quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer terug van de kermisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ja, daar ben ik weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hij komt wel weer terug. Hij komt altijd terug.
Heb je zo hard in zijn oor gegild?quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij moest er ook erg van bijkomen. Nog erger dan ik
Niet voor langquote:Op zondag 25 augustus 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ja, daar ben ik weer.
Ik sta aan je kant hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een dreigement.
Aparte dag om naar het strand te gaan. Ik geloof dat het daar vandaag erg druk isquote:
Strand? Dat is uitgestorven. Er is geen beter moment om naar het strand te gaan dan dit weekend, mits mooi weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Aparte dag om naar het strand te gaan. Ik geloof dat het daar vandaag erg druk is
Ik weet niet of je dat wiltquote:
Strand is bijzonder rustigquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Aparte dag om naar het strand te gaan. Ik geloof dat het daar vandaag erg druk is
Oeh, is er een radicale afscheidingsbeweging opgezet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel een tweedeling aankomen in deze SC.
Mooi, dan kan je lekker vliegerenquote:
Tijd voor grover geschut:quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:24 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we Luctor nu weer laten ontsnappen?
Ik heb daar een infiltrant, jullie gaan dit niet winnen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tijd voor grover geschut:
[ afbeelding ]
Nee, Zandvoort.quote:
*duikt onderquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tijd voor grover geschut:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |