SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ik had F1 SCquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een andere TT, namelijk "get a room"
Die hebben we ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een andere TT, namelijk "get a room"
Verrek, ik kijk op mijn toetsenbord en dat staat er echt.quote:
Ja, "Get a Room" was een verwijzing naar de F1 SC, ik was nieuwsgierig of die ook bestond en werd niet teleurgesteldquote:
Die is deudquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, "Get a Room" was een verwijzing naar de F1 SC, ik was nieuwsgierig of die ook bestond en werd niet teleurgesteld
Dat is een slapende SCquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, "Get a Room" was een verwijzing naar de F1 SC, ik was nieuwsgierig of die ook bestond en werd niet teleurgesteld
quote:
Oh nu zie ik het pas, had niet naar de data van de berichten gekeken, dacht dat Chevy gewoon heel enthousiast aan het posten was vanavondquote:
ChevyGodquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Oh nu zie ik het pas, had niet naar de data van de berichten gekeken, dacht dat Chevy gewoon heel enthousiast aan het posten was vanavond
Denk dat dat op zich wel veilig is, hij kan niet bij de pedalen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat heet ook Max, maar ik zet hem liever niet achter het stuur in mijn auto
Dat issie altijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Oh nu zie ik het pas, had niet naar de data van de berichten gekeken, dacht dat Chevy gewoon heel enthousiast aan het posten was vanavond
Seizoen 4, meh.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk dat dat op zich wel veilig is, hij kan niet bij de pedalen?
Zeg, ik zit The Umbrella Academy te kijken, ze gaan naar zo'n klein dorpje, is het echt zo dat die dorpjes zo'n welkomstbord hebben waarop staat hoe groot the population is?
Ja die heb ik van de week ook aangezetquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeg, ik zit The Umbrella Academy te kijken, ze gaan naar zo'n klein dorpje, is het echt zo dat die dorpjes zo'n welkomstbord hebben waarop staat hoe groot the population is?
Die 6 stappen lukten maar net.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Je hebt de wc niet meer op tijd kunnen bereiken?
Goede muziek welquote:
Ik hou er wel van, probeer gewoon niet alles te begrijpenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die heb ik van de week ook aangezet
Ik denk dat het van de state en de gemeente afhangt. Ik heb het hier in Florida nog nooit gezienquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet iedereen is olympisch kampioen pleesprint zoals jij en ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Je hebt de wc niet meer op tijd kunnen bereiken?
Lekker gekquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede muziek wel
[..]
Ik hou er wel van, probeer gewoon niet alles te begrijpen
Maar te kort en te vol gepropt voor een laatste seizoen.quote:
Ik oefen er gewoon goed op. Nu even snel een kg brocolli eten zodat ik straks weer fijn kan pleesprintenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet iedereen is olympisch kampioen pleesprint zoals jij en ik
Ik ben nog niet zo verquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar te kort en te vol gepropt voor een laatste seizoen.
En een paar hordes volle wasmanden als obstakelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
Liggend vanuit bed met een 3m sprint naar de plee moet een olympische discipline worden
Ik ook niet, ep 3 pas.quote:
Oh die heb ik niet, moet wel een paar bochtjes omquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
En een paar hordes volle wasmanden als obstakels
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ep 3 pas.
En wist ook niet dat het een laatste seizoen is
guinness book of recordsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet, moet wel een paar bochtjes om
Ja stom ....quote:
Ik een halve aflevering ... vond er niks aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:10 schreef Lovely het volgende:
Heb geloof ik maar 1 Seizoen van van die serie gekeken
Ik ook. Het is wel een leuke serie, maar denk niet dat ik ooit nog aan seizoen 2, 3 of 4 ga beginnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:10 schreef Lovely het volgende:
Heb geloof ik maar 1 Seizoen van van die serie gekeken
Vind het wel fijn.. alles weer dicht en over een maand of twee verwarming weer aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ja stom ....
[..]
Ik een halve aflevering ... vond er niks aan.
Misschien pak ik het ooit weer een keer op om verder te kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Het is wel een leuke serie, maar denk niet dat ik ooit nog aan seizoen 2, 3 of 4 ga beginnen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het wel fijn.. alles weer dicht en over een maand of twee verwarming weer aan
Ik vind het altijd wel gezellig als de kerstverlichting weer te zien is, zo veel sfeer danquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het wel fijn.. alles weer dicht en over een maand of twee verwarming weer aan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Maar de zomer mag van mij best tot november duren.
Ik kan hier eindelijk de ramen 's ochtends weer eens open doen. Ik kijk uit naar november wanneer ik de ramen de hele dag open kan laten. Die verwarming kan nog wel 5.5 maanden wachten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan begint de herfst hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Ja dat vind ik ook fijn. Cocoonenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beide welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Is ook mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel gezellig als de kerstverlichting weer te zien is, zo veel sfeer dan
Als alles wit is? Die ene dag per jaar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beide wel
Zomer omdat alles in bloei staat en het lekker weer ia buiten
Maar winter ook wel, als alles wit is
Waarom kon het eerder niet dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan hier eindelijk de ramen 's ochtends weer eens open doen. Ik kijk uit naar november wanneer ik de ramen de hele dag open kan laten. Die verwarming kan nog wel 5.5 maanden wachten.
Dat vind ik best fijn, maar ben er na een weekje of 3 wel weer klaar mee en dan zit ik te snakken naar de lente.quote:
Sstt is tenminste 1 dag jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Als alles wit is? Die ene dag per jaar?
Dat komt ook omdat het 8 maanden herfst is tegenwoordig, dat is al snel heel saai.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik best fijn, maar ben er na een weekje of 3 wel weer klaar mee en dan zit ik te snakken naar de lente.
Dekentje op de bank, al pak ik die nu soms ook welquote:
Omdat het overdag boven de 30 graden Celsius is. Pas deze week is het 's ochtends tussen de 20 en 25.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom kon het eerder niet dan?![]()
Scheelt wel als de zon overdag op het raam schijnt het al aangenaam is in huis
Ahzo..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het overdag boven de 30 graden Celsius is. Pas deze week is het 's ochtends tussen de 20 en 25.
Als we dat nu weer gaan krijgen voorspel drukke tijden voor de 113-telefoonlijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat het 8 maanden herfst is tegenwoordig, dat is al snel heel saai.
Veel te weinig.quote:
In ver onder de dekens kan kruipenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het is wel fijn dat je in de winter veel minder vliegend en kruipend tuig in huis hebt.
Ik ook!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel gezellig als de kerstverlichting weer te zien is, zo veel sfeer dan
Gewoon de herfst overslaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Ja, dan moet ik ook maar eens een belletje doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we dat nu weer gaan krijgen voorspel drukke tijden voor de 113-telefoonlijn.
Winter bestaat niet meer hier, het is gewoon meer dan een half jaar grijs en grauw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
![]()
Maar ben het hier ook wel mee eens
[..]
Gewoon de herfst overslaan
Al zijn op mooie hefstdagen boswandelingen wel erg leuk.
Goed ideequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Veel te weinig.
Ga je met mij mee naar scandinavië? Kunnen we er langer van genieten.
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik ook maar eens een belletje doen
De meeste mensen worden rijk van de ellende van een anderquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.
En van het geld naar een zonnig land gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.
Iets met de ander z'n doodquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De meeste mensen worden rijk van de ellende van een ander
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En van het geld naar een zonnig land gaan
Die hebben nu 3 weken vakantie, is wel genoeg toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (![]()
) mee kan nemen.
Die hebben ook wel een uitje verdiend.
Dat is prima natuurlijk, maar als het weer zo'n herfst van 8 maanden wordt verdienen ze wel een uitstapje naar de zon.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Die hebben nu 3 weken vakantie, is wel genoeg toch?
En een dikke jas, schoenenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel je muts opdoen dan.
Ik heb gelukkig nog wel de was uit de machine gehaald vanavond. Hoef ik me mooi niet schuldig te voelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de hele avond niets gedaan. Nu voel ik mij schuldig
Heb wel een uitje voor ze, net een kilootje gekochtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (![]()
) mee kan nemen.
Die hebben ook wel een uitje verdiend.
En nu lekker na die zeer intensieve en zware inspanning lekker de hele avond op de bank met pils bijkomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wel de was uit de machine gehaald vanavond. Hoef ik me mooi niet schuldig te voelen.
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is prima natuurlijk, maar als het weer zo'n herfst van 8 maanden wordt verdienen ze wel een uitstapje naar de zon.
Bolke () stond begin juni zo'n beetje tot z'n uiers in de blubber in zijn weiland. Bolke (
) is zijn boom bijna niet uit geweest. Dat was allemaal heul niet jottem.
Gekke koeien tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?![]()
Ze lusten ze alleen gekaramelliseerd, dus als je dat zou kunnen regelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wel een uitje voor ze, net een kilootje gekocht
Luxepaardenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze lusten ze alleen gekaramelliseerd, dus als je dat zou kunnen regelen.
Das een ziektequote:
Ik heb wel een paar pinten verdiend daarmee dunkt me jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu lekker na die zeer intensieve en zware inspanning lekker de hele avond op de bank met pils bijkomen
Voordat Bolke (quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?![]()
Deze waren nog niet ingelLimburgerd.quote:
Heb je een paleisquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raak nog steeds wel eens verdwaald in mijn nieuwe huis
Ik sta met regelmaat in de badkamer opzoek naar de wc enzoquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze waren nog niet ingelLimburgerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Je schrijft het als KRATTEN, niet als pintenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar pinten verdiend daarmee dunkt me ja
[..]
Voordat Bolke () geweld gaat gebruiken moet er wel echt heel wat aan de hand zijn hoor.
Die wil vooral gewoon nieuwsgierig komen snuffelen en over zijn snoet geaaid worden. Liefst nog een handje vers gras erbij wat van net buiten de omheining komt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Is dit een sneer naar Limburg?Zou niet durven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik word nog steeds wel eens half wakker denkend dat ik in mijn oude bed in mijn ouderlijk huis lig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raak nog steeds wel eens verdwaald in mijn nieuwe huis
Trek net m'n derde krat van de avond open.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schrijft het als KRATTEN, niet als pinten
Proost man!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trek net m'n derde krat van de avond open.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah jij bent mijn tokkie buurman dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trek net m'n derde krat van de avond open.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb dat eigenlijk niet, behalve misschien de eerste paar wekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik word nog steeds wel eens half wakker denkend dat ik in mijn oude bed in mijn ouderlijk huis lig.
Dat stond met één kant tegen de muur en soms denk ik dan nog "oww, ik ga ff tegen de muur aan liggen, da's fijn!" en dan kan ik de muur niet vinden![]()
Geen idee waarom ik 'tegen de muur aanliggen" fijn vond eigenlijk....
Eckte eckte tokkies drinken vaak niet of nauwelijks. Dat is dan wel meestal omdat ze na 2 bier al met alles en iedereen op de vuist willen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah jij bent mijn tokkie buurman dus.
Dit is toch echt een eckte tokkie, inclusief tattoo's, typische kleding en haardracht. Tankt van woensdag tot en met zondag even 2 kratjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eckte eckte tokkies drinken vaak niet of nauwelijks. Dat is dan wel meestal omdat ze na 2 bier al met alles en iedereen op de vuist willen.
Ik val na 2 biertjes al in slaap, dus ik ben geen eckte tokkie dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eckte eckte tokkies drinken vaak niet of nauwelijks. Dat is dan wel meestal omdat ze na 2 bier al met alles en iedereen op de vuist willen.
En goed kunnen hopen is wel ontzettend belangrijk. Voor zowel mentaal als fysiek welzijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet dus een wc krukje kopen omdat ze de wc teringhoog gemaakt hebben en ik dus niet fatsoenlijk kan poepen
Omg ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet dus een wc krukje kopen omdat ze de wc teringhoog gemaakt hebben en ik dus niet fatsoenlijk kan poepen
Je hebt ze er plenty bij. Maar in de echte hechte volksbuurten met sociale controle zie je echt heel vaak dat ze niet mogen zuipen van hun vrouw/moeder/buurvrouw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is toch echt een eckte tokkie, inclusief tattoo's, typische kleding en haardracht. Tankt van woensdag tot en met zondag even 2 kratjes.
Ik lag ook altijd graag tegen de muur! Kan nu ook niet meer in mn huidige bed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik word nog steeds wel eens half wakker denkend dat ik in mijn oude bed in mijn ouderlijk huis lig.
Dat stond met één kant tegen de muur en soms denk ik dan nog "oww, ik ga ff tegen de muur aan liggen, da's fijn!" en dan kan ik de muur niet vinden![]()
Echt zo dan het dekbed tussen jezelf en de muur inklemmen, het dan strak trekken en "awwwwwwww! *joyful bliss* "quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lag ook altijd graag tegen de muur! Kan nu ook niet meer in mn huidige bed.
Ik ben 1.85, ik vind het primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoort bij de huidige tijd he? Alles maken voor grote mensen
Kweenie wat ienie ervan vindt dat je hier nu openbaar maakt dat ze kleine billen heeft.quote:
Dat zijn ze hier ook. Maar voor de vrouw heeft hij een oplossing, 2 huizen aanhouden. Zo kun je ook wat makkelijker uitkering trekken natuurlijk. Dus van maandag t/m woensdag/donderdag is er niemand in het huis naast mij te vinden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt ze er plenty bij. Maar in de echte hechte volksbuurten met sociale controle zie je echt heel vaak dat ze niet mogen zuipen van hun vrouw/moeder/buurvrouw.![]()
En de zuiplappen zijn ook daar vaak de paria's.
Kan je niet gewoon je bed tegen de muur zetten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt zo dan het dekbed tussen jezelf en de muur inklemmen, het dan strak trekken en "awwwwwwww! *joyful bliss* "
Weet je hoeveel moeite?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon je bed tegen de muur zetten?
1.67 met korte onderbenen en ik vind alles om te zitten allemaal zo hoog tegenwoordigquote:
Dan weet je wanneer je het huis rustig kan leeghalenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn ze hier ook. Maar voor de vrouw heeft hij een oplossing, 2 huizen aanhouden. Zo kun je ook wat makkelijker uitkering trekken natuurlijk. Dus van maandag t/m woensdag/donderdag is er niemand in het huis naast mij te vinden.
Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1.67 met korte onderbenen en ik vind alles om te zitten allemaal zo hoog tegenwoordig
Dat weten we toch al.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kweenie wat ienie ervan vindt dat je hier nu openbaar maakt dat ze kleine billen heeft.
Soort Basset hound op twee benen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1.67 met korte onderbenen en ik vind alles om te zitten allemaal zo hoog tegenwoordig
En dan zeggen ze dat tokkies dom zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn ze hier ook. Maar voor de vrouw heeft hij een oplossing, 2 huizen aanhouden. Zo kun je ook wat makkelijker uitkering trekken natuurlijk. Dus van maandag t/m woensdag/donderdag is er niemand in het huis naast mij te vinden.
Staat weinig van waarde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan weet je wanneer je het huis rustig kan leeghalen
Hey woud.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem ja
Ja dat is ook een muisquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem ja
Ik zou er toch even doorheen snuffelen. Weet je wat ze tegenwoordig betalen voor vintage voetbalshizzle?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Staat weinig van waarde.Al de feyenoord rommel mag sowieso direct naar de stort.
En ik vind alles met mijn 176 zo laag zitten. Vooral die moderne bankstellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nah het is ook gewoon een principe kwestie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou er toch even doorheen snuffelen. Weet je wat ze tegenwoordig betalen voor vintage voetbalshizzle?
Yoga poepenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
Hier in huis zit iemand in kleermakerszit op het toilet.
Dat ga ik tegen haar zeggen.quote:
"IK BEPAAL ZELF WEL WANNEER IK GA HOPEN JA!quote:
Succes met niet verdwalen!quote:
Soepelheid kan je trainenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, ik denk dat ik met mijn stramme lijf nog maar nét aan een kleermakerszit kan doen.
Vroeger zat ik constant in kleermakerszit of varianten daarvan op de grond.
Ik ben al druk bezig met spierverslappende dranken nuttigen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soepelheid kan je trainen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig met spierverslappende dranken nuttigen.
Shii Shii!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan is het zondag?quote:
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik drink nog één spierverslappend drankje en dan ga ik de mand in hoor
Santé!quote:
Dan ben ut maandagquote:
Ben je dan jarig?quote:
Heb je al een halve liter?quote:
Als je buikgriep hebt kan dat zomaar.quote:
We hebben een @Rob -schopper nodig?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:06 schreef DJMO het volgende:
Kan iemand @:Rob even een schop geven? Hij is vervelend
@Rob lief doen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:06 schreef DJMO het volgende:
Kun je dat zelf niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:06 schreef DJMO het volgende:
Ik durf nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet?
Helemaal naar Noord-Holland rijden.....![]()
En dan worden we aangeklaagd voor mishandeling en weet ik wat allemaal...
Ik snijd me er bijna aan man!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. jij bent scherp. Scherp als glas....
MoKo klinkt wel briljant. Veel beter dan "Koekie" of "Koekster".quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
MoKo klinkt wel briljant. Veel beter dan "Koekie" of "Koekster".
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
MoKo klinkt wel briljant. Veel beter dan "Koekie" of "Koekster".
Dat heeft toch heul geen 'bad bitch-energy'.quote:
Sluit ramen en deuren!quote:
Vind je mij een bad bitch dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heeft toch heul geen 'bad bitch-energy'.![]()
MoKo daarentegen.
Whut?quote:
Wel als je als MoKo door het leven gaat ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vind je mij een bad bitch dan?
Koekie houdt van oudquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whut?![]()
Koekie vindt me oud...![]()
Nouja ik ben niet de jongste meer, dus ze heeft een puntje.
Ik ben ook zoet en schattig !quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel als je als MoKo door het leven gaat ja.![]()
Als je als Koekie gaat is het meer zoet en schattig
Persoonlijk heb ik mijn deegwaren toch liever wat verser.quote:
Ja 36 jaar oude koekjes vind jij al te oud hequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik mijn deegwaren toch liever wat verser.
Onze huispanter is meer van de net 18 jarige koekiesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja 36 jaar oude koekjes vind jij al te oud he
Hangt er ook vanaf hè.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja 36 jaar oude koekjes vind jij al te oud he
Koude koekjes zijn lekker knapperigquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik mijn deegwaren toch liever wat verser.
Trek 's los dan!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb hier wel een ongeopende fles whisky staan die bijna 5,5 jaar ouder is dan mijn muis![]()
Warme vochtige koekjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koude koekjes zijn lekker knapperig
Heb je het nu over je piemel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze huispanter is meer van de net 18 jarige koekies
Nah, is die me net iets te speciaal voor om zomaar op een random vrijdag avond open te trekkenquote:
Iedereen weet dat elke FOK!ker eeuwig een 12 jarige piemel heeftquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je het nu over je piemel?
Ik ben een fokster he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat elke FOK!ker eeuwig een 12 jarige piemel heeft![]()
Hoax, op FOK! zitten helemaal geen vrouwenquote:
Wel en je kent mij ook allangquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, op FOK! zitten helemaal geen vrouwen
Da's echt te jong voor mij tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze huispanter is meer van de net 18 jarige koekies
Afgelopen nacht dacht ik even van wel, toen ik met allemaal draadjes en sensoren op m'n lijf moest proberen te slapen. Volgens @Rob leek ik meer op rd2d of data uit star trek. Hij lachte me vannacht zelfs in z'n slaap nog uitquote:
Is ook maar een grapje héquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel en je kent mij ook allang
Jamaar, het is de verjaardag van @Dquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, is die me net iets te speciaal voor om zomaar op een random vrijdag avond open te trekken
Ze praten ook niet met je want ze zitten constant op hun telefoon...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's echt te jong voor mij tegenwoordig.
De vriendinnen van mijn neefjes bijvoorbeeld. 18 en 23. Ik sta ondertussen echt zó ver van die belevingswereld af dat ik er buiten de gare 'hoe is het op school, hoe is het met je ouders'-gesprekken er echt niet mee kan praten
Trilfunctie he.. dat maakt wat losquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze praten ook niet met je want ze zitten constant op hun telefoon...
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Afgelopen nacht dacht ik even van wel, toen ik met allemaal draadjes en sensoren op m'n lijf moest proberen te slapen. Volgens @:Rob leek ik meer op rd2d of data uit star trek. Hij lachte me vannacht zelfs in z'n slaap nog uit(kun je nagaan hoe kut ik geslapen heb dat ik dat nog weet
)
35+ cm en 3,5+ keer modaal verdienen zijn de huidige fok-gemiddelden voor mannen.quote:
Eind september pas.quote:
Dan trekt hij zijn fles dure whisky maar open om uit te delenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
Jamaar, het is de verjaardag van @:D![]()
Eerder van, is je moeder nog single?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's echt te jong voor mij tegenwoordig.
De vriendinnen van mijn neefjes bijvoorbeeld. 18 en 23. Ik sta ondertussen echt zó ver van die belevingswereld af dat ik er buiten de gare 'hoe is het op school, hoe is het met je ouders'-gesprekken er echt niet mee kan praten
Wat voor slaaponderzoek heb je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Afgelopen nacht dacht ik even van wel, toen ik met allemaal draadjes en sensoren op m'n lijf moest proberen te slapen. Volgens @:Rob leek ik meer op rd2d of data uit star trek. Hij lachte me vannacht zelfs in z'n slaap nog uit(kun je nagaan hoe kut ik geslapen heb dat ik dat nog weet
)
3,5 keer modaal is de ondergrens?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
35+ cm en 3,5+ keer modaal verdienen zijn de huidige fok-gemiddelden voor mannen.
"Oh, heeft ze een zus dan die gescheiden is misschien?"quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerder van, is je moeder nog single?
Of een singel nicht die er goed uit ziet voor haar leeftijd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Oh, heeft ze een zus dan die gescheiden is misschien?"
Je hebt er wel paupers bij die 450 keer modaal echt fantastisch vinden ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
3,5 keer modaal is de ondergrens?![]()
![]()
Ik dacht dat 450 keer modaal verdienen de paupers hier waren![]()
Het is toch vrij makkelijk om boven mensen uit te torenen die rond moeten komen van 450 keer modaal!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt er wel paupers bij die 450 keer modaal echt fantastisch vinden ja.
Maar die zijn ook nodig, om boven anderen uit te torenen heb je wel mensen nodig waar je bovenuit kán torenen.
Ik slaap al sinds m'n jeugd slecht, zowel moeite met in als doorslapen. Dus afgelopen nacht hebben ze oa m'n hersenactiviteit gemeten met een apparaatje op m'n borst etc. Alleen kon ik amper slapen omdat dat tering ding in m'n hals prikte als ik op m'n zij lag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor slaaponderzoek heb je?
Ik moest laatst wel lachen om de dochter van een maat van me op z'n verjaardag. 17 jaar en die zat na 2 wijntjes luidkeels te oreren over haar, eh, volwassenenspeeltjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Trilfunctie he.. dat maakt wat los
Zie hier de reden waarom alcohol voor je 18e een nogo isquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest laatst wel lachen om de dochter van een maat van me op z'n verjaardag. 17 jaar en die zat na 2 wijntjes luidkeels te oreren over haar, eh, volwassenenspeeltjes.
"AL mijn vriendinnen hebben een satisfyer! Die zijn echt zó goed!".
Hersenactiviteit hebben ze bij mij ook ooit proberen te meten. Die neuroloog waar ik toen bij zat heeft nog jaren lang wetenschappelijke artikelen over hersendode mensen gepubliceerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds m'n jeugd slecht, zowel moeite met in als doorslapen. Dus afgelopen nacht hebben ze oa m'n hersenactiviteit gemeten met een apparaatje op m'n borst etc. Alleen kon ik amper slapen omdat dat tering ding in m'n hals prikte als ik op m'n zij lag.
Ik vraag me af wanneer er een satifsyer hier op de verlanglijst voor een verjaardag komt. Want hoewel ik het niet wil weten, denk ik wel dat dochtertje hier al aan het ontdekken is geslagenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest laatst wel lachen om de dochter van een maat van me op z'n verjaardag. 17 jaar en die zat na 2 wijntjes luidkeels te oreren over haar, eh, volwassenenspeeltjes.
Nee joh, mooi tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom alcohol voor je 18e een nogo is
Satisfyer is ook de shitquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waarom zou ze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, mooi toch![]()
Haar kennende schaamt ze zich ook achteraf echt niet om dat soort opmerkingen.
Je gaat uit een vliegtuig springen???quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
Maar de curry met aardappelen, bonen uit de tuin, tomaten, en tofu is klaar. Helaas had ik geen roti meer, dus dan maar naan. Als ik mijn sprong uit een vliegtuig morgen overleef, maar even langs een toko gaan.
![]()
Kleine meisjes worden groot. Niet spastisch over doen (al kan ik het me als vader compleet voorstellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer er een satifsyer hier op de verlanglijst voor een verjaardag komt. Want hoewel ik het niet wil weten, denk ik wel dat dochtertje hier al aan het ontdekken is geslagen
Ja, hopelijk wel met een parachute (en een instructeur) op mijn rugquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaat uit een vliegtuig springen???
Tmiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer er een satifsyer hier op de verlanglijst voor een verjaardag komt. Want hoewel ik het niet wil weten, denk ik wel dat dochtertje hier al aan het ontdekken is geslagen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaat uit een vliegtuig springen???
Dit is ook nieuw voor mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zegt de man die het van zijn dochter niet wil weten
Da's omdat je kleine meid dan je kleine meid niet meer is en omdat je bang bent dat je nu niet meer kleine meid met complete eikels naar bed gaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zegt de man die het van zijn dochter niet wil weten
Mijn vader leerde die ook kennen toen ik uit huis gingquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot. Niet spastisch over doen (al kan ik het me als vader compleet voorstellen), tieners moeten gewoon op een gezonde manier hun seksualiteit kunnen ontdekken.
Dat zeggen wel echt alle vrouwen ja. Ik neem het maar voor waar aan dusquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zou ook niks voor mij zijn, maar als je vertrouwt op je parachute ....
Ook ooit een keer gedaan. Ik heb hoogtevrees en halve vliegangst maar ik wilde al als kind een keertje vrije val meemaken en aan een parachute bengelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel met een parachute (en een instructeur) op mijn rug
Op haar verlanglijstje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt er maar beter open over zijn voordat ze van alles stiekem gaat doen en ineens zwanger voor de deur staat.quote:
Het is eigenlijk meer een cadeautje voor in de schoen ja.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer een cadeautje voor in de schoen ja.
Bij mij wordt ook niets gemeten...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hersenactiviteit hebben ze bij mij ook ooit proberen te meten. Die neuroloog waar ik toen bij zat heeft nog jaren lang wetenschappelijke artikelen over hersendode mensen gepubliceerd.![]()
Bungiejumpen? De volgende uitdaging?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook ooit een keer gedaan. Ik heb hoogtevrees en halve vliegangst maar ik wilde al als kind een keertje vrije val meemaken en aan een parachute bengelen.
Scheet nog net niet in mijn broek in het vliegtuigje, vroeg me af waar ik in hemelsnaam mee bezig was toen ik op 2 kilometer hoogte uit het vliegtuig moest stappen op een minieme tree. Maar de vrije val en het zweven aan de parachute waren echt het beste ever!
Ik snap dat mensen verslaafd kunnen raken aan dat soort dingen. Niet dat ik daar last van heb, ik vind het wel weer mooi geweest voor de komende 40 jaar.
Oeh, zo te zien kan ik dat ook wel waarderen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
Even Overtreders kijken, dat wordt weer lachen geblazen
Lijkt me ongeveer 300 keer enger dan parachutespringen en nog niet 1/10 zo gaaf. Dus dat gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bungiejumpen? De volgende uitdaging?
Ja, lijkt mij ook enger.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me ongeveer 300 keer enger dan parachutespringen en nog niet 1/10 zo gaaf. Dus dat gaat 'm niet worden.
Ik zie mezelf nog wel als ik 85 of zo ben nog een keer springen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me ongeveer 300 keer enger dan parachutespringen en nog niet 1/10 zo gaaf. Dus dat gaat 'm niet worden.
Ik zie mezelf nog wel als ik 85 of zo ben nog een keer springen
https://www.nu.nl/310556/(...)ag-van-het-jaar.htmlquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In één keer het water in lopen op het strand, dat wil ik ook ooit nog een keer doen. Is wel living on the edge natuurlijk.
Wel naakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In één keer het water in lopen op het strand, dat wil ik ook ooit nog een keer doen. Is wel living on the edge natuurlijk.
Ok, al geen zin meer nu.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:10 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/310556/(...)ag-van-het-jaar.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |