Ja stom ....quote:
Ik een halve aflevering ... vond er niks aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:10 schreef Lovely het volgende:
Heb geloof ik maar 1 Seizoen van van die serie gekeken
Ik ook. Het is wel een leuke serie, maar denk niet dat ik ooit nog aan seizoen 2, 3 of 4 ga beginnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:10 schreef Lovely het volgende:
Heb geloof ik maar 1 Seizoen van van die serie gekeken
Vind het wel fijn.. alles weer dicht en over een maand of twee verwarming weer aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ja stom ....
[..]
Ik een halve aflevering ... vond er niks aan.
Misschien pak ik het ooit weer een keer op om verder te kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Het is wel een leuke serie, maar denk niet dat ik ooit nog aan seizoen 2, 3 of 4 ga beginnen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het wel fijn.. alles weer dicht en over een maand of twee verwarming weer aan
Ik vind het altijd wel gezellig als de kerstverlichting weer te zien is, zo veel sfeer danquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het wel fijn.. alles weer dicht en over een maand of twee verwarming weer aan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Maar de zomer mag van mij best tot november duren.
Ik kan hier eindelijk de ramen 's ochtends weer eens open doen. Ik kijk uit naar november wanneer ik de ramen de hele dag open kan laten. Die verwarming kan nog wel 5.5 maanden wachten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan begint de herfst hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Ja dat vind ik ook fijn. Cocoonenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beide welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Is ook mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel gezellig als de kerstverlichting weer te zien is, zo veel sfeer dan
Als alles wit is? Die ene dag per jaar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beide wel
Zomer omdat alles in bloei staat en het lekker weer ia buiten
Maar winter ook wel, als alles wit is
Waarom kon het eerder niet dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan hier eindelijk de ramen 's ochtends weer eens open doen. Ik kijk uit naar november wanneer ik de ramen de hele dag open kan laten. Die verwarming kan nog wel 5.5 maanden wachten.
Dat vind ik best fijn, maar ben er na een weekje of 3 wel weer klaar mee en dan zit ik te snakken naar de lente.quote:
Sstt is tenminste 1 dag jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Als alles wit is? Die ene dag per jaar?
Dat komt ook omdat het 8 maanden herfst is tegenwoordig, dat is al snel heel saai.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik best fijn, maar ben er na een weekje of 3 wel weer klaar mee en dan zit ik te snakken naar de lente.
Omdat het overdag boven de 30 graden Celsius is. Pas deze week is het 's ochtends tussen de 20 en 25.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom kon het eerder niet dan?![]()
Scheelt wel als de zon overdag op het raam schijnt het al aangenaam is in huis
Ahzo..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het overdag boven de 30 graden Celsius is. Pas deze week is het 's ochtends tussen de 20 en 25.
Als we dat nu weer gaan krijgen voorspel drukke tijden voor de 113-telefoonlijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat het 8 maanden herfst is tegenwoordig, dat is al snel heel saai.
Veel te weinig.quote:
In ver onder de dekens kan kruipenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het is wel fijn dat je in de winter veel minder vliegend en kruipend tuig in huis hebt.
Ik ook!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel gezellig als de kerstverlichting weer te zien is, zo veel sfeer dan
Gewoon de herfst overslaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Ja, dan moet ik ook maar eens een belletje doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we dat nu weer gaan krijgen voorspel drukke tijden voor de 113-telefoonlijn.
Winter bestaat niet meer hier, het is gewoon meer dan een half jaar grijs en grauw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
![]()
Maar ben het hier ook wel mee eens
[..]
Gewoon de herfst overslaan
Al zijn op mooie hefstdagen boswandelingen wel erg leuk.
Goed ideequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Veel te weinig.
Ga je met mij mee naar scandinavië? Kunnen we er langer van genieten.
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik ook maar eens een belletje doen
De meeste mensen worden rijk van de ellende van een anderquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.
En van het geld naar een zonnig land gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.
Iets met de ander z'n doodquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De meeste mensen worden rijk van de ellende van een ander
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En van het geld naar een zonnig land gaan
Die hebben nu 3 weken vakantie, is wel genoeg toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (![]()
) mee kan nemen.
Die hebben ook wel een uitje verdiend.
Dat is prima natuurlijk, maar als het weer zo'n herfst van 8 maanden wordt verdienen ze wel een uitstapje naar de zon.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Die hebben nu 3 weken vakantie, is wel genoeg toch?
En een dikke jas, schoenenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel je muts opdoen dan.
Ik heb gelukkig nog wel de was uit de machine gehaald vanavond. Hoef ik me mooi niet schuldig te voelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de hele avond niets gedaan. Nu voel ik mij schuldig
Heb wel een uitje voor ze, net een kilootje gekochtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (![]()
) mee kan nemen.
Die hebben ook wel een uitje verdiend.
En nu lekker na die zeer intensieve en zware inspanning lekker de hele avond op de bank met pils bijkomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wel de was uit de machine gehaald vanavond. Hoef ik me mooi niet schuldig te voelen.
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is prima natuurlijk, maar als het weer zo'n herfst van 8 maanden wordt verdienen ze wel een uitstapje naar de zon.
Bolke () stond begin juni zo'n beetje tot z'n uiers in de blubber in zijn weiland. Bolke (
) is zijn boom bijna niet uit geweest. Dat was allemaal heul niet jottem.
Gekke koeien tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?![]()
Ze lusten ze alleen gekaramelliseerd, dus als je dat zou kunnen regelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wel een uitje voor ze, net een kilootje gekocht
Luxepaardenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze lusten ze alleen gekaramelliseerd, dus als je dat zou kunnen regelen.
Das een ziektequote:
Ik heb wel een paar pinten verdiend daarmee dunkt me jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu lekker na die zeer intensieve en zware inspanning lekker de hele avond op de bank met pils bijkomen
Voordat Bolke (quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |