De meeste mensen worden rijk van de ellende van een anderquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.
En van het geld naar een zonnig land gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien in september vast aandelen van antidepressiva-fabrikanten kopen. Dan verdien je er iig nog wat aan.
Iets met de ander z'n doodquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De meeste mensen worden rijk van de ellende van een ander
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En van het geld naar een zonnig land gaan
Die hebben nu 3 weken vakantie, is wel genoeg toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (![]()
) mee kan nemen.
Die hebben ook wel een uitje verdiend.
Dat is prima natuurlijk, maar als het weer zo'n herfst van 8 maanden wordt verdienen ze wel een uitstapje naar de zon.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Die hebben nu 3 weken vakantie, is wel genoeg toch?
En een dikke jas, schoenenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel je muts opdoen dan.
Ik heb gelukkig nog wel de was uit de machine gehaald vanavond. Hoef ik me mooi niet schuldig te voelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de hele avond niets gedaan. Nu voel ik mij schuldig
Heb wel een uitje voor ze, net een kilootje gekochtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe zoeken naar welke landen je makkelijk een koe en een vogel (![]()
) mee kan nemen.
Die hebben ook wel een uitje verdiend.
En nu lekker na die zeer intensieve en zware inspanning lekker de hele avond op de bank met pils bijkomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wel de was uit de machine gehaald vanavond. Hoef ik me mooi niet schuldig te voelen.
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is prima natuurlijk, maar als het weer zo'n herfst van 8 maanden wordt verdienen ze wel een uitstapje naar de zon.
Bolke () stond begin juni zo'n beetje tot z'n uiers in de blubber in zijn weiland. Bolke (
) is zijn boom bijna niet uit geweest. Dat was allemaal heul niet jottem.
Gekke koeien tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?![]()
Ze lusten ze alleen gekaramelliseerd, dus als je dat zou kunnen regelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wel een uitje voor ze, net een kilootje gekocht
Luxepaardenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze lusten ze alleen gekaramelliseerd, dus als je dat zou kunnen regelen.
Das een ziektequote:
Ik heb wel een paar pinten verdiend daarmee dunkt me jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu lekker na die zeer intensieve en zware inspanning lekker de hele avond op de bank met pils bijkomen
Voordat Bolke (quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden de koeien soms daarom nu mensen aanvallen?![]()
Deze waren nog niet ingelLimburgerd.quote:
Heb je een paleisquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raak nog steeds wel eens verdwaald in mijn nieuwe huis
Ik sta met regelmaat in de badkamer opzoek naar de wc enzoquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze waren nog niet ingelLimburgerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
Je schrijft het als KRATTEN, niet als pintenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar pinten verdiend daarmee dunkt me ja
[..]
Voordat Bolke () geweld gaat gebruiken moet er wel echt heel wat aan de hand zijn hoor.
Die wil vooral gewoon nieuwsgierig komen snuffelen en over zijn snoet geaaid worden. Liefst nog een handje vers gras erbij wat van net buiten de omheining komt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Is dit een sneer naar Limburg?Zou niet durven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik word nog steeds wel eens half wakker denkend dat ik in mijn oude bed in mijn ouderlijk huis lig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raak nog steeds wel eens verdwaald in mijn nieuwe huis
Trek net m'n derde krat van de avond open.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schrijft het als KRATTEN, niet als pinten
Proost man!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trek net m'n derde krat van de avond open.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah jij bent mijn tokkie buurman dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trek net m'n derde krat van de avond open.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb dat eigenlijk niet, behalve misschien de eerste paar wekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik word nog steeds wel eens half wakker denkend dat ik in mijn oude bed in mijn ouderlijk huis lig.
Dat stond met één kant tegen de muur en soms denk ik dan nog "oww, ik ga ff tegen de muur aan liggen, da's fijn!" en dan kan ik de muur niet vinden![]()
Geen idee waarom ik 'tegen de muur aanliggen" fijn vond eigenlijk....
Eckte eckte tokkies drinken vaak niet of nauwelijks. Dat is dan wel meestal omdat ze na 2 bier al met alles en iedereen op de vuist willen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah jij bent mijn tokkie buurman dus.
Dit is toch echt een eckte tokkie, inclusief tattoo's, typische kleding en haardracht. Tankt van woensdag tot en met zondag even 2 kratjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eckte eckte tokkies drinken vaak niet of nauwelijks. Dat is dan wel meestal omdat ze na 2 bier al met alles en iedereen op de vuist willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |