Ik denk dat het van de state en de gemeente afhangt. Ik heb het hier in Florida nog nooit gezienquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk dat dat op zich wel veilig is, hij kan niet bij de pedalen?
Zeg, ik zit The Umbrella Academy te kijken, ze gaan naar zo'n klein dorpje, is het echt zo dat die dorpjes zo'n welkomstbord hebben waarop staat hoe groot the population is?
Niet iedereen is olympisch kampioen pleesprint zoals jij en ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Je hebt de wc niet meer op tijd kunnen bereiken?
Lekker gekquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede muziek wel
[..]
Ik hou er wel van, probeer gewoon niet alles te begrijpen
Maar te kort en te vol gepropt voor een laatste seizoen.quote:
Ik oefen er gewoon goed op. Nu even snel een kg brocolli eten zodat ik straks weer fijn kan pleesprintenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet iedereen is olympisch kampioen pleesprint zoals jij en ik
Ik ben nog niet zo verquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar te kort en te vol gepropt voor een laatste seizoen.
En een paar hordes volle wasmanden als obstakelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
Liggend vanuit bed met een 3m sprint naar de plee moet een olympische discipline worden
Ik ook niet, ep 3 pas.quote:
Oh die heb ik niet, moet wel een paar bochtjes omquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
En een paar hordes volle wasmanden als obstakels
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ep 3 pas.
En wist ook niet dat het een laatste seizoen is
guinness book of recordsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet, moet wel een paar bochtjes om
Ja stom ....quote:
Ik een halve aflevering ... vond er niks aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:10 schreef Lovely het volgende:
Heb geloof ik maar 1 Seizoen van van die serie gekeken
Ik ook. Het is wel een leuke serie, maar denk niet dat ik ooit nog aan seizoen 2, 3 of 4 ga beginnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:10 schreef Lovely het volgende:
Heb geloof ik maar 1 Seizoen van van die serie gekeken
Vind het wel fijn.. alles weer dicht en over een maand of twee verwarming weer aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ja stom ....
[..]
Ik een halve aflevering ... vond er niks aan.
Misschien pak ik het ooit weer een keer op om verder te kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Het is wel een leuke serie, maar denk niet dat ik ooit nog aan seizoen 2, 3 of 4 ga beginnen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het wel fijn.. alles weer dicht en over een maand of twee verwarming weer aan
Ik vind het altijd wel gezellig als de kerstverlichting weer te zien is, zo veel sfeer danquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het wel fijn.. alles weer dicht en over een maand of twee verwarming weer aan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Maar de zomer mag van mij best tot november duren.
Ik kan hier eindelijk de ramen 's ochtends weer eens open doen. Ik kijk uit naar november wanneer ik de ramen de hele dag open kan laten. Die verwarming kan nog wel 5.5 maanden wachten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan begint de herfst hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Maar de zomer mag van mij best tot november duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |