Yoga poepenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
Hier in huis zit iemand in kleermakerszit op het toilet.
Dat ga ik tegen haar zeggen.quote:
"IK BEPAAL ZELF WEL WANNEER IK GA HOPEN JA!quote:
Succes met niet verdwalen!quote:
Soepelheid kan je trainenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, ik denk dat ik met mijn stramme lijf nog maar nét aan een kleermakerszit kan doen.
Vroeger zat ik constant in kleermakerszit of varianten daarvan op de grond.
Ik ben al druk bezig met spierverslappende dranken nuttigen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soepelheid kan je trainen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig met spierverslappende dranken nuttigen.
Shii Shii!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik word nog steeds wel eens half wakker denkend dat ik in mijn oude bed in mijn ouderlijk huis lig.
Dat stond met één kant tegen de muur en soms denk ik dan nog "oww, ik ga ff tegen de muur aan liggen, da's fijn!" en dan kan ik de muur niet vinden![]()
Geen idee waarom ik 'tegen de muur aanliggen" fijn vond eigenlijk....
En dan is het zondag?quote:
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik drink nog één spierverslappend drankje en dan ga ik de mand in hoor
Santé!quote:
Dan ben ut maandagquote:
Ben je dan jarig?quote:
Heb je al een halve liter?quote:
Als je buikgriep hebt kan dat zomaar.quote:
We hebben een @Rob -schopper nodig?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:06 schreef DJMO het volgende:
Kan iemand @:Rob even een schop geven? Hij is vervelend
@Rob lief doen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:06 schreef DJMO het volgende:
Kun je dat zelf niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:06 schreef DJMO het volgende:
Ik durf nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet?
Helemaal naar Noord-Holland rijden.....![]()
En dan worden we aangeklaagd voor mishandeling en weet ik wat allemaal...
Ik snijd me er bijna aan man!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. jij bent scherp. Scherp als glas....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |