Ik ook!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel gezellig als de kerstverlichting weer te zien is, zo veel sfeer dan
Gewoon de herfst overslaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou van de winter
Maar de zomer mag van mij best tot november duren.
Ja, dan moet ik ook maar eens een belletje doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we dat nu weer gaan krijgen voorspel drukke tijden voor de 113-telefoonlijn.
Winter bestaat niet meer hier, het is gewoon meer dan een half jaar grijs en grauw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
![]()
Maar ben het hier ook wel mee eens
[..]
Gewoon de herfst overslaan
Al zijn op mooie hefstdagen boswandelingen wel erg leuk.
Goed ideequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Veel te weinig.
Ga je met mij mee naar scandinavië? Kunnen we er langer van genieten.
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik ook maar eens een belletje doen
De meeste mensen worden rijk van de ellende van een anderquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.
En van het geld naar een zonnig land gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.
Iets met de ander z'n doodquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De meeste mensen worden rijk van de ellende van een ander
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En van het geld naar een zonnig land gaan
Die hebben nu 3 weken vakantie, is wel genoeg toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (![]()
) mee kan nemen.
Die hebben ook wel een uitje verdiend.
Dat is prima natuurlijk, maar als het weer zo'n herfst van 8 maanden wordt verdienen ze wel een uitstapje naar de zon.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Die hebben nu 3 weken vakantie, is wel genoeg toch?
En een dikke jas, schoenenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel je muts opdoen dan.
Ik heb gelukkig nog wel de was uit de machine gehaald vanavond. Hoef ik me mooi niet schuldig te voelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de hele avond niets gedaan. Nu voel ik mij schuldig
Heb wel een uitje voor ze, net een kilootje gekochtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (![]()
) mee kan nemen.
Die hebben ook wel een uitje verdiend.
En nu lekker na die zeer intensieve en zware inspanning lekker de hele avond op de bank met pils bijkomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wel de was uit de machine gehaald vanavond. Hoef ik me mooi niet schuldig te voelen.
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is prima natuurlijk, maar als het weer zo'n herfst van 8 maanden wordt verdienen ze wel een uitstapje naar de zon.
Bolke () stond begin juni zo'n beetje tot z'n uiers in de blubber in zijn weiland. Bolke (
) is zijn boom bijna niet uit geweest. Dat was allemaal heul niet jottem.
Gekke koeien tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?![]()
Ze lusten ze alleen gekaramelliseerd, dus als je dat zou kunnen regelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wel een uitje voor ze, net een kilootje gekocht
Luxepaardenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze lusten ze alleen gekaramelliseerd, dus als je dat zou kunnen regelen.
Das een ziektequote:
Ik heb wel een paar pinten verdiend daarmee dunkt me jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu lekker na die zeer intensieve en zware inspanning lekker de hele avond op de bank met pils bijkomen
Voordat Bolke (quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |