Mooi, dan kan je lekker vliegerenquote:
Tijd voor grover geschut:quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:24 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we Luctor nu weer laten ontsnappen?
Ik heb daar een infiltrant, jullie gaan dit niet winnen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tijd voor grover geschut:
[ afbeelding ]
Nee, Zandvoort.quote:
*duikt onderquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tijd voor grover geschut:
[ afbeelding ]
Niets dat wij niet kunnen onderdrukken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Oeh, is er een radicale afscheidingsbeweging opgezet?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 07:16 schreef Troel het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu helaas wel last van mijn rug en schouders![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:31 schreef NailQueen het volgende:
AiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu helaas wel last van mijn rug en schouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Enig=eng, stop de tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ging ik al enigszins van uit.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondag, dus friet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten jullie vanavond?![]()
Ik maak pasta alla zozzona
Steak!quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Welke? Die heb ik ook gehaald, want met lidl plus kreeg je ze met 50% korting.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zondag, dus friet.
En als snacks: frikandel, loempia en ik had van die Aziatische snacks van de Lidl, maar die hoef ik ook geen twee keer meer.
Ja, die had ik dus ook gehaald, want 50% korting. Ik had die Asian selection (chicken en vegetable). De kip heb ik nog niet ontdekt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke? Die heb ik ook gehaald, want met lidl plus kreeg je ze met 50% korting.
En ik heb pannenkoeken.
zonde! Ik heb die andere, de Thai selection, geloof ik. Hopelijk is die dan beterquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die had ik dus ook gehaald, want 50% korting. Ik had die Asian selection (chicken en vegetable). De kip heb ik nog niet ontdekt.
Tostiquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben benieuwd naar jouw oordeel over die.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
zonde! Ik heb die andere, de Thai selection, geloof ik. Hopelijk is die dan beter
Was de kok bang?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb net Thais gegeten bij een matig restaurant waar toevallig net de pin kapot was.
Eventueel, maar meer omdat het nog minder ergens op slaat als ik vraag of de Mai Chiang wasquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Laatste week voor mn vakantie!en ook
Morningquote:
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb er heel lang onderuit kunnen komen. Maar het is nu toch gebeurd. Ik ben toevoegd aan een buurtapp
Op stil zetten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb er heel lang onderuit kunnen komen. Maar het is nu toch gebeurd. Ik ben toevoegd aan een buurtapp
Als dat gebeurt ben ik weg. Ook wanneer mensen mij gaan vragen waarom mijn lamellen op dit tijdstip nog dicht zitten. De buren hoeven mij niet te zien in mijn kattenpyjamaquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnHeeft er al iemand geklaagd over iets onbenulligs?
De buurman van nummer 67 heeft zijn vuilcontainer een uur te vroeg aan de straatkant gezetquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnHeeft er al iemand geklaagd over iets onbenulligs?
Dat is nog niks vergeleken bij wat die schoft van 34 doet! Die zette vorige week de groene bak de avond ervoor al op de stoep! Stel dat mevrouw Van Oudenallen van nummer 36 ineens een ambulance nodig had gehad en die er niet op tijd bij kon zijn omdat die groene bak in de weg stond!quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De buurman van nummer 67 heeft zijn vuilcontainer een uur te vroeg aan de straatkant gezet
Frans van nummer 17 zegt:quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken bij wat die schoft van 34 doet! Die zette vorige week de groene bak de avond ervoor al op de stoep! Stel dat mevrouw Van Oudenallen van nummer 36 ineens een ambulance nodig had gehad en die er niet op tijd bij kon zijn omdat die groene bak in de weg stond!
Hou je bek Frans, niemant heb jouw wat gevraagt. Gr. Riaquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frans van nummer 17 zegt:
De buurt gaat hard achteruit. Nog even zo doorgaan allemaal, dan is het hier de Schilderswijk. 🤡
Hm, dat klinkt vaag bekendquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
In mijn buurtapp gaat het alleen maar om pakketjes.
Dat is dan ook zo ongeveer de ultieme first world problemquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
In mijn buurtapp gaat het alleen maar om pakketjes.
Precies. Kijk maar hoeveel pakjes leed we hier al hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo ongeveer de ultieme first world problem
Ik heb zo'n hekel aan het "Heeft iemand X of Y" en dat iedereen dan reageert met "nee sorry hebben we niet".quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:27 schreef NailQueen het volgende:
"Deze buurtapp is alleen voor gevalllen in de buurt en niet voor onbenullige dingen"
Iedereen in de buurtapp:
Zo ideaal Vinted, vooral voor mini's want die groeien in het begin belachelijk hard uit hun kleding en dan is de nieuw gekochte kleding nog helemaal nieuw. Grootste nadeel vind ik dat ik daardoor soms echt een soort shop-a-holic word die maar alles koopt "want super cheap en ik koop nu toch al iets bij deze persoon dan is het voor de verzendkosten wel een goed idee om ook nog dit en dit en dit erbij te nemen"quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:31 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, weer wat leuke dingetjes via Vinted gekocht
WTF?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
In de tram net iemand die hele tijd kankerhoer naar mij schreeuwde, en nee ik ken die persoon niet.
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan het "Heeft iemand X of Y" en dat iedereen dan reageert met "nee sorry hebben we niet".
REAGEER NOU ALLEEN MAAR ALS JE HET WEL HEBT.
@Redefine doe dat soort dingen voortaan via een PB.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
In de tram net iemand die hele tijd kankerhoer naar mij schreeuwde, en nee ik ken die persoon niet.
Neemt hij ook een hele bak kebabspiesen mee die hij opeet in de tram?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine doe dat soort dingen voortaan via een PB.
Zeker, en dan heb je nog geluk gehad. Meestal neemt hij ook een voorgesneden doerian mee waarvan hij alleen de verpakking opent om hem dan te laten liggen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Neemt hij ook een hele bak kebabspiesen mee die hij opeet in de tram?
Hier lag net iemand stoned op de weg heen en weer te rollebollen. Is dat hem misschien?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
Zeker! Heb echt al leuke dingen gescoord voor de aanstaande mini. En alles was nog hartstikke netjes en goed.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zo ideaal Vinted, vooral voor mini's want die groeien in het begin belachelijk hard uit hun kleding en dan is de nieuw gekochte kleding nog helemaal nieuw. Grootste nadeel vind ik dat ik daardoor soms echt een soort shop-a-holic word die maar alles koopt "want super cheap en ik koop nu toch al iets bij deze persoon dan is het voor de verzendkosten wel een goed idee om ook nog dit en dit en dit erbij te nemen"
Wat een stommerdquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
Paar uur? Ik weet nog dat ik 13 was en naar school fietste en een auto naast me stopte waarin jongeren achterin zaten die naar me schreeuwden dat ik lelijk was.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een stommerdKon je het wel snel loslaten? Als mij zoiets overkomt, dan kan ik daar nog wel een paar uur mee bezig zijn.
Ja, doordat het allemaal redelijk vlak is, zijn die routes ideaal met kleine kinderen (of voor grote mensen natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:27 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben vandaag een waalweg gewandeld, heel mooi! Door appelboomgaarden en op smalle paadjes langs de bosrand. En we zagen zelfs een boom met kiwi’s![]()
@:fred_b wij hadden nog niet eerder een waalweg gelopen, maar inderdaad makkelijk en erg mooi hoor!
Is dat niet normaal danquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Neemt hij ook een hele bak kebabspiesen mee die hij opeet in de tram?
Dat doe ik alleen bij jouquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine doe dat soort dingen voortaan via een PB.
Maakt je wel een beetje meer alert voor je omgeving voor je tijdje, want denk wel oprecht dat zo iemand gevaarlijk kan zijn voor zijn omgeving en ook wildvreemden. Zijn toch wel veel gekkies in onze samenleving en figuren als deze kunnen ook zo maar een mes bij zich hebben ofzo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een stommerdKon je het wel snel loslaten? Als mij zoiets overkomt, dan kan ik daar nog wel een paar uur mee bezig zijn.
Maiser Waalweg vanaf Saltaus. En daarna lekker op het terras in Meranquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, doordat het allemaal redelijk vlak is, zijn die routes ideaal met kleine kinderen (of voor grote mensen natuurlijk) en kom je toch op mooie plekken. Welke route hadden jullie gedaan?
Jaa lijkt me ook heel eng zeg... Sterkte.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Maakt je wel een beetje meer alert voor je omgeving voor je tijdje, want denk wel oprecht dat zo iemand gevaarlijk kan zijn voor zijn omgeving en ook wildvreemden. Zijn toch wel veel gekkies in onze samenleving en figuren als deze kunnen ook zo maar een mes bij zich hebben ofzo.
Akeligquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Maakt je wel een beetje meer alert voor je omgeving voor je tijdje, want denk wel oprecht dat zo iemand gevaarlijk kan zijn voor zijn omgeving en ook wildvreemden. Zijn toch wel veel gekkies in onze samenleving en figuren als deze kunnen ook zo maar een mes bij zich hebben ofzo.
Toch even in spoilerquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toch even in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 04:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen!
Ja ja, we mogen weer!![]()
[ afbeelding ]
Nog 4 weken en dan vakantiequote:
Dit is wel een band waarvoor ik zou overwegen naar Engeland te reizenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:33 schreef egeltje1985 het volgende:
En nog een half uur tot oasis-nieuws, blijkbaar. Ik heb ze al heel vaak los van elkaar zien optreden, maar als ze weer samenkomen dan wil ik daar toch wel heel graag bij zijn.
Ik wilde eerst sip reageren dat ik over 4 weken alweer terug was maar ik rekende verkeerdquote:
Cardiff Principality Stadium - 4th / 5th Julyquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:33 schreef egeltje1985 het volgende:
En nog een half uur tot oasis-nieuws, blijkbaar. Ik heb ze al heel vaak los van elkaar zien optreden, maar als ze weer samenkomen dan wil ik daar toch wel heel graag bij zijn.
Jaa omg take my money. Ik ben er een beetje emotioneel van. De dag die je (niet) wist dat zou komen is eindelijk hier!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Cardiff Principality Stadium - 4th / 5th July
Manchester Heaton Park - 11th / 12th / 19th / 20th July
London Wembley Stadium - 25th / 26th July / 2nd / 3rd August
Edinburgh Scottish Gas Murrayfield Stadium - 8th / 9th August
Dublin Croke Park - 16th / 17th August
Haha. London, Edinburgh en Dublin zijn erg goed te bereiken met een goedkope vlucht, dus dat klinkt wel als een goede optie. Ik vrees wel dat ik geen vrienden meekrijg naar een concert in het buitenland. Even nadenken of ik dit in mijn eentje aandurfquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa omg take my money. Ik ben er een beetje emotioneel van. De dag die je (niet) wist dat zou komen is eindelijk hier!
Nou, welke stad gaat het worden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:33 schreef egeltje1985 het volgende:
De goedkope luchthavens van Londen liggen wel een flink eind buiten de stad, dus daar komen dan vaak nog wel een paar tientjes OV-kosten bij. Dat kan het de moeite waard maken om naar Heathrow te gaan en vanaf daar de metro te pakken. Naar Heathrow is dan wel duurder, de metro is weer goedkoperquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. London, Edinburgh en Dublin zijn erg goed te bereiken met een goedkope vlucht, dus dat klinkt wel als een goede optie. Ik vrees wel dat ik geen vrienden meekrijg naar een concert in het buitenland. Even nadenken of ik dit in mijn eentje aandurf
Dublin is goed te doen qua vliegen en vervoer vanaf het vliegveldquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Liefst Dublin, want nog nooit geweest. Of thuishaven Manchester.
Heathrow is altijd waardeloos. Dat zou geen discussie moeten zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
De goedkope luchthavens van Londen liggen wel een flink eind buiten de stad, dus daar komen dan vaak nog wel een paar tientjes OV-kosten bij. Dat kan het de moeite waard maken om naar Heathrow te gaan en vanaf daar de metro te pakken. Naar Heathrow is dan wel duurder, de metro is weer goedkoperGoeie kans dat het uiteindelijk niet eens zoveel uitmaakt. Of je kan met de trein gaan.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa omg take my money. Ik ben er een beetje emotioneel van. De dag die je (niet) wist dat zou komen is eindelijk hier!
Ik wens jullie veel succes met het kaartjes kopen. Vrees voor een wereldwijde run erop.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. London, Edinburgh en Dublin zijn erg goed te bereiken met een goedkope vlucht, dus dat klinkt wel als een goede optie. Ik vrees wel dat ik geen vrienden meekrijg naar een concert in het buitenland. Even nadenken of ik dit in mijn eentje aandurf
Dat klinkt als één van m'n buren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
Ik sta aan jouw kant hoor. Vroeg opstaan is geen reden tot enthousiasme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onder een spoiler voor mensen die vanavond nog gaan kijken
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:31 schreef Meke het volgende:
Hallo puzzelaars,
Ik kom niet uit de vraag van de dag van de slimste mens![]()
Wat is het verband tussen de volgende vier woorden? De andere twee hebben we denk ik al wel:Kan je van te voren al puzzelen? Ik zet em altijd op pauze, zodat ik zelf de puzzel kan oplossen voordat de kandidaten dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onder een spoiler voor mensen die vanavond nog gaan kijken![]()
Goede opties! Ik ga het wel even uitpluizen om vervolgens te denken: "Mweh, het is wel prijzig" en het niet te doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
De goedkope luchthavens van Londen liggen wel een flink eind buiten de stad, dus daar komen dan vaak nog wel een paar tientjes OV-kosten bij. Dat kan het de moeite waard maken om naar Heathrow te gaan en vanaf daar de metro te pakken. Naar Heathrow is dan wel duurder, de metro is weer goedkoperGoeie kans dat het uiteindelijk niet eens zoveel uitmaakt. Of je kan met de trein gaan.
Manchester heeft ook een luchthaven waar easyJet naartoe vliegt, dus dat kan ook nog. KLM vliegt naar Cardiff, voor easyJet kan je naar Bristol vliegen en vanaf daar nog twee uur met het OV. Tot zover H_Travel
Hallo puzzelaars,
Wat is het verband tussen de volgende vier woorden? De andere twee hebben we denk ik al wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onder een spoiler voor mensen die vanavond nog gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Hallo puzzelaars,
Wat is het verband tussen de volgende vier woorden? De andere twee hebben we denk ik al wel:Ik ben altijd heel slecht in dit soort puzzels. Maar ik ben wel beniewd nu naar het antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onder een spoiler voor mensen die vanavond nog gaan kijken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja in de app!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kan je van te voren al puzzelen? Ik zet em altijd op pauze, zodat ik zelf de puzzel kan oplossen voordat de kandidaten dat doen
Nou ja, Luton vond ik ook niet echt een pretje. Je bent er snel doorheen, maar daarna moet je lopen naar een bus die je naar een station brengt waar je vervolgens moet overstappen op een trein om naar het centrum te komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heathrow is altijd waardeloos. Dat zou geen discussie moeten zijn
Hoe vaak heb je die kans Bill! Misschien is het echt once in a lifetime! Maar als het concertbezoek alles bij elkaar op 1000 euro komt is dat wel heel prijzig jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede opties! Ik ga het wel even uitpluizen om vervolgens te denken: "Mweh, het is wel prijzig" en het niet te doen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]Alle woorden zijn :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Dat vond ik ook van ons weekend Zandvoort, ook al hadden we de goedkoopste tickets. En met logeren bij mijn schoonouders scheelde het me ook de huur van een huisje a 750 euro. Maar als ik denk aan de gezichten van mijn jongens afgelopen weekend, dan was het me het echt wel waard!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede opties! Ik ga het wel even uitpluizen om vervolgens te denken: "Mweh, het is wel prijzig" en het niet te doen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Alle woorden zijn :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
[..]
Alle woorden zijn :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
mmm, lekker. Heb ik wel zin in.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:48 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er een tosti? Ik ga ze nu maken
Omnom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:48 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er een tosti? Ik ga ze nu maken
Op de een of andere manier had ik mijn aandacht er niet echt bij in de finale, en dat kwam niet alleen door livemoddenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:24 schreef NailQueen het volgende:
Omdat ESF 2024 alweer even geleden is kijk ik de recaps weer even terug. Er zitten aardig wat inzendingen bij die ik alweer vergeten ben; Portugal, Polen, Ijsland, Slovenie en vooral Denemarken, Albanie en Azerbaijan
Loreen had haar aandacht er ook niet echt bij tijdens de finale, dat was eigenlijk storender.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik mijn aandacht er niet echt bij in de finale, en dat kwam niet alleen door livemodden
[..]
Alle woorden zijn :Ik ben er nog niet uit. Bij een paar woorden kan ik wel wat anders bedenken om er een aantal te linken, maar setjes van vier maken lukt steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hallo puzzelaars,
Wat is het verband tussen de volgende vier woorden? De andere twee hebben we denk ik al wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onder een spoiler voor mensen die vanavond nog gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Hier kom ik ook als meest waarschijnlijke op uit na het raadplegen van een woordenlijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Die heb ik juist gemistquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Loreen had haar aandacht er ook niet echt bij tijdens de finale, dat was eigenlijk storender.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier kom ik ook als meest waarschijnlijke op uit na het raadplegen van een woordenlijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
5 van de 7 landen die ik op noem stonden niet eens in de finalequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik mijn aandacht er niet echt bij in de finale, en dat kwam niet alleen door livemodden
Oh was Loreen er ook?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Loreen had haar aandacht er ook niet echt bij tijdens de finale, dat was eigenlijk storender.
Ze zat tijdens de finale toch zeker een minuut of 7 te … Ja, wat eigenlijk?quote:
Ah, dat helpt dan natuurlijk ook niet mee. Was dit een van de jaren dat Azerbeidzjan een tweeling stuurt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
5 van de 7 landen die ik op noem stonden niet eens in de finale
Ja, die deed heel moeilijk op een barkrukquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh was Loreen er ook?
(Alleen Alcazar kan ik me nog herinneren)
Spartelen als een futuristische vis op het droge.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zat tijdens de finale toch zeker een minuut of 7 te … Ja, wat eigenlijk?
Moment, even opzoeken welk nummer ze ook alweer in hemelsnaam stuurden. Ik weet al wel dat dit niet het jaar van Black Mamba of Mimicat wasquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:15 schreef Cyan9 het volgende:
Portugal vergeten is wel een klein beetje een misdaad.
We waren aan het dansen op europaparty omdat de connectie met Malmö wegvielquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh was Loreen er ook?
(Alleen Alcazar kan ik me nog herinneren)
Het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat ze haar nagels had gedaan voor Palestina. En de EBU daarvan in paniek raakte. Maar het nummer zelf, al sla je me dood.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:15 schreef Cyan9 het volgende:
Portugal vergeten is wel een klein beetje een misdaad.
Nee dat was vorig jaar. Daar is nog een mooi verhaal over. Voor de gevoelige oortjes even in een spoiler.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dat helpt dan natuurlijk ook niet mee. Was dit een van de jaren dat Azerbeidzjan een tweeling stuurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar hadden ze kakelde kalkoenen gestuurd.
Malmo mocht willen dat ze onze intervalacts haddenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We waren aan het dansen op europaparty omdat de connectie met Malmö wegviel
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
Net ontdekt dat ik het Nationaal Theater en het Internationaal Theater met elkaar verward heb en dus een ticket heb gekocht voor een voorstelling in Den Haag in plaats van in Amsterdam. Kak!
Misschien is die voorstelling in Den Haag wel veel beter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
Net ontdekt dat ik het Nationaal Theater en het Internationaal Theater met elkaar verward heb en dus een ticket heb gekocht voor een voorstelling in Den Haag in plaats van in Amsterdam. Kak!
Zo blijkt! Maar het is wel minder handigquote:
Nou, ik heb wel de voorstelling geboekt die ik wilde boeken, alleen in de verkeerde plaatsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien is die voorstelling in Den Haag wel veel beter.
Hm, dan zou ik denken dat als deze kaartjes misschien goedkoper zijn dat nog de doorslag kan geven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel de voorstelling geboekt die ik wilde boeken, alleen in de verkeerde plaats. En de kaarten zijn nog niet zo schaars dat Ticketswap een uitkomst gaat zijn denk ik
Die show blijkt helemaal niet in Amsterdam te spelen. Ach, ik kijk nog wel even wat ik doe. In een slecht geval ben ik een paar euro en wat tijd extra kwijt, that's itquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dan zou ik denken dat als deze kaartjes misschien goedkoper zijn dat nog de doorslag kan geven.
Als het toch dezelfde show is.
Allang gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
De sinterklaas inkopen kunt u nu alvast doen bij de action!
Ik heb ook al maanden terug Sinterklaascadeautjes gekocht. Dan is het op het eind van het jaar een stuk minder stressenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Allang gedaan natuurlijkmaar goed ik heb dan ook al de uitnodigingen en uitdeelcadeautjes voor de 2e verjaardag van mini gemaakt (die in november jarig is)
![]()
Het einde van het jaar is bij ons gewoon druk (tussen augustus en 2 januari ook 8 verjaardagen incl. 2 die ik zelf organiseer). En kruidnoten helpen daarbij. Ik heb helaas de pepernoten nog niet gevonden
Sorry, nu niet meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo, doe je ook nog mee met spelletjes op discord?
Hallo puzzelaars,
Wat is het verband tussen de volgende vier woorden? De andere twee hebben we denk ik al wel:Wat was het antwoord? Ik moet het nog kijken maar je mag het in de spoiler zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onder een spoiler voor mensen die vanavond nog gaan kijken
Ik weet wie er door is maar ik zet dit ook maar in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 27-08-2024 22:29:05 ]
Ik zag dat ie ook mogelijk naar Feyenoord zou gaan.quote:
Er gaat een zucht van opluchting door Rotterdam en omstreken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat ie ook mogelijk naar Feyenoord zou gaan.
Klinkt alsof je weer eens goed wakker geschud moet worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Die show blijkt helemaal niet in Amsterdam te spelen. Ach, ik kijk nog wel even wat ik doe. In een slecht geval ben ik een paar euro en wat tijd extra kwijt, that's it
Spreken in tongen?!?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku
O dat ziet er uitnodigend uitquote:Op woensdag 28 augustus 2024 04:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voorlopig moeten jullie het nog even doen met koffie.
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen!!!
Het is weer de dag van de week met het zagen en zo!
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 04:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Spreken in tongen?!?![]()
[ afbeelding ]
Kan iemand anders dat even regelen?
Ik ben waarschijnlijk vrij laat thuis vanavond.
Toen je dit postte sliep ik pas netquote:Op woensdag 28 augustus 2024 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt alsof je weer eens goed wakker geschud moet worden.![]()
Zullen meer mensen in de SC binnenkort wel last van gaan krijgen.
Ik zal snel weer eens kijken of ik een paar leuke nieuwe alarmbellen kan vinden.
Dat kan verklaren waarom je zo weinig uitgeslapen bent.quote:
Ik probeerde wel eerder te gaan slapen, maar het lukte nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan verklaren waarom je zo weinig uitgeslapen bent.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat was het antwoord? Ik moet het nog kijken maar je mag het in de spoiler zetten
Ik weet wie er door is maar ik zet dit ook maar in een spoilerIk heb nog niks gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Een van ons had het goedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn de antwoorden al bekend?
En mokken dat we daarom doen!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Jullie hebben de mok dus niet gewonnen
Is toch niet nodig voor die paar warme dagen in Nederland.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen airco
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen airco
Ja dat denk ik ook telkens, en dan kan ik weer een week niet slapen van de hitte.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch niet nodig voor die paar warme dagen in Nederland.
Opbokken met die ****warmtequote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook telkens, en dan kan ik weer een week niet slapen van de hitte.
Eens! Richting het weekend lijkt het gelukkig wel weer beter te wordenquote:
Je hoeft nog niet wegquote:
Dan moet je dat lekker doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil weer terug naar bed.
Allemaal de schuld van @Roger_Epialesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:03 schreef Troel het volgende:
Mogguh. Al twee dagen op rij om 6 uur wakker. Het moet niet gekker worden, dat hiert pas volgende week weer
Zondag hier weer 29gr.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Eens! Richting het weekend lijkt het gelukkig wel weer beter te worden
Ik heb echt zóveel respect voor jouquote:Op donderdag 29 augustus 2024 04:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag begin ik lekker ietsjes later, dus de verleiding is groot om weer gewoon het groot alarm aan te gooien hier.![]()
Maar ik zal jullie matsen en nog even met de koffie doorgaan.![]()
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen, we mogen er weer lekker tegenaan!
Je bent zelf een groot alarm.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 04:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag begin ik lekker ietsjes later, dus de verleiding is groot om weer gewoon het groot alarm aan te gooien hier.![]()
Maar ik zal jullie matsen en nog even met de koffie doorgaan.![]()
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen, we mogen er weer lekker tegenaan!
Mandy! Wat leuk dat je er weer eens bentquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je bent zelf een groot alarm.![]()
Hoi Mandyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je bent zelf een groot alarm.![]()
Intussen op kantoor. Eerst was ik mijn laptop vergeten. Toen ik op kantoor was, kon ik niet inloggen, maar intussen werkt het allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je dat lekker doen#YOLO
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Mandy! Wat leuk dat je er weer eens bent
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn dat deze week de klimaatbeheersing in het pand niet werkt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch niet nodig voor die paar warme dagen in Nederland.
Met ventilator aan, is het wel uit te houden.quote:
Ik had daarom het Joost-topic niet heel erg bijgehoudenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Ik had dit forum een beetje gemeden door al dat gedoe rond Joost.
Ik besef me nu dat dat natuurlijk op gaat voor alle sporten op de paralympische spelen maar bij goalball kun je dus ook alleen energie van het publiek krijgen voor en na het spel..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:46 schreef Yesse het volgende:
Dat goalball is wel ironisch. De sporters zijn blind (gemaakt) en de meeste toeschouwers kunnen zien
Maken ze die rolstoelbasketballers ook nog blind?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat dat natuurlijk op gaat voor alle sporten op de paralympische spelen maar bij goalball kun je dus ook alleen energie van het publiek krijgen voor en na het spel..
Uuuh jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Maken ze die rolstoelbasketballers ook nog blind?![]()
Blijkbaar had mn vriend wel die van Roozj ingevuld, maar we winnen noootquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Jullie hebben de mok dus niet gewonnen
Als er hier iemand dankzij mij wakker wordt dan is dat niet pas om 6 uur natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van @:Roger_Epiales
Wat voor nooot hebben jullie gewonnen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijkbaar had mn vriend wel die van Roozj ingevuld, maar we winnen nooot
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat voor nooot hebben jullie gewonnen?
Macadaamia's kunnen nog best aan de prijs zijn.
En dan op dag 3 erachter komen dat je eigenlijk alle restauranta aan boors niks vindtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef zorro28 het volgende:
Ik geloof dat ik hel op aarde gevonden heb. Ik las net een artikel over een cruise die drie jaar zou moeten duren
Ze liggen al 3 maanden vast in Belfastquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan op dag 3 erachter komen dat je eigenlijk alle restauranta aan boors niks vindt
Dat is de stad waar de Titanic is gebouwd. Dan zou ik ook geen risico nemen en lekker daar blijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze liggen al 3 maanden vast in Belfast
Ook een manier om aan de drie jaar te komen. Gaan ze de herfst doorbrengen in IJmuiden?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze liggen al 3 maanden vast in Belfast
Een cruise langs de ‘hidden gems’ aan de Europese kustenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook een manier om aan de drie jaar te komen. Gaan ze de herfst doorbrengen in IJmuiden?
Nog niet verpest door TikTok en overtoerisme! Wat doe je liever, de hele dag varen over de drukke wateren van Giethoorn óf een hele dag in alle rust doorbrengen in Stadskanaal?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een cruise langs de ‘hidden gems’ aan de Europese kusten
Een dagje naar Knoal, dat willen we a’moal.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet verpest door TikTok en overtoerisme! Wat doe je liever, de hele dag varen over de drukke wateren van Giethoorn óf een hele dag in alle rust doorbrengen in Stadskanaal?
Topsloganquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een dagje naar Knoal, dat willen we a’moal.
Ben ik ook eens geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef H_T het volgende:
Stadskanaal organiseerde meer dan twintig jaar de Nelli Cooman-games! Vernoemd naar een atletiekster die geboren is in Paramaribo, daarna naar Rotterdam verhuisde en sinds 1991 in het Zeeuwse Nieuwerkerk woont. Een echte link tussen haar en Stadskanaal kan ik verder niet vinden
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben ik ook eens geweestIk vroeg me al af of ik je per ongeluk beledigd hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Had die niet ook altijd van die lange nagels?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef H_T het volgende:
Stadskanaal organiseerde meer dan twintig jaar de Nelli Cooman-games! Vernoemd naar een atletiekster die geboren is in Paramaribo, daarna naar Rotterdam verhuisde en sinds 1991 in het Zeeuwse Nieuwerkerk woont. Een echte link tussen haar en Stadskanaal kan ik verder niet vinden
Ik ben niet voor niets verhuisdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik je per ongeluk beledigd had
De lange nagels waren het handelsmerk van Florence Griffith-Joynerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Had die niet ook altijd van die lange nagels?
Maarre: Hengelo heeft de Fanny Blankers-Koen games, maar daar heeft Fanny ook nooit gewoond ofzo
Dat kan via DM naar Rogerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:34 schreef NailQueen het volgende:
Allora
Als jullie willen kan ik morgen een eventuele weekenddienst doen en jullie rond 05.00 uur wekken
Ik krijg nog wel steeds de neiging dingen kapot te scheuren door Eurovisie, dus misschien wel een goed idee voor op mn verlanglijstje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zag in de boekwinkel de Eurovisie scheurkalender liggen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel steeds de neiging dingen kapot te scheuren door Eurovisie, dus misschien wel een goed idee voor op mn verlanglijstje.
Gelukkig dat deze traditie gewoon wordt voortgezetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef NailQueen het volgende:
(even gekopieerd uit het nieuwtjes topic)
Beste mensen, het orakel heeft weer gesproken. We gaan naar Basel volgend jaar!
[ x ]
Ja! Benieuwd hoe lang ze het nog volhoudtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gelukkig dat deze traditie gewoon wordt voortgezet
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gelukkig dat deze traditie gewoon wordt voortgezet
Morgen begint de reis toch? Veel plezierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:34 schreef NailQueen het volgende:
Allora
Als jullie willen kan ik morgen een eventuele weekenddienst doen en jullie rond 05.00 uur wekken
Lekker vooruitzicht! Waar gaan jullie naartoe?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen begint de reis toch? Veel plezier![]()
Wij verkassen morgen, na een heerlijk verblijf hier in Südtirol, naar ons tweede adres, in Oostenrijk.
Regio Hochkönig! Nog niet eerder geweest, ik ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht! Waar gaan jullie naartoe?
Ik ken dat ook niet. Al zaten we er onlangs blijkbaar maar zo’n 60 km hemelsbreed vandaan in Hopfgarten (bij Westendorf). Maar elke regio heeft weer zijn eigen bijzonderheden, en dat maakt Oostenrijk ook zo leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Regio Hochkönig! Nog niet eerder geweest, ik ben erg benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |