Deze waren nog niet ingelLimburgerd.quote:
Heb je een paleisquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raak nog steeds wel eens verdwaald in mijn nieuwe huis
Ik sta met regelmaat in de badkamer opzoek naar de wc enzoquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze waren nog niet ingelLimburgerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
Je schrijft het als KRATTEN, niet als pintenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar pinten verdiend daarmee dunkt me ja
[..]
Voordat Bolke () geweld gaat gebruiken moet er wel echt heel wat aan de hand zijn hoor.
Die wil vooral gewoon nieuwsgierig komen snuffelen en over zijn snoet geaaid worden. Liefst nog een handje vers gras erbij wat van net buiten de omheining komt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Is dit een sneer naar Limburg?Zou niet durven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik word nog steeds wel eens half wakker denkend dat ik in mijn oude bed in mijn ouderlijk huis lig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raak nog steeds wel eens verdwaald in mijn nieuwe huis
Trek net m'n derde krat van de avond open.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schrijft het als KRATTEN, niet als pinten
Proost man!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trek net m'n derde krat van de avond open.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah jij bent mijn tokkie buurman dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trek net m'n derde krat van de avond open.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb dat eigenlijk niet, behalve misschien de eerste paar wekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik word nog steeds wel eens half wakker denkend dat ik in mijn oude bed in mijn ouderlijk huis lig.
Dat stond met één kant tegen de muur en soms denk ik dan nog "oww, ik ga ff tegen de muur aan liggen, da's fijn!" en dan kan ik de muur niet vinden![]()
Geen idee waarom ik 'tegen de muur aanliggen" fijn vond eigenlijk....
Eckte eckte tokkies drinken vaak niet of nauwelijks. Dat is dan wel meestal omdat ze na 2 bier al met alles en iedereen op de vuist willen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah jij bent mijn tokkie buurman dus.
Dit is toch echt een eckte tokkie, inclusief tattoo's, typische kleding en haardracht. Tankt van woensdag tot en met zondag even 2 kratjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eckte eckte tokkies drinken vaak niet of nauwelijks. Dat is dan wel meestal omdat ze na 2 bier al met alles en iedereen op de vuist willen.
Ik val na 2 biertjes al in slaap, dus ik ben geen eckte tokkie dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eckte eckte tokkies drinken vaak niet of nauwelijks. Dat is dan wel meestal omdat ze na 2 bier al met alles en iedereen op de vuist willen.
En goed kunnen hopen is wel ontzettend belangrijk. Voor zowel mentaal als fysiek welzijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet dus een wc krukje kopen omdat ze de wc teringhoog gemaakt hebben en ik dus niet fatsoenlijk kan poepen
Omg ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet dus een wc krukje kopen omdat ze de wc teringhoog gemaakt hebben en ik dus niet fatsoenlijk kan poepen
Je hebt ze er plenty bij. Maar in de echte hechte volksbuurten met sociale controle zie je echt heel vaak dat ze niet mogen zuipen van hun vrouw/moeder/buurvrouw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is toch echt een eckte tokkie, inclusief tattoo's, typische kleding en haardracht. Tankt van woensdag tot en met zondag even 2 kratjes.
Ik lag ook altijd graag tegen de muur! Kan nu ook niet meer in mn huidige bed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik word nog steeds wel eens half wakker denkend dat ik in mijn oude bed in mijn ouderlijk huis lig.
Dat stond met één kant tegen de muur en soms denk ik dan nog "oww, ik ga ff tegen de muur aan liggen, da's fijn!" en dan kan ik de muur niet vinden![]()
Geen idee waarom ik 'tegen de muur aanliggen" fijn vond eigenlijk....
Echt zo dan het dekbed tussen jezelf en de muur inklemmen, het dan strak trekken en "awwwwwwww! *joyful bliss* "quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lag ook altijd graag tegen de muur! Kan nu ook niet meer in mn huidige bed.
Ik ben 1.85, ik vind het primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoort bij de huidige tijd he? Alles maken voor grote mensen
Kweenie wat ienie ervan vindt dat je hier nu openbaar maakt dat ze kleine billen heeft.quote:
Dat zijn ze hier ook. Maar voor de vrouw heeft hij een oplossing, 2 huizen aanhouden. Zo kun je ook wat makkelijker uitkering trekken natuurlijk. Dus van maandag t/m woensdag/donderdag is er niemand in het huis naast mij te vinden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt ze er plenty bij. Maar in de echte hechte volksbuurten met sociale controle zie je echt heel vaak dat ze niet mogen zuipen van hun vrouw/moeder/buurvrouw.![]()
En de zuiplappen zijn ook daar vaak de paria's.
Kan je niet gewoon je bed tegen de muur zetten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt zo dan het dekbed tussen jezelf en de muur inklemmen, het dan strak trekken en "awwwwwwww! *joyful bliss* "
Weet je hoeveel moeite?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon je bed tegen de muur zetten?
1.67 met korte onderbenen en ik vind alles om te zitten allemaal zo hoog tegenwoordigquote:
Dan weet je wanneer je het huis rustig kan leeghalenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn ze hier ook. Maar voor de vrouw heeft hij een oplossing, 2 huizen aanhouden. Zo kun je ook wat makkelijker uitkering trekken natuurlijk. Dus van maandag t/m woensdag/donderdag is er niemand in het huis naast mij te vinden.
Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1.67 met korte onderbenen en ik vind alles om te zitten allemaal zo hoog tegenwoordig
Dat weten we toch al.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kweenie wat ienie ervan vindt dat je hier nu openbaar maakt dat ze kleine billen heeft.
Soort Basset hound op twee benen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1.67 met korte onderbenen en ik vind alles om te zitten allemaal zo hoog tegenwoordig
En dan zeggen ze dat tokkies dom zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn ze hier ook. Maar voor de vrouw heeft hij een oplossing, 2 huizen aanhouden. Zo kun je ook wat makkelijker uitkering trekken natuurlijk. Dus van maandag t/m woensdag/donderdag is er niemand in het huis naast mij te vinden.
Staat weinig van waarde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan weet je wanneer je het huis rustig kan leeghalen
Hey woud.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem ja
Ja dat is ook een muisquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem ja
Ik zou er toch even doorheen snuffelen. Weet je wat ze tegenwoordig betalen voor vintage voetbalshizzle?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Staat weinig van waarde.Al de feyenoord rommel mag sowieso direct naar de stort.
En ik vind alles met mijn 176 zo laag zitten. Vooral die moderne bankstellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nah het is ook gewoon een principe kwestie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou er toch even doorheen snuffelen. Weet je wat ze tegenwoordig betalen voor vintage voetbalshizzle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |